Mikä sinua v*tutti tänään? Avautumisketju
Liikenteessä kaikenlaiset oman elämänsä Hurjapäät, esim. pysähdyin kääntymään vasemmalle ja laitoin vilkun hyvissä ajoin. Takaata tuleva meinasi ohittaa minut kovalla vauhdilla VASEMMALTA, jolloin olisi törmännyt vastaantulijaan, joka oli juuri kääntymässä tielle vasemmalta. Toisella kertaa sama tilanne, pysähdyn kääntymään vasemmalle, vilkku päällä, odotan että vastaantulevan kaistan auto menee ensin ohi. Niin tällä kertaa sieltä vasemmalta joku taulapää päättää lähteä KOLMION takaa, ohittaen minut pujotellen autoni EDESTÄ, jolloin tulee melkein törmäys sen vastaantulijan kanssa.
Toisekseen ärsyttää kaikenlaiset myyntiheput jotka soittelee, eikä voi suoraan sanoa mitä asia koskee. Ei, vaikka kysyt suoraan mitä asia koskee, selitellään vain jotain ympäripyöreää nettipalveluista ja asiakaslahjoista, ja että voidaan kyllä soitella uudestaan jos nyt ei sovi. Minä haluan että kerrot mitä asia koskee, ja jos asia on minulle turha, en halua kuulla siitä nyt - enkä myöskään ensi viikolla(!)
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi tänään siivooja, oli 6 tuntia. Pesi 4 ikkunaa, suihkutti kylppärin lattian ja veteli lastalla lattiat, ei imuroinut eikä pyyhkinyt pölyjä. Kyseessä kaksio 62neliötä. En tiiä, vituttaa kyllä raskaasti.
buahhahahahh niin oikein sulle.
Joku teinisankari kaahasi skeittilaudallaan suoraan bussin eteen! Saamarin tollo! Onneksi kuski oli tarkkana, jätkä ei edes reagoinu vaikka kuski täräytti pillin soimaan. Saamari, että pistää sappinesteen kiehumaan kun nuo pölvästit ei katso mihin kulkevat 😡
Niskassa oleva hermopinne ilmoitti taas itsestään. Kaksi päivää sain olla ilman huimausta ja päänsärkyä. Koko kallonpohja on niin kipeä että tuntuu et pää pamahtaa.
Kolmet helpot kuukautiset. Ei vuotoa joka vastaa määrältään Niagaran putouksia. Ei myöskään kramppeja tai veren sontimista. Tänään housut veressä. Onneksi olin vielä kotona, julkinen nöyryytys olisi toki päivän kruunannut! Sitten kramppasi koko alakerta ja takaluukusta tulikin tavaraa urakalla, hitto että osasikin olla tajunnan räjäyttävää. Jalat petti alta ja itkin hetken vessan lattialla. Vedin puoli purkkia Buranaa ylistäen päivän paskuutta. Buranasta seurasi närästys.
Eilen hajosi imuri. Tietokone on temppuillut jo pitkään. Kaippa sekin p*skiainen on kohta entinen. Ei olisi varaa hankkia uusia vempeleitä! Seuraavaksi varmaan romahtaa katto niskaan ja pyörä syttyy tuleen.
Huomista en edes uskalla ajatella 😂
Tein eilen monta tuntia jarruremonttia autoon ja kun tänään lähdin kokeilemaan huomasin että olin asentanut toisen jarrupalan väärinpäin. Alusta piti aloittaa.
Vtuttaa aika raskaasti tää palsta. Ootte kaikki ihan kauheita anonyymejä valittajia. Minä mukaanlukien. Ollaan kaikki aivan kamalaa turhaa pohjasakkaa!!!!!!!!!!!!
Irrottaudutaan palstasta ja aletaan elämään oikeaa elämää eikä anneta VIHAPALSTAN kukoistaa enää kamaline ihmisineen.
Annetaan hyvyyden voittaa. Tää palsta tekee meistä passiivis-aggressiivisia kyttääjiä ja kaikesta mielensäpahoittajia. Toisaalta tänne hakeutuu juuri kaltaisemme sellaiset. Olen itse aloittanut parantumisprosessin jo, koska minulla on munaa myöntää totuus. Eläkää totuudessa.
Sen verran ärhäkkä nielutulehdus, että kuola melkein valuu, kun ei meinaa pystyä niellä.
Siis nyt on vasta aamu, nii en pysty wnnustelemaan tästä päivästä.
Mut siis eilen viluttaa se eniten, kun yksi tuttava rupesi v*********** mulle, sekä tönimään. Eipä siinä mitään sillä tein hänelle samoin. Mahtoi olla hauskaa kun näkee, et mulle on turha tulla vittuilee ja sit kaikenkukkuraksi... Ääh.
Vierailija kirjoitti:
Se että vaimo aikoo jättää mut ja mä en henkisesti kestä sitä. Hain sairaslomaa lääkäriltä. Haluun kuolla.
Olen pahoillani. Jaksamista!
Oot varmaankin väärällä alalla. Veikkaan kelan tantaksi. Ei se ole asiakkaan eikä sun vikas jos teillä on epäselvät kuviot ja kaavat. Toiseksi minusta on hauska aiheuttaa ylimääräisillä kyselyillä teille päänvaivaa. Kuitenkin tantalle maksetaan enemmän kuin minulle.
Olettehan kaikki minkä tahansa alan aasi-asiakaspalvelijat tajunneet että teille maksetaan tuosta. Miksi pahoittaa mieli kun saa palkkaa.. Mene eteenpäin ja jatka elämääsi. Hra.