Mikä sinua v*tutti tänään? Avautumisketju
Liikenteessä kaikenlaiset oman elämänsä Hurjapäät, esim. pysähdyin kääntymään vasemmalle ja laitoin vilkun hyvissä ajoin. Takaata tuleva meinasi ohittaa minut kovalla vauhdilla VASEMMALTA, jolloin olisi törmännyt vastaantulijaan, joka oli juuri kääntymässä tielle vasemmalta. Toisella kertaa sama tilanne, pysähdyn kääntymään vasemmalle, vilkku päällä, odotan että vastaantulevan kaistan auto menee ensin ohi. Niin tällä kertaa sieltä vasemmalta joku taulapää päättää lähteä KOLMION takaa, ohittaen minut pujotellen autoni EDESTÄ, jolloin tulee melkein törmäys sen vastaantulijan kanssa.
Toisekseen ärsyttää kaikenlaiset myyntiheput jotka soittelee, eikä voi suoraan sanoa mitä asia koskee. Ei, vaikka kysyt suoraan mitä asia koskee, selitellään vain jotain ympäripyöreää nettipalveluista ja asiakaslahjoista, ja että voidaan kyllä soitella uudestaan jos nyt ei sovi. Minä haluan että kerrot mitä asia koskee, ja jos asia on minulle turha, en halua kuulla siitä nyt - enkä myöskään ensi viikolla(!)
Kommentit (49)
Valvoin yön, hirveä työpäivä :-(. Tuntuu etten jaksa enkä osaa yhtään mitään.
Otti aivoon se, että piti lähteä palauttamaan miehen tuomia muovipulloja, kun mies ei kuulemma osaa käyttää uutta palautusautomaattia!!!! Ja niitä pulloja ja tölkkejä oli PALJON.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi tänään siivooja, oli 6 tuntia. Pesi 4 ikkunaa, suihkutti kylppärin lattian ja veteli lastalla lattiat, ei imuroinut eikä pyyhkinyt pölyjä. Kyseessä kaksio 62neliötä. En tiiä, vituttaa kyllä raskaasti.
Eihän tuo ole tottakaan. Tuossa ajassa ehtisi vaikka mitä. Mulla on 2 neliötä pienempi asunto ja imurointi ja moppaus ehkä tunti? Vaihda siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Otti päähän kun metsäkone möyrysi taas metsässä. Kohta ei ole täällä enää metsiä jäljellä, linnunpesät ja ketunpesät menee hajalle ja hävitys jää jälkeen.
Niin komppaan sinua! Asun maaseudulla Etelä-Suomessa. Ison osan kylästämme omistaa perhe, joka surutta kaataa metsää ja karsii hakepolttimoonsa rumasti loppujen metsien reunoja. Kaikki marja- ja sienimetsät pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihalta kuuluva jatkuva huuto, kun on pakko pitää ikkunoita auki. Kaiken lisäksi siellä huudetaan ihan jatkuvalla syötöllä lapsia nimeltä Alene ja Peetu. Alan olla jo sitä mieltä, että nuo ovat ärsyttävimmät nimet maailmassa.
ALENE?? Jestas, mikä käsky lapsiparalle. Jos nimi on enne, niin siitä ei tule mitään ikinä. Onkohan sen sisaruksissa joku nimeltään Ylene? Tai Pysysamallatasolla.
:D Ei tosiaan Suomessa kovin kiva nimi. En tiedä minkä maalaisia tuo kyseistä lasta huuteleva porukka on, en tunnista kieltä. Äsken kuului taas 14 (!) kertaa peräkkäin eri äänillä ALENE!! Alene itse lähinnä parkuu, varmaan nimeään, raasu.
Huonosti nukuttu yö, aikasin herääminen ja meneminen töihin missä en viihdy :( Se siis vituttaa joka päivä! paitsi ei v.loppusin ja lomilla!
Kelan perseily, psykologi laittoi vuoden sairaslomalle, Kela myönsi sairaspäivärahaa vain yhdelle kuukaudelle.. hyvinpä auttaa kuntoutumisessa. Kiitos Kela, kun aiheutatte turhaa ja ylimääräistä stressiä, ahdistusta, masennusta ja toivottomuutta.
Teen töitä kotona, ajattelin tehdä tomaattikeittoa (herkkuani!). Mutta, kiireen takia jouduin ottamaan pakastimesta kaali-pinaatti sosekeittoa (pahaa!). Eikä mitään herkkuja edes, kauppa 10km päässä, rahat loppu, eivätkä työtkään suju.
Se, että sain nukuttua 2 tuntia yöllä. Väsyttää, v*tuttaa, ahdistaa ja tympäisee ihan kaikki.
Hitaat ihmiset sekä pröystäilevä sisko.
Posti. Vieläkään ei ole tullut viime keskiviikon postia. Laskun eräpäivä jo mennyt. Tiedän, että se on postitettu ajoissa, mutta posti.....Olen valittanut kolmesti postin nettilomakkeella. Ns. "päiväposti" tulee meidän kadulle klo 20-21! Se vituttaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otti päähän kun metsäkone möyrysi taas metsässä. Kohta ei ole täällä enää metsiä jäljellä, linnunpesät ja ketunpesät menee hajalle ja hävitys jää jälkeen.
Niin komppaan sinua! Asun maaseudulla Etelä-Suomessa. Ison osan kylästämme omistaa perhe, joka surutta kaataa metsää ja karsii hakepolttimoonsa rumasti loppujen metsien reunoja. Kaikki marja- ja sienimetsät pilattu.
En tiedä meidän kylän omistajaa, mutta tuollaista se touhu on. Korvasienimaastoja pariksi vuodeksi siinä kyllä syntyy, mutta kanttarellit on tuhottu. Korvasieniä en kerää.
No sitä että heräsin ihan naama rusinana kun vedin liikaa hilloa naamaan lettujen kanssa.
Syömishäiriö. Odotan nyt sohvan nurkassa milloin saan taas syödä seuraavan kerran. Olen maannut sängyssä myös suurimman osan päivästä odotellen... haaveilen ruoasta ja laskeskelen kaloreita...
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi tänään siivooja, oli 6 tuntia. Pesi 4 ikkunaa, suihkutti kylppärin lattian ja veteli lastalla lattiat, ei imuroinut eikä pyyhkinyt pölyjä. Kyseessä kaksio 62neliötä. En tiiä, vituttaa kyllä raskaasti.
Kajaanissako?
Pomo! Se jäkättirastas kyllä osaa pilata päivän!
Kyllä se on tämä lievä kankkunen kun kalvaa. Pitäisi nyt päättää että alkaako rakentelemaan uutta känniä vai jättäkö väliin ja yrittää nukkua...
Meidän pihassa huudeltiin Jirkoa...
Vapaapäivä tänään miksei torstaina Suu napsaa
Työnantaja ilmoitti että mun on pakko pitää kesäloma ennen äitiyslomaa, ei anna pitää kesälomaa äitiysloman päällä siis.