Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellä tietoa kansainvälisistä deittipalveluista?

Vierailija
29.04.2019 |

Tietääkö joku täysin ilmaista kansainvälistä hyvää deittipalvelua? Tilanne olisi tämä: olen nainen, joka on "aina" haaveillut nimenomaan amerikkalaisesta miehestä, siis USA:laisesta. Tinder minulla on, mutta siellä sellaisia tulee vain harvoin vastaan ja ovat enemmän vaan käymässä.
Tarkoitus olisi lähtökohtaisesti hakea ihan loppuelämän suhdetta (ja voisin muuttaakin suhteen perässä). Tämä on pitkäaikainen unelma ja ajattelin nyt vihdoin alkaa oikeasti hakemaan sellaista miestä, ainakin kokeilla tosissani. Palvelun pitäisi olla maksuton ja helppo käyttää.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kellään?

Vierailija
2/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama homma ja olen minäkin amerikkalaista valkoihoista miestä etsimässä. Kiva, että on muitakin. 👍 Pitäisiköhän meidän mennä kahdestaan samalle sivustolle😁. Itse olen Okcupidissa, enkä kyllä valitettavasti ole yhtään tyytyväinen. Minusta tykkää vaan tummaihoiset sekä intialaiset.😒 on ollut joitakin valkoihoisia amerikkalaisia, mutta aika harvoin. Olen tehnyt päätelmän että heillä on seuraa omassa maassa tarpeeksi , ettei tarvitse etsiä ulkomaalaista naista. Ehkä sinulla tärppää paremmin, minulla ei. On varmaan joitakin amerikkalaisiakin deittisivustoja, mutta en jaksa etsiä. Nettideittailu on hirveän vaikeaa, mutta etsin ennemmin koko elämäni amerikkalaista miestä kuin olen suomalaisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän on paljon. Esim. Match.com, okcupid, adult singles.

Vierailija
4/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö facessa saa helposti ehdotteluja amerikkalaisilta upseereilta, olen kuullut?

Vierailija
5/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö facessa saa helposti ehdotteluja amerikkalaisilta upseereilta, olen kuullut?

No oletpa hauska taas.

Vierailija
6/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä jenkkimiehissä on niin maagista, että kansallisuuden perusteella pitää valita?

Vierailija
7/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä amerikkalainen? Tietysti ihmisessä on jotain pielessä, jos pitää laajentaa puolison etsintää kaukomaille, kun ei omasta elinpiiristä löydy. Se selittää miksi saatte niitä ehdotuksia teidän mielestänne "vääriltä" ihmisiltä. Toisaalta eipä teillekään ole sitä miestä täältä löytynyt. Oletteko jo kolunneet Ruotsit, Norjat ja Tanskat? Ehkä olisi parempi yrittää löytää jostain sellaisesta maasta, jonka kieltä ei niin osaa, antaa itsestään fiksumman vaikutelman, kun kaikki menee kielitaidottomuuden piikkiin.

Vierailija
8/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sen tinderin kanssa sinne Amerikkaan, niin alkaa olla täynnä sen maan kansalaisia ja muita asukkeja.

Vierailija
9/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen motiivi lienee se että jenkkimiehen kautta saa oleskelu luvan jenkkilään helposti ja voi elää miehen siivellä, samalla etsien kenties töitä tai asuntoa. Tai sitten kuvittelee että jenkkimies on aina varakas ja silloin naisena pystyy tyytyväisenä istumaan persheellään kotona kun mies raataa amerikkalaisen unelman eteen myös vaimon puolesta. Kotopuolen ihmisille Suomessa voi näyttää olenvansa niin amöörikkalainen maailmannainen että.

Semmoinen noista jenkkimiehen etsijöistä huokuu läpi. Mitäpä jos koittaisitte ensin mennä itse jenkkilään ja hankkia töitä sieltä. Varmaan onnistuu paremmin.

Vierailija
10/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä amerikkalainen? Tietysti ihmisessä on jotain pielessä, jos pitää laajentaa puolison etsintää kaukomaille, kun ei omasta elinpiiristä löydy. Se selittää miksi saatte niitä ehdotuksia teidän mielestänne "vääriltä" ihmisiltä. Toisaalta eipä teillekään ole sitä miestä täältä löytynyt. Oletteko jo kolunneet Ruotsit, Norjat ja Tanskat? Ehkä olisi parempi yrittää löytää jostain sellaisesta maasta, jonka kieltä ei niin osaa, antaa itsestään fiksumman vaikutelman, kun kaikki menee kielitaidottomuuden piikkiin.

Pitääkö oikein kirjallisesti perustella sinulle miksi joku haluaa vaikka amerikkalaisen miehen? Onko laissa kielletty?

Entäpä jos vaikka tykkää amerikkalaisista miehistä ja haluaa keskustella englanniksi, koska osaa kieltä niin hyvin. T.vastaaja nro.2

Vierailija
11/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellinen motiivi lienee se että jenkkimiehen kautta saa oleskelu luvan jenkkilään helposti ja voi elää miehen siivellä, samalla etsien kenties töitä tai asuntoa. Tai sitten kuvittelee että jenkkimies on aina varakas ja silloin naisena pystyy tyytyväisenä istumaan persheellään kotona kun mies raataa amerikkalaisen unelman eteen myös vaimon puolesta. Kotopuolen ihmisille Suomessa voi näyttää olenvansa niin amöörikkalainen maailmannainen että.

Semmoinen noista jenkkimiehen etsijöistä huokuu läpi. Mitäpä jos koittaisitte ensin mennä itse jenkkilään ja hankkia töitä sieltä. Varmaan onnistuu paremmin.

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa miehen rahat, se on ehkä kaikkein epäkiinnostavin asia miehessä. Mitä rikkaampi sitä pahempi, ainakin minun mielestäni. Olen myös aina tehnyt itse töitä ja elättänyt itseni.

Tykkään amerikkalaisista miehistä, koska pidän iloisista, puheliaista ja kohteliaista miehistä.Haluan myös puhua englantia. Siinä syyni, miksi MINÄ haluan amerikkalaisen.  Nro.2

Vierailija
12/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt Telluridessa ja asunut nyt Suomessa 16 vuotta. Olen 37-vuotias ja työskentelen puuseppänä.

Asun Lahdessa. Haluatko treffeille?

Vierailija
13/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkomielle on sairaus.

Vierailija
14/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syntynyt Telluridessa ja asunut nyt Suomessa 16 vuotta. Olen 37-vuotias ja työskentelen puuseppänä.

Ap ei halua duunaria.

Vierailija
15/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkomielle on sairaus.

Sanoo suomalainen.

Vierailija
16/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin mielenvikaista hakea kumppania kansallisuuden perusteella.

Vierailija
17/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei voisi vähempää kiinnostaa miehen rahat, se on ehkä kaikkein epäkiinnostavin asia miehessä. Mitä rikkaampi sitä pahempi, ainakin minun mielestäni. Olen myös aina tehnyt itse töitä ja elättänyt itseni.

Tykkään amerikkalaisista miehistä, koska pidän iloisista, puheliaista ja kohteliaista miehistä.Haluan myös puhua englantia. Siinä syyni, miksi MINÄ haluan amerikkalaisen.  Nro.2

Just. Kuulostat aika naiville. Tiedätkös, ettei nuo ominaisuudet koske pelkästään jenkkejä. Ja varoituksena, sieltäkin saattaa löytyä ihmisiä, jotka eivät ole aina iloisia, puheliaita saati kohteliaita.

Vierailija
18/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkomielle on sairaus.

Sanoo suomalainen.

Tuo sairaus on samanlainen kaiken maalaisilla.

Vierailija
19/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lehmät lentää...

Vierailija
20/62 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just. Kuulostat aika naiville. Tiedätkös, ettei nuo ominaisuudet koske pelkästään jenkkejä. Ja varoituksena, sieltäkin saattaa löytyä ihmisiä, jotka eivät ole aina iloisia, puheliaita saati kohteliaita.

Suomalaisia miehiä ei ainakaan koske.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän