Kellä tietoa kansainvälisistä deittipalveluista?
Tietääkö joku täysin ilmaista kansainvälistä hyvää deittipalvelua? Tilanne olisi tämä: olen nainen, joka on "aina" haaveillut nimenomaan amerikkalaisesta miehestä, siis USA:laisesta. Tinder minulla on, mutta siellä sellaisia tulee vain harvoin vastaan ja ovat enemmän vaan käymässä.
Tarkoitus olisi lähtökohtaisesti hakea ihan loppuelämän suhdetta (ja voisin muuttaakin suhteen perässä). Tämä on pitkäaikainen unelma ja ajattelin nyt vihdoin alkaa oikeasti hakemaan sellaista miestä, ainakin kokeilla tosissani. Palvelun pitäisi olla maksuton ja helppo käyttää.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sen tinderin kanssa sinne Amerikkaan, niin alkaa olla täynnä sen maan kansalaisia ja muita asukkeja.
Juuri näin. Ei ole kylläkään ilmaista. Mutta lähtökohtaisesti nettikaukosuhteen etsiminen on hiukan epätoivoista. Kiinnostaa lähinnä niitä intialaisia.
Etsiihän Suomessakin monet miehet netissä aasialaista vaimoa ja yhdysvaltalaiset kuulemma itäeurooppalaisia vaimoja.
Niin, ne jotka ei paikallista saa. Voihan ap kysyä pääsisikö johonkin ukrainalaisten vaimojen katalogiin, jos sellainen kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Esim amerikkalaisen jalkapallon pelaaja Philip Rivers on melko hyvä esimerkki perusamerikkalaisesta valkoihoisesta miehestä. Toki ymmärrän, että hirveän hankala suomalaiselle käsittää, mutta yrittääkääpä nyt edes.
Tavoitteena iskeä naimisissa oleva huippu-urheilija jolla on viisi lasta?
Onnea vaan yritykselle!
Jos netistä pitää etsiä, suosittelisin myös miettimään jotain keskustelusivustoa sellaisesta aiheesta, joka kiinnostaa itseä sekä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sen tinderin kanssa sinne Amerikkaan, niin alkaa olla täynnä sen maan kansalaisia ja muita asukkeja.
Juuri näin. Ei ole kylläkään ilmaista. Mutta lähtökohtaisesti nettikaukosuhteen etsiminen on hiukan epätoivoista. Kiinnostaa lähinnä niitä intialaisia.
Etsiihän Suomessakin monet miehet netissä aasialaista vaimoa ja yhdysvaltalaiset kuulemma itäeurooppalaisia vaimoja.
Niin, juuri ne, jotka eivät kotimaasta löydä (siis saa).
Kuinka tyhmä pitää olla, ettei itse löydä netistä deittisivustoja vaan pitää apuja pyydellä vauvapalstalta? :D enpä ihmettele, että tuollainen ihminen sinkkuna on. Miksei täällä muuten kysellä vinkkejä thainaisten löytämiseen sivustoilta? Ilmeisesti niidenkin etsijät ovat sen verran älykkäitä, että löytävät sivustot googlella tai ymmärtävät jopa mennä paikan päälle etsimään. Ei jaksa aina tätä samaa provoa
Saahan täällä kysellä... et luettele jotain sivustoja kun kerran noin tietäväinen olet ;)
Mä Käytin ulkomailla asuessani sellaista kun BADOO, ilmainen ja tutustuin fiksuihin ja kivannäköisiin miehiin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim amerikkalaisen jalkapallon pelaaja Philip Rivers on melko hyvä esimerkki perusamerikkalaisesta valkoihoisesta miehestä. Toki ymmärrän, että hirveän hankala suomalaiselle käsittää, mutta yrittääkääpä nyt edes.
Tavoitteena iskeä naimisissa oleva huippu-urheilija jolla on viisi lasta?
Onnea vaan yritykselle!
Oletko oikeasti niin tyhmä vai esitätkö vaan? Luetun ymmärtämisessä on vakavia puutteita? Ko.henkilö oli esimerkkinä valkoihoisesta, ei mitenkään hirveän komeasta, mutta kuitenkin hyvännäköisestä miehestä. Kukaan ei ole iskemässä ketään missään. P.S Riversillä on muuten yhdeksän lasta, ei viisi ja on kunnon katolilainen
Mielenkiintoisia keskusteluja täällä!
Oletko valmis tyytymään miljardööriin tai rokkitähteen jos noi kaikki huippu-urheilijat on varattuja?
I love you baby! Send me 100 000$ and I'll be yours forever! ❤❤
- Bob
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä jenkkimiehissä on niin maagista, että kansallisuuden perusteella pitää valita?
Haluaahan moni vaikka brasilialaisen latinomiehen tai ruotsalaisen tai italialaisen miehen ja nämä on yleensä kaikkien mielestä ihan hyväksyttävää.. miksei saisi just amerikkalaista haluta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä jenkkimiehissä on niin maagista, että kansallisuuden perusteella pitää valita?
Haluaahan moni vaikka brasilialaisen latinomiehen tai ruotsalaisen tai italialaisen miehen ja nämä on yleensä kaikkien mielestä ihan hyväksyttävää.. miksei saisi just amerikkalaista haluta?
Juuri näin, ollaan kateellisia, koska itsekin halutaan mutta ei pystytä saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö facessa saa helposti ehdotteluja amerikkalaisilta upseereilta, olen kuullut?
Ai amerikkalaisilta upseereilta? Ovat kylläkin jotain namibialaisia huijareita. Ei kukaan tuollaisia kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Nettideittailu on hirveän vaikeaa, mutta etsin ennemmin koko elämäni amerikkalaista miestä kuin olen suomalaisen kanssa.
Saanko kysyä miksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä amerikkalainen? Tietysti ihmisessä on jotain pielessä, jos pitää laajentaa puolison etsintää kaukomaille, kun ei omasta elinpiiristä löydy. Se selittää miksi saatte niitä ehdotuksia teidän mielestänne "vääriltä" ihmisiltä. Toisaalta eipä teillekään ole sitä miestä täältä löytynyt. Oletteko jo kolunneet Ruotsit, Norjat ja Tanskat? Ehkä olisi parempi yrittää löytää jostain sellaisesta maasta, jonka kieltä ei niin osaa, antaa itsestään fiksumman vaikutelman, kun kaikki menee kielitaidottomuuden piikkiin.
Miksi olis jotain pielessä jos kaipaa ulkomaista puolisoa? Ei omasta elinpiiristä löydy, miten niin? Ainakin mulle on löytynyt ja sovussa erottu aikanaan. En ole saanut mitään ehdotuksia vääriltä ihmisiltä.
ei-ap
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt Telluridessa ja asunut nyt Suomessa 16 vuotta. Olen 37-vuotias ja työskentelen puuseppänä.
Asun Lahdessa. Haluatko treffeille?
Olitko koskaan niillä leffafestareilla siellä vai mitä ne on?
Vierailija kirjoitti:
Todellinen motiivi lienee se että jenkkimiehen kautta saa oleskelu luvan jenkkilään helposti ja voi elää miehen siivellä, samalla etsien kenties töitä tai asuntoa. Tai sitten kuvittelee että jenkkimies on aina varakas ja silloin naisena pystyy tyytyväisenä istumaan persheellään kotona kun mies raataa amerikkalaisen unelman eteen myös vaimon puolesta. Kotopuolen ihmisille Suomessa voi näyttää olenvansa niin amöörikkalainen maailmannainen että.
Semmoinen noista jenkkimiehen etsijöistä huokuu läpi. Mitäpä jos koittaisitte ensin mennä itse jenkkilään ja hankkia töitä sieltä. Varmaan onnistuu paremmin.
- No mun tietääkseni oleskelulupaa EI todellakaan saa helpolla jenkkimiehen kautta
- En halua elää kenenkään siivellä, ajatuskin oksettaa
- Jenkeissä paljon kodittomia, eli miten niin aina varakas, ei kukaan noin luule.
- En halua istua kotona
- Kotopuolessa ei ole ihmisiä joille haluaisin näyttää yhtään mitään, tai olla ylipäänsä tekemisissä. Ajatusleikkinä: jos löytäisin miehen esim. amerikkalaisen (epätodennäköistä) niin en sitä sukuaisille ilmoittaisi, ei olla tekemisissä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt Telluridessa ja asunut nyt Suomessa 16 vuotta. Olen 37-vuotias ja työskentelen puuseppänä.
Asun Lahdessa. Haluatko treffeille?Ap ei halua duunaria.
Ai missä niin sanottiin? Miksei haluaisi?
Dream on, baby kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa miehen rahat, se on ehkä kaikkein epäkiinnostavin asia miehessä. Mitä rikkaampi sitä pahempi, ainakin minun mielestäni. Olen myös aina tehnyt itse töitä ja elättänyt itseni.
Tykkään amerikkalaisista miehistä, koska pidän iloisista, puheliaista ja kohteliaista miehistä.Haluan myös puhua englantia. Siinä syyni, miksi MINÄ haluan amerikkalaisen. Nro.2
Mutta voi kun kansalaisuus USA ei välttämättä tarkoita mitään kuvaamistasi kriteereistä. Paitsi englannin kielen osalta. Todennäköisyys että muita kieliä ei sitten osatakaan, tai edes tunnisteta on suuri. USA on iso ja kaunis maa, mutta raadollinen. Se että olet valmis tekemään töitä ei takaa mitään, niin on miljoonat muutkin. Ja työviisumia USA:n ei tule kuin Manulle illallista tai sitten pitää olla kunnon pohjavarallisuus, mitä kohdallasi pidän epätodennäköisenä, koska silloin et tuntisi tarvetta tällä palstalla vetelehtiä.
Tuskin kukaan luulee että sinne saisi työviisumia muuten kuin jonkun ison firman suhteilla... Varallisuudesta tällä palstalla käynti ei kerro mitään.
Vierailija kirjoitti:
Dream on, baby kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa miehen rahat, se on ehkä kaikkein epäkiinnostavin asia miehessä. Mitä rikkaampi sitä pahempi, ainakin minun mielestäni. Olen myös aina tehnyt itse töitä ja elättänyt itseni.
Tykkään amerikkalaisista miehistä, koska pidän iloisista, puheliaista ja kohteliaista miehistä.Haluan myös puhua englantia. Siinä syyni, miksi MINÄ haluan amerikkalaisen. Nro.2
Mutta voi kun kansalaisuus USA ei välttämättä tarkoita mitään kuvaamistasi kriteereistä. Paitsi englannin kielen osalta. Todennäköisyys että muita kieliä ei sitten osatakaan, tai edes tunnisteta on suuri. USA on iso ja kaunis maa, mutta raadollinen. Se että olet valmis tekemään töitä ei takaa mitään, niin on miljoonat muutkin. Ja työviisumia USA:n ei tule kuin Manulle illallista tai sitten pitää olla kunnon pohjavarallisuus, mitä kohdallasi pidän epätodennäköisenä, koska silloin et tuntisi tarvetta tällä palstalla vetelehtiä.
Tuskin kukaan luulee että sinne saisi työviisumia muuten kuin jonkun ison firman suhteilla... Varallisuudesta tällä palstalla käynti ei kerro mitään.
Ei tosiaankaan kerro.
Kerroinko jossain olevani suomalainen?