Kellä tietoa kansainvälisistä deittipalveluista?
Tietääkö joku täysin ilmaista kansainvälistä hyvää deittipalvelua? Tilanne olisi tämä: olen nainen, joka on "aina" haaveillut nimenomaan amerikkalaisesta miehestä, siis USA:laisesta. Tinder minulla on, mutta siellä sellaisia tulee vain harvoin vastaan ja ovat enemmän vaan käymässä.
Tarkoitus olisi lähtökohtaisesti hakea ihan loppuelämän suhdetta (ja voisin muuttaakin suhteen perässä). Tämä on pitkäaikainen unelma ja ajattelin nyt vihdoin alkaa oikeasti hakemaan sellaista miestä, ainakin kokeilla tosissani. Palvelun pitäisi olla maksuton ja helppo käyttää.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt Telluridessa ja asunut nyt Suomessa 16 vuotta. Olen 37-vuotias ja työskentelen puuseppänä.
Asun Lahdessa. Haluatko treffeille?Ja lehmät lentää...
Listen friend, I've seen a cow or two on my time. Never did see a flying one though.
Hauskaa vappua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt Telluridessa ja asunut nyt Suomessa 16 vuotta. Olen 37-vuotias ja työskentelen puuseppänä.
Asun Lahdessa. Haluatko treffeille?Ja lehmät lentää...
Listen friend, I've seen a cow or two on my time. Never did see a flying one though.
Hauskaa vappua!
Funny, funny!
Et ole vieläkään löytänyt, vaikka olet jo jonkin aikaa etsinyt ja siitä kirjoitellut?
Hyvä ulkonäkö voisi auttaa, sillä saa lähes miehen kuin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Asun Lahdessa. Haluatko treffeille?
Mua alkoi kiinnostaa, kun asun Lahdessa :D En ole aloittaja. Olen sinua vähän nuorempi nainen. Haluaisitko laittaa vaikka s-postiosoitettasi, niin voidaan tutustua tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Lahdessa. Haluatko treffeille?Mua alkoi kiinnostaa, kun asun Lahdessa :D En ole aloittaja. Olen sinua vähän nuorempi nainen. Haluaisitko laittaa vaikka s-postiosoitettasi, niin voidaan tutustua tarkemmin?
Luuletko oikeasti, että joku amerikkainen mies viettää aikaa jossain vauva- palstalla?:DDD
Vierailija kirjoitti:
Et ole vieläkään löytänyt, vaikka olet jo jonkin aikaa etsinyt ja siitä kirjoitellut?
Hyvä ulkonäkö voisi auttaa, sillä saa lähes miehen kuin miehen.
On hyvä ulkonäkö, liiankin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun Lahdessa. Haluatko treffeille?Ap ei halua duunaria.
Haluaapas
Vierailija kirjoitti:
Ap ei halua duunaria.
Mutta kuka hemmetti haluaa AP:n?
Sehän on sama kuin haluaisi joulupukin tai Aku Ankan?
Amerikkalainen on aika laaja käsite.
Voisi verrata vaikka miten Espanjalainen ja Suomalainen on molemmat Eurooppalaisia.
Alaskassa asuva öljynporaaja, New Yorkilainen kiinalaisen ravintolan omistaja tai Texasilainen maanviljelijä. Ei ihan hirveesti ole yhteistä näillä tyypeillä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Alaskassa asuva öljynporaaja, New Yorkilainen kiinalaisen ravintolan omistaja tai Texasilainen maanviljelijä. Ei ihan hirveesti ole yhteistä näillä tyypeillä keskenään.
Kysymys oli amerikkalaisesta ja he kaikki ovat sitä. Mitä huolehdit?
Eikö kukaan osaa muuta kuin mussuttaa. Laittakaa niitä deittisivustoja älkääkä kinatko.
Vierailija kirjoitti:
Mene sen tinderin kanssa sinne Amerikkaan, niin alkaa olla täynnä sen maan kansalaisia ja muita asukkeja.
Juuri näin. Ei ole kylläkään ilmaista. Mutta lähtökohtaisesti nettikaukosuhteen etsiminen on hiukan epätoivoista. Kiinnostaa lähinnä niitä intialaisia.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalainen on aika laaja käsite.
Voisi verrata vaikka miten Espanjalainen ja Suomalainen on molemmat Eurooppalaisia.
Voi hyvä ihminen sentään, miten vaikea asia voi olla joillekin käsittää. Valkoihoinen perusamerikkalainen, mieluiten kristitty. Kai niitäkin vielä löytyy maailmasta. Ei siis kiinalaisamerikkalainen, ei afrikkalaisamerikkalainen, ei latino.
Inmates.com voisi olla sinulle hyvä sivusto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sen tinderin kanssa sinne Amerikkaan, niin alkaa olla täynnä sen maan kansalaisia ja muita asukkeja.
Juuri näin. Ei ole kylläkään ilmaista. Mutta lähtökohtaisesti nettikaukosuhteen etsiminen on hiukan epätoivoista. Kiinnostaa lähinnä niitä intialaisia.
Etsiihän Suomessakin monet miehet netissä aasialaista vaimoa ja yhdysvaltalaiset kuulemma itäeurooppalaisia vaimoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsiihän Suomessakin monet miehet netissä aasialaista vaimoa ja yhdysvaltalaiset kuulemma itäeurooppalaisia vaimoja.
Niin, juuri ne, jotka eivät kotimaasta löydä (siis saa).
Kuinka tyhmä pitää olla, ettei itse löydä netistä deittisivustoja vaan pitää apuja pyydellä vauvapalstalta? :D enpä ihmettele, että tuollainen ihminen sinkkuna on. Miksei täällä muuten kysellä vinkkejä thainaisten löytämiseen sivustoilta? Ilmeisesti niidenkin etsijät ovat sen verran älykkäitä, että löytävät sivustot googlella tai ymmärtävät jopa mennä paikan päälle etsimään. Ei jaksa aina tätä samaa provoa
Jos nyt ajatellaan, että tavoite olisi löytää asiallinen kumppani tietystä maasta, en tajua, miksei sovellus saisi olla maksullinen.
Esim amerikkalaisen jalkapallon pelaaja Philip Rivers on melko hyvä esimerkki perusamerikkalaisesta valkoihoisesta miehestä. Toki ymmärrän, että hirveän hankala suomalaiselle käsittää, mutta yrittääkääpä nyt edes.
Mutta voi kun kansalaisuus USA ei välttämättä tarkoita mitään kuvaamistasi kriteereistä. Paitsi englannin kielen osalta. Todennäköisyys että muita kieliä ei sitten osatakaan, tai edes tunnisteta on suuri. USA on iso ja kaunis maa, mutta raadollinen. Se että olet valmis tekemään töitä ei takaa mitään, niin on miljoonat muutkin. Ja työviisumia USA:n ei tule kuin Manulle illallista tai sitten pitää olla kunnon pohjavarallisuus, mitä kohdallasi pidän epätodennäköisenä, koska silloin et tuntisi tarvetta tällä palstalla vetelehtiä.