Sinä, joka et ole katsonut ainuttakaan Game of Thrones jaksoa
Kommentit (893)
Tony Soprano kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun ihmiset täällä kommentoivat minkälainen sarja on katsomatta koko sarjaa.
Jos mielikuvasi on pelkkää seksiä ja väkivaltaa, niin olet aivan pihalla.
Ei tarvitse katsoa jos ei genrestä tykkää mutta todella typerää kommentoida asiaa mistä ei mitään tiedä.
Minustakin nuo haukkujat voisivat antaa sitten esimerkin omasta mielestään hyvästä draamasarjasta vai katsovatko he enemmin moneen kertaan uusittuja Frendejä, Salattuja elämiä ja tosi-tv-sarjoja?
Ei sellaisia ole. Sarjojen ongelma on se, että ne on sarjoja.
Mun kavereista ei kukaan katsonut tai puhunut siitä, ennen kuin sitä oli mennyt jo useampi tuotantokausi. Ei tehnyt mieli hypätä kesken mukaan, niin ajattelin, että katson joskus, kun alkaa uusintana. Sittemmin olen kuullut sitä kuvailtavan saippuasarjaksi fantasiamaailman lavasteissa, niin en ole varma, viitsinkö sittenkään katsoa, kun en saippuoista välitä muutenkaan.
Sibel Kekilli jonku verran erinäköinen aiemmissa tuotannossaan,taide-elokuvissa siis. Tosin niissä oli näyttelijänäkin paljon parempi .
Kauheeta lavastehässäkkää. Miehillä sössitty silmät kajaalilla ja typerät naamiais-lookit kaikilla. Kohderyhmä noin 12-14 vuotiaat pojat, mutta silti keski-ikäiset katsovat sitä. Miksi???
Ei näistä haukkujien kommenteista kannata loukkaantua. Kaikki, jotka ovat näitä oikeassa elämässä laukoneet, ovat sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei ole *mitään* yhteistä ja joiden kommentit menevät korvasta sisään ja toisesta ulos. Esimerkiksi ex-työkaverini, keski-ikäinen nainen, jonka mielestä Game of Thrones oli lasten tyhmä satuseikkailu, kirjastossa ja kirppareilla käyvät ihmiset syrjäytyneitä ja kaikki nuoret naiset jollain tapaa vääränlaisia sekä lutkahtavia. Eli sellainen luterilaisen vakavahenkinen elämänasenne ja todella ahdas rooli miten ihminen saa olla ja elää oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ei näistä haukkujien kommenteista kannata loukkaantua. Kaikki, jotka ovat näitä oikeassa elämässä laukoneet, ovat sellaisia ihmisiä joiden kanssa ei ole *mitään* yhteistä ja joiden kommentit menevät korvasta sisään ja toisesta ulos. Esimerkiksi ex-työkaverini, keski-ikäinen nainen, jonka mielestä Game of Thrones oli lasten tyhmä satuseikkailu, kirjastossa ja kirppareilla käyvät ihmiset syrjäytyneitä ja kaikki nuoret naiset jollain tapaa vääränlaisia sekä lutkahtavia. Eli sellainen luterilaisen vakavahenkinen elämänasenne ja todella ahdas rooli miten ihminen saa olla ja elää oikein.
💛👸❤🧚♂️💕💚👑
Vierailija kirjoitti:
Fantasia ja varsinkin väkivaltainen fantasia ei kiinnosta yhtään. Ihan satujuttuja, hyh. Itse tykkään dokumenteista, varsinkin henkilödokumenteista (lähes kestä tahansa kertovasta), pohjoismaisista dokkareista ja luonto-ohjelmista. Sain kerran kommentin pojaltani "eikö tv:stä tosiaan muuta tule", kun katsoin norjalaista haastatteluohjelmaa, jossa puhuttiin englantia tanskalaisen vieraan kanssa ja tekstitys oli ruotsiksi 😂
Kyllä sä olet hieno ihminen. Kulturelli. Uniikki. Ihan ruotsia osaat ja pystyt kuuntelemaan englantia. Dokumentteja. Voi että, kyllä mä tunnen itseni noloksi juntiksi.
*räjähtää kateudesta*
Vierailija kirjoitti:
Ei yllätä, että nörttien harrastuksia taas pilkataan täällä.
Ei välitetä niistä.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti sen takia, että en pidä lohikäärmeistä.
Muutoin varmaan olisin katsonutkin.
Lohikäärmeitä on etenkin sarjan alkupuolella todella vähän.
Luin jostain, että kirjailijan suunnitellessa juonta, lohikäärmeet olivat vasta myöhäinen lisäys. Ne eivät todellakaan ole sarjan pääpointti, vaikka markkinoinnissa yms. niiden roolia on paisuteltu.
Minullakin on ongelmia GoT:in kanssa, mutta ne eivät liity lohikäärmeisiin.
Oikeastaan katsoin sen ensimmäisen jakson, muttei kolahtanut niin jäi sitten siihen. Siihen mennessä ilmestyneet kirjat olin kyllä lukenut.
Toisinaan mietin, pitäisikö katsoa, mutta enpä ole kerinnyt vielä.
En ole ikinä katsonut enkä tiedä yhtään minkälainen sarja. Ehkä nimen olen joskus kuullut. En jaksa mitään epärealistisia höpötöksiä, katson asiaohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä katsonut enkä tiedä yhtään minkälainen sarja. Ehkä nimen olen joskus kuullut. En jaksa mitään epärealistisia höpötöksiä, katson asiaohjelmat.
Et tiedä yhtään mistä on kysymys, mutta tiedät että se on epärealistista höpötystä ja sarja.
Selvä.
Eikö se oo joku lastenohjelma? Ainakin mainoksista päätellen. Jotain trulleja ja muita naamiaisjuttuja.
En siis katso, koska olen jo ihan aikuinen.
Olen katsonut koko sarjan ja pidin siitä. En silti ymmärrä miksi kaikkien pitäisi katsella GoTia. Tai erikseen perustella miksi ei katso tai pidä siitä. Makuja on monenlaisia, ja ihmisillä on oikeus katsella juuri sitä mitä itse haluavat.
Sarja oli mielestäni hieno, mutta ymmärrän silti täysin että se ei ole kaikkien makuun.
Luin just että fantasiasarja, eli pahinta mahdollista hömppää :) En jaksa.
En katso lastensarjoja. Katson vain uutiset telkkarista.
Joskus olen nähnyt jotain pätkiä, eikä kiinnosta kuten ei muukaan fantasia. En näe mitään syytä katsoa näitä, on niin paljon muuta parempaa nähtävää.
Kuuluin pitkään näihin jotka eivät olleet katsoneet sarjaa, mielessä oli että jossain kohti kyllä (kaikki kun puhui kuinka hyvä sarja ja fantasia jonkin verran kiinnosti), mutta olen muutenkin huono aloittamaan ja seuraamaan sarjoja joten se tämäkin jäi pitkäksi aikaa. Sitten kun rupesin katsomaan sarjaa niin minä heti ekasta jaksosta asti jäin koukkuun siihen. Harmi että loppua kohti sarjan taso laski varsinkin aivan viimeisellä kaudella. Sanoisin että 1-4 kautta ovat upeaa viihdettä niille jotka pitävät hyvin moniulotteisiata hahmoista hyvällä käsikirjoituksella ja loput kaudet niille jotka pitävät toiminnasta.
Minustakin nuo haukkujat voisivat antaa sitten esimerkin omasta mielestään hyvästä draamasarjasta vai katsovatko he enemmin moneen kertaan uusittuja Frendejä, Salattuja elämiä ja tosi-tv-sarjoja?