Sinä, joka et ole katsonut ainuttakaan Game of Thrones jaksoa
Kommentit (893)
Fantasia on kuolemaa, mielikuvitus elämää
Ei vaan kiinnosta. Katson mieluummin jotain mikä kiinnostaa... Ei ole pakko puhua aina samoista asioista kuin kaikki muut, joskus voi olla vaikka hiljaa.
Ei ole kiinnostanut, simple as that. Ihan sama vaikka "kaikki" sitä katsoo. Kun ei innosta niin ei innosta. On olemassa ihmisiä, jotka esim. eivät koskaan ole katsoneet yhtäkään star warsia koska pitävät niitä noloina nörttihommina. Heidän valinta ja se on ok. Eivät tiedä mistä jäävät paitsi. Kuten en minäkään tiedä mistä mahdollisesti olen jäänyt paitsi kun en ole game of thronesia jaksoakaan katsonut.
Ei kiinnosta. Tykkäsin kyllä lukea Jussi Ahlrothin Westerosin kirjeenvaihtajaa ja sen avulla tiedän juonen.
Sarja itsessään ei ollut kiinnostava
Ei vois vähempää vaan kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostanut, simple as that. Ihan sama vaikka "kaikki" sitä katsoo. Kun ei innosta niin ei innosta. On olemassa ihmisiä, jotka esim. eivät koskaan ole katsoneet yhtäkään star warsia koska pitävät niitä noloina nörttihommina. Heidän valinta ja se on ok. Eivät tiedä mistä jäävät paitsi. Kuten en minäkään tiedä mistä mahdollisesti olen jäänyt paitsi kun en ole game of thronesia jaksoakaan katsonut.
Katso tai ole katsomatta, ihan sama. Sitä ihmettelen että miten voit pitää leffoja tai sarjaa jonain jos et ole itse katsonut yhtään jaksoa. Vai oletko niitä ihmisiä joilla ei ole yhtään omaa mielipidettä mistään mutta ovat valmiita spämmimään näitä muiden mielipiteitä totuutena joka paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso tai ole katsomatta, ihan sama. Sitä ihmettelen että miten voit pitää leffoja tai sarjaa jonain jos et ole itse katsonut yhtään jaksoa. Vai oletko niitä ihmisiä joilla ei ole yhtään omaa mielipidettä mistään mutta ovat valmiita spämmimään näitä muiden mielipiteitä totuutena joka paikassa?
No nyt meni aivan turhasta herne nenään 😂😂 Toivottavasti loma vielä edessä, kun noin kireästi pitää vastata vanhaan ketjuun.
On niin paljon muutakin tekemistä.
Eikä se ole totta, että kaikki siitä puhuvat. Ystävieni kanssa se ei koskaan ole tullut puheeksi. Eikä äitinikään kanssa.
En tiedä, mistä on kyse. Twin Peaks koukutti, samoin Kotiin takaisin (A place to call home). Siltaa aloin katsoa jälkijunassa, samoin Kumman kaa -sarjaa ja tykkäsin.
En halua koukuttua ja siksi nirsoilen.
Satuja aikuisille, ei kiitos.