Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka et ole katsonut ainuttakaan Game of Thrones jaksoa

Vierailija
29.04.2019 |

Mikä on syy? Kaikki puhuvat siitä.

Kommentit (893)

Vierailija
801/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nappaa koko sarja, täyttä roskaa.

Vierailija
802/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sibel Kekilli nappaa ,   ja googlettakaa neidon tuotantoa tuolta 2000-luvun alusta, saksaksi .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on? Joku pleikkaripeli?

Vierailija
804/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan joskus katsoakin, mutta nyt on muuta kiinnostavaa. En ole sitä paitsi koskaan ollut mikään fantasiafani. Ymmärtääkseni Game of Thronesissa lentelee lohikäärmeitä sun muita. Ei oo mun juttu.

Vierailija
805/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Katson vain laatuviihdettä. En usko menettäneeni yhtään mitään.

Vierailija
806/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole Netflixiä, eikä tule, siksi.

Ei sitä netflixistä näekään, eikä ole nähnyt koskaan aikaisemminkaan.

Kaikki Game of Thrones kaudet 1-8 voi onneksi hankkia DVD:nä ja Blu-rayna:

https://cdon.fi/elokuvat/game-of-thrones-complete-collection-kausi-1-8-…

https://cdon.fi/elokuvat/game-of-thrones-complete-collection-kausi-1-8-…

Itse hankin ne aikoinaan kausi kerrallaan.

Vierailija
807/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska Sormusten herra on koko fantasiatyylilajin tyylikäs kantaisä, ja luin sen pienenä ensimmäiseksi.

Sen jälkeen kaikki fantasiakirjallisuus ja sarjat ovat vaikuttaneet vain heikoilta kopioilta.

Minäkin luin, mutta elokuvia ja sitä helvetin typerää "lol Gimli, tapoin 20 örkkiä entäs sinä" -pelleilyä ei pysty katsomaan.

Vierailija
808/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostanut yhtään

Vierailija
809/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kattonu en. Ei vaan kiinnosta edes tipan vertaa, kun en kuulu siihen niin sanottuun kohderyhmään, jolle tuon tyylinen ohjelma on tehty.

Vierailija
810/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-sarja pilasi mun silmissä 3.kauden jälkeen myös kirjasarjan. Oikeastaan 4. Kirja pilasi sarjan myös.

Vierailija
811/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut pari kertaa puoli jaksoa, ei jaksanut kiinnostaa.

Yksi syy miksi aloin melkeinpä periaatteellisesti vastusta Game of Thronesia, on se että tuntemistani ihmisistä kaikkein normoimmat, kaikkein mainstreameimmat, älyllisesti laatikon sisään kaikkein pahiten juuttuneimmat, kulttuurisessa mielessä kaikkein junteimmat lätkäntuijottajat, tempparifanit ja kanarianmatkailijat alkoivat katsoa GoT:tä ja suosittelivat sitä jatkuvasti. Se kertoi minulle ihan riittävästi, että vaikka sarjan tarina olisi alunperin ollut fantasiakirjasarja, niin telkkusarjassa on menty pienimmän yhteisen nimittäjän mukaan ja muutettu tarina noloksi saippuasarjaksi ja b-luokan toimintaleffaksi, joka on vain puettu kauniiden ja rohkeiden muotitalon sijaan keskiaikaisiin lavasteisiin. 

En ole mikään hipsteri sinänsä, mutta tunnen tätä kulttuurisesti äärimmäisen junttia porukkaa ihan riittävästi ymmärtääkseni, että silloin kun he jotain kehuvat jatkuvasti, niin kyseessä on täysin pliisu tekele joka on varta vasten suunniteltu miellyttämään tätä perusjunttinormo tuulitakki tositv kanarianmatkailija Keravalta -tyyppistä porukkaa.

t. mies

Vierailija
812/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä! Katsoin GoTn ensimmäisestä tk. muutamia jaksoja. Lapsellista ja yököttävää 🤮 lärppääjä-sontaa 💩, kuten tuo sormus-hölmöilykin 🦍. Nykyään kartan näitä kuin ruttoa 🤢🥵!

PS. Katselin 90-luvulla larppaajien "miekka"hölmöilyä pellolla. Miltei aikuiset mielenvikaiset leikkivät kuin kakarat 👶🏼! Asusteita ja "aseitakin" ⚔️ oli värkätty![/quote]

Niin samaa mieltä! Mitä autistien pelleilyä

Vierailija
813/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnosta. Kuten ei kiinnostanut Lost, Big Brother...

Vierailija
814/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei juuri katsota tvtä. Mua ei oikein kiinnosta fantasia. Meillä on pieni lapsi ja kun hänet laitan nukkumaan olen itsekin jo väsynyt ja alan nukkumaan. En muutenkaan menisi katsomaan tvtä äänet päällä kun lapsi nukkuu. Millä kanavalla se edes tulee? Meillä ei ole netflixiä yms. Vain muutama kanava näkyy tvstä, kun kanavia ei voi päivittää ilman kaukosäädintä, joka hajosi vuosia sitten. Maksukanavia meille ei ikinä tule. Ei ole varaa uuteen telkkariin.

Vierailija
815/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katoin sen hiljan ja en nyt täysin tajunnut mikä siinä oli niiiiin hypetyksen arvoista. Siis hienosti tehty ja hyvin näytelty, muutama upea taistelukohtaus, mutta sitten taas juoni on mielestäni melko lapsellinen ja absurdi, vaikka onkin fantasiaa. Väkivaltaa on todellakin liikaa ja sillä mässäillään hyvin yksityiskohtaisesti, enkä ole edes mitenkään herkkä väkivaltakohtauksille, usein vain tuli kyseenalaistettua sen tarpeellisuutta. Samoin naisten alistamista on liiallisuuksiin asti. En tiedä, hetkittäin jees, mutta jotenkin petyin kokonaisuuteen.

Vierailija
816/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut pari kertaa puoli jaksoa, ei jaksanut kiinnostaa.

Yksi syy miksi aloin melkeinpä periaatteellisesti vastusta Game of Thronesia, on se että tuntemistani ihmisistä kaikkein normoimmat, kaikkein mainstreameimmat, älyllisesti laatikon sisään kaikkein pahiten juuttuneimmat, kulttuurisessa mielessä kaikkein junteimmat lätkäntuijottajat, tempparifanit ja kanarianmatkailijat alkoivat katsoa GoT:tä ja suosittelivat sitä jatkuvasti. Se kertoi minulle ihan riittävästi, että vaikka sarjan tarina olisi alunperin ollut fantasiakirjasarja, niin telkkusarjassa on menty pienimmän yhteisen nimittäjän mukaan ja muutettu tarina noloksi saippuasarjaksi ja b-luokan toimintaleffaksi, joka on vain puettu kauniiden ja rohkeiden muotitalon sijaan keskiaikaisiin lavasteisiin. 

En ole mikään hipsteri sinänsä, mutta tunnen tätä kulttuurisesti äärimmäisen junttia porukkaa ihan riittävästi ymmärtääkseni, että silloin kun he jotain kehuvat jatkuvasti, niin kyseessä on täysin pliisu tekele joka on varta vasten suunniteltu miellyttämään tätä perusjunttinormo tuulitakki tositv kanarianmatkailija Keravalta -tyyppistä porukkaa.

t. mies

Normo. : ) Ai sitä olaan niinku epänormoja. Onko ihan diagnoosi?

Vierailija
817/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä on loitsuja yms. fantasiaroskaa, niin se on pa*skaa. Juonta ei tarvinne pohtia, noudattanee tyypillistä teko-nokkelaa ja teko-yllätyksellistä (lue: yllättävä vain alle 5 vuotiaille) moskaa.

Puhdasta syöpää.

Vierailija
818/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
819/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

GoT on suunniteltu tyypeille, jotka tykkää väkivallalla mässäilystä ja paljaista tisseistä kymmenen minuutin välein. Ei nappaa.

Vierailija
820/893 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain kiinnosta fantasia - sarjat ja muutenkin tulee nykyään vähän katsottua TV:tä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi