Sinä, joka et ole katsonut ainuttakaan Game of Thrones jaksoa
Kommentit (893)
Eikös toi GoT ole jo aika wanha juttu? Siitä puhuivat "kaikki" jo varmaan lähemmäs 10 vuotta sitten.
Koska kaikki seksikohtaukset voi katsoa ihan erikseen leikattuina netistä, niin ei ole ollut tarvetta paneutua itse sarjaan.
Mitä ikinä teetkin, älä ikinä katso game of thronesin virallista viimeistä kautta.
Siksi, kun se on realistinen kuvaus keskiajasta lohikäärmeiden kaikkineen.
No eihän siinä mitään ettei katso, mutta miksi ette ole lukeneet kirjoja, sitä en käsitä. Tai ylipäätään mitään kirjoja.
Näyttää mahtavalta sarjalta, mutta en haluaisi kuluttaa rahojani yhtä sarjaa varten
Mistä palvelusta sen sitten saakin
Minulla ei ole Netflixiä, eikä tule, siksi.
Ei kiinnosta tuollainen aikuisfantasia.
Dramatisoitu historia uppoaa paremmin, nyt katsomme Netflixistä sarjaa Mehmed 2:sta.
Koska jopa fantasiasarjaksi on naurettavaa että siellä on hurjia lyhyitä naisotureja lyömässä taistelukentällä mies-sotureita. Ymmärrän että nämä on lisätty koska naisetkin on potentiaalisia maksavia katsojia mutta on se silti naurettavaa.
Aloitin, alkoi jollain joukkoteurastuksella metsässä, totesin että ei oo minun juttu ja lopetin.
En tiedä, yleensä kiinnostaa scifi ja sellainen. Ensimmäistä jaksoa yritin katsoa mutta ei vaan pystynyt. Muuten menee Star Trek, Farscape ja sellainen ihan hyvin mutta tuo vain jotenkin tuntui niin älyttömältä. Mielikuvitus ei kai enää riittänyt tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
No eihän siinä mitään ettei katso, mutta miksi ette ole lukeneet kirjoja, sitä en käsitä. Tai ylipäätään mitään kirjoja.
En ole kerennyt mitään lukemaan oikein vuosiin, vanhat joululahjakirjatkin odottavat vuoroaan.
Ei kiinnosta yhtään, enkä tiedä yhtään näyttelijääkäön nimeltä ko. sarjasta.
Sen sijaan Areenasta katselin pari päivää sitten Reinikaista niin maar perusteellisesti. Edelleen futaa!
ihmiset on erillaisia. Itse pidän mielummin pienen ihmisen arkeen sijoittuvista mysteereistä kuin "eeppisistä spektaakkeleista" satumaassa.
Miksi olisin? o_O
Ja mitä ihmettä jonkun toisen katsomiset tai ei-katsomiset asiaan liittyy? Teetkö päätöksesi muiden vai itsesi mukaan?
Omituisia provoja täällä
"Kaikki puhuvat siitä" - paitsi normaalit ihmiset, joilla on mielenkiintoisempaakin sisältöä elämässä.
Game of Thrones on mainstream p*skaa.