Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko naimisissa oleva nainen lounastaa työkaverimiehen kanssa?

Vierailija
28.04.2019 |

Jos on ihan työpaikkaruokalassa?

Kommentit (184)

Vierailija
121/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko avutonta meininkiä, jos pitää oikein sopia kenen kanssa syö. Minä syön riippumatta olenko yksin, kaksin, töissä tai vapaalla. Miten voi elämä olla noin vaikeaa.

Vierailija
122/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn muiden kuin itseni puolesta. Olen vain vähän ihmetellyt.

Ap

Lounastaa voi, mut ei panna, olet kuitenkin mennyt sellaista tekemään. Pala hel*etiss*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi?

Vierailija
124/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu

Vierailija
125/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tienkään voi.

Se johdattaa kovempiin, kohta ollaan päiväkaffeilla...

Vierailija
126/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä duunissa työpaikkaromanssit/pettämiset ovat alkaneet juuri näin. Kyllä sen erottaa, kun sama pari häipyy jok päivä ”lounaalle”. Aina siinä jotakin takana on ollut.

Päivän pannu.

Lounaslistalta on parasta.

Vierailija
127/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko naisen kanssa naimisissa oleva lesbonainen lounastaa naispuolisen työkaverinsa kanssa?

Voiko miehen kanssa naimisissa oleva homomies lounastaa miespuolisen työkaverinsa kanssa?

Entä voiko naisen kanssa naimisissa oleva heteromies lounastaa naispuolisen työkaverinsa kanssa?

Vierailija
128/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää oon avoliitossa oleva kolmekymppinen nainen ja käyn usein kaksin lounaalla naimisissa olevan yli viiskymppisen työkaverin kanssa joka on mies. Onko tää sallittua kun ikäero on kuitenkin aika iso?

Mun mies käy usein parin nuoremman sinkkunaisen kanssa lounaalla. Pitääkö mun nyt kieltää siltä lounaat?

Miksi tuollaisen vanhan elostelijan kanssa roikut? Saatko siltä rahaa?

Jälleen kerran syöminen yhdistetään pinnallisuuteen, ulkonäköön tai seksuaaliseen haluttaavuuteen. Onko teidän naisten niin vaikea ymmärtää, että kaikkea ei tarvitse paneskella minkä näkee?

Vierailija
129/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Porvoossa.

Vierailija
130/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma olen meidan firman ainut nainen joten aika yksinaiset lounaat tulisi, ellei saisi :D 

Vierailija
131/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Ma olen meidan firman ainut nainen joten aika yksinaiset lounaat tulisi, ellei saisi :D 

Niin niin, heti saamisesta on kyse.

Vierailija
132/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on kyllä "ihana". Vastatkaapa, että miten pitäisi toimia, kun työskentelen toimipisteessäni ainoana naisena, miehiä täällä on 4. Toimipisteessä ei ole mitään muuta ruokailumahdollisuutta kuin omat eväät, lähin lounasruokala on n. puolen kilometrin päässä. Usein on niin, että toimistomme kolmella miehellä on omat eväät ja lounaalle olisi lähdössä vain minä ja yksi mies. Erikseenkö meidän sinne syömään pitäisi lähteä? Välillä syömään lähtee toimiston muutkin miehet ja välillä ruokalassa on yhtä aikaa myös eri toimipisteen ihmisiä (miehiä hekin). Ei mekään siis mihinkään "tavalliseen ravintolaan" syömään mennä, vaan ihan tuollaiseen perustyöpaikkaruokalaan.

Tämä on jotenkin niin absurdi keskustelu, etten kyllä osaa ymmärtää. Sitä kun on aina työskennellyt miesvaltaisella alalla, niin en oikein osaa ajatella, että miesten seurassa lounaalla käymisessä voisi olla jotain omituista.

Vierailija
133/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei ole juuri muita naisia edes itseni lisäksi töissä, joten ilmeisesti en saisi syödä muuten kuin yksin.

Vierailija
134/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä ne intohimon kiehkurat lähtisivät liikkeelle jos ei siitä, kun Pertti lappaa buffetin antimia parta söpösti sörsselissä ja kaivaa lopuksi tikulla hampaankolonsa.

Vierailija
135/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eu-direktiivi nro 545645654333665554 kieltää nimenomaan tällaiset lounaat. Nyt ajetaan uutta direktiivia jotka kieltäisivät esimiehen ja alaisen lounaat, myös jos ovat sinkkuja, kuten myös kahden eri toimipisteissä olevien lounaat.

Öööhhh..

ugh

Vierailija
136/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi käydä kahdestaan. Isommalla seurueella ok. Kaksin lounastaminen vertautuu treffeihin. Se on pettämistä tai ainakin tarjoaa siihen oivan mahdollisuuden. Aikuisen on luonnotonta viettää millään lailla aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa kaksistaan, jos on parisuhteessa. Ainoastaan oma puoliso on OK syömäseurana.

Noin ajattelee puolisoni. Epäluuloinen, mustasukkainen ja kateellinen.

Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen eikä tuota paranna mikään. Kannattaa miettiä jatkoa tarkasti varsinkin jos ei ole vielä lapsia tässä yhtälössä. Ajan myötä tuo vain pahenee.

Itse olen alalla jossa käydään lounastamassa välillä yhteiskumppanien ja asiakkaiden kanssa. Olisi tosi outoa jos en menisi miesten kanssa lounaalle varsinkin kun olen miesvaltaisella alalla.

Missään ei sanottu, että kirjoittaja oli nainen jolle vastasit.

Vierailija
137/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko naimisissa oleva bi-seksuaali ihminen lounastaa kenekään työkaverin kanssa kahdestaan?

Hei nyt oikeasti ihmiset... en vaan millän pysty käsittämään. Luuletteko te oikeasti, siis ihan oikeasti että on jotenkin todella yleistä käydä panemassa lounastauolla työkaverin kanssa? :D Miten vainoharhaisia ihmiset voi olla.

Vierailija
138/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sinkkuna lounastan joskus naimisissa olevan miehen kanssa. Mutta me kyllä pannaankin välillä.

Vierailija
139/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku miettii tällaisia asioita? Ja vielä kyttää työkavereitaan?! =D 

Ai kauheeta, meillä on naisvaltainen työpaikka, mutta satun tekemään usieta projekteja ja muuta yhteistyötä työpaikan ainoan miehen kanssa. Istutaan usein ihan kahdestaan jomman kumman työhuoneessa, ovi kiinni, jotta on rauha suunnitella kulloinkin työn alla olevaa asiaa. Syödään lounasravintolassa melkein joka päivä yhdessä, ja mikä kauheinta, lounastetaan joskus myös jossain muualla, jos työmeno sattuu sopivaan aikaan kaupungille. Eipä ole tullut mieleenkään, että tässä olisi jotain ihmeellistä! Samoin teen myös naispuolisten työkavereiden kanssa. 

Ollaan molemmat tahoillamme naimisissa, ja joskus kaupungille lounasseuraan liittyy myös työkaverin vaimo. Oma mieheni myös tietää, että teen töitä ja lounastan miehen kanssa. Hui! Mutta tiedättekö mitä, ei meillä ole tästä tullut koskaan mitään sanottavaa puolin tai toisin, enkä usko että työkaverinikaan kotona. Pitääkö nyt mennä sanomaan pomolle, etten voi enää tehdä töitä enkä syödä yhtä aikaa tämän miestyökaverini kanssa =D 

Vierailija
140/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kysymys. Jaoin aiemmin työhuoneen naimisissa olevan miehen kanssa ja itse naimisissa oleva nainen. Kehtasin käydä hänen kanssaan lounaallakin. Kauheaa!