Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko naimisissa oleva nainen lounastaa työkaverimiehen kanssa?

Vierailija
28.04.2019 |

Jos on ihan työpaikkaruokalassa?

Kommentit (184)

Vierailija
101/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tarkistaa, olenko eksynyt jollekin Sha ria4Finland keskustelupalstalle, sen verran pimeitä vastauksia täällä. Kuljetteko myös kaapu päällä ja kieltäydytte kättelemästä miehiä, ettei kenellekään vain tule mitään sopimattomia ajatuksia?

Vierailija
102/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä duunissa työpaikkaromanssit/pettämiset ovat alkaneet juuri näin. Kyllä sen erottaa, kun sama pari häipyy jok päivä ”lounaalle”. Aina siinä jotakin takana on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä harrastan ryhmälounasta. Olenko normaali?

Vierailija
104/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoriso ei taida vielä ymmärtää, kuinka paljon salasuhteita syntyy juuri lounastamalla ja avautumalla "ystävinä". Näin viisikymppisenä sitä näkee jo ensisilmäyksellä, mikä on aitoa työkaveruutta ja mikä jotain muuta. Kyllä te vielä opitte, kantapään kautta jos ei muuten. Liika sinisilmäisyys ja luottamus ei myöskään ole hyve.

Ai, kiva kun muakin pidetään nuorisona. Ikää tänä vuonna 44, koko työura tehty miesvaltaisella alalla ja saman miehen kanssa olen ollut yhdessä 17-vuotiaasta. Ja käynyt lounailla miesten kanssa.

"Vastapainoksi" sitten mun mies työskentelee naisvaltaisella alalla...

Eli käyt joka päivä yhden ja saman miehen kanssa ennalta sovitusti lounaalla?

En ole tuo jolta kysyt, mutta minä käyn joka päivä lounaalla yhden ja saman miehen kanssa. Ennalta ei tarvitse sopia, kun asia on itsestään selvä.  Ei ole muita tuolla työpaikalla. Olis hassua mennä erikseen syömään :D. Mies on naimisissa, minä 9 vuotta kestäneessä avoliitossa. Ei ole kyllä kertaakaan tullut mieleen mikään muu kuin syöminen, rentoutuminen  ja yleinen keskustelu työasioista tai perheen kuulumisista. Aika paljon keskustellaan myös maailman tapahtumista kun selaillaan jotain Ilta-Sanomia, myös tv-ohjelmista keskustellaan. Maanantaisin esim. ruoditaan Selviytyjät. Mä olen nyt lomalla, työkaveri joutuu  syömään yksin :D. 

Tässä nyt tahallaan sotketaan asioita. On eri asia mennä sekaporukalla syömään kuin sopia kahden kesken tarkoituksellisesti lounaita. On myös eri asia, jos on niin pieni lafka ettei siellä ole kuin kaksi työntekijää. Tosin silloinkin luulisi syömisen tapahtuvan eri aikaan vai suljetaanko putiikki lounaan ajaksi?

Ei meillä käy asiakkaita, työpuhelut tulee kännykkään. Kirjanpitoa tehdään yhden isomman firman pienenä osana. Pomo kyllä pyörähtelee siinä välillä, mutta harvoin tulee syömään meidän kanssa. 

Vierailija
105/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avopuolisollani on naispuolisiakin työtovereita eikä ole tullut mieleenkään edes kysyä kenen kanssa käy lounaalla. Olen varmaan sellainen sinisilmäinen.

Mutta: kun menemme naimisiin, tuleeko minun sitten puuttua asiaan? Toisaalta vastausten perusteella olen vielä vähän hämilläni, että voiko hän sitten naimisissa ollessa lounastaa naisten kanssa vai ei..? Pitäisikö kysyä miehen lounasruokalasta onko heillä minkälaista valvontaa  vai onko asia lounastajien omalla vastuulla?

Vierailija
106/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala! Kävin just äskettäin miespuolisen työkaverini kanssa lounaalla työpaikan ulkopuolella! Pizzaa syötiin. Mitähän musta nyt ajatellaankaan?

Ei kai pizzassa ollut ananasta?!

Vierailija
107/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon avoliitossa oleva kolmekymppinen nainen ja käyn usein kaksin lounaalla naimisissa olevan yli viiskymppisen työkaverin kanssa joka on mies. Onko tää sallittua kun ikäero on kuitenkin aika iso?

Mun mies käy usein parin nuoremman sinkkunaisen kanssa lounaalla. Pitääkö mun nyt kieltää siltä lounaat?

Vierailija
108/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää oon avoliitossa oleva kolmekymppinen nainen ja käyn usein kaksin lounaalla naimisissa olevan yli viiskymppisen työkaverin kanssa joka on mies. Onko tää sallittua kun ikäero on kuitenkin aika iso?

Mun mies käy usein parin nuoremman sinkkunaisen kanssa lounaalla. Pitääkö mun nyt kieltää siltä lounaat?

No teillä on puoli ja toisin tuollainen löyhä, ei mistään kotoisin oleva tavarajakosuhde/kaverisuhde miehesi kanssa. Mitä väliä teillä enää on, millään.

Vierailija
109/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäero tekee siitä äijästä vain epäilyttävämmän. Pervo setämies, limainen nuorten naisten kuolaaja, taatusti kielletty. Pahimmillaan on vielä menestynyt alfa ja vikittelee sut ihan mihin vaan. Lompakkoa vilauttaa vaan ja hupsistarallaa, jopa pöllyää lakanat.

Vierailija
110/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuollaisen vanhan elostelijan kanssa roikut? Saatko siltä rahaa?

Vierailija
111/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai tässä mistään treffeistä puhuttu vai? Ainakaan aloituksessa. Meillä ihan mennään työpaikkaruokalaan ja siihen pöytään missä on tilaa oli siinä miehiä tai naisia. Ja joo, joskus saattaa olla ihan kaksin jonkun eri sukupuolta olevan kanssa, hui!

Jätä se huoripukki. Heti!

Vierailija
112/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sovin lounaita vastakkaista sukupuolta olevien työkavereiden kanssa. Jo ihan siksikin että ruokala on tosi iso, ei sieltä välttämättä löydä työkavereita jos mennään eri aikoihin. Siksi sovitaan ”treffit” ja mennään yhtä matkaa. Monesti pelkästään minä ja miespuoleinen työkaveri kahdestaan *hui*!

Vierailija
113/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala! Kävin just äskettäin miespuolisen työkaverini kanssa lounaalla työpaikan ulkopuolella! Pizzaa syötiin. Mitähän musta nyt ajatellaankaan?

Ei kai pizzassa ollut ananasta?!

😂😂😂

Vierailija
114/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä sovin lounaita vastakkaista sukupuolta olevien työkavereiden kanssa. Jo ihan siksikin että ruokala on tosi iso, ei sieltä välttämättä löydä työkavereita jos mennään eri aikoihin. Siksi sovitaan ”treffit” ja mennään yhtä matkaa. Monesti pelkästään minä ja miespuoleinen työkaveri kahdestaan *hui*!

Ihanko saman jampan kanssa aina, vuodesta toiseen?

Vierailija
115/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kysyisit asiasta siltä mieheltäsi ennemmin kuin random-trollipalstalaisilta? On teillä tissieläimillä kyllä prioriteetit kunnossa...

Vierailija
116/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä duunissa työpaikkaromanssit/pettämiset ovat alkaneet juuri näin. Kyllä sen erottaa, kun sama pari häipyy jok päivä ”lounaalle”. Aina siinä jotakin takana on ollut.

Tämä palsta on pullollaan pettäjiä, jotka itse tekevät tätä. Toinen puoli taas niitä luottavaisia puusilmiä, jotka ihmettelevät miksi tulivat petetyiksi.

Vierailija
117/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On eri asia, lounastaako aina sama pari keskenään siitä etukäteen sopien vai satunnaisesti samassa seurassa. En katsoisi hyvällä silmällä, jos mieheni nuohoaisi kahdestaan joka päivä saman naistyökaverin kanssa lounaalla, etenkään kun heillä ei työpareja tai tiimejä ole.

Miehelläsi ei saa olla naisia edes ystävinä? Pelottavaa.

Vierailija
118/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On eri asia, lounastaako aina sama pari keskenään siitä etukäteen sopien vai satunnaisesti samassa seurassa. En katsoisi hyvällä silmällä, jos mieheni nuohoaisi kahdestaan joka päivä saman naistyökaverin kanssa lounaalla, etenkään kun heillä ei työpareja tai tiimejä ole.

Sinuako ei haittaisi jos sinun kumppanisi söisö jokapäivä vastakkaisen sukupuolen kanssa pitkiä lounaita, jutustelisi ja naureskelisi iloisesti? Panetko myös eläimiä?

Vierailija
119/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä ole koskaan ollut. Miksi nyt pitäisi olla?

Vierailija
120/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Siis on työpaikkaromanssi. Menet mukaan, niin heidän ei tarvitse olla kahdestaan siinä paskapuheiden aiheina.