Voiko naimisissa oleva nainen lounastaa työkaverimiehen kanssa?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käydä kahdestaan. Isommalla seurueella ok. Kaksin lounastaminen vertautuu treffeihin. Se on pettämistä tai ainakin tarjoaa siihen oivan mahdollisuuden. Aikuisen on luonnotonta viettää millään lailla aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa kaksistaan, jos on parisuhteessa. Ainoastaan oma puoliso on OK syömäseurana.
Noin ajattelee puolisoni. Epäluuloinen, mustasukkainen ja kateellinen.
Kukaan ei ole mustasukkainen syyttä.
Jos mieheni "lounastaisi" muiden naistan kanssa niin en voisi enää luottaa häneen missään asiassa. Jättäisin hänet heti. Minua ei petetä.
Nyt on puhe lounastamisesta ei "lounastamisesta"... vainoharhaisuus on pelottavaa ja raskasta ympäristölle.
Ei voi. Nämä naiset ovat halpoja hu*ria ja joutavat hirteen!
Yksinistuttavat pöydät lounasravintoloihin.
Kai se on ihan ok...
Tänään näin, kuinka eräs nuorehko mies meni pelaamaan ja seuranaan toinen nainen, sillä välin kun vaimo ulkoilutti koiraa. Olin juttelemassa sen miehen kanssa, kun tämä ko. nainen käveli reippasti ohi ja huusi, että "mihin x-hommiin oikein jäit, tule jo!" Silloin mietin, kuinka sopivaa naimisissa olevan miehen on harrastella jotain peliä toisen muijan kanssa. Ei näyttänyt sukulaiseltakaan. Ehkä hänellä oli vaimolta lupa, en tiedä.
EI VOI! Ei missään nimessä. Pelkkä ajatuskin jo kauhistuttaa...
Ei voi. Meillä naimisissa olevat naiset syövät eväitä kahvihuoneessa. Miehet ja sinkkunaiset käyvät yhdessä lounasravintolassa.
Onhan se hellyyttävää, että joku elää edelleen kivikaudella ja edes kysyy tälläistä.
Onhan siinä vähän sellainen eroottisen seikkailun vivahde, kielletty hedelmä, jonka perusteella pystyn kyllä näin avarakatseisena ihmisenä ymmärtämään miksi sitäkin tapahtuu.
Moraalitonta!! :D Minäkin keski-ikäinen naimisissa oleva nainen käyn lähes päivittäin jonkun 10-20 vuotta nuoremman miehen kanssa. Olenpa työmatkoilla käynyt illallisellakin, ja oluella! Ja monenkin miehen kanssa yhtä aikaa!
T. Puuma
Voi, saa tuijotella ihanaa salarakastaan silmiin muiden huomaamatta ja nauttia jälkkäriksi isoa meisseliä kaffeen sijasta
Aattele. Mulla on miespuolisen työkaverin kanssa yhteinen työhuone. Usein pidetään ovikin kiinni ettei tule käytävältä melua. Ja käydään melkein joka päivä yhdessä lounaalla, vieläpä ihan kunnon lounaspaikoissa eikä vain työpaikan ruokalassa. Eikö olekin jo ihan tavattoman epäilyttävää!
Hahhhahhhahhhaa!!!
Mitenkäs mun kohdalla sitten; olen naimisissa ja töissä miesvaltaisella työpaikalla. Yleensä meitä on töissä kuusi, minä ainoa nainen. Osa on naimisissa, osa avoliitossa ja työparini on sinkku.
Aamu alkaa heti aamukahvin lomassa tämän sinkkumiehen kanssa lounaasta sopien, välillä mennään kahden ja välillä kaikki kuusi syömään yhdessä.
Iltapäivällä kahvit taas joko kahden tai kaikki yhdessä.
Ja illalla iltaruoka yleensä kaikki yhdessä.
Aamulla sitten keittelen aamupuuron koko porukalle, kunnes lähdemme kaikki koteihimme..
Hui kauhistus! Kyllä vain, vasta aamupuuron jälkeen mennään kotiin!
Kohtalaisen ankeaa olisi yksin syödä tuo vuorokausi.
Terkut vaan paloasemalta!
Ei ja Ei! Se on syntiä. Kohta on haarat auki.
Minäpä olen käynyt joskus kaksistaan lounastapaamisella mieheni (miespuoleisen) työkaverin kanssa! Miettikääpä vainoharhaiset seksihullut sitä.
Käydään siis toisinaan yhdessä lounaalla mieheni kanssa ja toisinaan osuu muitakin työkavereita jommalta kummalta mukaan. Kerran sitten ei oma mies päässyt lähtemään syömään, niin mentiin hänen työkaverinsa kanssa. Eikä kyllä hetkeäkään käynyt mielessä, että kukaan voisi kuvitella asiasta mitään erikoista. Mutta kaikenlaista hiihtäjää sitä näemmä tähän maahan mahtuu.
Olen taas huomannut että naimisissa olevalla työkaverillani on allakassa lounaspalaveri miespuolisen työkaverini kanssa. Huomautanko asiasta hänen tiimilleen vai miehelleen ensin?
Vierailija kirjoitti:
Olen taas huomannut että naimisissa olevalla työkaverillani on allakassa lounaspalaveri miespuolisen työkaverini kanssa. Huomautanko asiasta hänen tiimilleen vai miehelleen ensin?
Aviopuolisolle hu9omautat ensin.
Miten se nyt millekään tiimille kuuluu? Ja miten se sinulle kuuluu? Oletko katsonut sarjoja liikaa? Varmaan syövät lounaan ja keskustelevat sinusta??
Vierailija kirjoitti:
Aattele. Mulla on miespuolisen työkaverin kanssa yhteinen työhuone. Usein pidetään ovikin kiinni ettei tule käytävältä melua. Ja käydään melkein joka päivä yhdessä lounaalla, vieläpä ihan kunnon lounaspaikoissa eikä vain työpaikan ruokalassa. Eikö olekin jo ihan tavattoman epäilyttävää!
Minulla oli sama tilanne ja ikäeroakin 15 vuotta. (40 ja 25)
No kun kysyit nimenomaan työpaikkaruokalaa, niin voi. Muuallakin voi. Kaikki tuntemasi ihmiset eivät pelehdi keskenään lounasravintolan pöydän alla kun sinulta silmä välttää. Oliko sulla muuta todellisuuden ymmärtämistä haittaavaa?
Ei jesusmaria åkerblom sentään! Ei voi kysyjä olla tosissaan. Käyn harva se päivä naimisissa olevana keski-ikäisenä naisena nuoremman kollegamiehen kanssa lounaalla - ja ihan sovitusti, eikä mitenkään sattumalta. Työasioita puhutaan, samalla vähän henkilökohtaisiakin. Kollegamies taitaa olla noin 15 vuotta nuorempi.
Mieheni tekee töitä naisvaltaisella alalla, käy myös kollegoiden kanssa syömässä. Joukossa kaiken ikäisiä, sinkkuja ja naimisissa olevia. Ei tule mieleenkään, etteikö voisi mennä. Yksinkö pitäisi eristäytyä työkavereista syömään?
Näkeekö Ap nyt seksuaalisuutta siellä, missä sitä ei ole?