Voiko naimisissa oleva nainen lounastaa työkaverimiehen kanssa?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käydä kahdestaan. Isommalla seurueella ok. Kaksin lounastaminen vertautuu treffeihin. Se on pettämistä tai ainakin tarjoaa siihen oivan mahdollisuuden. Aikuisen on luonnotonta viettää millään lailla aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa kaksistaan, jos on parisuhteessa. Ainoastaan oma puoliso on OK syömäseurana.
Noin ajattelee puolisoni. Epäluuloinen, mustasukkainen ja kateellinen.
Minusta tuo kuulostaa todellakin sairaalta ajatusmallilta.
Minusta ihan realistiselta. Voi kun tietäisitte mitä työpaikoilla tapahtuu, erityisesti opetusalalla.
Puhumattakaan ”Aasian viennistä”.
Ensiksi syötiin lounasta ja sitten nussittiin autossa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso ei taida vielä ymmärtää, kuinka paljon salasuhteita syntyy juuri lounastamalla ja avautumalla "ystävinä". Näin viisikymppisenä sitä näkee jo ensisilmäyksellä, mikä on aitoa työkaveruutta ja mikä jotain muuta. Kyllä te vielä opitte, kantapään kautta jos ei muuten. Liika sinisilmäisyys ja luottamus ei myöskään ole hyve.
Ai, kiva kun muakin pidetään nuorisona. Ikää tänä vuonna 44, koko työura tehty miesvaltaisella alalla ja saman miehen kanssa olen ollut yhdessä 17-vuotiaasta. Ja käynyt lounailla miesten kanssa.
"Vastapainoksi" sitten mun mies työskentelee naisvaltaisella alalla...
Eli käyt joka päivä yhden ja saman miehen kanssa ennalta sovitusti lounaalla?
En ole tuo jolta kysyt, mutta minä käyn joka päivä lounaalla yhden ja saman miehen kanssa. Ennalta ei tarvitse sopia, kun asia on itsestään selvä. Ei ole muita tuolla työpaikalla. Olis hassua mennä erikseen syömään :D. Mies on naimisissa, minä 9 vuotta kestäneessä avoliitossa. Ei ole kyllä kertaakaan tullut mieleen mikään muu kuin syöminen, rentoutuminen ja yleinen keskustelu työasioista tai perheen kuulumisista. Aika paljon keskustellaan myös maailman tapahtumista kun selaillaan jotain Ilta-Sanomia, myös tv-ohjelmista keskustellaan. Maanantaisin esim. ruoditaan Selviytyjät. Mä olen nyt lomalla, työkaveri joutuu syömään yksin :D.
Perheen kuulumiset? Eli haukutte omat puolisonne. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso ei taida vielä ymmärtää, kuinka paljon salasuhteita syntyy juuri lounastamalla ja avautumalla "ystävinä". Näin viisikymppisenä sitä näkee jo ensisilmäyksellä, mikä on aitoa työkaveruutta ja mikä jotain muuta. Kyllä te vielä opitte, kantapään kautta jos ei muuten. Liika sinisilmäisyys ja luottamus ei myöskään ole hyve.
Ai, kiva kun muakin pidetään nuorisona. Ikää tänä vuonna 44, koko työura tehty miesvaltaisella alalla ja saman miehen kanssa olen ollut yhdessä 17-vuotiaasta. Ja käynyt lounailla miesten kanssa.
En ole tuo jolta kysyt, mutta minä käyn joka päivä lounaalla yhden ja saman miehen kanssa. Ennalta ei tarvitse sopia, kun asia on itsestään selvä. Ei ole muita tuolla työpaikalla. Olis hassua mennä erikseen syömään :D. Mies on naimisissa, minä 9 vuotta kestäneessä avoliitossa. Ei ole kyllä kertaakaan tullut mieleen mikään muu kuin syöminen, rentoutuminen ja yleinen keskustelu työasioista tai perheen kuulumisista. Aika paljon keskustellaan myös maailman tapahtumista kun selaillaan jotain Ilta-Sanomia, myös tv-ohjelmista keskustellaan. Maanantaisin esim. ruoditaan Selviytyjät. Mä olen nyt lomalla, työkaveri joutuu syömään yksin :D.
Tässä nyt tahallaan sotketaan asioita. On eri asia mennä sekaporukalla syömään kuin sopia kahden kesken tarkoituksellisesti lounaita. On myös eri asia, jos on niin pieni lafka ettei siellä ole kuin kaksi työntekijää. Tosin silloinkin luulisi syömisen tapahtuvan eri aikaan vai suljetaanko putiikki lounaan ajaksi?
Pakko kai se on jos on ainoa nainen miesporukassa?
Voi helvetti taas Sinccis. Syfilis aivoissa jo?
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo kyllä aika loukkaavaa puolisoa kohtaan...itse en katselisi tuollaista menoa pitkään.
En minäkään, vapautuisi lounastelemaan bestiksensä kanssa ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki ihmiset ajattele noin niinkuin sinä. Aina ja kaikestahan sitä voisi puolisoa epäillä ja joka paikassa ja tilanteessa voisi nähdä tilaisuuksia pettää. Mutta minä en ainakaan ajattele asioita noin. On täysin normaalia ja hyväksyttävää viettää aikaa muidenkin kuin puolison kanssa. Erityisesti työkaverin kanssa lounaalla käyminen on mielestäni täysin hyväksyttävää ja tervehenkistä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai se on jos on ainoa nainen miesporukassa?
Niin, porukassa. Onko porukka ja yksi tietty ihminen mielestäsi sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käydä kahdestaan. Isommalla seurueella ok. Kaksin lounastaminen vertautuu treffeihin. Se on pettämistä tai ainakin tarjoaa siihen oivan mahdollisuuden. Aikuisen on luonnotonta viettää millään lailla aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa kaksistaan, jos on parisuhteessa. Ainoastaan oma puoliso on OK syömäseurana.
Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen eikä tuota paranna mikään. Kannattaa miettiä jatkoa tarkasti varsinkin jos ei ole vielä lapsia tässä yhtälössä. Ajan myötä tuo vain pahenee.
Itse olen alalla jossa käydään lounastamassa välillä yhteiskumppanien ja asiakkaiden kanssa. Olisi tosi outoa jos en menisi miesten kanssa lounaalle varsinkin kun olen miesvaltaisella alalla.
Totta kai on lapset ja kaikki.
Olin aiemmin itsekin töissä jossa matkusteltiin melko paljon ympäri maailmaa ja oli paljon asiakkaiden tai yhteistyökumppaneiden tapaamisia lounaalla ja pitkillä illallisilla. Usein myös delegaatiomme oli 2-3 -henkinen ja usein sekasukupuolinen. En edes tiennyt puolison sairaista mustasukkaisuusajatuksista tuolloin. Suoraan ei sanonut mitään, ainoastaan kautta rantain kyseli vähän kummallisia. Oli vaan sitten muuten vaan vihaista ja katkeraa koko ajan. Kaikki tämä on selvinnyt vasta jälkikäteen. Joka tapauksessa, puoliso saattoi esim soittaa pistokokeenomaisesti vain tarkkaillakseen taustaäänistä, olenko mahdollisesti jonkun seurassa. On painanut mieleensä vaikkapa millaisia askelen kopinoita jossain lentokentän käytävällä kanssani samaan suuntaan on kulkenut.
Nykyisessä työssäni reissuja on vähemmän, mutta silti puoliso on esimerkiksi salaa tutkinut tiliotteeni ja on varma että olen kestinnyt ja majoittanut hotellihuoneessani jotain hoitoja, kun on mitä milloinkin korttimaksuja. Tietenkin stalkkaa sometutut ja epäilee milloin ketäkin salasuhteeesta. On muuten aavistuksen rasittavaa kaikkiaan. Tämän mustasukkaisuuden laajuus on selvinnyt vasta hiljattain muun parisuhdekriiseilyn selvittelyn yhteydessä.
Mutta ihan vakavasti hän uskoo että mies ja nainen eivät voi olla tekemisissä kahdestaan saati esim ystäviä ilman että lipsahtaa rakastumisen ja/tai panemisen puolelle vääjäämättä.
Tämä on kyllä taas vähän hullu ketju :D
Ei herranen aika jos olisin eilen kuollut niin olisi jäänyt näkemättä tämä järjetön keskustelu. Kaikkea sitä ihmiset miettii, voiko naimisissa oleva syödä yhdessä sinkun kanssa, ei hyvää päivää.....
Vierailija kirjoitti:
Kysyn muiden kuin itseni puolesta. Olen vain vähän ihmetellyt.
Ap
Mitä sinä olet ihmetellyt?
Aviossa olevan, ei ole sopivaa (varsinkaan naisen) lounastaa vieraan kanssa. Se on sopimatonta käytöstä. Ei pitäisi mennä avioliittoon ollenkaan jos ei siihen sopeudu!
Mitä ihmettä, onkohan minunkin työpaikalla ihmetelty miksi naimisissa olevana naisena lounastan miestyökaverin kanssa... ja usein vielä kahden samaan aikaan!
Olen minäkin ollut hölmö, en ole edes hoksannut ihmetellä asiaa vaikka oma puolisoni on jopa työmatkalle lähtiessään mennyt kimppakyydillä hotellille naispuolisen työkaverinsa kanssa!
No ei kai tässä mistään treffeistä puhuttu vai? Ainakaan aloituksessa. Meillä ihan mennään työpaikkaruokalaan ja siihen pöytään missä on tilaa oli siinä miehiä tai naisia. Ja joo, joskus saattaa olla ihan kaksin jonkun eri sukupuolta olevan kanssa, hui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas sentään. Ihan naurettavaa. Ei ole ihan tervettä ajatella noin. Perheen kuulumiset on yleensä sitä, että työkaveri kertoo mitä hassua ja kivaa ovat lasten kanssa tehneet ja mä kerron meidän kissan hullutuksista ja pissaongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole mustasukkainen syyttä.
Jos mieheni "lounastaisi" muiden naistan kanssa niin en voisi enää luottaa häneen missään asiassa. Jättäisin hänet heti. Minua ei petetä.