Voiko naimisissa oleva nainen lounastaa työkaverimiehen kanssa?
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso ei taida vielä ymmärtää, kuinka paljon salasuhteita syntyy juuri lounastamalla ja avautumalla "ystävinä". Näin viisikymppisenä sitä näkee jo ensisilmäyksellä, mikä on aitoa työkaveruutta ja mikä jotain muuta. Kyllä te vielä opitte, kantapään kautta jos ei muuten. Liika sinisilmäisyys ja luottamus ei myöskään ole hyve.
Ai, kiva kun muakin pidetään nuorisona. Ikää tänä vuonna 44, koko työura tehty miesvaltaisella alalla ja saman miehen kanssa olen ollut yhdessä 17-vuotiaasta. Ja käynyt lounailla miesten kanssa.
"Vastapainoksi" sitten mun mies työskentelee naisvaltaisella alalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa kaikki viestit! Kysymys ei koske itseäni vaan naimisissa olevia työkavereitani.
Ja mitäs se sinulle kuuluu kenen kanssa muut lounastavat?
Ap ihan vaan kaverin puolesta kyselee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso ei taida vielä ymmärtää, kuinka paljon salasuhteita syntyy juuri lounastamalla ja avautumalla "ystävinä". Näin viisikymppisenä sitä näkee jo ensisilmäyksellä, mikä on aitoa työkaveruutta ja mikä jotain muuta. Kyllä te vielä opitte, kantapään kautta jos ei muuten. Liika sinisilmäisyys ja luottamus ei myöskään ole hyve.
Ai, kiva kun muakin pidetään nuorisona. Ikää tänä vuonna 44, koko työura tehty miesvaltaisella alalla ja saman miehen kanssa olen ollut yhdessä 17-vuotiaasta. Ja käynyt lounailla miesten kanssa.
No teillähän sitten on tilit tasan. Hieno liitto. Käyttäkää kumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käydä kahdestaan. Isommalla seurueella ok. Kaksin lounastaminen vertautuu treffeihin. Se on pettämistä tai ainakin tarjoaa siihen oivan mahdollisuuden. Aikuisen on luonnotonta viettää millään lailla aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa kaksistaan, jos on parisuhteessa. Ainoastaan oma puoliso on OK syömäseurana.
Noin ajattelee puolisoni. Epäluuloinen, mustasukkainen ja kateellinen.
Miksi ihmeessä olet puolisosi kanssa jos ajattelet hänestä noin rumasti ja pimppaasi kutkaa muut miehet? Päästä hänet vapaaksi, anna löytää elämäänsä todellista, sitoutunutta _rakkautta_, ja jaa sinä tavaraasi ja mitä ikinä muun maailman kanssa.
Olet varmasti hyvin onneton ihminen.
Miten niin ajattelen rumasti? En tuota itse keksinyt vaan hän on sen ihan suoraan mulle todennut. Ei mulla oo syytä kaunistella tai kieltää totuutta hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi käydä kahdestaan. Isommalla seurueella ok. Kaksin lounastaminen vertautuu treffeihin. Se on pettämistä tai ainakin tarjoaa siihen oivan mahdollisuuden. Aikuisen on luonnotonta viettää millään lailla aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa kaksistaan, jos on parisuhteessa. Ainoastaan oma puoliso on OK syömäseurana.
Miksi ihmeessä olet puolisosi kanssa jos ajattelet hänestä noin rumasti ja pimppaasi kutkaa muut miehet? Päästä hänet vapaaksi, anna löytää elämäänsä todellista, sitoutunutta _rakkautta_, ja jaa sinä tavaraasi ja mitä ikinä muun maailman kanssa.
Miten niin ajattelen rumasti? En tuota itse keksinyt vaan hän on sen ihan suoraan mulle todennut. Ei mulla oo syytä kaunistella tai kieltää totuutta hänestä.
Eroa. Tuhoat miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän mun sanoa itseni irti kun olen naimisissa ja mun ainoa työkaveri on sinkkumies.
Tai ottaa ero, että saat jotain syödäksesi :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, mulla on siis vielä 8 vuotta aikaa oppia, kun en tähän mennessä ole oppinut. Olen 42-v ja tehnyt töitä vanhempainvapaita lukuunottamatta valmistumisesta 2001 lähtien. Miesten ja naisten kanssa. Ja vieläkään ei lounastaminen ole aiheuttanut muuta kuin nälän lähtemisen ja parhaassa tapauksessa saa kuulumiset (työ ja muukin) vaihdettua siinä samalla.
Tuo "muiden kuulumisten" vaihto voi nopeasti tarkoittaa avautumista onnettomasta liitosta, johon työkaveri alkaa sitten tarjota lohtuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, mulla on siis vielä 8 vuotta aikaa oppia, kun en tähän mennessä ole oppinut. Olen 42-v ja tehnyt töitä vanhempainvapaita lukuunottamatta valmistumisesta 2001 lähtien. Miesten ja naisten kanssa. Ja vieläkään ei lounastaminen ole aiheuttanut muuta kuin nälän lähtemisen ja parhaassa tapauksessa saa kuulumiset (työ ja muukin) vaihdettua siinä samalla.
Tuo "muiden kuulumisten" vaihto voi nopeasti tarkoittaa avautumista onnettomasta liitosta, johon työkaveri alkaa sitten tarjota lohtuaan.
Tukemista - edestä ja takaa. Ihan tietysti tykaverihengessä vain. Lounaan sivuilmiönä.
Ensin nauratti ap:n kysymys ja sitten alkoi kiinnostaa.
Haluaisin kurkata hänen ajatuksiinsa, ne ovat varmaan rivoimpia kuin normi-ihmisellä. Kun hän katselee ympärilleen, niin hän näkee joka puolella ja jopa työpaikkaruokalassa pelkkiä orgioita. Kuvittelee varmaan palavereissakin muista, että nuo kaksi voisivatkin hyvin olla silleen tuolla pöydän alla ja näkee silmissään tapahtumat hyvinkin graafisesti. Varmaan katselee kaikkia vastakkaisen sukupuolen edustajia aina sillai ja näkee itsensä sekstaamassa heidän kanssaan.
N51
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen eikä tuota paranna mikään. Kannattaa miettiä jatkoa tarkasti varsinkin jos ei ole vielä lapsia tässä yhtälössä. Ajan myötä tuo vain pahenee.
Itse olen alalla jossa käydään lounastamassa välillä yhteiskumppanien ja asiakkaiden kanssa. Olisi tosi outoa jos en menisi miesten kanssa lounaalle varsinkin kun olen miesvaltaisella alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käyt joka päivä yhden ja saman miehen kanssa ennalta sovitusti lounaalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos ihan vain syövät lounasta, niin tottakai. Eri asia on, jos lounastauolla käydään vetämässä pikaiset.
Usein siinä lounastamisen aikana sovitaan se pikaisten vetopaikka ja -aika.
Kuinka usein?
Riippuu vetojen määrästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käyt joka päivä yhden ja saman miehen kanssa ennalta sovitusti lounaalla?
Vastapainoksi mies käy naisvaltaisen alansa harjoittelijatyttösiä ”syöttelemässä”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on sairaalloisen mustasukkainen eikä tuota paranna mikään. Kannattaa miettiä jatkoa tarkasti varsinkin jos ei ole vielä lapsia tässä yhtälössä. Ajan myötä tuo vain pahenee.
Itse olen alalla jossa käydään lounastamassa välillä yhteiskumppanien ja asiakkaiden kanssa. Olisi tosi outoa jos en menisi miesten kanssa lounaalle varsinkin kun olen miesvaltaisella alalla.
Tosi outoa että kutkapimppana juuri tuollaiselle ”miesvaltaiselle” alalle hakeuduit 😂
Mitä ihmettä? Oli pakko avata tämä keskustelu, ihmettelin otsikkoa niin kovin. Miksi ei voisi käydä syömässä työkaverin kanssa? Kyllä minä ainakin käyn, ihan joskus pyydän että lähtisikö työkaveri kanssani lounaalle. Välillä käydään porukalla jos on muitakin lähtijöitä ja välillä voidaan mennä kahdestaan. Yhdessä on mukavempaa syödä kuin yksin. Kukaan tuskin ihmettelisi jos kaksi naista kävisi yhdessä lounalla, tai kaksi miestä. Siis mitä ihmeellistä on lounaalla käymisessä? Me otamme lounasta lautasille, syömme ja juttelemme, viemme astiat pois, palaamme työpaikalle ja jatkamme töitä. Mielestäni tuo on ihan täysin normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuulostaa todellakin sairaalta ajatusmallilta.
No onhan tuo kyllä aika loukkaavaa puolisoa kohtaan...itse en katselisi tuollaista menoa pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kuulostaa todellakin sairaalta ajatusmallilta.
Minusta ihan realistiselta. Voi kun tietäisitte mitä työpaikoilla tapahtuu, erityisesti opetusalalla.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo kyllä aika loukkaavaa puolisoa kohtaan...itse en katselisi tuollaista menoa pitkään.
Miksi se on mielestäsi loukkaavaa?