Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko naimisissa oleva nainen lounastaa työkaverimiehen kanssa?

Vierailija
28.04.2019 |

Jos on ihan työpaikkaruokalassa?

Kommentit (184)

Vierailija
41/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta mukana täytyy olla luotettava esiliina. Joku vanhempi arvostettu henkilö.

Vierailija
42/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn muiden kuin itseni puolesta. Olen vain vähän ihmetellyt.

Ap

"Kaverin puolesta kyselen" :D

Tuli tää ketju mieleen, kun just kilkahti skype-viesti ruudulle ja toisella käytävällä oleva kollega Petri kysyy, että mentäiskö tänään testaamaan uusi lounaspaikka kaupungilla. Vastasin, että sopiihan se.

Niin. Lounas = tapahtuma jossa ihminen siirtää ravintoa suun kautta elimistöönsä. On se niin kauheeta niin kauheeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että jokainen määrittelee itse, miten toimii. Jos pelkää ettei pikkarit pysy jalassa lounaan ajan niin ehkä kannattaa välttää tällaisten tyyppien kanssa lounastamista.

Vierailija
44/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vois, niin mun pitäis sitten aina mennä syömään yksinään. Tässä toimipisteessä kun ei työskentele minun lisäkseni kuin miehiä.

Vierailija
45/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla niitä elämän suuria kyyliä. Kaikkia on vahdittava kaiken aikaa. Epäilyttäviä yhdessä lounastavia nyt ainakin. "Mitä se sellainen rietastelu on, ei minun Pertti-Kullervo ainakaan syö muiden kuin minun seurassani." Näin tuuminee ap. Joutuu vielä vietellyksi moisen turmeluksen seurauksena.

Vierailija
46/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää myös huomioida että jos nainen on sinkku niin hän ei saa lounastaa samassa lounasravintolassa missä on miehiä. Jos on naimisissa niin sitten voi, koska heidän ei oleteta rietastelevan keskenään.

Huom! Ei koske miehiä. Sinkkumiehet saavat lounastaa varattujen naisten kanssa samassa ravintolassa.

Vierailija
47/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääköhän mun sanoa itseni irti kun olen naimisissa ja mun ainoa työkaveri on sinkkumies.

Vierailija
48/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos ihan vain syövät lounasta, niin tottakai. Eri asia on, jos lounastauolla käydään vetämässä pikaiset.

Usein siinä lounastamisen aikana sovitaan se pikaisten vetopaikka ja -aika.

Kuinka usein?

Vierailija
49/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ei voisi? Minä olen ainakin tehnyt niin jopa useamman miehen kanssa samalla kertaa ja joskus myös kahdestaan jonkun miestyökaverin kanssa. Minun alalla on paljon enemmän miestyökavereita. 

Vierailija
50/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsikö? Tottakai voi, miksei voisi?!

Vierailija
51/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoriso ei taida vielä ymmärtää, kuinka paljon salasuhteita syntyy juuri lounastamalla ja avautumalla "ystävinä". Näin viisikymppisenä sitä näkee jo ensisilmäyksellä, mikä on aitoa työkaveruutta ja mikä jotain muuta. Kyllä te vielä opitte, kantapään kautta jos ei muuten. Liika sinisilmäisyys ja luottamus ei myöskään ole hyve.

Voi, mulla on siis vielä 8 vuotta aikaa oppia, kun en tähän mennessä ole oppinut. Olen 42-v ja tehnyt töitä vanhempainvapaita lukuunottamatta valmistumisesta 2001 lähtien. Miesten ja naisten kanssa. Ja vieläkään ei lounastaminen ole aiheuttanut muuta kuin nälän lähtemisen ja parhaassa tapauksessa saa kuulumiset (työ ja muukin) vaihdettua siinä samalla.

Vierailija
52/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsikö? Tottakai voi, miksei voisi?!

No kato ku munat ja mahdollisesti jos vaikka on hmmm uunilerssiä, ne voi vahingossa livahtaa johonkin muualle kuin on tarkoitus. Ihan noin vaan hupsista heijaa. Sit voi olla vaikka kermaista piirasta tarjolla, ou nou.

Vierailija
53/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei voi, niin luulen, että kyseessä tietty mies/nainen, jonka kanssa puoliso ei halua että vaimonsa/miehensä viettää aikaa.

Jos kyseessä on kategorisesti vastakkaista sukupuolta olevat työkaverit, niin se sairaalloista kontrollointia => juokse!

Vierailija
54/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta sai kyllä hyvät naurut, kiitos vaan kaikille! :)

Kyllä jäisi meikäläiselläkin lounaat väliin, tai yksinäistä olisi jos ei voisi miesten kanssa lounaalle lähteä. Mulla kun on tasan yksi naispuolinen työkaveri, ja hänkin liitelee ympäri Suomea jossain palavereissa niin usein, että kenen kanssa sitten lounaalle menisin, jos en niiden miespuolisten työkavereiden??

Jos ei lähiravintolat jaksa kiinnostaa niin silloin tällöin saatan vaikka kysellä, että lähteekö joku mun kans vaikka Pancho Villaan burgerille tms, ja jos joku lähtee niin on saatettu jopa mun autolla sinne ajella "burgeritreffeille". Hui kamalaa....

Kyllä on sairas maailma jos ei jonkun mielestä saa työkavereiden kanssa edes lounaalla käydä.

Vierailija
55/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa pyrkyrit naiset lounastaa esimiesten kanssa.

Moni ylennys tapahtuu sängyn kautta.

Työpaikallani oli tälläinen nainen,istui monta tuntia toimistossa esimiehen kanssa.

Puhuivat mm; miehen vaimosta ja seksielämästään.

Kyllä lounailla pelataan teerenpeliä,

vastapuoli voi olla esim; ihastunut.

Vierailija
56/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoriso ei taida vielä ymmärtää, kuinka paljon salasuhteita syntyy juuri lounastamalla ja avautumalla "ystävinä". Näin viisikymppisenä sitä näkee jo ensisilmäyksellä, mikä on aitoa työkaveruutta ja mikä jotain muuta. Kyllä te vielä opitte, kantapään kautta jos ei muuten. Liika sinisilmäisyys ja luottamus ei myöskään ole hyve.

Ei ole tullut salasuhteita lounastamalla eikä edes työmatkoilla vaikka ollaan käyty illalla drinksuilla ja tanssimassa. 

Vierailija
57/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko joku, että miehet ajattelevat seksiä ihan koko ajan kenen kanssa hyvänsä? Ei miehet ole sen kummempia ihmisiä kuin naisetkaan, ihan samat ajatukset ja tunteet miestenkin pääkopasta löytyy.

Vierailija
58/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipyydetään kirjoitti:

Itseasiassa pyrkyrit naiset lounastaa esimiesten kanssa.

Moni ylennys tapahtuu sängyn kautta.

Työpaikallani oli tälläinen nainen,istui monta tuntia toimistossa esimiehen kanssa.

Puhuivat mm; miehen vaimosta ja seksielämästään.

Kyllä lounailla pelataan teerenpeliä,

vastapuoli voi olla esim; ihastunut.

Tämä. Varmasti ”ihan viatonta”, kun aasialainen tyttösen perässä laukkaa muodoton esimiessetämies ympäri kaupunkia ”kaupoilla” ja ”lounaalla”. Ihan vaan ”lounaasseuraa” ja ”tukemista” - edestä ja takaa.

Vierailija
59/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tullut salasuhteita lounastamalla eikä edes työmatkoilla vaikka ollaan käyty illalla drinksuilla ja tanssimassa. 

Mahtava avioliiton irvikuva himassa.

Vierailija
60/184 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi käydä kahdestaan. Isommalla seurueella ok. Kaksin lounastaminen vertautuu treffeihin. Se on pettämistä tai ainakin tarjoaa siihen oivan mahdollisuuden. Aikuisen on luonnotonta viettää millään lailla aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa kaksistaan, jos on parisuhteessa. Ainoastaan oma puoliso on OK syömäseurana.

Noin ajattelee puolisoni. Epäluuloinen, mustasukkainen ja kateellinen.