56-vuotias nainen ei halua harrastaa seksiä keski-ikäisten miesten kanssa – tässä syy
Tämä nainen täräyttää, mikä vanhemmilla miehillä on ongelmana ja hän on ihan oikeassa. On muuten varsin upea pakkaus.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/56-vuotias-nainen-ei-halua-harrasta…
Kommentit (70)
Minkä takia on hienoa, että vielä tuon ikäinen nainen on hyvin pinnallinen? Monilla on vanhemmiten sairauksia, jotka rajoittaa sitä "itsestä huolehtimista". Aika todellisuudesta piittaamatonta jos ei sitä pysty ottamaan huomioon. Oma maku saa kullakin olla, mutta sen voi pitää vaikka omana tietonaan, miksi on ok julkisesti pilkata toisten ulkonäkövirheitä. Noloa.
Ei ole millään 42v näköinen. Ihan on ikäisensä näköinen tai jopa hieman vanhemman näköinen.
Sori vaan. Liikaa ryppyjä ollakseen 42v näköinen.
Kyllä tuossa pala totuutta on. Minä (45v) mies pariuduin 52v naisen kanssa, tietty molemmat pidetään itsemme hyvässä kunnossa ja isoa mahaa (selkeää ylipainoa) ei olisi katsonut meistä kumpikaan.
En tiedä muusta mutta mikä saa jonkun veikkaamaan tuota ikäisensä näköistä naista 42-vuotiaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maha todellakin haittaa, koska se on lemmenleikeissä aina tiellä ja läski tuottaa estrogeenin esiastetta, mikä estää niukkaa testosteronimäärää toimimasta.
Eli vatsakkaalla ei seiso kunnolla ilman massiivisia esitöitä.
Arvatkaas mistä tiedän.
Varmaan pitää paikkaansa tietyiltä osin
mies50v
Ei viiskymppisellä enää seiso kenen kanssa tahansa, kuten vielä kolmekymppisellä voi tehdä. Siinä mielessä viiskutoselle oikea homma laittaa ikäraja. Mitä se kaljuusgeeni haittaa, jos nuori mies ei ole kaljuuntunut vielä. Ei tuonikäinen nainen enää pysty lisääntymään.
Puhuu asiaa! Olen 48v nainen ja olen huomannut vuosia sitten aivan saman, mistä tämä kyseinen leidi puhuu. Deittailenkin pelkästään reilusti alle 4-kymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole millään 42v näköinen. Ihan on ikäisensä näköinen tai jopa hieman vanhemman näköinen.
Sori vaan. Liikaa ryppyjä ollakseen 42v näköinen.
Hän ei ilmeisesti näe kaulaansa.
On todellakin 55-60-vuotiaan näköinen.
Iho kurtussa, kroppa hyvä.
Noin räikeä meikkikin vaan vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muusta mutta mikä saa jonkun veikkaamaan tuota ikäisensä näköistä naista 42-vuotiaaksi?
Varmaan baarissa tai jossain epätoivoiset poitsut ladelleet tollasia ja mummeli ottanut ihan todesta, kuten valitettavan usein tapana.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu asiaa! Olen 48v nainen ja olen huomannut vuosia sitten aivan saman, mistä tämä kyseinen leidi puhuu. Deittailenkin pelkästään reilusti alle 4-kymppisiä.
Varmaan puhtaan seksin kannalta järkevintä. Minä deittailen 25 v ylöspäin naisia.
mies50v
Täällä samat naiset haukkuu ikäisiään miehiä.
Mitä kuvittelette itsestänne??
Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Englantilaiset on niin kohteliaita...
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuvittelette itsestänne??Säälittävää.
Suomalaisesta naisesta on tullut hävytön. Maailman ensimmäisten naisten joukossa saivat äänioikeuden.
Mulle suomalainen nainen on näkymätön. Yhtään en siedä tuota ylimielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuossa pala totuutta on. Minä (45v) mies pariuduin 52v naisen kanssa, tietty molemmat pidetään itsemme hyvässä kunnossa ja isoa mahaa (selkeää ylipainoa) ei olisi katsonut meistä kumpikaan.
Mites sitten, kun kuluvat ne maagiset viisi vuotta, olet viiskymppinen ja tämänkin keskustelun mukaan auttamattomasti kaljuuntunut, ruutupaitainen, kaljamahainen , läski, jolla on kolmoisleuka ja ympärileikkaamaton, kerran viikossa pesty lerppakulli. Vaimosi on hehkeä 57-vuotias puuma, joka vilkuilee nuoria poikia?
Tuo ei ole nuorekas nainen ikäisekseen. Juuri sellainen ryppyinen mummo mitä olettaisin tuon ikäisen olevan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuvittelette itsestänne??Säälittävää.
Onko totuuden kertominen haukkumista?
Vierailija kirjoitti:
Maha todellakin haittaa, koska se on lemmenleikeissä aina tiellä ja läski tuottaa estrogeenin esiastetta, mikä estää niukkaa testosteronimäärää toimimasta.
Arvatkaas mistä tiedän.
Mikä siinä esileikissä on niin vaikeaa? Monissa naisissa on ihan sama valuvika iästä riippumatta. Ei kostu kunnolla sormia napsauttamalla. Jostain syystä sitä pidetään ihan ymmärrettävänä ominaisuutena eikä vikana. Miksi näin?
Olipa ällöttävän asenteellinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaas mistä tiedän.
Mikä siinä esileikissä on niin vaikeaa? Monissa naisissa on ihan sama valuvika iästä riippumatta. Ei kostu kunnolla sormia napsauttamalla. Jostain syystä sitä pidetään ihan ymmärrettävänä ominaisuutena eikä vikana. Miksi näin?
Koska naiset kasvatetaan siihen, että vika on aina miehessä. Miehellähän on aina liian pieni peniskin, eikä vikaa nähdä mitenkään omassa veltossa vaginassa.
olipa ikävää vetää mukaan tuo kaljuuntuminen "etovana" asiana. Se kun geneettinen/perinnöllinen ominaisuus, jolle mies ei mitään mahda. Kaljamaha onkin sitten jo eri juttu. Kovin montaa vuotta Kymillä ei enää ole varaa olla ihan noin valikoiva, sillä vaikka hän nuorekas onkin, niin ikääntymisen merkit orastavat jo hänelläkin. Ja silloin on ehkä kelpuutettava myös ne yli 48-vuotiaat miehet, joihin hän nyt ei koskisi pitkällä tikullakaan. Omasta mielestäni hän ei ihan näytä 42-vuotiaalta. Jotenkin tympeä ja kielteinen kuva jäi tästä naisesta. Ja juu, ihan nainen olen itsekin.
Uskon tietenkin. :))))