Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

56-vuotias nainen ei halua harrastaa seksiä keski-ikäisten miesten kanssa – tässä syy

Vierailija
28.04.2019 |

Tämä nainen täräyttää, mikä vanhemmilla miehillä on ongelmana ja hän on ihan oikeassa. On muuten varsin upea pakkaus.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/56-vuotias-nainen-ei-halua-harrasta…

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen näyttäisi nuoremmalta jos olisi muutamia kiloja enemmän. Nyt on kuin vanha kurttuinen rusina. Ikäistään vanhemmalta näyttää.

Usein se tuppaa näillä 50+ naisilla olemaan niin, että vaikka kroppa olisi hoikka ja hyvin jees nuorekas, niin sitten ne rutut siellä yläpäässä... Toisaalta jos olisi enemmän kiloja, niin olisivat vaan tavallisia pönäköitä mummeleita.

Vierailija
42/70 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä samat naiset haukkuu ikäisiään miehiä.

Mitä kuvittelette itsestänne??

Säälittävää.

Onko totuuden kertominen haukkumista?

Teidän suustahan se "totuus" tulee. HAH HAH.

Lähinnä omakehu ja toisen haukku. Sekö on totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten haukkumiset saa olla täällä mut joku kurttunaama poistattaa heti vastaan olevat kommentit.. you're ugly

Vierailija
44/70 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maha todellakin haittaa, koska se on lemmenleikeissä aina tiellä ja läski tuottaa estrogeenin esiastetta, mikä estää niukkaa testosteronimäärää toimimasta.

Eli vatsakkaalla ei seiso kunnolla ilman massiivisia esitöitä.

Arvatkaas mistä tiedän.

Tules kokeileman tänne niin yllätyt. On maha, mutta testoa vaikka muille jakaa.

Vierailija
45/70 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi inhottava juttu.

Miettikää jos sukupuolet olisivat toisinpäin, tuntuisko kivalta?

Että totuuttahan tässä vain toitotellaan turha ottaa itseensä, niinkö?

En käsitä, miksi minkään ikäisistä pitää puhua rumasti.

En ymmärrä enkä hyväksy lapsivihaa, en parikymppisten miesten pojittelua ja haukkumista siitä miten sen ikäinen ei osaa vielä mitään ja on suunnilleen tunteeton panokone, en nuorten naisten seksuaalista kontrollointia ja yliseksualisointia, en hyväksy keski-ikäisten naisten haukkumista hankaliksi, rupsahtaneiksi mummoiksi enkä keski-ikäisten miesten leimaamista läskeiksi, perversseiksi papoiksi, en vanhusten haukkumista kun ovat fyysisen rapistumisen myötä hitaita, en minkään ikäryhmän sheimaamista ja leimaamista vain siksi, että sattuvat olemaan jonkun ikäisiä.

Kaikki me olemme ihmisiä, emme esineitä ja jokainen ansaitsee kokea itsensä rakastetuksi ja hyväksytyksi juuri sellaisenaan kuin on.

Seksuaalisuus on kaunis asia iästä riippumatta, ja jokainen ”virhekin” rakastettava - ja niitähän meillä kaikilla on, vähintään hetkellisesti kun ei esim. seiso tai kostu, vaikka haluaisi.

Vierailija
46/70 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa pala totuutta on. Minä (45v) mies pariuduin 52v naisen kanssa, tietty molemmat pidetään itsemme hyvässä kunnossa ja isoa mahaa (selkeää ylipainoa) ei olisi katsonut meistä kumpikaan.

Sama juttu minun suhteessani. Minä olen 48 v ja mies 44 v ja kumpikin olemme hyväkuntoisia.

Vierailija
47/70 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maha todellakin haittaa, koska se on lemmenleikeissä aina tiellä ja läski tuottaa estrogeenin esiastetta, mikä estää niukkaa testosteronimäärää toimimasta.

Eli vatsakkaalla ei seiso kunnolla ilman massiivisia esitöitä.

Arvatkaas mistä tiedän.

Tules kokeileman tänne niin yllätyt. On maha, mutta testoa vaikka muille jakaa.

Olen eri, jolle vastasit, mutta sen verran minäkin työnnän lusikkaa soppaan, että minä en vatsakasta huoli sen takia, ettei lempiasentoni onnistu ison vatsan takia. Siinä ei edes kovat seisokit auta, jos vatsa on tiellä.

Vierailija
48/70 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomi miesten pitäisi ryhdistäytyä ulkonäöstään huolehtimisessa. Se kaljan juonti on kyllä semmonen vitsaus ja näkyy kauas. Kalju ei ole itse aiheutettu mutta kropasta on vastuussa ihan itse.

Vierailija
49/70 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milipiteidensä perusteella 13v. Naamaltaan 55v. Ei hetkauta mitenkään. Hyvä, että on puskijoita löytänyt. Sormus peukalossa ei hävitä elettyjä vuosia.

Vierailija
50/70 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo

Vierailija
51/70 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään menetys miehille! Moisen suolakalan kanssa ei kukaan edes halua olla yh dynnässä.

Vierailija
52/70 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään menetys miehille! Moisen suolakalan kanssa ei kukaan edes halua olla yh dynnässä.

Eikös tuo ole pystyynsuolattu tammukka?

Vierailija
53/70 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt vaan on ihan biologinen tosiasia, että vaihdevuodet vähentävät useimpien naisten seksihaluja. Näitten puumien deittailut ja seksiseikkailut on lähinnä oman egon pönkittämistä.

Vierailija
54/70 |
10.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju ei haittaa, oikeastaan päin vastoin. Miehekäs vaikutelma kaljuista.

Mutta suuri maha on kauhea. Oli niin järkyttävä, pelottava kokemus olla kerran ison mahan alla rakastellessa. Ja tämäkään mies ei edes kokenut olevansa lihava.

En näin haluaisi sanoa, sillä en ole ulkonäkökeskeinen tai en ihaile ns komeita miehiä vaan luonne ratkaisee. Jättisuuri vatsa kyllä kertoo ongelmista aineenvaihdunnassa, usein alkoakin. Olen hoitotyössä nähnyt kaikki haitat.

N56v

Vierailija
55/70 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57v eronnut seksiin etsin 30- 40v miehiä. Parhaita sänkyssä jaksavia ja halukkaita pitää naista hyvänä.

Vierailija
56/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviossa olen 55v nainen, mies 67v ylipainoinen eläkkeellä.

Seksiä harrastan kolmisen kertaa kuukaudessa, nuoremman 30v miehen kanssa.

Vierailija
57/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuollaista öyhöttämistä. Ollaan jo eläkkeellä ja harrastettu  kuukaudessa vieläkin seksiä yhtä paljon kuin alle 30v ikäiset keskimäärin. Ekat vuosikymmenet paljon enemmän, lapsien hoidoista riippumatta.  Jos itsellä ei suksi luista, niin ei kannata syyttää ikää. Sitä paitsi vanhemmat ikäpolvet on tutkitusti naineet  enemmän kuin nykyiset nuoremmat sukupolvet.  Joten se kiimainen nuori voi olla harvaan seksiä haluava tai siihen kykenevä ja se vanha harmaakettu nai tottuneella rutiinilla ja suurella halulla paljon, kuten on aina tehnyt. 

Vierailija
58/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta löytyi se todellinenkin syy, että 50v hyväkuntoinen mies tahtoo ja saa reilusti itseään nuoremman naisen. Ei tarvitse tyytyä isoäitiin.

Vierailija
59/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutusta löytyi se todellinenkin syy, että 50v hyväkuntoinen mies tahtoo ja saa reilusti itseään nuoremman naisen. Ei tarvitse tyytyä isoäitiin.

Paitsi, että se yli 50v daami on tottunut paljoon seksiin ja haluaa useammin ja riettaammin kuin se nuori alle 30v daami.

Vierailija
60/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo hän ei ole tavannut tasokkaita ikäisiään, koska meillä on niitä fiksuja 3-kymppisiä mimmejä kainalossa. :DDD

ja parikymppisiä ja nelikymppisiä...eikä tarvitse tyytyä yhteen ja samaan.

Hyvä jos kelpaa nuoremmille äitifantasioiden hoitamiseen. <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme