Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

56-vuotias nainen ei halua harrastaa seksiä keski-ikäisten miesten kanssa – tässä syy

Vierailija
28.04.2019 |

Tämä nainen täräyttää, mikä vanhemmilla miehillä on ongelmana ja hän on ihan oikeassa. On muuten varsin upea pakkaus.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/56-vuotias-nainen-ei-halua-harrasta…

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa. Olen 54-vuotias mies, ja kaveripiirissäni kyllä pidetään itsestään ja kunnostaa huolta. Myös parrasta ja vaatteista.

Vierailija
62/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todnäk muidu kelpaa poikasille noihin milf-fantasioihin, mutta ei sitten mihinkään muuhun. Aika reikäpäältä vaikuttaa.

Ja fiksuilla miehillä on varaa valita niitä fiksuja ja nättejä nuorempiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnalliset ihmiset pysyvät pinnallisina loppuun saakka. Ihan kuin kaikki ikäisensä miehet olisivat tuollaisia 🙄

Entäs se miehen luonne ja persoona, vai onko mitään väliä?

Ja 47-vuotias nainen täällä vastaamassa, joka on ihan simpsakassa kunnossa. Mutta oppinut jo tähän ikään (tai tiennyt oikeastaan aina), että vähän muitakin avuja tarvitaan kuin timmiä kroppaa ja komeaa naamaa, jotta tekee mieli.

Vierailija
64/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

56- vuotias nainen ei harrasta seksiä minkäänikäisten miesten kanssa.

t. katkera erektiohäiriöinen 50 v papparainen

Miksi palstanaiset käyttäytyvät aina raukkamaisesti ja hyökkäävät henkilöön?

Vierailija
65/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomi miesten pitäisi ryhdistäytyä ulkonäöstään huolehtimisessa. Se kaljan juonti on kyllä semmonen vitsaus ja näkyy kauas. Kalju ei ole itse aiheutettu mutta kropasta on vastuussa ihan itse.

Entä ns. "Siideri valaat" läski vittuineen ja mahamakkaroineen? Ihan löytyyy joka ikäluokasta, nää on vaan kehopositiivisia, niinkö?

Vierailija
66/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen ei näytä yhtään alle 50 vuotiaalta. Itse veikkaisin että on lähempänä 60v. 

Omassa tuttavapiirissä kaikki viiskymppiset näyttävät nuoremmilta.  Olen 48v mies ja minua on aina pidetty paljon nuorempana kuin olet. Edelleen baarissa tulee 10-15v nuoremmat naiset tekemään tuttavuutta. Jostain syystä saman ikäiset naiset eivät tule juuri joskaan juttelemaan.

Vierailija
67/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kampaus on kyllä jäänyt viime vuosituhannelle

Vierailija
68/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, kun joidenkin mielestä miesten pitäisi lähestyä oman ikäisiään eikä nuorempia. No, jos lähestyt saman ikäisiä naisia niin sekään ei kelpaa. Missä logiikka?

M58

Vierailija
69/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdella suomalaisella ns. seksisivustolla. Miehiä on tietysti vähintään kymmenkertainen määrä verrattuna naisiin ja tuolla 50+ jälkeen edelleen suhdeluku heikkenee. Mutta silti väitän: On huomattavasti helpompaa löytää tikissä oleva 55-60 vuotias mies kuin nainen. Ja kuntosali kokemukset puhuvat samaa. Suurelle osalle naisia alkaa tulla erilaista muhkuraa, reidet, sääret ja nilkat paksuuntua viimeistään tuossa iässä. Jos on laiha niin tissit voi aika huonosti ja jalat on silti mummon jalat. Mies voi halutessaan pitää itsensä todella hyvässä kunnossa tuonne 60-65. Jos että näitä näe, liikutte ehkä väärissä piireissä tai alueella. Ehkä nää ukkelit on saostunut eteläisiin osiin Helsinkiä.

Vierailija
70/70 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua mitään kaljamahaa,

N56

Onneksi olet hetero. Lesbona vaihtoehtoa ei juuri olisi. Lisäksi perse olisi oviaukon levyinen selluliittimuhkuroineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi