Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

16-vuotias haluaisi lähteä kesällä kun Ayia Napaan kavereiden kanssa, päästäisittekö?

Vierailija
28.04.2019 |

Minä en tiedä tuosta mitään muuta kun että on Kyproksella. Joku kaveriporukka sinne lähtisi, ei yhtään vanhempia lähdössä mukaan. Voiko päästää?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saa tyttö munaa, sen takiahan sinne lähdetään. Ketä teiniä kiinnostaisi joku kulttuuriloma jossakin Roomassa?

Vierailija
42/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes 56 vuotiaana lähtisi kyseiseen paikkaan. Eritoten brittiläisen alaluokan juottola, sitä örveltämistä en katsoisi, vaikka maksettaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä saa tyttö munaa, sen takiahan sinne lähdetään. Ketä teiniä kiinnostaisi joku kulttuuriloma jossakin Roomassa?

Tuleeko nyt ihan yllätyksenä, että kaikki eivät lähde munan tai pillun perässä lomamatkalle.

Vierailija
44/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin toki. Koska lähtisin itse mukaan valvomaan. Kavereita en tosin ottaisi vastuulleni.

Vierailija
45/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa voi juoda,seksiä voi harrastaa sekä huumeita voi käyttää myös SUOMESSA .

Vierailija
46/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viinaa voi juoda,seksiä voi harrastaa sekä huumeita voi käyttää myös SUOMESSA .

No hei, biletyspaikka etelässä, jossa on paljon nuoria kerääntyneenä samaan paikkaan. Viikko siellä, ja joka ilta menoa ja bileitä. Lisäksi eksoottiset paikalliset vikittelemässä ja muita ulkomaalisia bilettäjiä myös. Mitä veikkaat, kumpi on otollisempi paikka sekoiluille, Suomi vai tuo etelän kohde?

Vierailija
47/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. 18-vuotiaina lapset saavat tehdä mitä lystäävät, mutta siihen asti yritän suojella heitä. Toivon mukaan olen siihen mennessä onnistunut opettamaan heille, miten välttyä vaikeuksilta.

Vierailija
48/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis 30 vuotta sitten olin alaikäisenä kavereiden kanssa Rhodoksella ja oli siellä paljon muitakin "lapsia" omine nokkineen, aikana ennen kännyköitä ja luottokortteja. 

Mutta maailma on muuttunut ja ehkä joo, en varmaan päästäisi.

Siitä on ikuisuus, kun olen ollut Ayia Napassa, mutta silloin ainakin se oli tolkuton juottola ja bilemesta. 

Nimenomaan, ysärillä vielä tehtiin noin. Eikä tosiaan ollut kännyköitä. Siellä rällättiin ihan omassa rauhassa ja hengissä selvittiin. En kyllä itsekään haluaisi nyt päästää sinne lapsiani. Näin se maailma muuttuu.

Maailma ei välttämättä muutu. Kysymys kai kuuluisi päästivätkö esimerkiksi sinun vanhempasi muitta mutkitta noille reissuille tai suorastaan usuttivat matkaan. Silloin voisimme tietää onko maailma muuttunut.

Olivat ehkä vähän huolissaan, mutta koska kaksi kaverianikin pääsi samalle reissulle, niin ehkä he vain tyytyivät luottamaan meihin. Kyllähän nyt nykyään pelätään paljon enemmän kaikkia hulluja ja ihan syystäkin.

Pelätään enemmän koska tieto kulkee niin laveasti. Mutta kyllähän menneisyydestäkin tulee aina ilmi hurjia kohtaloita. Voisi jopa kuitenkin olla, että reissaamisen volyymiin suhteutettuna kaikkialla matkustaminen on turvallisempaa kuin koskaan. Ehkä jotain Meksikoa lukuunottamatta.

Vierailija
49/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kalkkiksia ootte? Mä olin lukion tokalla siellä ja niin hauskaa oli meidän porukalla. Elämästä pitää nauttii!

N 19

Me kalkkikset ei haluta omien lasten tekevän samoja tyhmyyksiä kuin me itse ;)

Vierailija
50/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. Pyydä hommaamaan e-pillerit varmuuden vuoksi ja kasan kondomeja varmuuden vuoksi. 

Vierailija
51/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty, sillä ehdolla että äiti saa tulla mukaan reissulle.

Vierailija
52/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi. Pyydä hommaamaan e-pillerit varmuuden vuoksi ja kasan kondomeja varmuuden vuoksi. 

Minua loukkasi aikanaan ihan älyttömästi, että äitini kuvitteli minun antavan lomaihastukselleni. Kaksi viikkoa hengattiin yhdessä ja todellakin olin rakastumisestani huolimatta lähdössä neitsyenä kotiin, kuten lähdinkin. Harvoja asioita, jotka vielä aikuisenakin ottavat äidin tekemisissä todella päähän.

Vierailija
53/53 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kun mitä?