Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäksi karvavapaat kintut

Vierailija
28.04.2019 |

Mikähän hoito kestäisi pisimpään ettei tarvitsisi joka toinen päivä sheivata koko kesää? Ei nyt koko kesää tarvitse kestää mutta jos nyt kesän aikana kävisi kerran pari uusimassa niin mikähän pitäisi kintut sileinä pisimpään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointia suosittelen ehdottomasti. 

Vierailija
2/9 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuukoko se ja onko kallista? Jos polvi-nilkka välin sokeroi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35e näytti paikallisella kauneushoitolalla olevan.

Vierailija
4/9 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattuukoko se ja onko kallista? Jos polvi-nilkka välin sokeroi.

Hankala sanoa, riippuu paikasta hinta. Siellä missä itse käyn on pelkkien säärten sokerointi 30e. Tottakai se vähän nippasee kun juurineen lähtee, mutta se ei ole ollenkaan kestämätöntä ja on mun mielestä ainakin ollut sen arvoista kun mulla on itsellä niin herkkä iho että en kestä sheivaamista ollenkaan. Itse yleensä otan pakettina sääret + brassi + kainalot ja muistan kun ekalla kerralla olin jo itselleni luonut hirveät kauhukuvat siitä että se sattuis tosi paljon ja sitten kun alotettiin niin naurahdin kosmetologille "ei tää ookaan niin paha ku luulin".

Vierailija
5/9 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoimpulssihoito. Vähän kalliimpaa kuin sokerointi, mutta pysyvä lopputulos

Vierailija
6/9 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valoimpulssihoito. Vähän kalliimpaa kuin sokerointi, mutta pysyvä lopputulos

Itse kävin 4 kertaa vuosia sitten ja sääret on sileät. Nilkan ja polven alue olisi vaatinut ehkä 5. kerran kun niissä on muutama hajakarva.

Vierailija
7/9 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeroi itse, lähes ilmaista. Ostat sokeria ja keittelet sitä ja sitten vaan karvat veks. Netissä hyviä videoita asiaan.

Vierailija
8/9 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla pelkkiä huonoja kokemuksia. Siitä jää aina kauheasti irtokarvoja ja kahden viikon päästä viimeistään on ihan karvaiset sääret taas. Sit pitäis kestää niitä karvaisia sääriä toiset 2 viikkoa, et ne on tarpeeksi pitkät uutta sokerointia varten.

Ja vaikka miten rasvais ja kuoris niin hirveästi tulee sisäänkasvaneita karvoja.

Vierailija
9/9 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokeroi itse, lähes ilmaista. Ostat sokeria ja keittelet sitä ja sitten vaan karvat veks. Netissä hyviä videoita asiaan.

Sain kerran tehtyä ihan täydellistä sokerointivahaa, mutta sen jälkeen on aina epäonnistuneet....annan kai liian pitkään keittyä sen. Ärsyttää sitten heittää koko satsi pois, kun ei sitä ole saanut enää pelastettua. Muuten olen kyllä ihan taitava keittiössä, mutta tää on nyt monta kertaa menny pieleen :D