Jos pitäisi valita, kummasta luopuisit, syömisestä vai seksistä?
Jos ruuan syömisen lopettamisesta ei seuraisi kuolemaa eikä muutakaan pahempaa haittaa kuin ehkä kohtuullinen nälkä välillä, niin kumpi olisi tärkeämpää sulle säilyttää elämässäsi? Juoda saisi, mutta ei syödä pitsaa tai pihviä tai edes hedelmiä. Jos luopuisi seksistä niin ei olisi sitten yhtään mitään genitaalialueiden koskettelua, ei edes omin käsin, eikä myöskään voisi itse kosketella toisen intiimialueita.
Kommentit (34)
No syömättä ei pysy hengissä mutta seksittä pysyy. Tyhmä kysymys. Ehkä nautin seksistä enemmän kuin esim. vedenjuonnista, mutta silti valitsisin vedenjuonnin.
Vierailija kirjoitti:
En edes äänestä. Kumman puutteeseen luulisit ihmisen kuolevan?!!!
Jos ei kuolisi. Etkö lukenut aloitusta? Jos voisi olla syömättä ihan yhtä hyvin kuin seksittäkin kuolematta siihen. Idea on siinä että kumpi on suurempi nautinto elämässä josta ei halua luopua sen takia että se on nautinnollista.
ap
En erityisemmin piittaa seksistä, mutta olen aina toivonut, että voisin lopettaa syömisen kokonaan, joten äänestin sitä. Nukkumisen lopettaisin vielä mieluummin, jos se olisi ollut vaihtoehtona.
Eipä oon vaikea valita, kun oon seksittä ollut jo yli 3 vuotta. Eikä ole sitä ikävä.
Vierailija kirjoitti:
No syömättä ei pysy hengissä mutta seksittä pysyy. Tyhmä kysymys. Ehkä nautin seksistä enemmän kuin esim. vedenjuonnista, mutta silti valitsisin vedenjuonnin.
Sinäkään et ymmärtänyt kysymystä. Kyse ei ole siitä pysytkö hengissä, vaan kummasta nautit enemmän.
ap
Vierailija kirjoitti:
En erityisemmin piittaa seksistä, mutta olen aina toivonut, että voisin lopettaa syömisen kokonaan, joten äänestin sitä. Nukkumisen lopettaisin vielä mieluummin, jos se olisi ollut vaihtoehtona.
Mitä tekisit kaikki 24h vuorokaudessa kun et nukkuisi ollenkaan?
seksistä koska se ei tunnu miltään kun on neurolepsilääkitys päällä.
Miksei ihmiset lue aloitusta? Siinähän sanotaan ettei syömisen lopettamiseen kuole.
Itse lopettaisin syömisen, olisi ihanaa olla ja pysyä laihana. Ihan turhaa muutenkin (jos siis pysyy hengissä ilman ruokaa). Seksiä en ole toisen ihmisen kanssa harrastanut kohta kuuteen vuoteen, mutta olen itsekseni siinä niin aktiivinen, että siitä ilosta en kyllä luopuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kyllä minä keksin mielin määrin tekemistä. Olen sitä paitsi eläkkeellä, mutta eipä juuri koskaan tule sellaista tilannetta, että olisi tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Kyllä minä keksin mielin määrin tekemistä. Olen sitä paitsi eläkkeellä, mutta eipä juuri koskaan tule sellaista tilannetta, että olisi tylsää.
No pidemmän päälle voisi tulla tylsää kun valvoisi yöt aina kun muut nukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kuolisi. Etkö lukenut aloitusta? Jos voisi olla syömättä ihan yhtä hyvin kuin seksittäkin kuolematta siihen. Idea on siinä että kumpi on suurempi nautinto elämässä josta ei halua luopua sen takia että se on nautinnollista.
ap
No ok. Luin huonosti ja ärsyynnyin kysymyksestä. Suurempi nautinto on hyvä ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle ainakaan tulisi! Vuorokaudessa ei meinaa mitenkään riittää tunnit vaikka en nukukaan kuin viitisen tuntia yössä (mulle paras määrä unta, en tarvi enempää). Olisi ihanaa jos ei tarvitsisi tuhlata aikaa turhaan tajuttomana lojumiseen.
Ihmisillä on muuten eri rytmejä, ei kaikki nuku öisin. Tulevaisuudessa vielä vähemmän. Eikä kaikkeen tekemiseen tarvi toista henkilöä.
-eri
Seksistä luopuisin. Hyvä ruoka on suuri nautinto ja siitä en halua luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle ainakaan tulisi! Vuorokaudessa ei meinaa mitenkään riittää tunnit vaikka en nukukaan kuin viitisen tuntia yössä (mulle paras määrä unta, en tarvi enempää). Olisi ihanaa jos ei tarvitsisi tuhlata aikaa turhaan tajuttomana lojumiseen.
Ihmisillä on muuten eri rytmejä, ei kaikki nuku öisin. Tulevaisuudessa vielä vähemmän. Eikä kaikkeen tekemiseen tarvi toista henkilöä.
-eri
Minä valvon paljon öisin, mutta silloin on aika rajoitettua mitä voi tehdä ettei häiritse muiden nukkumista. Lepo ja rentoutuminen on kuitenkin mukavaa ja toisaalta nukkuminen sen takia että saa aivot edes joskus pois päältä. Olen aina ollut huono nukkumaan ja se on ongelma että aivot käy öisin ylikierroksella eikä saa lepoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muutenkin niin vähän ihmisten kanssa tekemisissä, että se ei vaikuttaisi asiaan mitenkään. En usko, että pitkästyisin pidemmän päällekään. Päivät (ja koko elämä ylipäätään) ovat aivan liian lyhyitä kaikkeen mitä haluaisin tehdä, pelkästään kaikkien kiinnostavien kirjojen lukemiseen.
Jaaha, äänestin väärin, kun otsikossa oli eri kysymys kuin äänestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, äänestin väärin, kun otsikossa oli eri kysymys kuin äänestyksessä.
Pitää aina olla tarkkana mitä äänestelee :)
Kaikki maailman naiset ovat jo yhteistuumin pakottaneet mun luopumaan seksistä joten ei voi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki maailman naiset ovat jo yhteistuumin pakottaneet mun luopumaan seksistä joten ei voi vastata.
Jäähän sulle omat kädet? Ei mullakaan toisen ihmisen kanssa ole vuosiin ollut seksiä, mutta silti luopuisin ennemmin syömisestä kuin (soolo)seksistä. Ei tarvitsisi edes miettiä asiaa.
Ai mut sähän halusit vain tulla tähänkin ketjuun ruikuttamaan itsesääliäs.