Harmittaa kun luonteeltaan ja asenteeltaan kaltaiseni naiset ovat kooltaan aina kovin runsaita
Kyllä, olen laiska vätys, mutta hyväkuntoisen näköinen. Teen fyysisesti raskasta työtä, mutta suurin tekijä kroppaani on silti geenit.
Haluaisin todellakin löytää kaltaiseni vätyksen joka olisi normimitoissa, että tuntisin myös fyysistä vetoa häneen.
En vaadi urheilullisen näköistä enkä pidä myöskään siroista tai luisevista naisista, vaan tavallisen kokoisista. Pieni pyöreyskään ei vielä olisi pahasta.
Kokonsa puolesta itseäni miellyttävillä naisilla on liikaa vaatimuksia (varaa vaatia) ja ovat usein suorittajaluontoisia.
On tämä vaikeaa...
Kommentit (38)
Jotenkin nyt epäilen, että ap on hyväkuntoisen näköinen vain omasta mielestään ja muiden silmissä pullapoika.
Siis ap epäilee, että jos nainen kelpaa jollekulle muullekin (eli hänellä on "varaa" vaatia mieheltä jotain), ap ei enää täytä naisen vaatimuksia.
(Ps. kaikilla normaalipainoisilla vätysnaisilla ei ole samanlaiset vaatimukset)
Aika moni nainen, joka ei sovi yleiseen ulkonäköihanteeseen, on mielellään ilman parisudetta. Kaveri kai voit olla, jos painoindeksi ei sulle sovi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että tavallisen laiskan naisen löytäminen olisi ihan tavattoman vaikeaa. Suurin osa naisista ei edes ole ylipainoisia. Eiköhän noita normaalipainoisia vätysnaisia ole tuhansia täällä Suomessa.
Kyllä, mutta ne heidän vaatimukset toiselta... Niitä en täytä.
Mitä vaatimuksia et täytä?
Jokaisella jotain. Moni on etsinyt omien unelmiensa taloudellista mahdollistajaa. Toisille lapseni tulevat esteeksi, vaikka itsekin niitä omaavat. Pitäisin ihan mielelläni molempien lapset erossa koko paletista. Olen onnellinen heidän kanssaan eivätkä he uutta äitihahmoa tarvitsekaan. Itsekään en jaksaisi miksikään isähahmoksi toisen lapsille, mutta kaveri voin toki olla. Ovatko sitten joutuneet joskus passaamaan toisten lapsia, kun asenne on se mikä on...
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen, joka ei sovi yleiseen ulkonäköihanteeseen, on mielellään ilman parisudetta. Kaveri kai voit olla, jos painoindeksi ei sulle sovi?
"Hyvänpäiväntuttu" ehkä. Syvempää ystävyyttä en ehkä jaksaisi. Etsin vain parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että tavallisen laiskan naisen löytäminen olisi ihan tavattoman vaikeaa. Suurin osa naisista ei edes ole ylipainoisia. Eiköhän noita normaalipainoisia vätysnaisia ole tuhansia täällä Suomessa.
Jokaisella jotain. Moni on etsinyt omien unelmiensa taloudellista mahdollistajaa. Toisille lapseni tulevat esteeksi, vaikka itsekin niitä omaavat. Pitäisin ihan mielelläni molempien lapset erossa koko paletista. Olen onnellinen heidän kanssaan eivätkä he uutta äitihahmoa tarvitsekaan. Itsekään en jaksaisi miksikään isähahmoksi toisen lapsille, mutta kaveri voin toki olla. Ovatko sitten joutuneet joskus passaamaan toisten lapsia, kun asenne on se mikä on...
Niillä kooltaan runsaillako ei ole vaatimuksia?
Aika moni nainen on ilman parisuhdetta oli sit minkä näkönen hyvänsä. :DDDDD
Itse ainaki tiiän tiesmitä kaunottaria jotka on sinkkuja. :D Älykkäämmät on ehkä sinkkuja.
Ne, jotka hyväksyy esim väkivallan on yleensä suhteessa.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti olisi, jos heihin syvempää tuttavuutta lähtisi tekemään. Alussa tosiaan heidän vaatimustasonsa on matalampi tai ainakin realistisempi. Tarvitsen kuitenkin jo alussa sen fyysisen vedon, että lähtisin jotain yrittämään.
Mutta kokemukseni siis on, että itseni kaltaiset osoittautuvat makuuni liian runsaiksi, kun olen heitä nähnyt esim. deittipalstoilla tai elävässä elämässä. Mukava on joskus ihan vaan jutellakin samankaltaisen ajatus- ja arvomaailman jakavan ihmisen kanssa. Toivoisin voivani tuntea intohimoa nappia painamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti olisi, jos heihin syvempää tuttavuutta lähtisi tekemään. Alussa tosiaan heidän vaatimustasonsa on matalampi tai ainakin realistisempi. Tarvitsen kuitenkin jo alussa sen fyysisen vedon, että lähtisin jotain yrittämään.
Mutta kokemukseni siis on, että itseni kaltaiset osoittautuvat makuuni liian runsaiksi, kun olen heitä nähnyt esim. deittipalstoilla tai elävässä elämässä. Mukava on joskus ihan vaan jutellakin samankaltaisen ajatus- ja arvomaailman jakavan ihmisen kanssa. Toivoisin voivani tuntea intohimoa nappia painamalla.
Nii... Se prkleen kemia... Kuka vihulainen senkin meni keksimään? Kuinka helppoa kumppanin löytäminen olisikaan ilman sitä...
Itse olen laiska, mutta tosin pyöreäkin. Ärsyttää itseänikin kun aina ollaan heti ekana kysymässä ”mitä harrastat?” No hmm.. mitä tuohon pitäisi vastata? Tykkään syödä ja maata sohvalla vapaa-ajallani?
Siis. Sinulla on naista kohtaan vaatimuksia, mutta naisella taas ei saisi olla sinua/miestä kohtaan vaatimuksia?
Mitä??? :D
Kuule kaikilla meillä on ihannekäsitys kumppanista. Pitää vain priorisoida, että mikä on olennaista ja mikä vähemmän olennaista, koska täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan.
Mitä harmiteltavaa siinä on, ap?
Sehän tarkoittaa vain enemmän naista halattavaksi ja pussattavaksi.
Hanki ap leveämpi sohva, niin mahdut halittelemaan isompaakin naista. Sen verran laiskalta kuulostat, että tuskin paljon seksi-ilottelua timmillekään naiselle olisi kanssasi luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Hanki ap leveämpi sohva, niin mahdut halittelemaan isompaakin naista. Sen verran laiskalta kuulostat, että tuskin paljon seksi-ilottelua timmillekään naiselle olisi kanssasi luvassa.
Ilmeisesti et ole lukenut koko ketjua.
Intohimolle löytyy aina jaksamista muusta vätysmäisyydestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti et ole lukenut koko ketjua.
Intohimolle löytyy aina jaksamista muusta vätysmäisyydestä huolimatta.
Ja edelleen, en etsi timmiä.
Juu, lihavat ovat leppoisia mutta heitä kohtaan ei voi tuntea intohimoa. Kyllä se harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis. Sinulla on naista kohtaan vaatimuksia, mutta naisella taas ei saisi olla sinua/miestä kohtaan vaatimuksia?
Mitä??? :D
Kuule kaikilla meillä on ihannekäsitys kumppanista. Pitää vain priorisoida, että mikä on olennaista ja mikä vähemmän olennaista, koska täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan.
Harmittelen vain, kun muuten kaltaiseni ovat ulkoisesti liian runsaita makuuni. En vaadi keneltäkään mitään.
Olen mieluummin yksin kuin sellaisen kanssa jota kohtaan en tunne fyysistä vetoa.
Saan kai silti toivoa, että löytäisin kanssani saman arvomaailman omaavan normaalimitoissa olevan naisen? Vetovoimavaatimus saa toki olla molemminpuoleinen.
Ei siis tarvitse olla hoikka ja urheilullinen, vaikka itse ulkoisesti ihan timmi olenkin geeneistä ja työni luonteesta johtuen.
On se harmi. Olisin varmaan sulle muuten täydellinen, mutta liian isokokoinen. Olen liian isokokoinen kelle tahansa miehelle. 179 cm ja vaikken ole hirveän lihava, niin pyöreyttä löytyy, joten kokonaisuus on iso ja pelottava. En ole sellainen pieni sievä, jollaisiin miehet rakastuvat. Harmi etten tykkää naisista sillä lailla, olisi varmaan parempi flaksi.