Kun teinipoika 17 v sanoo, että äitipuoli on ”aika bitch” - mitä hän tarkoittaa?
Olen ollut siinä luulossa, että heillä menee hyvin. En ole riidoista kuullut. Käsittääkseni kohtelu on asiallista.
Mitä siis bitch tarkoittaa nuorten kielessä?
Kommentit (14)
Kai nyt teinien kielessä sanoilla on tietty merkitys?
Vierailija kirjoitti:
Kysy pojalta.
Kysyin mut en saanut vastausta. ”no, bitch on bitch”.
Ehkä poika sanoo mitä arvelee sun haluavan kuulla?
Maailman vanhimman ammatin harjoittaja. Tunnetaan ammattilaispiireissä myös nimellä MILF.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, en kertomut tässä konteksia, mutta ei 17 v enää satuile. Sitä paitsi näin kymmenen vuoden jälkeen minä en halua kuulla yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ainkaan itselläsi ole teinejä...
Bitch eli särmä akka, joka yrittää jotain rotia pitää ja pitääkin huushollissaan. Teineille säännöt on syvintä kökköä ja vallankäyttöä, joten bitch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, en kertomut tässä konteksia, mutta ei 17 v enää satuile. Sitä paitsi näin kymmenen vuoden jälkeen minä en halua kuulla yhtään mitään.
Niin siis tarkoitatko, että ihmiset puhuvat 100pros totta ja heidän näkökulmansa on täysin oikea, kun ikää jo 17v.
No jaa.
Vierailija kirjoitti:
Bitch eli särmä akka, joka yrittää jotain rotia pitää ja pitääkin huushollissaan. Teineille säännöt on syvintä kökköä ja vallankäyttöä, joten bitch.
Sama tuli minulle mieleen. Nainen, joka uskaltaa asettaa rajoja, rajoittaa huonoa käytöstä, vaatia jälkien korjaamista jne. Olen tuo bitch omalle teinillenikin, kun vaadin jälkiään korjaamaan tai en anna häiritä muita ihan miten tykkää..
tarkoittaa sitä että lapsi kuulostaa terveeltä. ja varmaan myös äitipuolikin on ihan terve. aika jättää tollaset sanonnat toivottavasti menneisyteen, mutta nyt on kova tarve kipuilla, kapinoida ja etsiä omaa ääntä ja identiteettiä tuolla poikalapsella. hyvä niin, kunhan käytöstavat muistaa
Mitäpä jos _vaatisit_ sen selityksen sanoilleen? Ite sanoisin, että jos jotakuta rupeat nartuksi haukkumaan niin parempi antaa joku kunnon selitys.
Äm.mä. Eli luultavasti rasittava nalkuttaja.