Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun luonteeltaan ja asenteeltaan kaltaiseni naiset ovat kooltaan aina kovin runsaita

Vierailija
27.04.2019 |

Kyllä, olen laiska vätys, mutta hyväkuntoisen näköinen. Teen fyysisesti raskasta työtä, mutta suurin tekijä kroppaani on silti geenit.
Haluaisin todellakin löytää kaltaiseni vätyksen joka olisi normimitoissa, että tuntisin myös fyysistä vetoa häneen.
En vaadi urheilullisen näköistä enkä pidä myöskään siroista tai luisevista naisista, vaan tavallisen kokoisista. Pieni pyöreyskään ei vielä olisi pahasta.
Kokonsa puolesta itseäni miellyttävillä naisilla on liikaa vaatimuksia (varaa vaatia) ja ovat usein suorittajaluontoisia.
On tämä vaikeaa...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo vätysmäisyys sitten ilmenee?

Vierailija
2/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut että lesbot eivät ole ulkonäkökeskeisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitä kuvailit on tavallinen nainen.

Vierailija
4/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo vätysmäisyys sitten ilmenee?

Vapaalla tykkään lojua ja nautiskella olemisesta. Sanat "pakko" ja "suorittaminen" saa pääni räjähtämään. Olen myös helposti väsyvä (etenkin sosiaalisesti).

Pääosin viihdyn ulkona lojuen tai hiljaa maleksien, mutta kiva olisi saada sohvan pohjallekin kainaloinen. Fyysinen vetovoima on yhtä tärkeää kuin henkinenkin. Läheisyyttä ja intohimoa jaksaisin loputtomiin vätysmäisyydestäni huolimatta.

Vierailija
5/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis naisen, joka makaa sohvalla, mutta kehittää lihaksia suklaan syömisestä?

Vierailija
6/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku Hiiri laisen näkönen h hoikka niit on pilvi pimein. Ite oon kaunis ja pyöreä ja en varmaan sun makuun, mutta onneksi et oo ainoa mies maailmassa. 😂Kauniilla onneks on varaa vaatia

Vierailija
7/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon tuntenut just jtn rumiin miehii joille on ollu kuitenki tärkeetä et Nainen ei ole. Mun mielest se on itteensä kusettamista 😂tyylii joku nörtti ettii jtn toista nörttiä, joka vaan sattuu näyttämään samalla myös mis siltä ja huippumallilta. Kyl niil huippunallilta on vähän toisenlaiset kuviot elämässö ku joku vauvapalsta ja valittava vätys.

Vierailija
8/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis naisen, joka makaa sohvalla, mutta kehittää lihaksia suklaan syömisestä?

En kaipaa lihaksia naisella. Luitko aloitustani ollenkaan?

Vierailija
9/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota joku Hiiri laisen näkönen h hoikka niit on pilvi pimein. Ite oon kaunis ja pyöreä ja en varmaan sun makuun, mutta onneksi et oo ainoa mies maailmassa. 😂Kauniilla onneks on varaa vaatia

Näköjään et osaa lukea, kuten et kirjoittaakaan. Hoikka ei ole naisihanteeni. Pehmeyttä saa olla.

Vierailija
10/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki oon tuntenut just jtn rumiin miehii joille on ollu kuitenki tärkeetä et Nainen ei ole. Mun mielest se on itteensä kusettamista 😂tyylii joku nörtti ettii jtn toista nörttiä, joka vaan sattuu näyttämään samalla myös mis siltä ja huippumallilta. Kyl niil huippunallilta on vähän toisenlaiset kuviot elämässö ku joku vauvapalsta ja valittava vätys.

Ihmeellisiä oletuksia. Olen komea, mutta nainen saa olla ihan tavallisen näköinen, jopa miesten silmissä näkymätön.

Vierailija
11/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan hyvässä kuosissa. Liikun paljon, mutta vielä enemmän vain oleilen. Turhaan olen etsinyt miestä vaikka mistä ja ollut etsimättä. Vierestä viedään, vaikka olisi mikä. Harmi, olisin aika hyvä puoliso jollekin mieluummin kuin yksinäinen ja puutteessa.

Vierailija
12/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ongelmasi on, että naiset joilla on mieltymystesi mukaiset elintavat, ovat liian lihavia? 

Olisiko se ratkaisu, että nainen esiintyisi sinulle vätyksenä mutta kävisi salaa treenaamassa? Tosin sitten vielä jää se ongelma, että treenattuaan hän kelpaisi muillekin etkä olisi enää ainoa vaihtoehto, jolta ei ole varaa vaatia mitään.

Vierailija
13/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä saanut aloituksesta mitään selvää. Ehkä se on tuo sun onneton ulosanti, joka karkoittaa naiset?

Vierailija
14/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen hoikka vätys mutta olen lesbo.

Vierailija
15/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että tavallisen laiskan naisen löytäminen olisi ihan tavattoman vaikeaa. Suurin osa naisista ei edes ole ylipainoisia. Eiköhän noita normaalipainoisia vätysnaisia ole tuhansia täällä Suomessa.

Vierailija
16/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin nainen sun makuun. Olen laiska vätys joka ei töiden ulkopuolella tee yhtään mitään jos ei satu huvittamaan. Lempihommaa on sohvalla makoilu ja jonkun hyvän pleikkaripelin pelaaminen. En ole lihava ja kasvoistakin ihan ok.

Vierailija
17/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n30 kirjoitti:

Minä en kyllä saanut aloituksesta mitään selvää. Ehkä se on tuo sun onneton ulosanti, joka karkoittaa naiset?

Heikkolahjaistakaan en halua.

Vierailija
18/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen yhtä laiska. Olisit ihannemieheni. Laiskoille koti-ihmisille pitäisi perustaa oma deittisivusto, ja urheilevat maailmanmatkaajat pitäkööt Tinderinsä.

Vierailija
19/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko, että tavallisen laiskan naisen löytäminen olisi ihan tavattoman vaikeaa. Suurin osa naisista ei edes ole ylipainoisia. Eiköhän noita normaalipainoisia vätysnaisia ole tuhansia täällä Suomessa.

Kyllä, mutta ne heidän vaatimukset toiselta... Niitä en täytä.

Vierailija
20/38 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta ne heidän vaatimukset toiselta... Niitä en täytä.

Mitä vaatimuksia et täytä?