Tytär ja poikaystävänsä lähtivät meidän mökille viikonlopuksi ja nyt tyttö on jossain maantien varrella raivona
Oli kuulemma tullut automatkalla jotain riitaa ja tämä poikaystävä oli tytölle sanonut, että jos ei nyt lopeta (mitä?) tyttö jää tien varrelle ja hän kääntyy takaisin. No niin oli sitten käynyt ja nyt tyttö soittaa että minun tai isänsä pitäisi ajaa ~200 km päähän hakemaan tyttö jostain tienvarresta. Että sellainen sitten, meni tämä päivä pilalle!
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa hyväksyttävä syy poistaa tyttöystävä autosta on se, että se tyttöystävä olisi ajon aikana käynyt kiinni kuskiin tai rattiin eikä olisi lopettanut.
Muissa tapauksissa kuskin olisi pitänyt kääntyä ympäri, viedä tyttöystävä kotiin ja perua mökkireissu.
Tuollaisten uhkausten antaminen (jos et lopeta niin jätän sut tienvarteen) on vallankäyttöä ja henkistä väkivaltaa, joka ei kuulu ihmissuhteeseen.
Kuski sanelee ehdot autossa.
Kuulostat persoonallisuushäiriöiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä samassa pankissa tilit. Eli tarpeen tullen raha näkyy tilillä heti. Kaksi teiniä meillä on.
On vaan paikkoja jossa ei kulje bussikaan.
pääseekö muuten nykyään millään bussilla edes käteisellä? eikö niihin kaikkiin pid' olla jonkun sortin matkakortti/lippu ?
Poika on toiminut ihan oikein. Tyttö on lähtenyt autossa kitisemään tai soittamaan suuta liikaa. Minäkin olisin tehnyt tasan tarkkaan samalla tavalla.
Olen ainut lapsi ja tyttö. Olin nuorena v*ttumainen ja kaikin puolin sietämätön tyyppi. Ymmärrän tuon poikaystävän reaktion ja minutkin jätettiin kerran jäähtymään tien varteen.
En soittanut isille enkä äidille tietystä syystä ja poikaystävä (nykyinen aviomies) tuli hakemaan 15min päästä. Sitten kyyti jo kelpasi ja osasin pitää turpani kiinni joutavista asioista.
Nykyään osaan jo käyttäytyä, enkä ilkeile ihmisille.
Ei sanota, että poika ois jättänyt tytön keskelle metsää. On vaan, että raivoaa jossain tien laidassa.
Mitä, jos tyttö olisi kävellyt tien yli ja mennyt siinä olevalle huoltikselle?
Avuton rinsessa, joka soittaa mammalle ja papalle toopeilunsa jälkeen.
Varmasti tyttö itse noussut pois auton kyydistä. Ei ainakaan mainittu, että poikkis olisi väkivalloin repinyt autosta.
Olettaisin, että tyttö on itse suuttunut ja käskenyt jättää hänet kyydistä. On kuvitellut, että saa poikakaveria pompoteltua mielensä mukaan.
Olikin fiksu poika ja antoi tytön jäädä. Tuo rinsessailu ois vaan pahentunut ja muuttunut nalkuttavaksi vaimoksi...
Tuskin oli mitään hätää. Pankkikortti mukana ja puhelimellakin voi maksaa.
En jaksanut lukea porvoouutisia, että vieläkö rinsessa raivoaa tien poskessa.
Olisi poika palauttanut tytön kotiinsa ja se olisi ollut paras ratkaisu.
Tyttö ilmeisesti itse jäänyt pois kyydistä ja sen vuoksi tallailee tienvartta pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö ilmeisesti itse jäänyt pois kyydistä ja sen vuoksi tallailee tienvartta pitkin.
Nyt on jo eri päivä.
Samaa mieltä, että ite on jäänyt kyydistä pois.
Ei ollut asiasta mitään edes porvoon poliisitiedotteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos olisin ollut tuo poika niin olisin soittanut tytön vanhemmille, että hakekaa se k*sipää kotiin ja yrittäkää pärjätä sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä nuorten kanssa ja kyllä niin on väärä uskomus se, että tytöt ovat poikia kypsempiä nuorina. Tytöillä voi olla koulu ja harrastukset järjestyksessä, mutta käytös on ihan uhmaikäisen tasolla. Aina pitää saada oma tahto läpi. Ei kyetä kompromisseihin. Kiukutellaan ja mennään mykkäkouluun jos kaikki eivät tanssi tytön pillin mukaan. Pojat ovat usein ihan neuvottomia tämän käytöksen edessä ja alistuvat. Tytöt ovat myös hyviä manipuloimaan ja puhuvat mustan valkoiseksi. Käyttäytyvät itse rumasti, mutta kääntävät tilanteen niin, että heitä on kohdeltu huonosti.
Heh, olen seurannut sivusta kun nuoripari mököttää puhelimessa.
Tunnin istuivat luuri korvalla puhumatta.
Herraisä mitä kommentteja täällä! Jos tyttäreni soittaisi maantien varrelta, että poikaystävä jättänyt matkasta, niin kävisin tyttären toki hakemasta ja huolehtisin että kundi saa kuulla kunniansa ja varmistaisin että suhde päättyy siihen. Tuohan on ihan puhdasta henkistä väkivaltaa. Olen itse vastaavan suhteen teininä käynyt läpi, ja yllättäen kommentit olivat samanluokkaisia kuin tässä vaikka se ainoa kilipää oli se poikaystävä. Ei ketään jätetä missään olosuhteissa teiden varsille, ei koskaan milloinkaan!
Vierailija kirjoitti:
Av kunnostautuu taas.
Nyt tyttö jotenkin turvallisesti kotiin ja sitten keskustelua parisuhteesta ja siitä, mitä käytöstä ei tarvitse sietää ja miten ei toimita muille. Tuossa on joko toksinen suhde molemmin puolin tai hullu poikaystävä ja se on hyvä sanoittaa ja olla tukena. Olisin jättänyt hullun poikaystäväni vuosia aiemmin, jos olisin saanut aikuista ohjausta.
Tämä. En tajua tätä asennetta täällä tyttöä kohtaan.
sanoittakaa joku laulu yhdessä vaikka .
Pikkuprinsessat kilahtelee ei siinä ihmeellistä tai vaarallista.
Fiksu poikkis jättää ja etsii uutta koloa höylättäväksi .
Valitettavasti joktut pysyy tuommoisina aikuisenakin .
Miten tämä tapaus eteni ja päättyi, ap?
Eikö ap millään keksi tarinalle päätöstä?
Vierailija kirjoitti:
Olen ainut lapsi ja tyttö. Olin nuorena v*ttumainen ja kaikin puolin sietämätön tyyppi. Ymmärrän tuon poikaystävän reaktion ja minutkin jätettiin kerran jäähtymään tien varteen.
En soittanut isille enkä äidille tietystä syystä ja poikaystävä (nykyinen aviomies) tuli hakemaan 15min päästä. Sitten kyyti jo kelpasi ja osasin pitää turpani kiinni joutavista asioista.
Nykyään osaan jo käyttäytyä, enkä ilkeile ihmisille.
Onko mukavaa nyt, kun tiedät että aviomies on kouluttanut sinua kuin koiraa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ap millään keksi tarinalle päätöstä?
Mitä väliä ja ihan sama. Jos tarina on totta niin sielläpähän lellii ja paateroi pirullista kakaraansa.
Todella uskottava tarina. Lapsi raportoisi hätätilanteesta, ja äiti istahtaisi alas ja raportoisi vauva.fi:lle.
Vierailija kirjoitti:
Todella uskottava tarina. Lapsi raportoisi hätätilanteesta, ja äiti istahtaisi alas ja raportoisi vauva.fi:lle.
On täällä oikeasti niin hulluja akkoja. Vaikka lapsi olisi henkitoreissaan niin ensin kysytään täältä, että soitanko lanssin.
No sinusta ei fiksua saa kirveelläkään, pökkelö.