Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nuo kuulokepäät tajua, miten hölmöltä he näyttävät?

Vierailija
27.04.2019 |

Mitä tahansa muotia pitää näköhään orjallisesti seurata, vaikka näyttäisi kuinka idiootilta.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken lisäksi niillä kuulokepäillä on putkinäkö ja huono rytmitaju, vaatteissakin olisi parantamisen varaa.

Tuleeko parempi mieli kun haukut muita jotka eivät edes tiedosta tai välitä sinun olemassaolosta?

Mitä luulet tämän kertovan sinusta? Vs ne rauhanomaiset ihmiset jotka jatkavat harrastuksensa parissa.

Säälittävää. Olet säälittävä.

42/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täys luuseri seuraa muotia, koska ei omaa normaalia itsenäistä ajattelukykyä ja ei valitse itse sellaista tuotetta mistä itse tykkää.

Mulle on yks paska hailee miltä joku näyttää jos ei edes ole missään kontaktissa minun kanssa ja silloinkin vain ääripää tilanne saattaa olla turn offi, jos yksinkertasesti on täys mulkku niin ei sellasta jaksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai senkö takia niitä pidetään miltä ne näyttävät? Mä olen kuvitellut että niitä pidetään korvilla siksi, että niistä kuuluu musiikkia.

Isoja kuulokkeita oli ennenkin (minulla sellaiset Sennheiserit kotona kuunteluun, yli 10v vanhat). Aiemmin liikkuessa tapahtuvaan kuunteluun kävivät hyvin ne pienet nappikuulokkeet, mutta sitten joku keksi, että isot luurit on kuuminta hottia, niin yhtäkkiä niitä onkin kaikilla muotiorjilla, vaikka suurin osa ei varmaan edes kuuntele niistä mitään.

Itselläni ei nappikuulokkeet pysy ja tekee korvat kipeäksi. Sitä paitsi sankakuulokkeissa on parempi äänenlaatu.

No kerropa, miksi esim. 5 vuotta sitten kellään ei ollut jättiluureja päässä kaupungilla ja bussissa, vaikka niitä sai silloinkin marketeista ja hifikaupoista?

Silloinkin ihmiset varmasti olisi mielummin käyttänyt niitä mukavia ja hyvän äänenlaadun omaavia jättiluureja, mutta silloin ne olisi ollut nolot (liian isot). Sittemmin ilmeisesti joku päätti, että "f*ck this sh*t" ja nykäisi jättiluurit päähänsä ja sen jälkeen muutkin uskalsi tehdä sen, mistä aiemmin vain haaveilivat.

Vierailija
44/44 |
28.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt isoja luureja ysärin alusta lähtien, kun sain ensimmäisen walkmanin. Ei, ei ole käynyt mielessäkään, miltä näytän, vaan se musiikin laatu oli kylläkin päällimmäisenä mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi