Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nuo kuulokepäät tajua, miten hölmöltä he näyttävät?

Vierailija
27.04.2019 |

Mitä tahansa muotia pitää näköhään orjallisesti seurata, vaikka näyttäisi kuinka idiootilta.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kiinnosta. 

Vierailija
2/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sulla on nyt uusi missio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkat taittuu paljon mukavammin musiikin tahdissa. Puolen tunnin kävelymatka töihin menee paljon joutuisammin kuulokkeet päässä kuin ilman musiikkia.

Vierailija
4/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin asiattomaksi. Yksi ketju aiheesta saa riittää.

Vierailija
5/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulokkeet on uusi paljaat nilkat

Vierailija
6/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suljen ulkopuolelleni kuulokkeilla lasten parkumiset, teinien esittämisen ja katkerien tätien marmatuksen. Ei kiinnosta muoti pätkääkään. 

Vierailija
7/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla uusi hullu, musiikkihullu.

Vierailija
8/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin näitä käyttävät. Näyttää kuin kulkisi sähköhammasharjat korvissa.

https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/QgOH1Mr6TY36ranSDXa8y0xL2fU=/0x0:2040x1…

Vierailija
9/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ei onnistunut, mutta siis Apple Airpodsit.

Vierailija
10/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai senkö takia niitä pidetään miltä ne näyttävät? Mä olen kuvitellut että niitä pidetään korvilla siksi, että niistä kuuluu musiikkia.

Vierailija
11/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai senkö takia niitä pidetään miltä ne näyttävät? Mä olen kuvitellut että niitä pidetään korvilla siksi, että niistä kuuluu musiikkia.

Isoja kuulokkeita oli ennenkin (minulla sellaiset Sennheiserit kotona kuunteluun, yli 10v vanhat). Aiemmin liikkuessa tapahtuvaan kuunteluun kävivät hyvin ne pienet nappikuulokkeet, mutta sitten joku keksi, että isot luurit on kuuminta hottia, niin yhtäkkiä niitä onkin kaikilla muotiorjilla, vaikka suurin osa ei varmaan edes kuuntele niistä mitään.

Vierailija
12/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokkeet ei taida olla mikään kovinkaan uusi muoti-ilmiö. Aikoinaan C-kasettisoittimet olivat kova juttu. Ihmiset nyt tykkäävät kuunnella musiikkia. Uskon, että ap:ta häiritsisi enemmän jos kaikki kuuntelisivat musiikkia ilman kuulokkeita. 

Vierailija
13/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että tuollaiset kuulokepäät olisivat suosittuja ryöstäjien keskuudessa. Ryöstäjien olisi helppo yllättää tuollainen kuuro saalis.

Vierailija
14/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkat taittuu paljon mukavammin musiikin tahdissa. Puolen tunnin kävelymatka töihin menee paljon joutuisammin kuulokkeet päässä kuin ilman musiikkia.

Otitko aikaa?

Vierailija
15/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että tuollaiset kuulokepäät olisivat suosittuja ryöstäjien keskuudessa. Ryöstäjien olisi helppo yllättää tuollainen kuuro saalis.

Lopeta jo jankkaus. Floodaajat pilaavat koko foorumin.

Vierailija
16/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n elämä vaikuttaa surulliselta. 

Vierailija
17/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulokkeet ei taida olla mikään kovinkaan uusi muoti-ilmiö. Aikoinaan C-kasettisoittimet olivat kova juttu. Ihmiset nyt tykkäävät kuunnella musiikkia. Uskon, että ap:ta häiritsisi enemmän jos kaikki kuuntelisivat musiikkia ilman kuulokkeita. 

Walkman oli kuuminta hottia 80-luvulla. Kyllä niitä käytettiin paljon. Pattereita söivät pirusti.

Vierailija
18/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Walkman oli kuuminta hottia 80-luvulla. Kyllä niitä käytettiin paljon. Pattereita söivät pirusti.

Mutta kuulokkeet olivat pieniä, vähän pienempiä kuin korvalehti, sellaiset vaahtomuovilla päällystetyt.

Vierailija
19/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa että sinulla menee aamumurot väärään kurkkuun kun et kestä kuulokkeita näkökentässäsi.

Vierailija
20/44 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isoja kuulokkeita oli ennenkin (minulla sellaiset Sennheiserit kotona kuunteluun, yli 10v vanhat). Aiemmin liikkuessa tapahtuvaan kuunteluun kävivät hyvin ne pienet nappikuulokkeet, mutta sitten joku keksi, että isot luurit on kuuminta hottia, niin yhtäkkiä niitä onkin kaikilla muotiorjilla, vaikka suurin osa ei varmaan edes kuuntele niistä mitään.

Itselläni ei nappikuulokkeet pysy ja tekee korvat kipeäksi. Sitä paitsi sankakuulokkeissa on parempi äänenlaatu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme