Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaahan tää päähän, kun tajusin tulleeni miehen puolelta kusetetuksi!

Vierailija
27.04.2019 |

Tuli tää tyypillinen viestien väheneminen ja sellaista pientä epämääräistä käytöksen muuttumista. Monet asiat ihastuneena kuittaa sillä, että on itse vähän herkillä ja reagoi liian helposti pikkujuttuihin enkä hirveesti huolehtinut asiasta. Sitten tulikin täysi hiljaisuus, jos minä en ottanut yhteyttä. Ja tämä hiljaisuus jäi päälle. Eli juttu on niin ohi kun voi vaan olla.

Ensin tuli epäusko ja toivoi sitä yhteydenottoa kuitenkin, sitten suru ja nyt itseasiassa jo kiukku nostaa päätään. Olin pitkästä aikaa täysin oma itseni jonkun kanssa ja mies tuntui jotenkin erilaiselta kun kaikki muut aiemmin, odotin jo seurustelulta jotain enempää kuin tätä. En oikein tajua miten ihmistä voi lukea näin väärin, siis ihan metsään meni ja siitä ehkä se suurin tyrmistys. Oltiin jo aika "syvällä" suhteessa enkä tarkoita seksiä vaan kaikkea muuta. Ja joo, en mikään nuori tyttö enää ole vaan ihan aikuinen nainen. Ja muistan ainoastaan varhaisteininä tulleeni kusetetuksi tällä tavoin, että homma vaan katkeaa seinään.

Toisaalta hyvä juttu, että tämä tapahtui nyt eikä sitten parin vuoden päästä, kertoo ihmisestä aika paljon, että näin tekee toiselle ja jatkaa elämäänsä kuin ei mitään...

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi tällä viikolla samoin. Ollaan useamman kuukauden ihastuksen kanssa tapailtu ja sit väheni ensin tapaamiset ja sen jälkeen loppui hänen osaltaan yhteydenpito. Vastas kyllä aina mun viesteihin. Järkeilin asian niin että sillä on vaan työkiireitä. No lopulta mulla avautu silmät ja tajusin kupletin juonen että olinkin enää vain yksin suhteessa. Ärsyttää suunnattomasti se, kun olin hänelle sanonut useat kerrat, että jos fiilis loppuu niin sanotaan se sit suoraan eikä jätetä toista roikkuu. Molemmat yli nelikymppisiä, joten luulis että tässä iässä osattais puhua asioista ääneen. Nyt on kiukku ja jopa pieni häpeä päällä, kun ihastumishormonien vallassa tein itseni naurettavaksi.

Melkein kun mun stoori, kun yli nelikymppisiä täälläkin ollaan! Saitko mitään selittävää viestiä mieheltä enää vai hiljenikö vain?

Ap

Lopuksi avauduin vähän enemmänkin ja kerroin että on jopa vähän nöyryyttävää olla yksin tässä ja mun puolesta säätäminen saa nyt loppua. Kysyin suoraan haluaako hän samaa. Ei vastannut heti. Myöhemmin tuli viesti, että olin kuulemma laittanut sanat hänen suuhun tekemällä omia johtopäätöksiä, mutta sitä on myöhäistä enää korjata, koska sanottu mikä sanottu. Toisin sanoen tein ns likaisen työn hänen puolestaan.

No eipä tarvi vatvoa. En muutenkaan näkisi teille ruusuista tulevaisuutta koska hätäilemällä ei tule kuin kusipäisiä lapsia.

Vierailija
22/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No antoi kyllä puheillaan ymmärtää olevansa tosissaan mun kanssa ihan viimeiseen asti, mutta aktiivisuus mulle päin oli lopulta täysi nolla. En alkanu sitten häiriköksi vaan aattelin odotella yhteydenottoa ja sitä oottelen siis edelleen...Tai en enää oottele vaan tajuan ettei tuota yhteydenottoa enää tule.

Ap

Kyllähän sitä ihminen voi ja saakin mieltään muuttaa, miten tässä on kusetettu, en ymmärrä?

Hyvä pointti, olet oikeassa. Kaikki ei pysty kertomaan suoraan ettei kiinnosta, sovittu mitä sovittu. Se on aina helpommin sanottu kuin tehty. Ja oma kiintymys joko potentiaaliseen kumppaniin tai ylipäätään seurusteluun voi olla eri intensiteetillä kuin sen toisen. Millä näille mitään voi, se on tunne eikä logiikkaa. En näe myöskään "kusetusta" vain vajavaisia ihmisiä tunteineen ja mieltymyksineen, haaveineen.

Kannattaa myös muistaa, että älypuhelimet ja tinderöinti on tuonut seurustelumarkettiin lukuisan joukon ihmisiä, jotka eivät enää pysty keskittymään tai tekemään valintoja, päätöksiä. Aina jotain uutta, aina löytyy jotain parempaa tai jotain muuta. Pari tuntemaani miestä on sanonut menevänsä "jotenkin sekaisin" kun eivät ole tottuneet, että heidän mahdollisuutensa naisten tapailun ja saamisen suhteen Tinderissä ovat huomattavasti paremmat kuin ennen vaikka baaritiskillä rupatellessa. Joten 2 kk ja vaihto, usein häivyttämisellä on ihan normaalia vaikka ei mukavaa kun se omalle kohdalle sattuu.

Antoi ymmärtää on sinun ymmärtämisesi asiasta, ei sopimus.

Voiko tunnepuolen asioista edes sopia, kun ne ovat jatkuvasti muuttuva osa ihmisessä?

Itse uskon että kun molemmilla kiintymys, tunteet ja halu kohtaa ja vieläpä molemmille sopivaan aikaan elämässä niin jää useammilla muiden etsinnät

... tai jää ainakin toistaiseksi, koska mistäpä sitä tulevaisuudesta voi tietää vaikka rakkaus ja kiintymys loppuisikin, ihmisen muuttumisen ja kasvun myötä.

Pitää myös huomioida että kaikki ihmiset eivät ole yksiavioisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta mulla on mielikuva Tinderistä, että siellä on ihmiset, joilta saa helposti ja kaikki tuntee pelin säännöt. Olet Tinderissä saatavilla ja käytettävissä. Joten ei ihan kauhea yllätys ettei tapailu käänny seurusteluksi.

Missä välissä ap puhui tinderistä? Menikö mulla ohi?

Kaikki ei kehtaa sanoa missä ovat tavanneet. Ei se niin noloa ole, jos on pakko löytää joku niin kaikki keinot ovat sallittua.

Vierailija
24/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi tällä viikolla samoin. Ollaan useamman kuukauden ihastuksen kanssa tapailtu ja sit väheni ensin tapaamiset ja sen jälkeen loppui hänen osaltaan yhteydenpito. Vastas kyllä aina mun viesteihin. Järkeilin asian niin että sillä on vaan työkiireitä. No lopulta mulla avautu silmät ja tajusin kupletin juonen että olinkin enää vain yksin suhteessa. Ärsyttää suunnattomasti se, kun olin hänelle sanonut useat kerrat, että jos fiilis loppuu niin sanotaan se sit suoraan eikä jätetä toista roikkuu. Molemmat yli nelikymppisiä, joten luulis että tässä iässä osattais puhua asioista ääneen. Nyt on kiukku ja jopa pieni häpeä päällä, kun ihastumishormonien vallassa tein itseni naurettavaksi.

Melkein kun mun stoori, kun yli nelikymppisiä täälläkin ollaan! Saitko mitään selittävää viestiä mieheltä enää vai hiljenikö vain?

Ap

Lopuksi avauduin vähän enemmänkin ja kerroin että on jopa vähän nöyryyttävää olla yksin tässä ja mun puolesta säätäminen saa nyt loppua. Kysyin suoraan haluaako hän samaa. Ei vastannut heti. Myöhemmin tuli viesti, että olin kuulemma laittanut sanat hänen suuhun tekemällä omia johtopäätöksiä, mutta sitä on myöhäistä enää korjata, koska sanottu mikä sanottu. Toisin sanoen tein ns likaisen työn hänen puolestaan.

Olemmekohan me tapailleet samaa miestä? Kuulostaa nimittäin hyvin tutulta. Oliko 2 lasta edellisestä suhteesta?

- eri

Vierailija
25/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mielestäni tuo ei ollut mitään muuta kuin että miehen mielenkiinto loppui. Sellaista sattuu. Yhtä hyvin se olisi voinut olla sinä, jonka mielenkiinto olisi pikkuhiljaa nuupahtanut. Ei tuo mitään kusettamista ole, ihan tavallista ihmisen eloa vain. Tyyppi ei vain vaivautunut laittamaan suoraan viestiä.

Jos nyt tuollaiseen jäät makaamaan, niin ei kannata tindereissä ja muissa enää olla, eikä kyllä edes yrittää etsiä parisuhdetta. Ota mielummin uskollinen koira ja lopeta epätoivoinen käytös. Ei kukaan edes halua olla ihmisen kanssa, joka rupustautuu ja haluaa koko ajan vakuutteluja yhdessä olemisesta ja kiinnostuksesta. Minua tuollainen tilanne ainakin ahdistaisi. Ja olen yli neljäkymppinen.

Vierailija
26/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta mulla on mielikuva Tinderistä, että siellä on ihmiset, joilta saa helposti ja kaikki tuntee pelin säännöt. Olet Tinderissä saatavilla ja käytettävissä. Joten ei ihan kauhea yllätys ettei tapailu käänny seurusteluksi.

Aivan yhtä saatavilla ja käytettävissä olet baaritiskillä tai kaupassa jos haluat.

Miten tinder liittyy aloitukseen?

Vierailija
27/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No antoi kyllä puheillaan ymmärtää olevansa tosissaan mun kanssa ihan viimeiseen asti, mutta aktiivisuus mulle päin oli lopulta täysi nolla. En alkanu sitten häiriköksi vaan aattelin odotella yhteydenottoa ja sitä oottelen siis edelleen...Tai en enää oottele vaan tajuan ettei tuota yhteydenottoa enää tule.

Ap

Kyllähän sitä ihminen voi ja saakin mieltään muuttaa, miten tässä on kusetettu, en ymmärrä?

Minua ainakin inhottaa tämä ihmissuhteiden kertakäyttökulttuuri. itsekeskeistä. Ei ihminen ole mikään leikkikalu, jonka voi viskata nurkkaan kun on kyllästynyt tai uusi lelu kiinnostaa enemmän. Kyllä toista lähelleen päästänyttä ihmistä pitäsi kyetä arvostamaan enemmän.

On myös typerää puhua pehmoisia ja antaa ymmärtää syvempiä tunteita, jos sanojen takana ei olekaan aitoa vaittämistä toista kohtaan. Jos kuitenkin on haluttu vain itsekeskeisesti hakea toisesta jotakin iloa, vaihtelua tai viihdykettä tms. omaan elämään. Kyllä se on minunkin mielestäni kusettamista.

Vierailija
28/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistäppä mielikuvasi uusiksi. Tinderin kautta on syntynyt paljonkin hyviä parisuhteita.

Vierailija
29/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa arvostan juuri tuota epävarman, vielä muodostuvan tilanteen huonoa kestokykyä, hätäilyä ja hötkyilyä, toisen puolesta ajattelemista ja loukattuna tilanteen nopeaa, lähes hyökkäävää selvittämistä lyömällä henkiset hanskat tiskiin ja kuvitelmaa, että se on rakentavaa keskustelua.

Vierailija
30/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan yhtä saatavilla ja käytettävissä olet baaritiskillä tai kaupassa jos haluat.

Kannattaa nyt vaan hyväksyä tosiasiat miten some vaikuttaa ihmissuhteiden muodostumiseen ja varsinkin siihen arvostukseen ja kestoon.

Vierailija
31/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielipoliisista päivää. Pitää sanoa ’mies kusetti minua’ eikä ’tulin kusetetuksi miehen toimesta’. Ei muuta. Hajaantukaa!

Vierailija
32/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusetetuksi tuntemisen tunne on nyt sinun ikioma tunne, ei mitään muuta. Sinä olet ilmeisesti mennyt ajatuksissasi jo ties mihin asti ja niistäkin ajatuksista ja tunteista olet itse vastuussa. Ei mies. Olisit ottanut päivän kerrallaan, niin olisit vähemmän syvällä suossa. Rauhallisesti ja enempiä kuvittelematta on aina paras edetä niin pysyy ajatukset realistisina.

Vierailija
33/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pistäppä mielikuvasi uusiksi. Tinderin kautta on syntynyt paljonkin hyviä parisuhteita.

Se on hyvä se. Olen kyllä kuullut paljon tarinoita että on tykätty, tutustuttu ja häivytty lyhyen ajan sisällä, selittämättä yhtään mitään. Vähän kuin ap:n aloitus. Mutta taitaa tosiaan olla vain minun väärä mielikuvani.

Vierailija
34/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikki M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minua ainakin inhottaa tämä ihmissuhteiden kertakäyttökulttuuri. itsekeskeistä. Ei ihminen ole mikään leikkikalu, jonka voi viskata nurkkaan kun on kyllästynyt tai uusi lelu kiinnostaa enemmän. Kyllä toista lähelleen päästänyttä ihmistä pitäsi kyetä arvostamaan enemmän.

On myös typerää puhua pehmoisia ja antaa ymmärtää syvempiä tunteita, jos sanojen takana ei olekaan aitoa vaittämistä toista kohtaan. Jos kuitenkin on haluttu vain itsekeskeisesti hakea toisesta jotakin iloa, vaihtelua tai viihdykettä tms. omaan elämään. Kyllä se on minunkin mielestäni kusettamista.

Voihan siellä sanojen takana olla sillä hetkellä merkitystä, tunteet kuitenkin muuttuvat jatkuvasti kuten ihminen itsekkin ja se on maailman luonnollisin asia, joka jokaiselle sallittakoon, eikös vain.

Mitä enemmän oppii tuntemaan toista, tulee tunteetkin selvemmiksi, mitään se ei silti takaa tulevaisuuden tunteista.

Vierailija
35/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä se. Olen kyllä kuullut paljon tarinoita että on tykätty, tutustuttu ja häivytty lyhyen ajan sisällä, selittämättä yhtään mitään. Vähän kuin ap:n aloitus. Mutta taitaa tosiaan olla vain minun väärä mielikuvani.

Kyllä tuota tapahtui jo ennen tinderiä. Sellaista deittailu on, aina ei tunteet kohtaa ja se kannattaa itsensä takia hyväksyä, mikäli meinaa jatkossakin ihmisiä tavata.

Vierailija
36/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystyis menemään Tinderiin tai vastaavaan. Kaikki näkee, että toi hakee jotakin. Ja että ok nyt voi edetä ja kysyä josko natsais ja vois tavata. Tutut ja tuntevat. Ajatuskin ahdistaa, miten se voi olla toisille niin helppoa. Minä haluan pitää tietyn hajuraon muihin ihmisiin, valita huolellisesti kenet päästän lähelleni tai kerron elämästäni, haaveistani ja vaadin kunnioituksen, arvostuksen. En halua olla tunnistettavissa tai avoin ehdotuksille.

Vierailija
37/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuota tapahtui jo ennen tinderiä. Sellaista deittailu on, aina ei tunteet kohtaa ja se kannattaa itsensä takia hyväksyä, mikäli meinaa jatkossakin ihmisiä tavata.

Ei se ole yllätys. Minun pointti on, että Tinder tekee siitä helpompaa, ainakin haku on helpompaa. Parissa minuutissa räpeltää nopeammin ison määrän ihmisiä läpi kuin jos juoksee baareja tai kauppoja läpi.

Vierailija
38/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näitä varmasti on paljon, mutta ei pidä olettaa että kaikki. Siellä on myös niitä parisuhdemielellä olevia. Muissakin kuin niissä "alempitasoisissa".

Vierailija
39/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näitä varmasti on paljon, mutta ei pidä olettaa että kaikki. Siellä on myös niitä parisuhdemielellä olevia. Muissakin kuin niissä "alempitasoisissa".

En olettanut, että kaikki. Vaan että paljon ja Tinderissä helpompaa.

Vierailija
40/181 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa nyt vaan hyväksyä tosiasiat miten some vaikuttaa ihmissuhteiden muodostumiseen ja varsinkin siihen arvostukseen ja kestoon.

Mikä tosiasia, sinun mielipiteesikö?

Ennen vanhaan valittiin kylän ainoista sinkkuista itselle se sopivin, joskus se saattoi tarkoittaa sitä, että oli kaksi josta valita. Somen myötä on mahdollisuus katsoa laajemmin. Se on oma näkemykseni asiasta. Jos oikeat henkilöt kohtaa, oikeaan aikaa ja molemmilla riittää halu ja tunteet, niin ei se some sitä juttua kaada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan