Miten miehet oikeen reagoi jos kohdalle osuu joku älyttömän kaunis sairaanhoitaja? :D
Esim. Jossain urologisissa toimenpiteissä, tähystyksissä, peräpukamien hirtossa tai missä tahansa.
Mahtaa olla kiusallista? Mietinpä vaan kun itse olin gyn. Toimenpiteessä ja siellä oli todella kauniit hoitajia 2 kappaletta ja kaunis lääkärikin. Itse olen nainen, mutta mites sitten miehet mahtaa moiseen reagoida..? :D
Kommentit (64)
Olisi kyllä mukava kokemus jos nuori ja seksikäs hoitsu tutkisi ja tunnustelisi kivekset ja peniksen. Lopuksi vielä työntäisi sormensa peräaukkooni ja tunnustelisi ja hieroisi eturauhasen .
Nuoret hoitajat etenkin terveydenhoitajat tuntuvat olevan niin arkoja ja ujoja että tuskin uskaltavat pyytää edes paidan hihaa nostamaan. Mutta jos sanoo vanhalle ja kokeneelle terkkarille että on esim kyhmy kiveksessä niin kyllä varmasti käskee laskea housut ja kattoo sinne. Nuori hoitsu varmaan pakenis jos tuommosesta kertoisi.
Seksikäs naishoitsu piristää aina lääkärissä käyntiä.
Tässäkin tarvitaan ammatillisuutta ja aikuista itsetuntoa: työt tehdään hyvin, mutta mitään erityisempää huomiota ei odoteta eikä pidetä asiallisena "saadakaan".