Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet oikeen reagoi jos kohdalle osuu joku älyttömän kaunis sairaanhoitaja? :D

Vierailija
26.04.2019 |

Esim. Jossain urologisissa toimenpiteissä, tähystyksissä, peräpukamien hirtossa tai missä tahansa.
Mahtaa olla kiusallista? Mietinpä vaan kun itse olin gyn. Toimenpiteessä ja siellä oli todella kauniit hoitajia 2 kappaletta ja kaunis lääkärikin. Itse olen nainen, mutta mites sitten miehet mahtaa moiseen reagoida..? :D

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit ja hoikat sairaanhoitajat saavat huomiota ja hyvää kohtelua niin miespotilailta kuin mieslääkäreiltä. Toista se on tavallisen hoitajan kohtelu. 

Tässäkin tarvitaan ammatillisuutta ja aikuista itsetuntoa: työt tehdään hyvin, mutta mitään erityisempää huomiota ei odoteta eikä pidetä asiallisena "saadakaan".

Vierailija
62/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä mukava kokemus jos nuori ja seksikäs hoitsu tutkisi ja tunnustelisi kivekset ja peniksen. Lopuksi vielä työntäisi sormensa peräaukkooni ja tunnustelisi ja hieroisi eturauhasen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret hoitajat etenkin terveydenhoitajat tuntuvat olevan niin arkoja ja ujoja että tuskin uskaltavat pyytää edes paidan hihaa nostamaan. Mutta jos sanoo vanhalle ja kokeneelle terkkarille että on esim kyhmy kiveksessä niin kyllä varmasti käskee laskea housut ja kattoo sinne. Nuori hoitsu varmaan pakenis jos tuommosesta kertoisi.

Vierailija
64/64 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs naishoitsu piristää aina lääkärissä käyntiä.