Miten miehet oikeen reagoi jos kohdalle osuu joku älyttömän kaunis sairaanhoitaja? :D
Esim. Jossain urologisissa toimenpiteissä, tähystyksissä, peräpukamien hirtossa tai missä tahansa.
Mahtaa olla kiusallista? Mietinpä vaan kun itse olin gyn. Toimenpiteessä ja siellä oli todella kauniit hoitajia 2 kappaletta ja kaunis lääkärikin. Itse olen nainen, mutta mites sitten miehet mahtaa moiseen reagoida..? :D
Kommentit (42)
Siis AINA oikein kiva juttu jos naiset on kauniita.
Oli ne sairaanhoitajia, lääkäreitä, tai kampaajia niin kiva juttu.
Ei mulle niiden "osaamisella" ole juuri väliä.
Sinccis
Ei ainakaan omalla kohdalla p***u ollut ensimmäisenä mielessä kun sairaalassa viimeksi makoilin
Vehje esiin ja hakkaamaan hanskaan.
Kyllähän se painuu sinne mieleen runkkupankkiin odottamaan kotiin pääsyä.
M27
Kauniita sairaanhoitajia? Siiderin turvottamia kouvolatukkia. Ja implikoit siis että ihan kaikki miehet ovat kuolaavia idiootteja?
No sehän on vain ja ainoastaan positiivista. Saa hetkensä kauniiden naisten seurassa. Varmaan alkaa tuossa vaiheessa ilmaantumaan kummasti muitakin "vaivoja" joista täytyy keskustella ;)
Tietyt toimenpiteet "hävettää" huolimatta hoitajan tai lääkärin ulkonäöstä. Kyllä mä luulen, että moni ihminen häkeltyy jos joku ns jumalaisen kaunis tai komea ihminen on lähettyvillä. Ei välttämättä seksuaalisessa mielessä siis. Vähän kun yksisarvisen näkisi.
Olin kerran teholla ja keskellä yötä ilmotin, etten ole virtsannut vuorokauteen, siinä sitten kolme nuorempaa naishoitajaa kävi vekslaamassa putkea mun putkeen, muistelen vieläkin lämmöllä. Kuhan työt tulee tehtyä ni se on ihan sama miltä ne näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita sairaanhoitajia? Siiderin turvottamia kouvolatukkia. Ja implikoit siis että ihan kaikki miehet ovat kuolaavia idiootteja?
Nättiä hoikkia minä yleensä näen. Nuo kouvolatukat yleensä lähäreitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut paljon sairaalassa, mutta äärimmäisen harvoin hoitajat ovat kauniita.
Minusta taas tuntuu, että kauniita hoitajia ja lääkäreitä näkee aivan jatkuvasti :)
Tiedän vaikka kuinka monta tapausta, kun potilas /asiakas pyytänyt hoitajan Puh. Numeroa tai ottanut yhteyttä somessa. Tämän vuoksi moni ei enää tykkää pitää koko nimeään esillä. Ketään ei kiinnosta treffailla omia asiakkaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut paljon sairaalassa, mutta äärimmäisen harvoin hoitajat ovat kauniita.
Minusta taas tuntuu, että kauniita hoitajia ja lääkäreitä näkee aivan jatkuvasti :)
Niin minäkin tuntui kunnes selvisin fentanyylipöhnästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin tuntui kunnes selvisin fentanyylipöhnästä.
Siis minustakin olen lievässä pöhnässä vieläkin.
Jos peräpukamia hirtetään, niin se on aivan sama kuka siellä peräröörissä on puikoissa.
Kuinka matala aloittajan äo oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Tietyt toimenpiteet "hävettää" huolimatta hoitajan tai lääkärin ulkonäöstä. Kyllä mä luulen, että moni ihminen häkeltyy jos joku ns jumalaisen kaunis tai komea ihminen on lähettyvillä. Ei välttämättä seksuaalisessa mielessä siis. Vähän kun yksisarvisen näkisi.
Itse naisena häkellyn komeista miehistä vain ja ainoastaan seksuaalisessa mielessä. Viimeksi oli juurikin lääkäri erittäin komea, ja häkellyin. Seksuaalisesti. Ja yritin olla kuin ei mitään.
Kun menin leikkaukseen niin nainen johon olin aiemmin ihastunut sai tehtäväkseen työntää katetrin penikseeni. Itselleni tilanne oli hyvin kiusallinen mutta hän ei huomioinut/ollut tuttavallinen millään tavoin vaan ainoastaan ammattimainen jota arvostin äärimmäisen paljon.
Ei hoitsuja kannata yrittää ellei ole ammatiltaan lääkäri, dippainssi, rallikuski, poliisi, palomies, lentäjä tai jonkun ison firman johtaja.
Hoitsut nai yleensä aina ylöspäin.
Vierailija kirjoitti:
No sehän on vain ja ainoastaan positiivista. Saa hetkensä kauniiden naisten seurassa. Varmaan alkaa tuossa vaiheessa ilmaantumaan kummasti muitakin "vaivoja" joista täytyy keskustella ;)
Kyllä väittäisin kokemuksella että moni mies kokee kiusallisena jos nuori ja kaunis sairaanhoitaja tulee katetroimaan, pesemään ripulit tai oksennukset, käyttämään wc.ssä ym.
Monet kokevat luontevammaksi jonkun riuskan, vanhemman naisihmisen.
Ne potilaat kun eivät yleensä ole kovin edustavina tai parhaimmillaan hoidossa ja ovat hyvin haavoittuvaisessa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hoitsuja kannata yrittää ellei ole ammatiltaan lääkäri, dippainssi, rallikuski, poliisi, palomies, lentäjä tai jonkun ison firman johtaja.
Hoitsut nai yleensä aina ylöspäin.
Mä kyllä väitän, että sh:t saa saman verran tai enemmän kuin poliisi ja palomies. :D
toki noi ammatit on muuten sexyjä.