Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miehet oikeen reagoi jos kohdalle osuu joku älyttömän kaunis sairaanhoitaja? :D

Vierailija
26.04.2019 |

Esim. Jossain urologisissa toimenpiteissä, tähystyksissä, peräpukamien hirtossa tai missä tahansa.
Mahtaa olla kiusallista? Mietinpä vaan kun itse olin gyn. Toimenpiteessä ja siellä oli todella kauniit hoitajia 2 kappaletta ja kaunis lääkärikin. Itse olen nainen, mutta mites sitten miehet mahtaa moiseen reagoida..? :D

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja suomalaiset miehet ovatkin innolla flirttailemassa naisille.😂 Eiku... Suomalainen mies ei katso edes naiseen päin, saatika juttelee. 

Vierailija
42/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän tietysti heti jonkun älykkäämmän hoitajan paikalle tämän älyttömän tilalle tai kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hoitsuja kannata yrittää ellei ole ammatiltaan lääkäri, dippainssi, rallikuski, poliisi, palomies, lentäjä tai jonkun ison firman johtaja.

Hoitsut nai yleensä aina ylöspäin.

Mä kyllä väitän, että sh:t saa saman verran tai enemmän kuin poliisi ja palomies. :D

toki noi ammatit on muuten sexyjä.

Sexyjä palomiehiä, ole hyvä!

https://www.vauva.fi/keskustelu/4358682/totuus-pelastusalasta-julki-sek…

Vierailija
44/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sairaalassa ihmetellyt sitä kun aina sanotaan että hoitajilla on hemmetin kiire, eikä aikaa potilaille. Kutsunappia kun painat, kukaan ei tule.

Niinä kertoina kun olen siellä ollut, hyvin on ollut aikaa. Monesti istahtavat sängyn reunalle ja jutellaan ihan muista asioista kuin hoitojutuista. Nappikutsuun vastaavat heti.

Ehkä johtuu siitä että olen paitsi kivan näköinen, myös hyvää seuraa. M43

Vierailija
45/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kauniita hoitajia osunut omalle kohdalle kiusallisissa toimenpiteissä. Mut kerran jouduin meneen TK lääkärin vastaanotolle peräpukamien takia. Hävetti kun selvisi että lääkärinä oli nuori vaalea virolainen naislääkäri. Oli kyllä kiusallista kertoa hänelle vaivasta ja riisua housut ja asettua tutkittavaksi. Hyvä lääkäri oli kuitenkin.

Vierailija
46/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut paljon sairaalassa, mutta äärimmäisen harvoin hoitajat ovat kauniita.

Riippuu ihan osastoista. Meillä on pääsääntöisesti miehiä, niin tuskimpa monikaan meistä on kaunis. Elähtäneitä ukkoja suuri osa. Psyk.sh.

Vierailija
47/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olen nähnyt paljon niitä erittäin kauniita sairaanhoitajia. En reagoi mitenkään .Luulen että se sinun kauneusihanteesi olisi joku missi tai instabeibi joka omissa silmissäni on se aivan järkyttävä. M40

Vierailija
48/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän kauniita näkee harvoin, yksi miljoonasta naisesta on sellainen. Vielä ei sellaista sairaanhoitajaa ole näkynyt. Mutta en reagoisi mitenkään.

Vierailija
49/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, että onpas hyvännäköinen sairaanhoitaja. Pelkästä katselusta ei kyllä tuu hallitsematonta erektiota kun en oo enää teini ja vaikka tulis niin eiköhän se sairaanhoitaja ole niitäkin nähnyt. Voihan sitä vaikka sanoa suoraan, että olet niin äärettömän hyvännäköinen, että ei ollut tämä enää omassa vallassa, eiköhän tuo kohta rauhoitu.

Vierailija
50/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä. Sadan vuoden päästä näytämme kaikki aika samanlaisilta.

Vierailija
51/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsut on seksikkäitä. Harmi kun enää ei ole niillä valkoisia vaatteita.

Vierailija
52/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis AINA oikein kiva juttu jos naiset on kauniita.

Oli ne sairaanhoitajia, lääkäreitä, tai kampaajia niin kiva juttu. 

Ei mulle niiden "osaamisella" ole juuri väliä.

Sinccis

Hyvä tietää. Ei sitten niin väliä, onnistuuko puudutus tai poraanko hermoon.

Hammaslääkäri

Vierailija
53/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja suomalaiset miehet ovatkin innolla flirttailemassa naisille.😂 Eiku... Suomalainen mies ei katso edes naiseen päin, saatika juttelee. 

Eipä. Se istuu nurkassa kyyryssä ja höpöttää sekavia silmät kiinni

Vierailija
54/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hoitsuja kannata yrittää ellei ole ammatiltaan lääkäri, dippainssi, rallikuski, poliisi, palomies, lentäjä tai jonkun ison firman johtaja.

Hoitsut nai yleensä aina ylöspäin.

Mä kyllä väitän, että sh:t saa saman verran tai enemmän kuin poliisi ja palomies. :D

toki noi ammatit on muuten sexyjä.

Sexyjä palomiehiä, ole hyvä!

https://www.vauva.fi/keskustelu/4358682/totuus-pelastusalasta-julki-sek…

Tuollaisia suomalaismiehet on. Talebaneja.

Vierailija
55/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän kauniita näkee harvoin, yksi miljoonasta naisesta on sellainen. Vielä ei sellaista sairaanhoitajaa ole näkynyt. Mutta en reagoisi mitenkään.

Kyllä reagoisit: jähmettyisit kauhusta.

Vierailija
56/64 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmilläni syön ja nautin näkemästäni 🤗

Vierailija
57/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varuskunta sairaalassa oli tumma nuori ja seksikäs hoitsu. Tämä kaunotar rokotti toisen pakarani kipeäksi. Toisen puolen taas rokotti vanhempi hoitaja täti.

Vierailija
58/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hellooou hoitsu

Vierailija
59/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä yrittää olla järkevä ja mahdollisimman tasapaksu. Tiedän ettei minulla ole kyseiseen henkilöön mitään mahdollisuuksia (olen ruma ja hän suorittaa työtään), mutta silti ihailen sitä kauneutta ja yritän olla perusperttinä ettei hän huomaisi.

Vierailija
60/64 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja hoikat sairaanhoitajat saavat huomiota ja hyvää kohtelua niin miespotilailta kuin mieslääkäreiltä. Toista se on tavallisen hoitajan kohtelu.