Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet oikeen reagoi jos kohdalle osuu joku älyttömän kaunis sairaanhoitaja? :D

Vierailija
26.04.2019 |

Esim. Jossain urologisissa toimenpiteissä, tähystyksissä, peräpukamien hirtossa tai missä tahansa.
Mahtaa olla kiusallista? Mietinpä vaan kun itse olin gyn. Toimenpiteessä ja siellä oli todella kauniit hoitajia 2 kappaletta ja kaunis lääkärikin. Itse olen nainen, mutta mites sitten miehet mahtaa moiseen reagoida..? :D

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hoitaja on kovin nuori, niin saattaisin miettiä, että onko tilanne hänelle kiusallinen, jos ei ole ehtinyt kovin paljoa tekemään niitä toimenpiteitä. Mutta jostain se täytyy aloittaa...

Vierailija
22/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hoitsuja kannata yrittää ellei ole ammatiltaan lääkäri, dippainssi, rallikuski, poliisi, palomies, lentäjä tai jonkun ison firman johtaja.

Hoitsut nai yleensä aina ylöspäin.

Miten ihmeessä hoitsu naisi ylöspäin ottaessaan poliisin tai palomiehen? Sama koulutustaso ja sama palkkakin.

Klassinen pari on muuten hoitsu ja AMK-inssi. Niillähän on opiskeluaikoina paritusbileitäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos hoitaja on kovin nuori, niin saattaisin miettiä, että onko tilanne hänelle kiusallinen, jos ei ole ehtinyt kovin paljoa tekemään niitä toimenpiteitä. Mutta jostain se täytyy aloittaa...

Miksi sitä pitäisi miettiä?

Miksi sitä pitäisi miettiä, että kun vien autoni huoltoon, niiin onko autopuolelta juuri pääseen nuoren miehen osaaminen sillä tasolla millä tilanne olettaa?

Miksi naisia pitäisi heidän tyhmyytensä takia huomiioida enemmän, kuin sitä autopuolen jätkää ??

Oi, Miksi, oi kultaseni ,kerro minulla vaikka sorbuspäissäsi, oiu Miksi???

Sinccis

Vierailija
24/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kuinka naiset reagoi, kun paikalle osuu oikein komea, nuori lääkäri? Voi olla jopa todennäköisempää kuin "älyttömän kauniin sairaanhoitajan" kohtaaminen.

Ja voihan se hoitajakin olla nuori ja komea mies?

Toivossa on hyvää elää, sanoi lapamato...

Vierailija
25/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran seurasin läheltä kun mun mies ainakin jutteli yhdelle sairaanhoitajalle aivan innoissaan. Sh lisäksi oli nuori, erittäin mukava, hymyilevä, ja pirtsakka. Ne flirttaili ihan avoimesti. Mua vain huvitti koko juttu. Tämän jälkeen ei ihmetyttänyt yhtään miksi mieheni kävi sairaalassa päivittäin muka katsomassa äitiään :D

Vierailija
26/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajat tekevät useimmiten ekat harjoittelut vanhainkodeissa ym.joissa se työ on päivittäistä vaipanvaihtoa, vartaloiden pesua yms. Kyllä siinä karisee kiusaantumiset.

Vierailija
27/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se, että nainen on "korkeakoulutettu" oikeus virheisiin ??

Oikeuttaako se "alhaisemman" tason työntekijän mokailun? Olisiko kiva hakea auto huollosta, joka sitten toteaa, että en mä tiedä mitä mä tein, mä olen ihan uusi täällä ??

Mit Vit ?

Sinccis

Vierailija
28/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua nuorena naisena vähän hävetti kuvailla vatsavaivoja ja ulosteen (ripulin) koostumusta komealle nuorelle mieslääkärille. Jollekin keski-ikäiselle naislääkärille noiden asioiden kuvailu ei olisi tuntunut missään.

Vierailija
29/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran seurasin läheltä kun mun mies ainakin jutteli yhdelle sairaanhoitajalle aivan innoissaan. Sh lisäksi oli nuori, erittäin mukava, hymyilevä, ja pirtsakka. Ne flirttaili ihan avoimesti. Mua vain huvitti koko juttu. Tämän jälkeen ei ihmetyttänyt yhtään miksi mieheni kävi sairaalassa päivittäin muka katsomassa äitiään :D

Minkä laiset hoitokupit sillä hoitsulla oli?

Sinccis kyselee

(vähän kiihotuin jo)

Vierailija
30/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hoitsuja kannata yrittää ellei ole ammatiltaan lääkäri, dippainssi, rallikuski, poliisi, palomies, lentäjä tai jonkun ison firman johtaja.

Miten ihmeessä hoitsu naisi ylöspäin ottaessaan poliisin tai palomiehen? Sama koulutustaso ja sama palkkakin.

Klassinen pari on muuten hoitsu ja AMK-inssi. Niillähän on opiskeluaikoina paritusbileitäkin.

Siis sä itsekin tiedät totuuden. Miksi sä yrität näin huonoja ?

Sinccis

Vierailija
31/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyt toimenpiteet "hävettää" huolimatta hoitajan tai lääkärin ulkonäöstä. Kyllä mä luulen, että moni ihminen häkeltyy jos joku ns jumalaisen kaunis tai komea ihminen on lähettyvillä. Ei välttämättä seksuaalisessa mielessä siis. Vähän kun yksisarvisen näkisi.

Itse naisena häkellyn komeista miehistä vain ja ainoastaan seksuaalisessa mielessä. Viimeksi oli juurikin lääkäri erittäin komea, ja häkellyin. Seksuaalisesti. Ja yritin olla kuin ei mitään.

Ymmärrän.

Sinccis

Vierailija
32/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut paljon sairaalassa, mutta äärimmäisen harvoin hoitajat ovat kauniita.

Minusta taas tuntuu, että kauniita hoitajia ja lääkäreitä näkee aivan jatkuvasti :)

Mäkin olen kaupungin isossa sairaalassa töissä ja joka päivä töihin valuu todella kauniita nuoria naisia, pitkä tukka ponnarilla ja sporttisia. Tulevat monesti pyörällä/kävellen töihin ja näkee että salilla on vietetty aikaa. Ja muutenkin hoikkia ja kauniskasvoisia. :) kymmeniä ja kymmeniä! Monesti mietin että miten jaksavat. Itse olen sihteerin töissä ja tulen töihin tosi vaatimattoman näköisenä ja moni näistä hoitsuista tekee vuorohommaa ja silti on esimerkiksi tukka letitelty antaumuksella jo aamu seiskalta ja niin edelleen.

Vierailija
33/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan hoitsu-lekuri paljon yleisempää.

Vierailija
34/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olin äitiäni sairaalassa katsomassa ja vieressä oli joku mies potilaana. Siinä hyvin näki, miten tämä mies innoissaan jutteli ja heitti pientä flirttiä nätille hoitajanaiselle.

Vierailija
35/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo mitenkää erityisen kauniina ollu hoitotyössä, mut oon silti suht nätti vaikken oo laittautunu yms.

Nii mulle moni etenki mies, vanhus on ollu sillee "hyi, sua varmaan ällöttää vaihtaa mun vaippoja... anteeks tästä.. noloa"

mulle on moni sanonu noin. etenkin mies. :D

ite en koe sitä noloks, alusa tietty haju toi oksennusrefleksin, ja joskus jos haju on tosi pistävä nii vieläki saattaa tulla oksennusrefleksi, mutta silti sen ajattelee normaalina ja auttamisena, ja tiedostaa että ne ihmiset on ollu nuoria joskus, ja nyt ne on vanhoja ja tarvitsee apua. :)

Vierailija
36/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihaillut shoitajien työasennetta ja jaksamista. Luonnekysymys varmaankin. Sairaanhoitajan ulkonäöllä ei ollut sairaana merkitystä mutta sillä, että miten suhtautuivat täysjärkiseen asiakkaaseen taas oli. Miehestä ei tule vähä-älyinen vaikka olisikin sairas! Asia, joka on kiinnittänyt huomioni, on pukujen ihonmyötäisyys ja osittain läpinäkyvyys. Ei mitään valittamista sen suhteen. Mutta häiritseekö kantajiaan?

Vierailija
37/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sä itsekin tiedät totuuden. Miksi sä yrität näin huonoja ?

Sinccis

Totuus on että hoitaja ja poliisi ovat hyvä pari, koska kumpikin ovat suunnilleen samanpalkkaisia ja vastuuntuntoisia ihmisiä.

Vierailija
38/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan hoitsu-lekuri paljon yleisempää.

Ehkä joskus entisaikaan, kun lääkäri oli miehinen ammatti. Mutta nykyään nuorista lääkäreistä enemmistö on naisia, ja ne miehet napataan jo opiskelijabileistä lääkäri-lääkäri-pariskuntiin.

Vierailija
39/42 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut paljon sairaalassa, mutta äärimmäisen harvoin hoitajat ovat kauniita.

Minusta taas tuntuu, että kauniita hoitajia ja lääkäreitä näkee aivan jatkuvasti :)

Mäkin olen kaupungin isossa sairaalassa töissä ja joka päivä töihin valuu todella kauniita nuoria naisia, pitkä tukka ponnarilla ja sporttisia. Tulevat monesti pyörällä/kävellen töihin ja näkee että salilla on vietetty aikaa. Ja muutenkin hoikkia ja kauniskasvoisia. :) kymmeniä ja kymmeniä! Monesti mietin että miten jaksavat. Itse olen sihteerin töissä ja tulen töihin tosi vaatimattoman näköisenä ja moni näistä hoitsuista tekee vuorohommaa ja silti on esimerkiksi tukka letitelty antaumuksella jo aamu seiskalta ja niin edelleen.

Nuorena ja lapsettomana monet jaksaa panostaa enemmän ulkonäköönsä.

Vierailija
40/42 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään näkynyt kauniita hoitsuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän