Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko vähentäneet punaisen lihan kulutusta?

Vierailija
26.04.2019 |

Kun syötte punaista lihaa niin käykö mielessä, ettei ole kaikkein terveellisintä ruokaa?

Minulla käy mielessä ja yritän syödä lihaa kohtuudella. Ei mitään määssäilyjä suupielet rasvaa valuen.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut punaisen lihan syönnin n.8vuotta sitten. Nyt etoo kanakin. Kala vielä maistuu.

Vierailija
2/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lisännyt. Kun kuulemma siten saadaan lämpöisemmät kesät.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha on ihan terveellistä,jos jotakin pitää jättää pois niin makeat karkit ja kaikki muu vastaava kemiallinen moska.

Vierailija
4/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt. Käytän kyllä punaista lihaa, mutta vähemmän. Arvostan kotimaista lihanuotantoa, mutta myös kalastusta ja kasvinviljelyä. Kohtuus kaikessa paras.

Vierailija
5/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalaa ja äyriäisiä tulee syötyä liian harvoin, koska en niistä pidä ja lihakorvikkeet ne vasta kamalia ovatkin. Toisaalta leikkeleitä tai muutakaan pitkälle prosessoitua lihaa ei tule käytettyä juuri lainkaan.

Vierailija
6/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysynyt vakiona n 300-500g/päivä. Eipä ole tarvetta muuttaa tapoja.

Vierailija
7/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut punaisen lihan syönnin n.8vuotta sitten. Nyt etoo kanakin. Kala vielä maistuu.

Olen myös huomannut saman että jos lihaa syö vähän niin se ei sitten enää maistukkaan niin hyvältä. Jotenkin makuaisti muuttuu.

ap.

Vierailija
8/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähentänyt.

Vierailija
9/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähentänyt. Käytän kyllä punaista lihaa, mutta vähemmän. Arvostan kotimaista lihanuotantoa, mutta myös kalastusta ja kasvinviljelyä. Kohtuus kaikessa paras.

Niinpä! Itselläni iho voi paremmin kun se saa aurinkoa.

Sinccis

Lisää sitä siis vaan.

Vierailija
10/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähentänyt.

Vierailija
11/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähentänyt. Vähennän vihanneksia sitä mukaa kun lihan hinta kasvaa.

Vierailija
12/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan kaikki epäterveelliset tapani heti kun joku ihminen elää 150 vuotiaaksi.

Vierailija
13/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sokeri ja viljat ne ovat pahasta. liha on vasta satojatuhansia vuosia ollut ruokavaliossa ja yksi syy siihen että tämän ketjun aloittajakaan ei ole parhaillaan hyppelemässä oksalta toiselle ja heittelemässä muita kakkakikkareilla.

Vierailija
14/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettanut kokonaan. Sama pätee muihinkin eläintuotteisiin kylläkin...

Vierailija
15/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naudanlihassa on keskimäärin rasvaa 11g/100g, broilerin koivessa 6,5g/100g. Ero ei ole mitenkään iso, eikä siten voida sönköttää mistään suupielistä valuvasta rasvasta.

Vierailija
16/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut käytännössä kokonaan. Jos jossain yritän syödä, se maistuu niin kuolleelta että jää syömättä. Makuaisti on todellakin muuttunut. Kokonaan liha jäi raskausaikana kun jauhelihan paistaminen haisi niin kamalalle.

Vierailija
17/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joskus jos olen sukuloimassa, eli tosi harvoin. Henkilökohtaisesti ei ole ollut vaikeaa luopua, kun en ole lihasta oikein koskaan pitänyt. 

Vierailija
18/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse huolehtia lihan terveysvaaroista ja ympäristöhaitoista, koska en ole syönyt lihaa kohta 30 vuoteen.

Vierailija
19/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut punaisen lihan syönnin jo vuosia sitten.  Joskus jos joutuu maistamaan maistuu lähinnä verelle ja raudalle. En ikinä enää halua syödä lihaa. Kasvikset on paljon parempia.  Olen huomannut, että kun tv:ssä mainostetaan jotakin lihaa, silloinkin ruudussa näkyy enimmäkseen värikkäitä kasviksia, koska se verinen liha ei ole ollenkaan houkuttelevan näköistä, mutta ne kasvikset on.

Vierailija
20/81 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vähentänyt. Vähennän vihanneksia sitä mukaa kun lihan hinta kasvaa.

Onhan tutkittu juttu että etenkin punainen liha on epäterveellistä.

Miksi haluat kuolla aiemmin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän