Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
1921/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!

Oliko se ratsastaja siis Mira?! Ja mä oon täällä kokoajan epäillyt, ettei se voi pettää Valtoa.

😨

Vierailija
1922/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tuo Mattun itsekehu ristiin. Eikö hän jossain vaiheessa sanonut, että on vähän haavoittuvainen/herkkä? Ja nyt sitten onkin ollut aina vahva, itsenäinen nainen.

Ei sekään kerro vahvuudesta, jos itkee kameroille että hänen hylkäämisen pelko juontaa lapsuuden traumoista, näkeehän tuon jo sokeaksi miten hukassa Mattu on.

En tosin tiedä uskonko hänen lapsuuden traumoihin, tietenkään ihmisen yksityiselämästä ei voi kaikkea tietää ja olen pahoillani jos Mattulla on ollut lapsuudesta huonoja kokemuksia, mutta kaikki mitä se on tuolla jo suoltanut huomion perässä, pistää miettimään hänen sanojaan nyt jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valto ei enää seuraa Miraa Instassa

Vierailija
1924/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko Valto näkemään jonkun videon missä Mira pettäisi???

Vierailija
1925/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? Eihän Valto ennen sarja alkamista seurannut Miraa, mutta kun jodel alkoi siitä laulamaan, niin alkoi seuraamaan.

Vierailija
1926/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Markus on Grönan veli.. miten Gröna tykkää jättiläisnaisista +150kg, ja Markus taas nappas tempparihistorian laadukkaimman muidun?

Kyllä Petturi-Mira on tosi kaukana tempparihistorian laadukkaimmasta naisesta.

No missä ne panokuvat ovat, se tiskin takana lattialla olo ei riitä?

Ruutu+ niin on kuule ihan sängystä videota.

Vierailija
1927/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kattonut kaikki tempparikaudet. Nyt ei ekaa kertaa tekisi edes mieli katsoa seuraavaa ruutu+ iltanuotiota sen takia mitä Valto joutuu näkemään ja miten se satuttaa.

Iltanuotio näytetään vasta kun se tulee telkkarista. Näin aiemmin on ollut.

Vierailija
1928/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kattonut kaikki tempparikaudet. Nyt ei ekaa kertaa tekisi edes mieli katsoa seuraavaa ruutu+ iltanuotiota sen takia mitä Valto joutuu näkemään ja miten se satuttaa.

Iltanuotio näytetään vasta kun se tulee telkkarista. Näin aiemmin on ollut.

Olinkin väärässä.

Vierailija
1929/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuleeko Valto näkemään jonkun videon missä Mira pettäisi???

Tulee.

Vierailija
1930/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miralta tulossa Fitclubille valmennuksia.

Vierailija
1931/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahantahtoinenkakru kirjoitti:

Mira on aivan varmasti pettäny Valtoa. Mutta siltikään ei näin kaikki usko ennen kun se näkyy ruudulla. Mutta KUN Mira todistetusti pettää, nii pakko se on myöntää, etten malta odottaa kommentteja.

Kuiskuttelu kaapin takana ei ole pettämistä 😂

Ja sinkkupoikien juttuja en ottaisi ihan todesta.

Eli mitään kuvamateriaalia ei tästä ”pettämisestä” löydy!

Löytyypäs, näkyy Ruutu plussassa toiseksi viimeisessä jaksossa, kun Markus ja Mira harrastavat seksiä sängyssä.

Vierailija
1932/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen kyllä todella pettynyt kaikkien osallistujien moraaliin. Mitä ihmettä Mattu? Mitä ihmettä Mira? Mikä on Miran älykkyysosamäärä, kun harrastaa seksiä ilman peittoa kameran edessä ja haastattelussa sanoo ettei ole harrastanut seksiä?

Vierailija
1933/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myöhemmin videolla nähdään, kun Markus vuodattaa sydäntään Miralle.

– Tänne lähti minä ja mun muna. Nyt kun mä oon täällä, niin täällä ei todellakaan ole minä ja mun muna, vaan minä ja mun sydän, hän runoilee.

– Mulle ei oo ikinä sanottu mitään noin kaunista, liikuttunut Mira vastaa."

Kun oikein yrittää keksiä niin ehkä jotain kauniimpaakin voisi luoda. Ja kyllä Mira tuntuu sitä Markuksen munaakin arvostvan.

Vierailija
1934/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näillä jotkut koulutukset? Mirasta tulee ihan tradenomivibat..

Ai, mulle tuli ihan hoitsuvibat..

Parturi-kampaaja/kosmetologivibat.

Mulle tulee ihan fitnesbimbovibat..

Vierailija
1935/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas? Eihän Valto ennen sarja alkamista seurannut Miraa, mutta kun jodel alkoi siitä laulamaan, niin alkoi seuraamaan.

Nyt ei tarvi enää teeskennellä kun tapahtumat alkaa olla aikalailla julki.

En minäkään Valtona haluaisi katsella noiden tapahtumien jälkeen niitä Miran tekemiä hassunhauskoja meemikuvia itsestään tai ylipäätään sitä tempparisuosiolla ratsastamista.

Vierailija
1936/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa yksityiskohtaisemmin mitä noissa ruutu jaksoissa tapahtuu?

Vierailija
1937/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy makuuhuoneesta kuvattua videota Mirasta ratsastamassa Markuksen päällä.lisäksi sensuroimatonta kuvaa Matusta taas alasti.

Vierailija
1938/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olen kyllä todella pettynyt kaikkien osallistujien moraaliin. Mitä ihmettä Mattu? Mitä ihmettä Mira? Mikä on Miran älykkyysosamäärä, kun harrastaa seksiä ilman peittoa kameran edessä ja haastattelussa sanoo ettei ole harrastanut seksiä?

Mä en ymmärrä tollasta että mennään temppareiden kaltaseen ohjelmaan ja silmät kirkkaina valehdellaan ettei ole tapahtunut jotain mikä on kuitenkin kameroiden edessä tehty. Voiskohan tässä nyt sit kuitenkin olla kyse just siitä että Mira olettanut että on välipäivä tms ja että heidän petipuuhia ei oo saatu kameroille. Aika törkeää yrittää vielä salata omat piuhat.

Veikkaan että Miran suusta ei tunnustusta tule muutenkaan ja jos tulee niin pakotettuna viimeisellä iltanuotiolla ja silloinkin itkun ja jonkun sopivan tekosyyn ohessa. Sitäkään en ymmärrä miksi ei voi vaan myöntää että nyt tuli mokattua pahemman kerran. Arvostaisin paljon enemmän kun tollasta että vedotaan ties mihin menneisyyden traumoihin ja keskeneräisyyksiin. Antaa just sellasen kuvan ettei ota mitään vastuuta tekemisistään..

Vierailija
1939/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirasta huomasi valehtelun kilometrien päähän. Muka poikien värittämä juoru tämä sessio, just joo.. mitkähän lie paniikkivalehtelut sieltä sitten tuli.

Vierailija
1940/4706 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyy makuuhuoneesta kuvattua videota Mirasta ratsastamassa Markuksen päällä.lisäksi sensuroimatonta kuvaa Matusta taas alasti.

Voiko Mattu enää enempää paljastaakaan...

Ketju on lukittu.