Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, eiköhän Miina ole 26+5=31 v.
No niin, nyt on oikea ikää! Netti ei unohda. :)
Ei vissiin oikein lyönyt tulille aikoinaan tuo bändi. Todella nolon näköistä hommaa, ei ihme, että Miina haluaa unohtaa asian.
Häh? Sinkkujen esittelyissä Miinan ikänä lukee 30 eli en tiedä mistä ihmiset ovat saaneet käsityksen että väittäisi olevansa nuorempi?
Ja bändinsä on edelleen olemassa, miksi päättelet että haluaisi unohtaa sen?
Mietin pitkään mistä tuo Miina oli niin tutun näköinen. Mutta siis näin viime kesänä bändin sattumalta yhdessä ilmaistapahtumassa. Oli muistaakseni ihan kiva, ei jäänyt ainakaan negatiivisesti mieleen, mutta ei nyt toisaalta ehkä oikein muutenkaan.
Minusta Miina on kyllä kaunis ja viehättäväkin, mutta ihan väärässä seurassa. Jos saataisiin 28+ ikäiset temppariparit niin sinne sopisi hyvin sinkuksi, joku vähän aikuisempi voisi kiinnostuakin.
Joo, Miina ei edes yritä kuulostaa uskottavalta sanoessaan: kyllä mä voisin Japen kanssa seurustella.
Etkä vois!
Tuli vaan tälleen ohimennen mieleen että kun nyt Mattu ja viime kaudelta Viivi ja Mari on ilmottanu olevansa biseksuaaleja, niin onkohan temppareissa ikinä ollu bi-miestä? Joku hämärä muistikuva mulla on että jollakin kaudella saatto olla sinkkumiesten seassa joku, mut en kyllä yhtään muista tarkemmin
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan tälleen ohimennen mieleen että kun nyt Mattu ja viime kaudelta Viivi ja Mari on ilmottanu olevansa biseksuaaleja, niin onkohan temppareissa ikinä ollu bi-miestä? Joku hämärä muistikuva mulla on että jollakin kaudella saatto olla sinkkumiesten seassa joku, mut en kyllä yhtään muista tarkemmin
Ei ole sinkkuna ollut mutta mulla sellanen mielikuva että Elias olisi ollut? En tosin laita päätäni pantiksi.
Mä lähtisin kyllä ihan vaan sinkkumiesten puheistakin uskomaan että on peitto heilunut /jotain muuta tehty siellä sängyssä. En ainakaan muista edellisiltä kausilta että noi sinkut olisi tollasia asioita keksineet. Sitä on toki joka kaudessa et sinkut mututuntumalla selittää milloin kenenkin ihastumisista, niitä en ottais kovin vakavasti. Mut mikä syy noilla olisi kusettaa että ovat nähneet jotain mitä ei ole tapahtunut? Kuitenkin Mira ja Markus molemmat näkee nuo jaksot jälkikäteen ja ei varmaan kauheasti arvostais jos selviäis et siellä kaverit on keksineet päästään juttuja. Ja sitä paitsi vaikuttavat suht pidetyiltä tuolla saarella joten en usko että tahallaan heistä satuja selitettäis.
Toki saahan sitä uskoa ihan mihin vaan haluaa.
SPOILERS
Kattokaapas ruutu+ jakso 19 viimenen minuutti ja ajai, mira paljastuu pettäjäksi.
Onko mira? ei näy yläselässä olevaa tatuointia?
katso jakso 20 :DDD mira ahahah pettäjä mikä pettäjä
Mitä helvettiä nuo saaren naiset + wallu tekevät? Ei helvetti oikeesti nyt
Ai jumal*ta näistä ainakin puolet sanoo "enääN" 🤯🤯
Mira, olen niin pettynyt sinuun 🙁
Aaaa..... Olen niiiiin pettynyt Miraan. Olin ihan varma, että Mira ja Valto vetävät tän kunnialla, mutta ei. Mira näyttää kuuluvan pettajien alhaiseen kastiin. Kehtaakin nöyryyttää Valtoa noin. Jos olisin tehnyt tuommosen tempun kuin Mira, en todellakaan postais yhtään mitään yhtään mihinkään. Todella nolo ämmä.
Mattu ole jo hiljaa. Kaikki ymmärtää, että syytät Japea kaikesta, mutta tuskin kukaan uskoo, et olisit ikinä missään vaiheessa ollut vahva. Ja tuo vegaanihomma.. 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Juuuu, ihan varmaati olit.
epäilyosuuoikeaan kirjoitti:
SPOILERS
Kattokaapas ruutu+ jakso 19 viimenen minuutti ja ajai, mira paljastuu pettäjäksi.
Joo ei jäänyt arvailun varaa. Tosin Miraa sieltä alta ei juuri näkynyt
Mattu ollut sitten vegaani, poliittinen ja aktivisti ennen kuin tapasi Japen.
Mulla alkaa savu nousemaan korvista Mattu ja hänen tarinansa jotta sitä huomiota saisi.
Oon kattonut kaikki tempparikaudet. Nyt ei ekaa kertaa tekisi edes mieli katsoa seuraavaa ruutu+ iltanuotiota sen takia mitä Valto joutuu näkemään ja miten se satuttaa.
Party animal Wallu viuhahtaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Party animal Wallu viuhahtaa. :D
Onko pojalla mikropenis vai miksi muuten on noin häpeissään katkaravustaan? Muutoinkin seksuaalinen ja kaikenlainen muu epävarmuus välittyy Thaimaasta Tampereelle saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Markus on Grönan veli.. miten Gröna tykkää jättiläisnaisista +150kg, ja Markus taas nappas tempparihistorian laadukkaimman muidun?
Kyllä Petturi-Mira on tosi kaukana tempparihistorian laadukkaimmasta naisesta.
No missä ne panokuvat ovat, se tiskin takana lattialla olo ei riitä?
Mietin pitkään mistä tuo Miina oli niin tutun näköinen. Mutta siis näin viime kesänä bändin sattumalta yhdessä ilmaistapahtumassa. Oli muistaakseni ihan kiva, ei jäänyt ainakaan negatiivisesti mieleen, mutta ei nyt toisaalta ehkä oikein muutenkaan.
Minusta Miina on kyllä kaunis ja viehättäväkin, mutta ihan väärässä seurassa. Jos saataisiin 28+ ikäiset temppariparit niin sinne sopisi hyvin sinkuksi, joku vähän aikuisempi voisi kiinnostuakin.