Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Oliko teidän mielestä ekoilla kausilla sinkut keskimäärin paremman näkösiä ku nykyään?
Etenki miehet?
Vai onko mulla nyt jotenki iha vääristynyt muistikuva.
Ei nää sinkut nykyäänkään rumia ole, ja mukavan oloisia suurinosa.
Mut musta tuntu et ekoilla kausilla sinkkumiehissä vaan oli enemmän silmänruokaa, ja oikeasti sitä houkutusta :D
Vai onko vaan oma silmä muuttunut "vaativammaksi" iän myötä? :-D
Vierailija kirjoitti:
Oliko teidän mielestä ekoilla kausilla sinkut keskimäärin paremman näkösiä ku nykyään?
Etenki miehet?
Mut musta tuntu et ekoilla kausilla sinkkumiehissä vaan oli enemmän silmänruokaa, ja oikeasti sitä houkutusta :D
Vai onko vaan oma silmä muuttunut "vaativammaksi" iän myötä? :-D
Ei näytä yhtään hidastavan varattuja, vaikka olisivatkin "huonomman" näköisiä sinkkuja. Vaikeaa taas voi välillä olla sinkuilla, kun pitäisi vietellä ällöttäviä varattuja, kuten Sammy, Vallu ym...
Vierailija kirjoitti:
Katoin vasta nyt nuo en viikon jaksot.
Mä ehkä nään Mattussa vähä jotai samaa ku itsessäni nuorena, joten tää keissi kiinostaa... Ollaan vielä ihan hukassa itsensä kanssa, ja omaa epävarmuutta paikataan tuolla ulkonäön muokkaamisella, koitetaan aina olla vähä enemmän ja enemmän. En usko että tähän Jappe nyt varsinaisesti on syypää, mutta ei varmasti auttanutkaan asiaa.
Musta on ihan mahtavaa et Mattu on viimesimpien jaksojen aikana oikeasti alkanu pohtimaan et kuka edes on ja minkälainen on omana itsenään. Tuollaset pohtivat keskustelut toisten kanssa(esim. Anttonin kans treffeillä) auttavat vähän avaamaan ja etsimäämän niitä syitä sieltä syvempää.
Ja kiva että näistä sinkuista löytyy syvällisempää keskusteluseuraa, eikä jatkuvasti oo vaan sitä huomionhakua ja hihhhihhiii mä oon ihastunut tohon ja tohon, koska sitä tuo Mattun oleminen tuolla resortilla enimmäkseen on.
Itsekin tunnistin itsessäni samoja piirteitä kuin Mattussa. Just tuo seksikkyyteen tukeutuminen, kun ei millään voi uskoa, että olisin jonkun mielestä jotakin muutakin. Ja olin itsekin ennemminkin se hippityttö, mutta silti itsestäni jotakin muuta. Ja liioiteltu vapaamielisyys ja sen korostaminen. Siihen vielä vähän epäterveitä parisuhdeharjoituksia ja paljon bilettämistä, niin tuotahan se sitten oli. Nyt lähempänä 50 vuoden ikää voin sen jo myöntää, mutta onhan se ikävää ajatella itsestään, että olinpa nolo ja pentu. Se aikuistuminen tapahtui kyllä sitten ihan itsestään ja aika nopeastikin, ei siihen tarvittu mitään erityistä tapahtumaa.
Olin taannoin yhdessä seminaarissa, jossa eräs psykologi muistutti, että 18 vuoden täysi-ikäisyys on täysin mielivaltaisesti valikoitunut ikä, eikä se liity niinkään ihmisen kehitysvaiheeseen kuin yhteiskunnalliseen tarpeeseen. On siis ihan normaalia olla vielä 22-vuotiaana täysin keskeneräinen, ja onkin ehkä ihan fiksua, ettei siinä tilanteessa vielä tee mitään loppuelämän parisuhderatkaisuja, jos siihen ei vielä ole valmis. Mattu ja Jape ovat ihan harjoitteluvaiheessa, ja oli kyllä tyhmää Japelta pohtia, että joko eroavat tällä reissulla tai ovat loppuikänsä yhdessä. Eka parisuhde, täysin epärealistinen käsitys suhteista yleensä ja kyvyttömyys kuulla toista. Ja Mattu, toivottavasti ei tosiaan itse kuvittele, että hän olisi tässä nyt Japen vaimoksi ryhtymässä, jos ero ei just temppareiden takia tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenki miehet?
Vai onko vaan oma silmä muuttunut "vaativammaksi" iän myötä? :-DEi näytä yhtään hidastavan varattuja, vaikka olisivatkin "huonomman" näköisiä sinkkuja. Vaikeaa taas voi välillä olla sinkuilla, kun pitäisi vietellä ällöttäviä varattuja, kuten Sammy, Vallu ym...
Ei nyt ehkä tosiaan mitään jumalaisia adoniksia, mutta eipä se varatut miehetkään ole. Sen sijaan näissä sinkuissa on tosi monta erityisen kivaa ja lämminsydämistä nuorta miestä. Se on jo aika suuri plussa noihin varattuihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Ensivaikutelma osui taas oikeaan. En pitänyt aluksi Mirasta, puheessa ja eleissä on kovasti maneereita, jotka muistutti mua kovasti ei-niin-kivasta ex työkaverista. Hänestä paljastui ikäviä piirteitä ja ylimukava ja pirtsakka rooli oli todellakin vain pintarooli. Mira samanlainen reipas tyyppi, joka kuitenkin pettää kaikki positiiviset odotukset. Minä minä minä, jonka heikko itsetunto ei kestä jäädä Emilian ja Mattun varjoon, silloin ei ajatuksiin mahdu enää miltä omasta kumppanista mahtaa tuntua videot. Viinassa marinoitu pää ei vaan kestä, noi juo kolmessa viikossa aika hemmetisti yli kaikkien rajojen.
Hämmentävä mielipide. Mira ehkä koko Tempparit-historian paras ihminen. Jokaisen miehen unelmanainen.
Jemina on kyllä todella pahassa välikädessä, jos hän oli alun perin kiinnostunut Japesta ja joutuikin Vallun kynsiin. Olisin itsekin varmasti 20-vuotiaana lähtenyt mukaan leikkiin Vallun kanssa ihan vain siksi, etten olisi osannut tai kehdannut sanoa ei. Onneksi omia edesottamuksiani ei kuvattu valtakunnan telkkariin, vaan sain mokailla ihan yksityisesti. Ja pääsin aina tilanteesta pois kuitenkin, kun en ollut viikkotolkulla missään suljetussa kuvauspaikassa.
En kyllä oikein ymmärrä mitä miehet näkevät Jeminassa, jos siis ulkonäöstä puhutaan. Hoikka ja nätti kroppa eikä naamassakaan mitään varsinaista vikaa ole, mutta itse en kiinnittäisi huomiota juuri muuhun kuin överiripsiin. Todella persoonatonta, että kaikilla nuorilla naisilla on nykyään kauheat viuhkat ripsien tilalla. Kai niitä ripsienpidennyksiä olisi vähän luonnollisemman näköisiäkin.
Jape on raivostuttavan itsekeskeinen manipuloija, potentiaalia on myös väkivaltaan, juokse mattu ja lujaa!
Mun mielestä paras kausi tähän mennessä !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenki miehet?
Vai onko vaan oma silmä muuttunut "vaativammaksi" iän myötä? :-DEi näytä yhtään hidastavan varattuja, vaikka olisivatkin "huonomman" näköisiä sinkkuja. Vaikeaa taas voi välillä olla sinkuilla, kun pitäisi vietellä ällöttäviä varattuja, kuten Sammy, Vallu ym...
Ei nyt ehkä tosiaan mitään jumalaisia adoniksia, mutta eipä se varatut miehetkään ole. Sen sijaan näissä sinkuissa on tosi monta erityisen kivaa ja lämminsydämistä nuorta miestä. Se on jo aika suuri plussa noihin varattuihin verrattuna.
Niimpä, ja uskoisin että on aika vaikeaa löytää vuodesta toiseen komeita, kivoja ja mukavia SINKKUJA, jotka ovat valmiita lähtemään tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenki miehet?
Niimpä, ja uskoisin että on aika vaikeaa löytää vuodesta toiseen komeita, kivoja ja mukavia SINKKUJA, jotka ovat valmiita lähtemään tähän ohjelmaan.
Nii näyttää olevan ku nyt alotettu uudestaan ensimmäisen kauden sinkuista :D
Onko Empulla nykyään huulitäytettä? Huulet ja etenkin ylähuuli pingottuneet hassun näköisesti eteepäin, jotenkin muovikuonomaiseksi. Ei saa enää puhestaan kunnolla selvää, kun vertaa siihen kun oli joskus sinkkuna tuolla niin puhe ei puuromaista ja suu aukesi kunnolla. Vai onko huulipistosten seurauksena tullut jokin hermokudosvaurio? :o
Vierailija kirjoitti:
Jemina on kyllä todella pahassa välikädessä, jos hän oli alun perin kiinnostunut Japesta ja joutuikin Vallun kynsiin. Olisin itsekin varmasti 20-vuotiaana lähtenyt mukaan leikkiin Vallun kanssa ihan vain siksi, etten olisi osannut tai kehdannut sanoa ei. Onneksi omia edesottamuksiani ei kuvattu valtakunnan telkkariin, vaan sain mokailla ihan yksityisesti. Ja pääsin aina tilanteesta pois kuitenkin, kun en ollut viikkotolkulla missään suljetussa kuvauspaikassa.
En kyllä oikein ymmärrä mitä miehet näkevät Jeminassa, jos siis ulkonäöstä puhutaan. Hoikka ja nätti kroppa eikä naamassakaan mitään varsinaista vikaa ole, mutta itse en kiinnittäisi huomiota juuri muuhun kuin överiripsiin. Todella persoonatonta, että kaikilla nuorilla naisilla on nykyään kauheat viuhkat ripsien tilalla. Kai niitä ripsienpidennyksiä olisi vähän luonnollisemman näköisiäkin.
Tämä!
Näyttää siltä että nuorten naisten silmäluomiin on kiinnitetty nokiharjoja. Tekee silmät raskaan ja vanhan näköisiksi. Ja eihän nuo turhat muovit kuten tekoripset, tekokynnet, silikonirinnat ja tekohiukset ole enää tätä päivää muutenkaan.
On nyt muuten joka jaksossa tullut sellanen kuka helvetti -fiilis kun joku random sinkku pudotetaan pois :D
Niinkun onkin jo mainittu niin on kyllä kääntyny ensivaikutelmat päälaelleen monesta.
Eka aatteli että oho ompas kivoja esimerkiksi nämä Jappe ja Mira. Ja vähän oudot vaikutelmat tuli vaikka Valtosta, Empusta ja koko tästä ekasta parista mikä lähti parin päivän jälkeen. Ja mites kävikään, on kyllä vaihtaneet päikseen vaikutelmat.
Ja jos jotakin pitäis Vallusta sanoa niin hänestä ei oo ainakaan mielikuva vaihtunut missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
On nyt muuten joka jaksossa tullut sellanen kuka helvetti -fiilis kun joku random sinkku pudotetaan pois :D
Samaa mietin! Todella vähän näytetään muita sinkkuja kuin niitä, jotka ovat pääosassa.
Wallu totesi rempseesti, että Miina on sille liian vanha. On sillä rajaton itseluottamus.
Mietin puhuuko Mattu ihan totta kun sanoi ottaneensa silikonit vain Japen takia ja nyt ensi viikon jaksossa se tulikin eli on kysynyt Japelta (mietittyään itsekin jo asiaa) ottaisiko silikonit ja toinen on siinä mennyt sanomaan joo. Ja tällä hän nyt perustelee sitä että Japen takia otti.. Joten kyllä nyt tässä asiassa päädyn Japen puolelle. Matulla on todella huono itsetunto, kaipaa paljon huomiota ja Jape taas on niin nuori kaveri ettei vielä osaa varoa sanojaan tuollaisen kysymyksen yllättäessä.
Valton reaktio oli koskettavaa katsoa. Toivon että Mira osaa pitää paremmin rajoista kiinni ja tarina päättyy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin puhuuko Mattu ihan totta kun sanoi ottaneensa silikonit vain Japen takia ja nyt ensi viikon jaksossa se tulikin eli on kysynyt Japelta (mietittyään itsekin jo asiaa) ottaisiko silikonit ja toinen on siinä mennyt sanomaan joo. Ja tällä hän nyt perustelee sitä että Japen takia otti.. Joten kyllä nyt tässä asiassa päädyn Japen puolelle. Matulla on todella huono itsetunto, kaipaa paljon huomiota ja Jape taas on niin nuori kaveri ettei vielä osaa varoa sanojaan tuollaisen kysymyksen yllättäessä.
Valton reaktio oli koskettavaa katsoa. Toivon että Mira osaa pitää paremmin rajoista kiinni ja tarina päättyy hyvin.
Juurikin näin. Voihan tiettyjä asioita tehdä jonkun toisen ihmisen vuoksi, eri asia sitten on että onko se toinen ihminen pyytänyt sinua tekemään niin.
Minunkin ystäväni oli aikanaan ihastunut erääseen mieheen ja sanoi laihduttavansa 5kg niin sitten tämä mies varmasti haluaa hänet. Tosi asiassa ystäväni oli tuolloin jo ennestään hoikka, eikä mies ollut ikinä ilmaissut millään muotoa ystävälleni, että tämän tulisi pudottaa painoa. Oltiin tällöin tosin 19-vuotiaita epävarmoja teinejä.
Ei hyvä luoja...kuka nainen kiskoo housuja kinttuihin ja kuseksii pitkin poikin oleskelualueita...ja se näytetään telkkarissa...mut kun se on just esimerkki siit mun heittäytymisest
Ensivaikutelma osui taas oikeaan. En pitänyt aluksi Mirasta, puheessa ja eleissä on kovasti maneereita, jotka muistutti mua kovasti ei-niin-kivasta ex työkaverista. Hänestä paljastui ikäviä piirteitä ja ylimukava ja pirtsakka rooli oli todellakin vain pintarooli. Mira samanlainen reipas tyyppi, joka kuitenkin pettää kaikki positiiviset odotukset. Minä minä minä, jonka heikko itsetunto ei kestä jäädä Emilian ja Mattun varjoon, silloin ei ajatuksiin mahdu enää miltä omasta kumppanista mahtaa tuntua videot. Viinassa marinoitu pää ei vaan kestä, noi juo kolmessa viikossa aika hemmetisti yli kaikkien rajojen.