Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
1081/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+

Pikkasen yllätti ja särähti korvaan se, ettei Miralla ole muuta elämää kuulemma kuin Valto. Olin saanut hänestä ihan erilaisen kuvan ohjelman aikana. Luulin, että Miralla olisi elämä reilassa ja parisuhde reilassa. Tuli ihan puskista tuo, että ei ole asuntoa, työtä, rahaa. Ainoastaan Valto. Eikä osannut edes sanoa mitään, että mitä edes toivoo itse omalta tulevaisuudeltaan???

Kai tällekin parille kävi klassinen eli kun höpistään, että parisuhde on täydellinen, niin pinnan alla on usein ties minkälaisia säröjä... todella epäterveen oloinen tilanne heillä loppupeleissä.

Vierailija
1082/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KatiB kirjoitti:

Sitä minäkin tulen tänne jauhamaan, että Jappe ei edes ymmärrä kontrolloivansa, kun asia nyt vaan sattuu olemaan niin että hän tietää millainen Mattu on, mitä Mattu haluaa ja koska Mattu puhuu siansaksaa. Aaarrgggh, antakaa mun kaikki kestää.. /o\

Paitsi, et Moisia ja Kuronen haluavat nähdä lisää Matun alastomuutta. He näkevät leikkaamattomana tapahtuneet, mutta näytetään livenä suttuisena. Heistä on hauska katsoa Matun piparia monta kertaa, ainakin kolme kertaa kun Mattu käy miesten ja Emilian edessä ulkona pissalla ja sisällä huoneessa miehen katsoessa kun Mattu nousee ylös housut kintuissa omien tarpeiden jälkeen, pipari näkyvissä taas. Ehkä juontajat ovat ottaneet liikaa viiniä ja tulevat humalaan yhdestä lasillisesta. 

Ehkä he saavat aitoja rotunaisia oikeassa elämässä kuten missejä ja malleja, ei heidän tarvitse juopottelevia pissiksiä nauhalta katsoa? :D

Tuskinpa saavat kun pitää Matun alastomuutta ihailla. Moisio sanoo että he haluavat lisää tällaista. Ikäukot haluavat katsoa nuorten naisten alastomuutta ja julkisesti kertovat sen Extrassa. 

Sinä olet liki pilannut jokaisen aiemman temppariketjun tuolla moision ja kurosen poskettomalla haukkumisella. Voitko painua vaikka v*****n ketjusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakinhan tuo Mira peittää tuolla maanisella pälättämisellä. Tekisi hänellekin hyvää pysähtyä ja tutustua omiin tuntoihin.

Vierailija
1084/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jape ei ymmärrä parisuhteesta mitään. Näkee sen vain kilpailuna, jossa hän on aina oikeassa.

Vierailija
1085/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon löytänyt oman suosikin sinkkumiehistä, Markuksen. Paitsi, että ulkonäkö miellyttää, niin hän vaikuttaa myös ihan fiksulta, varsinkin Miran seurassa, ovat jotenkin viattoman söpöjä yhdessä. 

Mäkin tykkään Markusista

Vierailija
1086/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi moni hehkuttaa Miraa ja Markusta hyväksi pariksi. Mira on selkeästi siinä kuuluisassa tempparikuplassa. En usko, että ulkomaailmassa Mira olisi juuri vilkaissutkaan Markukseen päin. Enkä nyt tarkoita etteikö Markus olisi ihan hyvännäköinen ja mukava.

Ja todellakin Valtolla on oikeus tuntea itsensä kusetetuksi. Mira halunnut mennä hakemaan hyvää julkisuutta, mutta astuikin itse viettelykseen.

Ehkä hän onkin tutustumalla Markukseen löytänyt Markuksesta jotain muutakin kuin kivan ulkonäön. 

Vierailija
1087/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntui kyllä tosi pahalta Valton puolesta.

Mutta samaan aikaan tuntui ihan hyvältä Miran puolesta. Minusta se ei ole vaikuttanut olevan täydellisessä suhteessa, vaan on varmasti jotenkin kaivannut siitä pois. Vaikka siis ihan varmasti välittääkin Valtosta paljon. Niillä on muutto ja muuta isoa tulossa, eikä se ehkä löydä pakoreittiä, vaikka pitäisi osata puhua. Ei se niiden kommunikaatiovaje pelkästään Valtosta johdu.

Haluaisin ajatella, että Mira on ihan paska, mutta kun ei mielestäni ole. Asiat eivät ole ihan mustavalkoisia.

Kyllä Mira on ihan paska. Vaikka kuinka iloinen olisit hänen puolestaan, hän silti loukkaisi ja satutti Valtoa pahimmalla tavalla. Ei se ole Valton vika, jos Mira ei saa sieltä suustaan ulos oikeaa asiaa sen pälpätyksen lisäksi. PITÄÄ SAADA, eikä pettää ja sitten vierittää syytä valton "puhumattomuuteen". Paska ihminen.

Ei ihminen ole koskaan ”pas*a”, vaan ihmiset tekevät toisinaan hölmöjä tekoja eivätkä aina osaa tehdä oikein. Kaikki me tehdään virheitä ja joskus oppii niistä, toiset ei.

Vierailija
1088/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu +

On kyllä mielenkiintoinen tämä Miran ja Valton tilanne, en kyllä odottanut että heidän olisi näin käynyt. Tällä hetkellä on aika epävarma olo heidän jatkosta, mielenkiinnolla seuraan miten tilanne kehittyy.

Miraa olisi helppo pitää ihan kamalana, mutta toisaalta taas vaikuttaa että heillä Markuksen kanssa on klikannut ihan tosissaan, eikä kyseessä olisikaan pelkkä temppareille tyypillinen "läheisyyden kaipuu". Vaikea tilanne varmasti ja tuolla on varmaan valitettavan helppo ajautua toisen syliin, kun sinkkuihin sattuu oikea tyyppi ja parisuhteessa selvästi joitakin ongelmia on kuitenkin ollut.

Jappe oli mun mielestä iltanuotiolla kamala. Vaikka Mattustakaan ei ihan selvää ota niin Jappe ei kyllä myönnä omia virheitään missään, vaan pitää itseään selvästi täydellisenä poikaystävänä. Kyllä mun mielestä on kummallista, jos ei herätä muuta tunnetta kun suuttumusta nähdä videolla oma tyttöystävä selvästi itsensä kanssa hukassa olemassa ja itkemässä. Taisi myös siinä ensi jakson pätkässä mainita, että jos Mattu lähtee niin hänellä on uusia tyttöjä ihan jonoksi asti......

No eihän se Jape siitä ollut suuttunut että Mattu on itsensä kanssa hukassa vaan siitä että Mattu väittää kaiken olevan Japen syytä. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että Japen mustasukkaisuus ei ole normaalia ja siinä on varmasti taustalla jotain, mutta kyllä Mattu puhuu paskaa kun yrittää vierittää käytöksestään kaiken syyn Japen niskaan. Ihan selvää on että Mattu nyt vaan sattuu olemaan persoonaltaan huomionkipeä, on sitä varmasti ollut edellisenkin poikaystävänsä kanssa vaikka yrittää väittää että tämä johtuu siitä että on Japen kanssa suhteessa niin epävarma itsestään. Ja jos toinen väittää että on tehnyt itselleen kaikenlaisia muutoksia toisen pyynnöstä ja toinen sanoo ettei ole mitään tällaista pyytänyt niin miksi se on automaattisesti nainen jota uskotaan?

Jape on noista paljon sympaattisempi, lohdutti Valtoa iltanuotion jälkeen ja yrittänyt pitää Empun puolia ja sanonut suoraan Vallulle mitä asiasta ajattelee. Mattu on käytännössä puhunut tuolla vain itsestään, sekoillut ja syyttänyt kaikesta Japea.

Samaa mieltä. Minun sympatiat on Japen puolella. Ettekö itse olisi mustasukkaisia jos kumppaninne kännipäissään haluaisi näyttää sukupuolielimiään jokaiselle vastakkaisen sukupuolen edustajalle? Jape pystyy juhlissa käymään fiksuja keskusteluja kun Mattu taas ihastuu menemään ja haluaa huomiota villillä käytöksellään ja puheillaan.

Ja kuinka Mattu puhuu paljon negatiiviseen sävyyn miten hän on muokkautunut Japen myötä. Varmasti jokainen meistä muuttuu jollain tapaa parisuhteessa ollessaan.

Niin kyllähän Mattu sekoilee ja on hukassa itsensä kanssa mutta veikkaan että ainakin osittain tuo käytös on myös Japen syytä. Mietipä itse että oma kumppanisi kyttäisi kaikkea mitä teet, sinulla ei ole yksityisyyttä ja olisit eristetty kavereistasi ym ja eläisit kuin k-si sukassa ettei toinen vedä raivareita. Varmasti senkin takia tuo Matun käytös on niin överiä koska tuntee vapautuneensa vankilasta. Ja Japehan alentavasti tytöttelee ja lyttää Mattua joka välissä ja yrittää vain todistella että hän ei ole kyllä vastuussa tuosta käytöksestä ja hän on niin upea poikaystävä ym. Ja kun "lohdutti" Valtoa uusimmassa extrassa, mielestäni näytti niin teennäiseltä ja Japehan ei pystynyt peittämään iloaan kun näki että toinen itkee ym, siis hän HYMYILEE vieressä huvittuneena kun toinen itkee vieressä ja hymyili myös iltanuotiolla kun paljastui mitä Mira puuhasi. Hyi hemmetti..

Vierailija
1089/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jape ei ymmärrä parisuhteesta mitään. Näkee sen vain kilpailuna, jossa hän on aina oikeassa.

Totta. Nämä ”mä olen ollut täydellinen poikaystävä”-tyyppiset ehdottomat ja tuomitsevat kommentit kertovat siitä, ettei hän osaa kovinkaan hyvin tarkastella omaa käytöstään ja ymmärtää toista. Mattu vaikuttaa olevan sellainen hyväntahtoinen, höpsö ja iloinen tuuliviiri, joka varmasti kyllä tuntee olevansa kuin vankilassa. Molempien täytyy vielä kypsyä ja kasvaa aikuisiksi.

Vierailija
1090/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+

Valton romahduksen aikana pääs kyllä itselläkin kyyneleet. Ei noin vaan voi tehdä toiselle. Seuraavalla viikolla tulossa vielä pahempi video. Valto ei jää tuollaista kattelemaan. Ilman kameroita normioloissa tuollainen töppäys olisi varmaan vielä puhuttavissa, mutta julkinen nöyryytys on ihmiselle niin kova kolaus, etten usko Valton antavan anteeksi. Nostan miehelle hattua, että tuntee oman arvonsa. Surullista katsottavaa. :(

Miksi tuotanto jätti näyttämättä Valtolle koko totuuden asiasta missä Markus pullistelee heidän tekemisiään . Eikö he uskalla oikeasti näyttää mitä siellä tapahtuu? Joutuu Valto katsomaan jälkikäteen tämän tilanteen. Olisivat voineet alusta jättää näyttämättä turhaa materaalia Mirasta. Suoraan ikäviin asioihin, niin kuin Matun tapauksessa.

Vierailija
1091/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+

Markus oli aluksi mielestäni mukavan oloinen tyyppi ja ilmeisesti hyvä keskustelukaveri. Nyt on kääntynyt oma mielipide hänestä täysin päälaelleen, kun ensin sanoi, että ei halua tunkea Miran ja Valton väliin, sitten kuitenkin tekee päinvastaista koska ei voi tunteilleen mitään. Tosin Mira nyt on alotellu näitä lähestymisiä enemmän ihan omasta aloitteestaan ja boostaa toki silloin Markuksenkin ajatuksia. Eniten kuvotti tämä viimeinen, että menee bostailemaan muille sinkkujätkille sitä, mitä pääsi Miran kanssa tekemään. Hyi että, mikä ihminen. Miettikää: Mira avautuu Markukselle ja Markus tekee siitä julkista. Olisko kiva omalle kohdalle? En usko.

Vierailija
1092/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntui kyllä tosi pahalta Valton puolesta.

Mutta samaan aikaan tuntui ihan hyvältä Miran puolesta. Minusta se ei ole vaikuttanut olevan täydellisessä suhteessa, vaan on varmasti jotenkin kaivannut siitä pois. Vaikka siis ihan varmasti välittääkin Valtosta paljon. Niillä on muutto ja muuta isoa tulossa, eikä se ehkä löydä pakoreittiä, vaikka pitäisi osata puhua. Ei se niiden kommunikaatiovaje pelkästään Valtosta johdu.

Haluaisin ajatella, että Mira on ihan paska, mutta kun ei mielestäni ole. Asiat eivät ole ihan mustavalkoisia.

Kyllä Mira on ihan paska. Vaikka kuinka iloinen olisit hänen puolestaan, hän silti loukkaisi ja satutti Valtoa pahimmalla tavalla. Ei se ole Valton vika, jos Mira ei saa sieltä suustaan ulos oikeaa asiaa sen pälpätyksen lisäksi. PITÄÄ SAADA, eikä pettää ja sitten vierittää syytä valton "puhumattomuuteen". Paska ihminen.

Ei ihminen ole koskaan ”pas*a”, vaan ihmiset tekevät toisinaan hölmöjä tekoja eivätkä aina osaa tehdä oikein. Kaikki me tehdään virheitä ja joskus oppii niistä, toiset ei.

Kyllä ihminen voi omien tekojensa johdosta olla huono tai p*ska ihminen. Meidät määrittää se, miten kohtelemme toisiamme.

Vierailija
1093/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattuja miehiä ei tosiaan meinaa jaksaa enää kuunnella mitenkään. Kaikki kolme puheidensa perusteella aika epäempaattisia ja minä minä.

Yhden kumppani rakastuu tahattomasti toiseen -> minulle ei näin tehdä ja minä en tätä katso, pitäisi ajatella enemmän minua, minut huijattiin jotta tuo pääsee sekoilemaan. Hei haloo, kumppanisi ei sekoile vaan on synytynyt tunteita.

Ja Jappe todellakin on all about Jappe. Paljasti luonteensa siinä että ei osoittanut mitään enpatiaa Mattun hajoilulle vaan huolehti vaan että sai kerrottua ettei liity häneen. Missään vaiheessa ei tultu siihen että olisi ollut surullinen että Mattu on surullinen. Ihan silmiinpistävää kuinka noiden kahden h*lvetin upean naisen tunteet on saatu ignorattua niin että tuntevat etteivät ole kauniita.

Jappe on ehkä all about Jappe, muta Valtosta oon kyllä aivan eri mieltä. Osoittaa ihan tervettä itsetuntoa, että ei jää katselemaan menoa missä omalle puolisolle "syntyy vähän tunteita" JA kun niitä avoimesti näyttää kiehnäämällä toisen kanssa, menee piiloon kameroilta ja riisuu mikrofonia?? Ei ollut tyylikästä käytöstä Miralta ja pelkään, että pahemmaksi menee. Tykkään sekä Mirasta että Valtosta, mutta kyllä tässä Valto saa mun sympatiat. Mira ei ehkä sekoile, mutta osoittaa kyllä, ettei tarpeeksi arvosta omaa suhdettaan ja kumppaniaan. Jos olisin Valto niin ajattelin ihan samalla tavalla, että mut on huijattu saarelle seuraamaan oman suhteeni tuhoutumista.

Vierailija
1094/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin vasta nyt nuo en viikon jaksot.

Mä ehkä nään Mattussa vähä jotai samaa ku itsessäni nuorena, joten tää keissi kiinostaa... Ollaan vielä ihan hukassa itsensä kanssa, ja omaa epävarmuutta paikataan tuolla ulkonäön muokkaamisella, koitetaan aina olla vähä enemmän ja enemmän. En usko että tähän Jappe nyt varsinaisesti on syypää, mutta ei varmasti auttanutkaan asiaa.

Musta on ihan mahtavaa et Mattu on viimesimpien jaksojen aikana oikeasti alkanu pohtimaan et kuka edes on ja minkälainen on omana itsenään. Tuollaset pohtivat keskustelut toisten kanssa(esim. Anttonin kans treffeillä) auttavat vähän avaamaan ja etsimäämän niitä syitä sieltä syvempää.

Ja kiva että näistä sinkuista löytyy syvällisempää keskusteluseuraa, eikä jatkuvasti oo vaan sitä huomionhakua ja hihhhihhiii mä oon ihastunut tohon ja tohon, koska sitä tuo Mattun oleminen tuolla resortilla enimmäkseen on.

Vierailija
1095/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2019 tyypeistä raskaana nyt jemina(jöbis), vilma ja tt

Vieläkö se TT on Juhon kanssa vai kuka lapsen isä?

En seuraa näistä ketään muuta kuin jöbistä. Vilman raskaudesta nyt saa harvasen viikko lukea iltalehdestä.

1096/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+

Pikkasen yllätti ja särähti korvaan se, ettei Miralla ole muuta elämää kuulemma kuin Valto. Olin saanut hänestä ihan erilaisen kuvan ohjelman aikana. Luulin, että Miralla olisi elämä reilassa ja parisuhde reilassa. Tuli ihan puskista tuo, että ei ole asuntoa, työtä, rahaa. Ainoastaan Valto. Eikä osannut edes sanoa mitään, että mitä edes toivoo itse omalta tulevaisuudeltaan???

Kai tällekin parille kävi klassinen eli kun höpistään, että parisuhde on täydellinen, niin pinnan alla on usein ties minkälaisia säröjä... todella epäterveen oloinen tilanne heillä loppupeleissä.

Käsitin, ettei tällä hetkellä (siis kuvaushetkellä) ole muuta sen vuoksi, koska ovat myyneet kaiken omaisuutensa ja muuttamassa ulkomaille, puhuiko peräti Maltalle muuttamisesta?

Vierailija
1097/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin vasta nyt nuo en viikon jaksot.

Mä ehkä nään Mattussa vähä jotai samaa ku itsessäni nuorena, joten tää keissi kiinostaa... Ollaan vielä ihan hukassa itsensä kanssa, ja omaa epävarmuutta paikataan tuolla ulkonäön muokkaamisella, koitetaan aina olla vähä enemmän ja enemmän. En usko että tähän Jappe nyt varsinaisesti on syypää, mutta ei varmasti auttanutkaan asiaa.

Musta on ihan mahtavaa et Mattu on viimesimpien jaksojen aikana oikeasti alkanu pohtimaan et kuka edes on ja minkälainen on omana itsenään. Tuollaset pohtivat keskustelut toisten kanssa(esim. Anttonin kans treffeillä) auttavat vähän avaamaan ja etsimäämän niitä syitä sieltä syvempää.

Ja kiva että näistä sinkuista löytyy syvällisempää keskusteluseuraa, eikä jatkuvasti oo vaan sitä huomionhakua ja hihhhihhiii mä oon ihastunut tohon ja tohon, koska sitä tuo Mattun oleminen tuolla resortilla enimmäkseen on.

Ihan samaa olen miettinyt, että Mattu on hukassa itsensä kanssa ja yrittää kovasti olla mieliksi kaikille. Jape ei ole syypää, mutta ei osaa myöskään auttaa tilannetta millään lailla, koska on itsekin aivan kakara. Hyvin kuvaavaa se, että Jape ihmetteli eka jaksoissa silmät pyöreänä, että "onko ihmisiä, jotka riitelee parisuhteessa?" ja tuollakin on ihan äimänä välillä Matun touhuista ja sanomisista. Jape on niin poikanen ekassa suhteessaan, ettei ole tajunnut jonkin olevan pahasti pielessä, mikäli riitoja ei tule -- se tarkoittaa, että toinen osapuoli on kaikessa mielinkielin, eikä sellainen tilanne voi kestää loputtomasti.

Kummallekin neuvoksi: "Kotios kasvamaan!"

Vierailija
1098/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seuraa näistä ketään muuta kuin jöbistä. Vilman raskaudesta nyt saa harvasen viikko lukea iltalehdestä.

Kenen Juhon kanssa? Eikö Jöbiksen ex ole Venlan kanssa? Vai onko Venla vaihtunut TT:hen?

Vierailija
1099/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen Juhon kanssa? Eikö Jöbiksen ex ole Venlan kanssa? Vai onko Venla vaihtunut TT:hen?

Eikös TT ja juhis seurustellu jossain vaiheessa? :D vai muistelenko väärin?

Vierailija
1100/4706 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empulla on pubiruusun ääni ja olemus. Kova juhliminen on jättänyt jo jälkensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi