Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisi nelikymppisten naisten versio, ja sinkkumiehiä jotka haluaa puumaa, niin apua en voi taata että mitä tekisin jos olisin varattuna mukana! :-o Mieheni on itseäni vanhempi ja aseksuaali, olen 41-vuotiaaksi erittäin timmissä kunnossa, seksuaalinen ja itselläni himot niin hurjat että antaisin varmaan ekana iltana yhdelle tai kahdelle sinkkumiehelle, kolmen drinkin jälkeen!
..... no, onneksi en ole menossa tuommoiseen sarjaan kuitenkaan ;DD Haaveilla sentään voi.
Siellä olis kunnon puumaorgiat, ja ohjelma jouduttaisiin suosiolla siirtämään klo. 00.00 jälkeen esitettäväksi ja K-18 =D
Katsoisin!
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kausi vetelee viimeisiään sopii kysyä, että koska tulee meille ruuhkavuosia eläville K-40 -kausi. Silloin me nelikymppiset pitkän avioliiton puuduttamat perheenäidit pääsemme silmät kiiluen kirmaamaan vetreiden teinipoikien perään. Oi sitä menoa, sellaista ei ole ennen nähtykään! Ja viimeisellä iltanuotiolla onkin sitten diipimpää keissiä, kun pohditaan Kurosen kanssa, mitä tehdään omakotitalolle ja huoltajuudelle lasten itkiessä siinä vieressä..
P. S. Se söpö ja ujo sinkkupoika on varattu mulle, ottakaa te muut ne päälakea myöten tatuoidut sinkut;)
Ketä tarkoitat?
Mä voisin olla kinkkuna Markus & Anton "voileivässä" siinä keskellä ;))
t: kiimainen 41v.
Heheh! Tää ketju sai paremman käänteen nyt, kukaan ei enää jaksa jankuttaa MiraValtoa tai JapeMattua ja keitä ne muut siellä olivatkaan, on niin last season jo.
Käyttäjä34293 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tältä videolta kyllä näkee, miten Valtoa vituttaa. Kyseessä siis julkistustilaisuus muutaman kuukauden takaa:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ef1082ea-185e-4e2a-8acb-f048c0e…
Tilaisuus oli siis saaren jälkeen. Oli kysymys, onko suhteessa ollut pettämistä. Valto kielsi sen. Mira ei ollut edes ihastunut kehenkään suhteen aikana.
Miten tätä ei huomannut aiemmin:
Valto sanoo: ei, aiemmin ei ole ollut pettämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun kausi vetelee viimeisiään sopii kysyä, että koska tulee meille ruuhkavuosia eläville K-40 -kausi. Silloin me nelikymppiset pitkän avioliiton puuduttamat perheenäidit pääsemme silmät kiiluen kirmaamaan vetreiden teinipoikien perään. Oi sitä menoa, sellaista ei ole ennen nähtykään! Ja viimeisellä iltanuotiolla onkin sitten diipimpää keissiä, kun pohditaan Kurosen kanssa, mitä tehdään omakotitalolle ja huoltajuudelle lasten itkiessä siinä vieressä..
P. S. Se söpö ja ujo sinkkupoika on varattu mulle, ottakaa te muut ne päälakea myöten tatuoidut sinkut;)
Ai saakeli, toi olis pätevä tapa päästä eroon miehestä ja asuntolainasta, ja löytää nuorempi kolli tilalle ;D Eikun mukaan vaan.
Ennustan hakemusvyöryä, toivottavasti tuotantoyhtiössä ollaan kuulolla tällaista ohjelmaversiota varten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä kaikki puhuu siitä miten Miralla on täydellinen vartalo kun mun mielestä noin urheilullinen nainen näyttää liian miehekkäältä leveine hartioineen ja kapeine lanteineen??
Optinen harha. Kävin samalla salilla Miran kanssa ja hänellä on ihan mieletön kroppa. Tosi muodokas ja naisellinen, ei sitten tippaakaan miesmäinen.
Tosi kaunis luonnossa.
Moi vaan Markus.
No en ole Markus, vaan nelikymppinen nainen ja äiti. Katsoin jo silloin ennen tätä Tempparit hässäkkää, että onpas kaunis nuori nainen. Luonnossa on kyllä paljon pienempi kuin televisiossa.
Kävivät yhdessä Valton kanssa salilla ja Valtoon en sitten kiinnittänyt mitään huomiota, mistäköhän johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä kaikki puhuu siitä miten Miralla on täydellinen vartalo kun mun mielestä noin urheilullinen nainen näyttää liian miehekkäältä leveine hartioineen ja kapeine lanteineen??
Optinen harha. Kävin samalla salilla Miran kanssa ja hänellä on ihan mieletön kroppa. Tosi muodokas ja naisellinen, ei sitten tippaakaan miesmäinen.
Tosi kaunis luonnossa.
Moi vaan Markus.
No en ole Markus, vaan nelikymppinen nainen ja äiti. Katsoin jo silloin ennen tätä Tempparit hässäkkää, että onpas kaunis nuori nainen. Luonnossa on kyllä paljon pienempi kuin televisiossa.
Kävivät yhdessä Valton kanssa salilla ja Valtoon en sitten kiinnittänyt mitään huomiota, mistäköhän johtuu.
Naisiin päin kallellaan?
https://www.instagram.com/p/CBAHuN0Cs93/?hl=fi
Valto on porukan aidoin. Symppis. Ihmettelen miksi hän pussaa kättään videon nähtyään mutta kaiketi joku hänen juttunsa
Laittakaa mimmit formaattiin viestiä tosta hauskasta ajatuksesta.Mitäköhän se Kuronen kysyisi ? Onko se Pirkko ollut lusikassa Pertin vai Taunon kanssa ?
On toi Mira kyllä myötähäpeän huipentuma! Pakko katsoa lähetys tänään vielä uudestaan. Voimia Valtolle! (ja on niitä varmasti jo saanutkin takaisin.) Toisella puolella alkaa kova seli seli seli, ymmärtäkää mua, byäähh...😭
Vierailija kirjoitti:
Itselläni kesti myös hetken aikaa tajuta, kuka siinä nähdyssä videossa ratsasti, kun näytti aivan miehen selältä.
En käsitä miksi Jape suostui jatkamaan Mattun kanssa! Sehän sai Matun touhuista tarpeekseen jo puolessa välissä reissua ja ihan syystäkin.
Juu, Mattu osaa juhlia suuren maailman tyyliin.Tälläsiä on leikit Monacossa jossa olin vuoden.Seksiä ei harrasteta mutta muuten
ollaan vauhdissa mukana ja Miralle joka on synnitön heittää ensimmäisen kiven.Kyllä te tytöt ootte höpsöjä ettekö te oo nuorena vaihtanut kumppania ja rakastunut toiseen?Nuoruus on sekoilun aikaa eri asia sitten kun on lapsia.
Aahahaaa 😄 Raimo 50v huutaa "nyt on vetopäivä" ja kaatuu alasti altaaseen. Ritva-Liisa 55v näyttää tissit juomapelissä ja taustalla soi Frederik.
Palmun takana Make 35v ottaa Tuijaa 45v takaapäin.
Grillaajana notskilla
Martina Aitolehti
Marttiina iltanotskille ? Mitä sekin hiilostaisi ?
Vierailija kirjoitti:
Marttiina iltanotskille ? Mitä sekin hiilostaisi ?
Alan asiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Juu, Mattu osaa juhlia suuren maailman tyyliin.Tälläsiä on leikit Monacossa jossa olin vuoden.Seksiä ei harrasteta mutta muuten
ollaan vauhdissa mukana ja Miralle joka on synnitön heittää ensimmäisen kiven.Kyllä te tytöt ootte höpsöjä ettekö te oo nuorena vaihtanut kumppania ja rakastunut toiseen?Nuoruus on sekoilun aikaa eri asia sitten kun on lapsia.
Vain koksu puuttuu.
En oo nuorenakaan rakastunut toiseen jos olen samaan aikaan rakastanut toista. Kummallinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen toiseen on toki mahdollista ikään katsomatta, se on lajin säilymiseen tähtäävä evolutiivinen tosiasia. Sen sijaan 25/26-vuotias ei ole enää mikään teinityttönen. Nuori ehkä (riippuu mihin vertaa), mutta joka tapauksessa aikuinen ihminen, jonka pitäisi osata hoitaa asiansa fiksummin, mikäli se uusi rakkaus sattuu osumaan kohdalle.
Apua, räjähdin kunnolla nauramaan tuossa kohtaa ^ ! :D