Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL
Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?
Kommentit (4706)
Google maps kuvat v. 2011, nyt v. 2020!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus sanoi (siis valehteli), ettei Miran ja hänen välillä ole tapahtunut mitään sellaista, jonka vuoksi heidän parisuhteensa pitäisi päättyä.
Eikö se nyt jo viimeistään todista, ettei hän itse ole Mirasta parisuhdemielessä kiinnostunut?
Siis millä logiikalla tuo todistaa mitään?
Markus ja Mira ovat selvästi yhdessä sopineet valehtelevansa asiasta, nimenomaan Miran toiveesta.
Markus oli ihan lääpällään Miraan, joten valehtelee tämän puolesta.Jos Markus olisi Mirasta oikeasti kiinnostunut, hän voisi kyllä Miran mieliksi sanoa kameroille, ettei mitään tapahtunut. Mutta ei kukaan oikeasti kiinnostunut sanoisi kameroille, että palatkoon parisuhteeseensa.
Oikeasti kiinnostunut tietysti salaa toivoisi, että ihastuksen parisuhde kariutuisi ja saisi itse alkaa seurustelemaan tämän kanssa.
Markus olisi myös muitten sinkkujätkien kesken todennäköisesti hieman "avautunut", että tiedättekö mit, meillä oli Miran kanssa seksiä ja nyt se ihan varmasti jättää Valton mun takia.
Tuolla tavalla toimii ainoastaan panemisesta kiinnostunut sinkku. On hiljaa, jotta pesänsaanti jatkuisi loman loppuun ja sen jälkeen toivottaa heipat ja kivat loppuelämät.
Vertaa esim. se Jeppe tms. viime kaudella, joka oli oikeasti ihastunut Joskuun.
Uskoisin että ovat Miran kanssa kahdestaan puhuneet jatkosta.
Päättäneet valehdella, Mira ehkä lupaillut että eroaa Valton kanssa sitten Suomessa.
Näkeehän siitä Markuksesta ihan selvästi kuinka ihastunut on.Meinaatko, että kun Mira itkee iltanuotiolla ja sanoo rakastavansa Valtoa, niin tämä on vain yhdessä Markuksen kanssa sovittu näytelmä? Minä en näe Markuksessa minkäänlaista ihastumista. Tietysti on ihastunut ulkonäköön, että vitsi kun tuota pääsisi laittamaan, mutta ei kai hän nyt oleta, että jos hän sanoo kameroille, että Miran ja Valton pitäisi jatkaa yhdessä, niin Mira juoksee hänen kainaloonsa?
En meinaa. Vaan nimenomaan Mira on varmaan sanonut näin Markukselle, vaikka ei olisi ollut aikomustakaan jättää Valtoa.
Olisihan se outoa jos tuollaisen lepertelyn ja hipsuttelun lomassa sanoisikin, että palaan sitten tämän jälkeen mieheni luo.Turha tästä on jankata, kohta kun saavat kertoa oman versionsa niin nykytilanne selviää. Löisin kyllä vaikka vetoa, että yhdessä ovat edelleen.
Jos varattu osapuoli sanoo, että valehtele, ettei meillä ollut seksiä, jooko, niin mä jätän mun kumppanin myöhemmin ja aletaan olla yhdessä, niin eikö ihastuneen hälytyskellot soisi. Miksei Markus vaan todennut, että meillä ei ollut seksiä, mut toivon silti, etteivät Mira ja Valto jatka yhdessä? Miksi hän sanoi, että mitään niin pahaa ei ole tapahtunut, että heidän pitäisi päättää suhteensa. Ja sen jälkeen itkisi partaansa Miraa odottaen.
Tuossa ei ole mitään järkeä. Sen sijaan siinä on selvä logiikka, että yrittää saada Valton näyttämään Miran silmissä pahalta 24/7-treffeillä, jotta Mira heiluttaisi peittoa hänen kanssaan. Voihan se Markus Miraa Suomessakin paukuttaa, niin kauan kuin löytää paremman. Mutta ei tuossa mitään tunteita ole, ainakaan Markuksen puolelta. Se, että Mira on Markuksen mielestä noista kolmesta varatusta naisesta kiinnostavin, ei tee keissistä vuosisadan rakkaustarinaa.
Mira oli jo ennen kaksnelosia pannut Markuksen kanssa, joten tarvetta mustamaalaamiseen sen vuoksi ei ollut.
Mikä pakkomielle sulla on leipoa Markuksesta jotain pahista? Mieshän on niin Teemu Tavallinen kuin voi olla, eikä mikään tunteeton manipuloiva pelimies.
44444444444 kirjoitti:
No eikö sekin ole merkki, että nainen on liian helppo, jos pettää parisuhteessa? Sinun oli kuitenkin todella vaikeaa uskoa, kun kerroin, että en ole parisuhteessa koskaan ollut lähelläkään pettämistä. Ovatko kaikki naiset siis mielestäsi liian helppoja?
Voi hyvänen aika...
On vain kahdenlaisia ihmisiä, sellaisia jotka OVAT pettäneet, ja sellaisia jotka eivät ole VIELÄ!
See my point?
Ehdottoman uskollisuuden etsijät ovat tuomittuja elämään yksin, tällaista ehdotonta uskollisuutta kun ei ole olemassakaan.
REALISTI ymmärtää ja hyväksyy kumppanin syrjähypyn mahdollisuuden, jopa todennäköisyyden, ja vetää rajan siihen että syrjähyppelyt hoidetaan siten ettei niistä ns. ”koirat perään hauku”
P.S. Lopeta nyt jo tuo itsesi nostaminen jalustalle, kyllä sinullakin on houkutuksia ollut (Siis sikäli mikäli ylipäätään olet pitkässä parisuhteessa nyt, tai edes joskus ollut)
Naisena haluaisin mieluummin munaa mieheltä joka kysyy että mitä minulle kuuluu, kuin mieheltä joka kysyy että paljonko painan!
Nainen voisi joka päivä kysyä mieheltä että kuinka pitkä sun mela on tänä aamuna, toiveikkaana että olisko millin pari pitempi kuin eilen? Se tuntuisi varmaan yhtä kivalta kuin painon kyttääminen.
Musta sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus sanoi (siis valehteli), ettei Miran ja hänen välillä ole tapahtunut mitään sellaista, jonka vuoksi heidän parisuhteensa pitäisi päättyä.
Eikö se nyt jo viimeistään todista, ettei hän itse ole Mirasta parisuhdemielessä kiinnostunut?
Markus ja Mira ovat selvästi yhdessä sopineet valehtelevansa asiasta, nimenomaan Miran toiveesta.
Markus oli ihan lääpällään Miraan, joten valehtelee tämän puolesta.No miks markus sitten myönsi 24 haastattelussa et seksiä on harrastettu?
Olisiko tajunnut että kaikki tietää kuitenkin? Kyllähän nämä useamman jakson ajan valehtelivat kumpikin, että ihan cuddlailua ja päikkäreitä vaan.
Vikoissa bileissä oli jo ihan yleisessä tiedossa näiden paneskelu, niin olisiko pojat keskenään jutelleet ja Markus tajunnut myöntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tämä kausi antaa uskoa kaikille yksin jääneille miehille. Fitness-nainen ratsastalee takarivin taviksen kanssa menemään.
Tuo on todistettu tässä ohjelmassa jo monta kertaa. Jos supliikkipuoli on kunnossa, niin kyllä perusjamppakin voi iskeä missitason naisen. Uskottomuus tai päihdeongelmakaan ei ole este, mikäli lepertelytaitoja ja jallittamisintoa riittää
Ei tuo tapaus minusta ollut edes erityisen supliikki. Enemmän supliikkimies oli vaikka Iiro.
Supliikkimies voi olla monella eri tavalla. Iiro oli supliikkimies perinteiseen myyntimiestyyliin. Markuksen supliikkitaidot olivat taas sitä tyyliä, että hän esitti jatkuvasti ja laskelmoiden sellaisia keskustelunaiheita joilla sai itsensä näyttämään paremmalta poikaystäväkandidaatilta kuin Valto. Ja on muuten erittäin taitava siinä. Aika moni katsojakin meni tähän lankaan.
Markus, susi lampaan vaatteissa... ;)
Se hetki, kun Markus sanoi Miralle: ”tälle saarelle tuli mä ja mun muna, mut nyt täällä on mä ja mun sydän”.
Miran reaktiosta näki, että nyt napsahti napakymppiin!
Tämä oli se kulminaatiopiste.
Tällä hetkellä Miran moraalinen salpa aukeni, ja oli selvää että nyt on rata vapaa maaliin asti! :)Tuo kertoo kaiken Miran syvällisyydestä . Kuinka , ihmeessä tuommoinen typerä lause voi tehdä vaikutuksen?! Ei herranjumala....
Kaiken lisäksi Mira vastasi tuohon, että oi, tuo on kauneinta mitä mulle on koskaan sanottu.
No tuo kertoo valitettavasti enemmän Valtosta kuin Mirasta. Jos tuo on kauneinta, mitä Miralle on sanottu, niin eipä se Valto ole kovin kummoisia osannut sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Musta sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus oli ihan lääpällään Miraan, joten valehtelee tämän puolesta.No miks markus sitten myönsi 24 haastattelussa et seksiä on harrastettu?
Olisiko tajunnut että kaikki tietää kuitenkin? Kyllähän nämä useamman jakson ajan valehtelivat kumpikin, että ihan cuddlailua ja päikkäreitä vaan.
Vikoissa bileissä oli jo ihan yleisessä tiedossa näiden paneskelu, niin olisiko pojat keskenään jutelleet ja Markus tajunnut myöntää.
No eka niissä 24 treffeillä se markus sanoi et ei oo mitään tapahtunu mitä valto ei vois anteeks antaa? Miks tää lausunto jos kaikki kerran ties?
Vierailija kirjoitti:
Naisena haluaisin mieluummin munaa mieheltä joka kysyy että mitä minulle kuuluu, kuin mieheltä joka kysyy että paljonko painan!
Nainen voisi joka päivä kysyä mieheltä että kuinka pitkä sun mela on tänä aamuna, toiveikkaana että olisko millin pari pitempi kuin eilen? Se tuntuisi varmaan yhtä kivalta kuin painon kyttääminen.
Asiayhteydestä irrotettuna saadaan tietysti tällaista taivastelua. Mutta kun otetaan huomioon, että kyseessä on fitnessharrastajat, jossa toinen valmentaa toista, ei tuossa kysymyksessä ole mitään omituista. Minäkin laihdutin viime vuonna 20 kiloa ja mieheni kannusti minua projektissa ja usein kysäisi, paljonko vaaka näyttää, kun näki minun punnitsevan itseäni. Enpä todellakaan osannut tuosta loukkaantua.
Musta sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikoissa bileissä oli jo ihan yleisessä tiedossa näiden paneskelu, niin olisiko pojat keskenään jutelleet ja Markus tajunnut myöntää.No eka niissä 24 treffeillä se markus sanoi et ei oo mitään tapahtunu mitä valto ei vois anteeks antaa? Miks tää lausunto jos kaikki kerran ties?
Olisko niin että 24:sten jälkeen tuotanto kertoi että olivat kuvattuina. Silloin oli pakko muuttaa tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markus oli ihan lääpällään Miraan, joten valehtelee tämän puolesta.Jos Markus olisi Mirasta oikeasti kiinnostunut, hän voisi kyllä Miran mieliksi sanoa kameroille, ettei mitään tapahtunut. Mutta ei kukaan oikeasti kiinnostunut sanoisi kameroille, että palatkoon parisuhteeseensa.
Oikeasti kiinnostunut tietysti salaa toivoisi, että ihastuksen parisuhde kariutuisi ja saisi itse alkaa seurustelemaan tämän kanssa.
Markus olisi myös muitten sinkkujätkien kesken todennäköisesti hieman "avautunut", että tiedättekö mit, meillä oli Miran kanssa seksiä ja nyt se ihan varmasti jättää Valton mun takia.
Tuolla tavalla toimii ainoastaan panemisesta kiinnostunut sinkku. On hiljaa, jotta pesänsaanti jatkuisi loman loppuun ja sen jälkeen toivottaa heipat ja kivat loppuelämät.
Vertaa esim. se Jeppe tms. viime kaudella, joka oli oikeasti ihastunut Joskuun.
Uskoisin että ovat Miran kanssa kahdestaan puhuneet jatkosta.
Päättäneet valehdella, Mira ehkä lupaillut että eroaa Valton kanssa sitten Suomessa.
Näkeehän siitä Markuksesta ihan selvästi kuinka ihastunut on.Meinaatko, että kun Mira itkee iltanuotiolla ja sanoo rakastavansa Valtoa, niin tämä on vain yhdessä Markuksen kanssa sovittu näytelmä? Minä en näe Markuksessa minkäänlaista ihastumista. Tietysti on ihastunut ulkonäköön, että vitsi kun tuota pääsisi laittamaan, mutta ei kai hän nyt oleta, että jos hän sanoo kameroille, että Miran ja Valton pitäisi jatkaa yhdessä, niin Mira juoksee hänen kainaloonsa?
En meinaa. Vaan nimenomaan Mira on varmaan sanonut näin Markukselle, vaikka ei olisi ollut aikomustakaan jättää Valtoa.
Olisihan se outoa jos tuollaisen lepertelyn ja hipsuttelun lomassa sanoisikin, että palaan sitten tämän jälkeen mieheni luo.Turha tästä on jankata, kohta kun saavat kertoa oman versionsa niin nykytilanne selviää. Löisin kyllä vaikka vetoa, että yhdessä ovat edelleen.
Jos varattu osapuoli sanoo, että valehtele, ettei meillä ollut seksiä, jooko, niin mä jätän mun kumppanin myöhemmin ja aletaan olla yhdessä, niin eikö ihastuneen hälytyskellot soisi. Miksei Markus vaan todennut, että meillä ei ollut seksiä, mut toivon silti, etteivät Mira ja Valto jatka yhdessä? Miksi hän sanoi, että mitään niin pahaa ei ole tapahtunut, että heidän pitäisi päättää suhteensa. Ja sen jälkeen itkisi partaansa Miraa odottaen.
Tuossa ei ole mitään järkeä. Sen sijaan siinä on selvä logiikka, että yrittää saada Valton näyttämään Miran silmissä pahalta 24/7-treffeillä, jotta Mira heiluttaisi peittoa hänen kanssaan. Voihan se Markus Miraa Suomessakin paukuttaa, niin kauan kuin löytää paremman. Mutta ei tuossa mitään tunteita ole, ainakaan Markuksen puolelta. Se, että Mira on Markuksen mielestä noista kolmesta varatusta naisesta kiinnostavin, ei tee keissistä vuosisadan rakkaustarinaa.
Mira oli jo ennen kaksnelosia pannut Markuksen kanssa, joten tarvetta mustamaalaamiseen sen vuoksi ei ollut.
Mikä pakkomielle sulla on leipoa Markuksesta jotain pahista? Mieshän on niin Teemu Tavallinen kuin voi olla, eikä mikään tunteeton manipuloiva pelimies.
Ai jos on jo ennen kaksnelosia saanut pildeä, niin ei halua sitä enää koskaan? Ei mun tartte enää yrittää mustamaalata varatun kumppania, koska se antaa varmaan uudestaan ihan tuosta vain? Riittää, että kehun hänen parisuhdettaan ja odotan, että pöksyt putoaa lattialle?
Kauhean sinisilmäistä ajattelua.
Ei Markus mikään manipuloiva pelimies tietenkään ole. Totta kai hän välittää Miran tunteista. Hän huomaa, että Mira on ihan sekaisin eikä tiedä, haluaako olla enää Valton kanssa. Ei Markus varmaan edes usko, että Mira on hänestä kiinnostunut. Pelaa ihan täysillä sitä "missä on kameroita, ettei jäädä kiinni"-peliä. Mitä itse ajattelisit, jos olisit tuolla sinkkuna ja joku omasta mielestäsi helvetin hyvännäköinen varattu lähestyis sua, jauhais sun kanssa paskaa ja sanois, että haluaa seksiä sun kanssa, mutta sitä ei saa kertoa kameroille eikä mun kumppani saa missään nimessä tietää. Luulisitko oikeasti, että toi varattu on nyt tosi lääpällään muhun ja me varmaan mennään joku päivä naimisiin? Ei Markus varmaan tahallaan mitään teekään, pitää vain hauskaa, niin kuin kuka tahansa.
Ja jos nyt pelimiehestä puhutaan, niin on siellä varmaan muutkin sinkut halunneet Miran pöksyihin. Mutta Markus siinä onnistui. Eli jotain hän teki oikein, vaikkei tarkoituksella olisi mitään tehnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin asia on moneen kertaan jo täällä vatvottu.
Mira ja Valto treenaavat tavoitteellisesti ja käyvät fitness-kisoissa, joten paino on aika oleellinen asia. Eiköhän ole halunnut vain auttaa ja kannustaa, sekä osoittaa mielenkiintoa yhteiseen harrastukseen.
Vähän eri asia, jos joku perusjamppa kuittailee lihonneelle vaimolleen vaa'alla käymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on jo monta kertaa selitetty, että Valto valmensi Miraa fitnessissä. Siinä päivittäinen painon mittaaminen on ihan olennaista. Harjoittelukaudella kasvatetaan lihasmassaa, jolloin painon nousu on toivottua. Kilpailuun valmistautuessa taas puristetaan rasvaprosentti ja paino mahdollismman alas. Mutta kun asiat irroitetaan yhteyksistään tulee tuollaisia typeriä päätelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Musta sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vikoissa bileissä oli jo ihan yleisessä tiedossa näiden paneskelu, niin olisiko pojat keskenään jutelleet ja Markus tajunnut myöntää.No eka niissä 24 treffeillä se markus sanoi et ei oo mitään tapahtunu mitä valto ei vois anteeks antaa? Miks tää lausunto jos kaikki kerran ties?
Olisko niin että 24:sten jälkeen tuotanto kertoi että olivat kuvattuina. Silloin oli pakko muuttaa tarinaa.
Mut eihän mira kertonu iltanuotiolla samille ees et ois seksiä harrastettu ennenkuin valto tuli? Jos ne jo kerran 24 tiesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tämä kausi antaa uskoa kaikille yksin jääneille miehille. Fitness-nainen ratsastalee takarivin taviksen kanssa menemään.
Tuo on todistettu tässä ohjelmassa jo monta kertaa. Jos supliikkipuoli on kunnossa, niin kyllä perusjamppakin voi iskeä missitason naisen. Uskottomuus tai päihdeongelmakaan ei ole este, mikäli lepertelytaitoja ja jallittamisintoa riittää
Ei tuo tapaus minusta ollut edes erityisen supliikki. Enemmän supliikkimies oli vaikka Iiro.
Supliikkimies voi olla monella eri tavalla. Iiro oli supliikkimies perinteiseen myyntimiestyyliin. Markuksen supliikkitaidot olivat taas sitä tyyliä, että hän esitti jatkuvasti ja laskelmoiden sellaisia keskustelunaiheita joilla sai itsensä näyttämään paremmalta poikaystäväkandidaatilta kuin Valto. Ja on muuten erittäin taitava siinä. Aika moni katsojakin meni tähän lankaan.
Se hetki, kun Markus sanoi Miralle: ”tälle saarelle tuli mä ja mun muna, mut nyt täällä on mä ja mun sydän”.
Tällä hetkellä Miran moraalinen salpa aukeni, ja oli selvää että nyt on rata vapaa maaliin asti! :)Tuo kertoo kaiken Miran syvällisyydestä . Kuinka , ihmeessä tuommoinen typerä lause voi tehdä vaikutuksen?! Ei herranjumala....
Kaiken lisäksi Mira vastasi tuohon, että oi, tuo on kauneinta mitä mulle on koskaan sanottu.
No tuo kertoo valitettavasti enemmän Valtosta kuin Mirasta. Jos tuo on kauneinta, mitä Miralle on sanottu, niin eipä se Valto ole kovin kummoisia osannut sanoa.
Eiköhän sillä Miralla ole ollut muitakin poikaystäviä. Kysymys on vaan siitä, että kun on korviaan myöten ihastunut, kaikki ihastuksen kohteen imartelut ovat mitä kauneinta musiikkia, olivat kuinka kökköjä tahansa.
Wallu oli Iltarovion haastattelussa jotenkin tosi symppis ja miellyttävä, ei tullut yhtään samoja limaviboja kuin itse sarjan kännisekoiluja katsellessa. Ovat alkaneet empun kanssa nyt käymään terapiassa, liekö se sitten näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Miten tota valdoa voi pitää komeana? Se on jotenkin niin kuiva. Innostava kuin peltirasiaan vuosiksi unohtunut korppu. Niin ulkonäöltään kuin luonteeltaan.
Minusta on ainakin ihan hyvännäköinen. Hiljaisempi, asiallinen, kiltti ja jämpti mies. Ei kaikki tykkää jänniksistä.
Musta sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta sydän kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut eihän mira kertonu iltanuotiolla samille ees et ois seksiä harrastettu ennenkuin valto tuli? Jos ne jo kerran 24 tiesi?
Markukselle kerrottiin 24 jälkeen kun olivat Miran kanssa jo erossa toisistaan joten ei Mira tätä voinut tietääkään.
Käyttäjä34293 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sillä Miralla ole ollut muitakin poikaystäviä. Kysymys on vaan siitä, että kun on korviaan myöten ihastunut, kaikki ihastuksen kohteen imartelut ovat mitä kauneinta musiikkia, olivat kuinka kökköjä tahansa.
Ja oli kauheassa kännissä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valto luultavasti on sanonut vuosien varrella paljonkin kauniita asioita mutta 3,5 promillen kännissä ja ihastuneena uuteen niitä vaan ei muista.
Tai sitten kuulijalla on vaan erilainen käsitys siitä mikä on "kauniisti sanottu". Joku voi tykätä vaikka siitä että kehutaan kauniita kasvoja, joku toivoo että kehuttais älyä... jollekin taas joku skyrbenvertaus voi olla kauneinta musiikkia korville.