Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
3241/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset tyrkkytoikkaroijat eivät sovi mihinkään hyvämaineisuutta vaativaan päivän valon kestävään työhön.

3242/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira teki toki ikävästi miehelleen (en muista nyt nimeä), mutta minusta oli kivaa katsottavaa hänen ja Markuksen lomaromanssi. Heillä tuntui klikkaavan todella hyvin.

Joskus on vaan järkevintä vaihtaa, vaikka se jotakuta loukkaisikin. Toki olisi ollut fiksua pitää housut jalassa, mutta en nyt lähtisi tuotakaan tuomitsemaan. Enkä edes voisi, sillä olen itse pettänyt kaikissa entisissä parisuhteissa. Jep, olen kamala ihminen!

No kun lukee noita Miran IG-stooreja niin eipä tunnu typy olevan onnensa kukkuloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattimoro3456 kirjoitti:

Joskun tatuoinnissa lukee arabiaksi  Karim. Tatuointi koostuu kolmesta kirjaimesta Käf-Ra-Miim. Eli KRM. Arabiankielen kirjoituksessa ei aina kirjoiteta vokaaleita. Esimerkiksi Libanon on arabiaksi Loubnan. Mutta kirjoitetaan. L-B-N-A (alef) N. Kas näin: لبنان

Aikamoisia Käffrämiimikekkulivekkuleita. No, ei pidä unohtaa: Siellä missä on Mylly, siellä on Tie.  ;'''D

Vierailija
3244/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois sanoo tempparikieltä käyttäen, että meillä ruutu+:n käyttäjillä on tänään VETOPÄIVÄ!!!

Vierailija
3245/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34293 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mira teki toki ikävästi miehelleen (en muista nyt nimeä), mutta minusta oli kivaa katsottavaa hänen ja Markuksen lomaromanssi. Heillä tuntui klikkaavan todella hyvin.

Joskus on vaan järkevintä vaihtaa, vaikka se jotakuta loukkaisikin. Toki olisi ollut fiksua pitää housut jalassa, mutta en nyt lähtisi tuotakaan tuomitsemaan. Enkä edes voisi, sillä olen itse pettänyt kaikissa entisissä parisuhteissa. Jep, olen kamala ihminen!

No kun lukee noita Miran IG-stooreja niin eipä tunnu typy olevan onnensa kukkuloilla.

No jaa, vaikea tuon perusteella sanoa juuta tai jaata. Vaikka kuinka olisi ihastunut uuteen ihmiseen, niin tuntuuhan se paskalta loukata omaa poikaystäväänsä. Samoin nettivihakaan tuskin tuntuu hyvältä, vaikka kuinka olisi rakastunut Markukseen. Ts. se että Miralla on nyt paska olo ei tarkoita, etteikö pidemmän päälle voisi olla hyvä ratkaisu.

Vierailija
3246/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kriisi Meijulla ja Tonilla on Jodelissa, en tajuu? Jos joku haluu tiivistää

Vierailija
3247/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois sanoo tempparikieltä käyttäen, että meillä ruutu+:n käyttäjillä on tänään VETOPÄIVÄ!!!

Viittaako Valton jääpalastory just tähän? Tuntuu, että suojelee yhä Miraa.

Vierailija
3248/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää, jos Valto yhä edelleen välittää Mirasta. Jos rakastat toista aidosti, et koskaan toivo hänelle mitään pahaa. Et, vaikka toinen tekisi mitä.

Vierailija
3249/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TI-extra sit varmaan paljastaa, ovatko Miisu ja Markus sit yhessä. Jännää.

Vierailija
3250/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää, jos Valto yhä edelleen välittää Mirasta. Jos rakastat toista aidosti, et koskaan toivo hänelle mitään pahaa. Et, vaikka toinen tekisi mitä.

Niin ja Valto tuskin toivoo kenellekään nettikiusaamista. Ei vaikuta kovinkaan katkeralta ihmiseltä, vaikka sydän särkyikin.

Vierailija
3251/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34293 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis minne tuo minun aikaisempi viesti on kadonnut, tuo mikä näkyy vielä tuossa lainauksessa? Ihmeellisiä viestejä täältäkin poistetaan. Toisissa ketjuissa saa solvata ihmisiä ihan huolella, mutta viesti missä ymmärretään edes jollain tasolla Miran toimintaa, on jollekin liikaa :D

Mutta siis juu, ei varmasti tunnut hyvältä itselleen tärkeän ihmisen satuttaminen, mutta pidemmän päälle uskon, että tuo tulee olemaan parhaaksi kaikille osapuolille. 

Vierailija
3252/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako enää kovin moni tis pari olla yhdessä, ko tuntuu, et kaikki eroo!? 🙈

Ainoastaan samassa naisoletetussa kiinni oleva (aito/teko)tissipari pysyy varmasti yhdessä. ;''D

Tekolollottimet voivat valahtaa kainaloihin, kapseloitua tms, mutta samassa ruhossa toki silti, vaikka erkaantuisivat ja rääkätty ruho niitä hylkisi.

Fitness-witless ja hyvinvointivointisopuleiden ikisuosikkifeikkivaraosa, vaaroista viis.

Vierailija
3253/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meiju heitti toni pihalle... toni haukkuu taas meijua

Noi on ehk ärsyttävin pari koskaan oli yhes tai ei. Ja Meiju niin idiootti, kun ottaa sen nistin kerta toisensa jälkeen takas

Samaa mieltä. Pinnalla pakko pysyä keinolla millä hyvänsä, kuten Tonin storyssä videota ku Meikkis ottaa siltä suihin, julkiset riitelyt, jatkuva on off ja siitä joka kerta tiedotustilaisuus. Meiju vois 6 vuotta vanhempana melkein 30v naisena jo jättää ton pikkupojan ihan pysyvästi, joka riehuu julkisilla paikoilla ja laittaa leffateatterissa välikohtauksia pystyyn. IiroLiirokin on jo melkein prinssi Tonin rinnalla. Mä en enää ees sääli tota monesti suhteessa pahoinpideltyä naisraukkaa kun on niin tyhmä et menee takasin suhteeseen.

Ja takasin tähän kauteen. Mattu on ällöttävä. Naureskelee toisten miesten kanssa Japen orgasmitaitoja, mutta jos Jape olisi samalla tavalla naureskellu sinkkunaisille, et Mattun pimpaloora on nii löysä, ettei tunnu miltää niin aivan varmasti muija olisi pistäny taas jonkun ”yhyy mä en saa henkee” itkukohtauksen pystyyn kun aikasemmin.

Vierailija
3254/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sonja & Miikka, Dani & Eve, Vilma & Juuso, Aki & Rita, eikös nämä ainakin ole yhdessä? Sitten on useita pareja, etenkin alkukausilta ja kesken jättäneitä, jotka ei ole julkisuudessa, niin ei ole tietoa.

Tarkotettiin varmaan pareja mitkä ohjelmassa on sntynyt.

Onko tossa ohjelmassa muka syntynyt muitakin pareja kuin Sonja&Miikka sekä Karim&Josku? Ei mun muistaakseni ja noistakin jälkimmäinen päätyi yhteen vasta ohjelman jälkeen, joten periaatteessa vain yksi pari syntynyt ja se on edelleen yhdessä.

Jonna ja Janne, Emppu ja Wallu, Juho ja Venla, Meiju ja Toni, tämän kauden Daniela ja joku sinkkumies. Nämä ainakin yhtäkkiä tuli mieleen. Ja voihan näitä olla enemmänkin sellaisia, joista ei kerrota. 

Ei noista ole ohjelmassa syntyneitä pareja muita kuin Jonna ja Janne sekä Meiju ja Toni. Muut pariutuneet ohjelman jälkeen.

Jos nyt pilkkua viilataan, niin Jonna ja Jannekaan ei ole ohjelmassa syntynyt pari, vaan ohjelman jälkeen. Janne lähti ohjelmasta parisuhteessa Tiian kanssa. Enkä nyt äkkiseltään muista, että Meiju ja Tonikaan olisivat mitään sopineet jatkosta, enemmän heillä oli sellainen "kattellaan sitten"-meininki, muistaakseni, ja eikös Meiju yrittänyt hetken aikaa vielä Iironkin kanssa? Kyllä edelleen Sonja ja Miikka taitaa olla ainut ohjelmassa syntynyt pari = pari, joka ohjelman aikana päätti, että he jatkavat yhdessä sitten viimeisen notskin jälkeen.

Jos nyt oikein pilkkua viilataan, niin Sonja ja toi mikälie Miikka ei alkanut seurustelee ohjelman aikana vaan nehän jatkoi sitä omaa lomaa kuvausten jälkeen. Eivät ole yhtään sen erikoisempia kuin nää monet muut Tissis syntyneet parit.

3255/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

meiju heitti toni pihalle... toni haukkuu taas meijua

Noi on ehk ärsyttävin pari koskaan oli yhes tai ei. Ja Meiju niin idiootti, kun ottaa sen nistin kerta toisensa jälkeen takas

Samaa mieltä. Pinnalla pakko pysyä keinolla millä hyvänsä, kuten Tonin storyssä videota ku Meikkis ottaa siltä suihin, julkiset riitelyt, jatkuva on off ja siitä joka kerta tiedotustilaisuus. Meiju vois 6 vuotta vanhempana melkein 30v naisena jo jättää ton pikkupojan ihan pysyvästi, joka riehuu julkisilla paikoilla ja laittaa leffateatterissa välikohtauksia pystyyn. IiroLiirokin on jo melkein prinssi Tonin rinnalla. Mä en enää ees sääli tota monesti suhteessa pahoinpideltyä naisraukkaa kun on niin tyhmä et menee takasin suhteeseen.

Ja takasin tähän kauteen. Mattu on ällöttävä. Naureskelee toisten miesten kanssa Japen orgasmitaitoja, mutta jos Jape olisi samalla tavalla naureskellu sinkkunaisille, et Mattun pimpaloora on nii löysä, ettei tunnu miltää niin aivan varmasti muija olisi pistäny taas jonkun ”yhyy mä en saa henkee” itkukohtauksen pystyyn kun aikasemmin.

Japen ja Matun iltanuotio voi olla hupaisa. Ensin Jape kertoo, mitä mieltä on Matun yläpään toiminnasta. Sen jälkeen Mattu kertoo, mitä mieltä on Japen alapään toiminnasta.

Vierailija
3256/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykös tänään ruutu plussassa Miran ja Valton iltanuotio?

Vierailija
3257/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykös tänään ruutu plussassa Miran ja Valton iltanuotio?

näkyy!!

Vierailija
3258/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yep mutta ihan kunnioitettavaa!

Vierailija
3259/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Seuraako kukaan muu just tällä hetkellä: Sami Kurosen IG:ssä menossa livelähetys ja paikalla myös Harri Moisio!

Vierailija
3260/4706 |
27.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimintoja IG-livestä:

Harri Moision mieleen jäänein pari on Minna ja Sammy neljänneltä kaudelta :D Hyvä Minna!

Kurosella ei ole psykologian opintoja takanaan. Moision tutkinto on "intensiivinen naistenlehtien selailu".

Ketju on lukittu.