Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
3101/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo rietastelu tulkittavissa, että tähtää aikuisviihdetähtöseksi Melissa Stenin jalanjäljissä.

Ei ole ihan sellaista imagoa tietoisesti luonut IMO, mutta aivan varmasti löytyisi kuvamateriaalista maksajia nyt. Ilmeisesti ei aio fitness-tähdeksikään, jos oikein ymmärsin aiempia kommentoijia?

Ehkä pyrkii jäämään vain sieppinä pyörimään?

Vierailija
3102/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miran puolustelijoille: Tuota Mira-Markus-juttuahan voi vähän verrata niin päin, että ajatelkaas, jos Jemina oliskin lämmennyt Wallulle? (Ja jos Emiliakin vielä olisi jättänyt omat sekoilunsa väliin.) Olisiko täällä ketään sydämenkuvat silmissä selittämässä, että se nyt vaan oli Jemina ja Wallun välillä aitoa rakkautta, ne vaan rakastuivat, ei sille mitään voi, rakkaus voittaa aina, blaablaablaablaablaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3103/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ohjelman loppuhuipentuma voisi olla, että kaikki saaren miehet panis Mattua.

En usko, että Mattu siltikään kokisi saaneensa riittävästi huomiota. Eiköhän joku terapeutti olisi Mattulle oikeampi osoite? 

Vierailija
3104/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa kultaa taas.

Vierailija
3105/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaankohan koskaan vastauksia seuraaviin kysymyksiin ja (arvailuihin)

Onko Mira pettänyt ennen (tuskin).

Montako kertaa Temppareilla harrastivat seksiä (enemmän kuin kerran)

Olivatko Mira ja Markus jo sopineet jatkosta ja tarkoitus, että Mira kertoo Valtolle Suomessa että haluaa erota, (ei kuitenkaan kerro seksistä), mutta kiinnijäänti muutti tämän suunnitelman.

Mikäli eivät olleet sopineet jatkosta, olisiko Mira mennyt kiltisti Valton luokse  ja jatkanut elämää Valton kanssa tai halunnut erota (kummassakaan tapauksessa ei olisi kertonut tapahtuneesta seksistä), mutta kiinnijäänti muutti nämäkin suunnitelmat. 

-  

Vierailija
3106/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M...lle,,, on tehtävä lobotemia leikkaus,,, täysin epätasapainoinen henkilö. Silmät pyörii päässä, kuin hedelmäpeli

Vierailija
3107/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silkkaa kultaa taas.

En ole jaksanut kahteen kauteen katsoa Juufineita, mulla meni totaalisesti maku kaudella 5. Alkuun mun mielestä jätkällä oli hauskoja oivalluksia, mutta tosi pian meni pelkkään hahmojen dissaamiseen. Haluaisin kuulla kunnollista analyysia, en naureskella mauttomalle, negatiiviselle dissaamiselle, kun kaikesta kaivetaan väkisin rumin puoli esiin. 

Kysynkin, onko Juufin muuttunut parempaan suuntaan? Kannattaako katsoa, vai onko se edelleen sitä samaa kakk.aa ilman mitään todellista uutta sisältöä ja näkökulmaa? 

Vierailija
3108/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silkkaa kultaa taas.

En ole jaksanut kahteen kauteen katsoa Juufineita, mulla meni totaalisesti maku kaudella 5. Alkuun mun mielestä jätkällä oli hauskoja oivalluksia, mutta tosi pian meni pelkkään hahmojen dissaamiseen. Haluaisin kuulla kunnollista analyysia, en naureskella mauttomalle, negatiiviselle dissaamiselle, kun kaikesta kaivetaan väkisin rumin puoli esiin. 

Kysynkin, onko Juufin muuttunut parempaan suuntaan? Kannattaako katsoa, vai onko se edelleen sitä samaa kakk.aa ilman mitään todellista uutta sisältöä ja näkökulmaa? 

Minusta Juufinin videot ovat erittäin viihdyttäviä. Hän on kyllä hyvin sarkastinen ja piikittelevä, mutta minusta vain niitä tyyppejä kohtaan, jotka käyttäytyvät tosi sikamaisesti. Ja mielestäni silloinkin siinä rajoissa, ettei se mitään kunnianloukkauskamaa ole.

Vierailija
3109/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela näyttää minun mielestä ihan vuoden 2011 nuorelta Sara Siepiltä eli niihin aikoihin kun valittiin missiksi!

https://crop.kaleva.fi/sNOLTz9UFHHdpvboLDXWHzcSzhA=/894x0/smart/http%3A…

https://2.bp.blogspot.com/-HBLzsZ3TTtA/TnOoCNw40cI/AAAAAAAAA4s/Vn7kYzty…

Vierailija
3110/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä Väpän viime kauden rynkyttämisestä. Tuntuuko tommonen teidän muiden naisen mielestä hyvältä, kun vehje kiitää g-pisteestä ohi lentämällä eikä ikään kuin hiero sitä??

MIelenkiinnosta vaan kysyn kun aiheena oli temppariseksit ja orgasmit muutama sivu taakse päin.

Vierailija
3111/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivatko Mira ja Markus jo sopineet jatkosta ja tarkoitus, että Mira kertoo Valtolle Suomessa että haluaa erota, (ei kuitenkaan kerro seksistä), mutta kiinnijäänti muutti tämän suunniteman?

Parin viikon päästä iltanuotiolla ehkä nähdään, et olisko Miralla ollut halu lähteä saarelta parina ja tarkoitus jatkaa Valton kanssa. Jos näin, niin kyllähän se pienen haasteen tekis Markuksen ja Miran oletetulle suhteellekin, että Markus tietäisi kuitenkin olevansa plan b.

Vierailija
3112/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis katsokaa sitä ekaa jaksoa ja siinä introssa missä lie missä kävelevät rannalla. Mun mielestä Miran ja Valton välillä EI ole sellaista pariskunnan kemiaa.

Ei ole sellaista rakastunutta, välittävää katsetta!

Jotain väkinäistä esitystä vain.

Tulee mielikuva ulonäköpinnallisesta suhteesta.

Introjaksossa mun eka reaktio oli, että Mira oli tosi söötti ja innostunut miestään kohtaan siinä kuntosalikohtauksessa, mutta mies oli etäinen.

Juuri tää! Mira katsoo siinä toiveikkaasti Valtoa, ja tämä Valto ajattelee selvästi jotain muuta. Varmaan omia hauistreenejään?

Joten en ihmettele yhtään että Mira lähti miehen mukaan (Markus) joka kuunteli hänelle, vastasi hänelle ja ymmärsi häntä. Sai psyykkistä huomioita koska aina se fyysinen ei vaan riitä.

Vierailija
3113/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt välttämättä sanoisi, että parempaan suuntaan. Ei se mielestäni syyttä ole antanut palautetta sarjaan osallistuneille. 

Kyllähän tämäkin juufin klippi saattaa johonkin sattua mutta sometimes truth hurts.

Vierailija
3114/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä Väpän viime kauden rynkyttämisestä. Tuntuuko tommonen teidän muiden naisen mielestä hyvältä, kun vehje kiitää g-pisteestä ohi lentämällä eikä ikään kuin hiero sitä??

MIelenkiinnosta vaan kysyn kun aiheena oli temppariseksit ja orgasmit muutama sivu taakse päin.

Itse ainakin tykkään. Mieluummin sellaista Väpämaista rynkytystä, kuin hellää ja hidasta rakastelua. Makunsa kullakin.

Jottei mene ihan Temppari-aiheen ohi, miksiköhän Väpä ja Mari erosivat?

3115/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis katsokaa sitä ekaa jaksoa ja siinä introssa missä lie missä kävelevät rannalla. Mun mielestä Miran ja Valton välillä EI ole sellaista pariskunnan kemiaa.

Ei ole sellaista rakastunutta, välittävää katsetta!

Jotain väkinäistä esitystä vain.

Tulee mielikuva ulonäköpinnallisesta suhteesta.

Introjaksossa mun eka reaktio oli, että Mira oli tosi söötti ja innostunut miestään kohtaan siinä kuntosalikohtauksessa, mutta mies oli etäinen.

Juuri tää! Mira katsoo siinä toiveikkaasti Valtoa, ja tämä Valto ajattelee selvästi jotain muuta. Varmaan omia hauistreenejään?

Joten en ihmettele yhtään että Mira lähti miehen mukaan (Markus) joka kuunteli hänelle, vastasi hänelle ja ymmärsi häntä. Sai psyykkistä huomioita koska aina se fyysinen ei vaan riitä.

Niin, ja sitten siinä viime helmikuussa kuvatussa Seiskan esittelyvideossa Valto ei näyttänyt katselevan Miraa kovinkaan hellästi. Johtuisikohan siitä, että saarella Mira ratsasti yksisarvisella?

Vierailija
3116/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tää viha Miraa kohtaan ois ollut huomattavasti pienempää, jos olisi suoraselkäisesti myöntänyt teot. Mutta toi kieroilu on oksettavaa katsottavaa... Jos taustalla kerta on jotain traumoja ja ihminen on noin rikki, niin miksei lähtenyt saarelta pois. Näinhän teki esim. Emmi 3. kaudella, koska koki tempparielämän psyykeelle liian raskaaks.

Vierailija
3117/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatko Mira ja Markus jo sopineet jatkosta ja tarkoitus, että Mira kertoo Valtolle Suomessa että haluaa erota, (ei kuitenkaan kerro seksistä), mutta kiinnijäänti muutti tämän suunniteman?

Parin viikon päästä iltanuotiolla ehkä nähdään, et olisko Miralla ollut halu lähteä saarelta parina ja tarkoitus jatkaa Valton kanssa. Jos näin, niin kyllähän se pienen haasteen tekis Markuksen ja Miran oletetulle suhteellekin, että Markus tietäisi kuitenkin olevansa plan b.

Mä luulen että Markus on siinä tapauksessa selittänyt sen itselleen jotenkin parhain päin. Harva sitä itselleen myöntää että olisi jäänyt kakkoseksi.. Varsinkaan tilanteessa jossa seurustelee kyseisen ihmisen kanssa. Tai sitten sekin on mahdollista että Mira on jälkikäteen vähän kaunistellut asioita, tyylillä että olisin joka tapauksessa saarelta lähdön jälkeen eronnut Valtosta, en vain halunnut tehdä sitä telkkarissa tms.

Siihen en oikein usko että on tuolla iltanuotiolla kertonut tapahtuneet ja itse eronnut Valtosta jos kerran sneakpeakissa on näkynyt kun se sanoo "miten sä voit tehdä mulle näin". Muuten ois aika tekopyhää jos tarkottaisi sitä että miten sinä voit minut jättää kun minun piti tehdä se sinulle.

Vierailija
3118/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Markus on siinä tapauksessa selittänyt sen itselleen jotenkin parhain päin. Harva sitä itselleen myöntää että olisi jäänyt kakkoseksi.. Varsinkaan tilanteessa jossa seurustelee kyseisen ihmisen kanssa. Tai sitten sekin on mahdollista että Mira on jälkikäteen vähän kaunistellut asioita, tyylillä että olisin joka tapauksessa saarelta lähdön jälkeen eronnut Valtosta, en vain halunnut tehdä sitä telkkarissa tms.

Siihen en oikein usko että on tuolla iltanuotiolla kertonut tapahtuneet ja itse eronnut Valtosta jos kerran sneakpeakissa on näkynyt kun se sanoo "miten sä voit tehdä mulle näin". Muuten ois aika tekopyhää jos tarkottaisi sitä että miten sinä voit minut jättää kun minun piti tehdä se sinulle.

Lisään vielä että jossain jaksossa näkyi kun Markus yritti vissiin kysyä Miralta miten jatkossa edetään ja Mira sanoi siinä jotenkin ettei tiedä haluaako jatkaa Valton kanssa. Nämä oli ennen kun tiesi jääneensä kiinni. Eli tosta voi varmaan päätellä vaan sen että Markus halusi varmaan enemmån ja Mira ei tiennyt mitä halusi tai sitten sanoi vaan niin Markukselle että pääsi tilanteesta.

Vierailija
3119/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kauden sinkku-Iirosta tulisi hyvä Bachelor siihen Suomen seuraavaan kauteen. Olisi varmasti huumoria luvassa 😊

Vierailija
3120/4706 |
24.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä brutaalimpaa sitä parempaa.

Ketju on lukittu.