Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi - TIS 2020 OFFICIAL

Vierailija
26.04.2019 |

Lanka valmiina. Onko tänä vuonna taas vanhoja pareja?

Kommentit (4706)

Vierailija
2421/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mattu näyttää kyllä hyvin erilaiselta vanhoissa Facebook-kuvissaan. Etenkin siinä jossa tumma tukka ja lyhyet etuhiukset. On varmasti muuttunut tosi paljon, mutta tuskin Japen tahdosta. Aktivistimuija, vegaani, hippi -puheet ei silti kyllä mene läpi.

Mutta onko Mattu ollut oma itsensä silloinkaan? Vaikuttaa siltä, että hän pyrkii miellyttämään kumppania ja menee siinä paljon pidemmälle kuin keskivertoihminen. Ehkä hän poimii miellyttämisen tapoja niin pienistä asioista, ettei kumppani tajua sitä. Jape on kaikkea muuta kuin miellyttävä persoona, mutta en saa hänestä sellaista vaikutelmaa että hän pystyisi tarkoituksellisesti ja tietoisesti manipuloimaan. Ehkä ongelma on molemmilla tiedostamaton ja siksi he ovat tässä tilanteessa niin kujalla, kumpikaan kun ei suoranaisesti vaikuta miltään penaalin terävimmältä kynältä.

Minulla oli aikoinaan kaveri joka muokkasi itsensä aina poikaystävään sopivaksi ja vielä vapaaehtoisesti.

Kun tapasi pääkaupunkiseudulta miehen joka ajoi moottoripyörää ja kuunteli rokkia niin oli niin villiä ja vapaata, värjäsi hiukset mustiksi, pukeutui mustaan nahkaan, puhetyyli muuttui tosi hesalaiseksi. Haukkui muita ihmisiä purjehduskenkäjupeiksi.

Kun tapasi Lounais-Suomesta suomenruotsalaisen purjehdusta harrastavan  kauppatiet. miehen, niin leikkasi hiukset polkkatukaksi ja blondasi, hankki merellisiä sinivalkoraidallisia vaatteita ja alkoi puhua sivistyneesti, yritti käyttää ruotsinkielisiä sanoja hyvin kömpelöllä tavalla. Kuunteli peruspoppia ja paheksui rokkia ja heviä, ja mustatukkaisia nahka-asuisia ihmisiä.

Kun tapasi vegaanin miestaiteilijan ulkomailla, niin antoi hiusten luonnollisen värin kasvaa, alkoi pukeutua hippimäisesti ja rupesi kasvissyöjäksi. Haukkui kaikki muut ihmiset materialisteiksi ja muovisiksi.

Kaikki nuo miessuhteet kestivät aina sen 1-2 vuotta.

Yhteistä oli se että aina jokaisen suhteen jälkeen alkoi valittaa miten nuo miehet eivät hyväksyneet häntä omana itsenään!

Vika oli hänen omien korvien välissä, koska kuvitteli että pitää muokata itsensä miesten vuoksi. Ymmärsin ettei nuo miehet sitä vaatineet, todella mukavia miehiä oli jokainen, tapasin heidät muutaman kerran tuohon aikaan. Miehillä ei todennäköisesti ollut hajuakaan siitä että tämä puhui tuommoisia heidän selkänsä takana että ei saisi olla itsensä! Itse haki sillä touhulla vaan huomiota meiltä muilta. Ei tuollaista ihmistä jaksanut, koska hän yritti aina mielistellä meistä jokaista muka kiinnostumalla meidän jutuista ja sitten meni seuraavalle valittamaan että kun "tuo haluaa mun olevan sellainen ja sellainen kaveri, mä mieluummin sun kaa hengailen". Ihan täys people pleaser oli.

Vierailija
2422/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt kamalasti pettämistä puolustele, MUTTA jos en itse olisi pettänyt silloista miesystävää tämän nykyisen miehen kanssa johon törmäsin kun sitä vähiten odotin ja joka yksinkertaisesti vaan vei jalat alta ja meillä synkkasi täydellisesti, niin en olisi onnellinen nainen jos olisin siihen suhteeseen tyytynyt. En toki pettänyt montaa viikkoa, asiat kehittyivät niin nopeasti.

Nyt olen ollut yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa 10 vuotta ja olemme olleet tuosta ajasta 8 vuotta naimisissa :)

Koskaan ei tiedä milloin kohdalle tulee se sielunkumppani jota ei voi vastustaa millään tavoin ja jossa kunnioitus on molemmin puolista, ihan kuin suhde olisi universumissa jotenkin ennalta määrätty ja kuin olisimme tunteneet toisemme aina. Vaistoon kannattaa siis aina luottaa, ei pelkkään himoon.

Jos on lerran niiiiiin sielunkumppani ja täydellinen vaisto johon luottaa, miksei luottanut vaistoon niin paljon et olisi vaan eronnut entisestä ensin? "Ei montaa viikkoa" on varmaan eri pituinen aika eksäsi silmin.

Valehtelu on rumaa, todellinen rakkaus saa ihmisen toimimaan kauniimmin ei huonommin ja pettäminen on itsekkyyttä ja pelkuruutta, aina.

En pettänyt rakastuessani toiseen, vaan tajusin et jotain puuttui ja yritin ensin hoitaa suhteeni kuntoon, kun se ei onnistunut, erosin. Nyt olen suhteessa ihan eri ihmisen kanssa kuin kumpikaan näistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2423/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein miehet palstoillaan huolestuvat naisvihasta? No eivät koskaan, siellähän se naisviha kaikista komeimmin raikaa :D Mitä jos ette olisi naiiveja ja moittisi naisia siitä, mitä miehet koko ajan tekevät? :D Kunnon naisvihaa moittia naisia vihasta ja pettämisestä, vaikka miehet ei muuta teekään.

Vierailija
2424/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt kamalasti pettämistä puolustele, MUTTA jos en itse olisi pettänyt silloista miesystävää tämän nykyisen miehen kanssa johon törmäsin kun sitä vähiten odotin ja joka yksinkertaisesti vaan vei jalat alta ja meillä synkkasi täydellisesti, niin en olisi onnellinen nainen jos olisin siihen suhteeseen tyytynyt. En toki pettänyt montaa viikkoa, asiat kehittyivät niin nopeasti.

Nyt olen ollut yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa 10 vuotta ja olemme olleet tuosta ajasta 8 vuotta naimisissa :)

Koskaan ei tiedä milloin kohdalle tulee se sielunkumppani jota ei voi vastustaa millään tavoin ja jossa kunnioitus on molemmin puolista, ihan kuin suhde olisi universumissa jotenkin ennalta määrätty ja kuin olisimme tunteneet toisemme aina. Vaistoon kannattaa siis aina luottaa, ei pelkkään himoon.

Kolmas kerta kun yritän saada tätä kommenttia läpi, en näköjään saa tunteitani tätä kirjoittanutta kohtaan ilmaistua tarpeeksi sivistyneesti. Hyi hemmetti mikä ihmis saasta.

Vierailija
2425/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmas kerta kun yritän saada tätä kommenttia läpi, en näköjään saa tunteitani tätä kirjoittanutta kohtaan ilmaistua tarpeeksi sivistyneesti. Hyi hemmetti mikä ihmis saasta.

Sinä saaasta tuskin edes saat kumppania itsellesi, joten paheksu vaan rauhassa muita.

Vierailija
2426/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on pettää toista, niin se ei jää ruinaamaan perään ja kuvittele että olisi yhä mahdollista jatkaa!

Vierailija
2427/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai on Mira Markuksen kanssa Kuopiossa... Odotan kyllä Miran ja Valton Extra-jaksoa, mahtuvatkohan edes vierekkäin lähetykseen. Voin jo kuulla "Miisun" selittelyt...

Aika selvältä vaikuttaa että ovat eronneet, mikä on tietysti hyvä. Valtolle tehtiin kyllä kusiset.

Pisteet Markukselle siitä, ettei ole hylännyt Miraa, joka eli aiemmin aika lailla Valton siivellä; ei omaa kämppää eikä paljon muutakaan. Koronan takia joutui lomautetuksi kuntosalihommista. 

En usko, että tuo havainto on totta. Joku vaan tahallaan halunnut provosoida keskustelua. Mut kovasti toivon et olisivat yhdessä. Kun selvästi Markus antaa Miralle tilaa loistaa, kuuntelee ja on läsnä. Mut se nähtäväksi jää.

Vierailija
2428/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä saaasta tuskin edes saat kumppania itsellesi, joten paheksu vaan rauhassa muita.

Oijoi, tais osua tunteisiin. Tässä nyt seitsemättä vuotta kuitenkin avioliitossa että ei hätää ;))

Vierailija
2429/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt kamalasti pettämistä puolustele, MUTTA jos en itse olisi pettänyt silloista miesystävää tämän nykyisen miehen kanssa johon törmäsin kun sitä vähiten odotin ja joka yksinkertaisesti vaan vei jalat alta ja meillä synkkasi täydellisesti, niin en olisi onnellinen nainen jos olisin siihen sujhteeseen tyytynyt. En toki pettänyt montaa viikkoa, asiat kehittyivät niin nopeasti.

Minusta se vaisto ei pakota ketään pettämään, vaan himo ja olematon moraali. Vaisto voi ohjata laittamaan vanhan suhteen päätepisteeseen, ja vasta sen jälkeen peitto heilumaan.

Vierailija
2430/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mattu näyttää kyllä hyvin erilaiselta vanhoissa Facebook-kuvissaan. Etenkin siinä jossa tumma tukka ja lyhyet etuhiukset. On varmasti muuttunut tosi paljon, mutta tuskin Japen tahdosta. Aktivistimuija, vegaani, hippi -puheet ei silti kyllä mene läpi.

Mutta onko Mattu ollut oma itsensä silloinkaan? Vaikuttaa siltä, että hän pyrkii miellyttämään kumppania ja menee siinä paljon pidemmälle kuin keskivertoihminen. Ehkä hän poimii miellyttämisen tapoja niin pienistä asioista, ettei kumppani tajua sitä. Jape on kaikkea muuta kuin miellyttävä persoona, mutta en saa hänestä sellaista vaikutelmaa että hän pystyisi tarkoituksellisesti ja tietoisesti manipuloimaan. Ehkä ongelma on molemmilla tiedostamaton ja siksi he ovat tässä tilanteessa niin kujalla, kumpikaan kun ei suoranaisesti vaikuta miltään penaalin terävimmältä kynältä.

Minulla oli aikoinaan kaveri joka muokkasi itsensä aina poikaystävään sopivaksi ja vielä vapaaehtoisesti.

Kun tapasi pääkaupunkiseudulta miehen joka ajoi moottoripyörää ja kuunteli rokkia niin oli niin villiä ja vapaata, värjäsi hiukset mustiksi, pukeutui mustaan nahkaan, puhetyyli muuttui tosi hesalaiseksi. Haukkui muita ihmisiä purjehduskenkäjupeiksi.

Kun tapasi Lounais-Suomesta suomenruotsalaisen purjehdusta harrastavan  kauppatiet. miehen, niin leikkasi hiukset polkkatukaksi ja blondasi, hankki merellisiä sinivalkoraidallisia vaatteita ja alkoi puhua sivistyneesti, yritti käyttää ruotsinkielisiä sanoja hyvin kömpelöllä tavalla. Kuunteli peruspoppia ja paheksui rokkia ja heviä, ja mustatukkaisia nahka-asuisia ihmisiä.

Kun tapasi vegaanin miestaiteilijan ulkomailla, niin antoi hiusten luonnollisen värin kasvaa, alkoi pukeutua hippimäisesti ja rupesi kasvissyöjäksi. Haukkui kaikki muut ihmiset materialisteiksi ja muovisiksi.

Kaikki nuo miessuhteet kestivät aina sen 1-2 vuotta.

Yhteistä oli se että aina jokaisen suhteen jälkeen alkoi valittaa miten nuo miehet eivät hyväksyneet häntä omana itsenään!

Vika oli hänen omien korvien välissä, koska kuvitteli että pitää muokata itsensä miesten vuoksi. Ymmärsin ettei nuo miehet sitä vaatineet, todella mukavia miehiä oli jokainen, tapasin heidät muutaman kerran tuohon aikaan. Miehillä ei todennäköisesti ollut hajuakaan siitä että tämä puhui tuommoisia heidän selkänsä takana että ei saisi olla itsensä! Itse haki sillä touhulla vaan huomiota meiltä muilta. Ei tuollaista ihmistä jaksanut, koska hän yritti aina mielistellä meistä jokaista muka kiinnostumalla meidän jutuista ja sitten meni seuraavalle valittamaan että kun "tuo haluaa mun olevan sellainen ja sellainen kaveri, mä mieluummin sun kaa hengailen". Ihan täys people pleaser oli.

Tietysti se on aina NAINEN joka tekee tämän. Miehet ovat pakottaneet naisia omaan tahtoonsa koko historian ajan, mutta eihän nyt miehiä saa koskaan moittia manipuloimisesta! Se on aina nainen joka vaihtaa nimensä miehen eteen. Se on aina nainen joka vaihtaa uskontoa ja omaksuu miehen kulttuurin. Ei miehet ala laittamaan päähänsä kippoja tai turbaaneja jos nainen on ulkomaalainen, naiset sen sijaan vaihtaa nimensä ja pukee rätin ja kaavun yllensä miehen eteen. Huomaa taas kuka on valmis tekemään toisen eteen asioita. Naiset ottaa silareita, valkaisee peräröörinsä. Miestä ei saisi kirveelläkään vaihtamaan nimeä, siinä missä naisille se on itsestäänselvyys.

Eipä miehet teidän eteenne mitään tee :D. Jos nainen olisi tuollainen että olettaisi ja antaisi miehen koko ajan muuttaa itseään, olisi kaikki haukkumassa naista tyranniksi. Miehet ei koskaan katsoisi tuollaista miestä, joka muuttaa itseään kuin orja suhteessa. Naiset on suhteen heikkoja tossuja. Miehet ne on tämänkin aiheuttaneet, pakottamalla naisia miellyttämään koko historian ajan. Se on aina ollut naisen tehtävä miellyttää miestä, ei toisinpäin. Nyt miehet ovat istuttaneet tämän idean kulttuuriin, mutta miehiä ei toki saa moittia manipuloinnista ja vaatimisesta. ;)

Naiset laittaa helposti silikonia rintoihin ja muoviyhdisteitä huuliin, pyllyyn ja ties minne  miesten mieliksi, mutta miehet ei kovin helpolla laitattaisi itselleen silikonipalloja kivespusseihin koska kuvittelee että nainen tykkäisi vain tosi pystyistä, terhakoista kiveksistä miehellä. Muovipalloista jotka kelluu ilmassa ja näyttää siltä että lähtevät lentoon haaruksista :D

Vierailija
2431/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt kamalasti pettämistä puolustele, MUTTA jos en itse olisi pettänyt silloista miesystävää tämän nykyisen miehen kanssa johon törmäsin kun sitä vähiten odotin ja joka yksinkertaisesti vaan vei jalat alta ja meillä synkkasi täydellisesti, niin en olisi onnellinen nainen jos olisin siihen sujhteeseen tyytynyt. En toki pettänyt montaa viikkoa, asiat kehittyivät niin nopeasti.

Minusta se vaisto ei pakota ketään pettämään, vaan himo ja olematon moraali. Vaisto voi ohjata laittamaan vanhan suhteen päätepisteeseen, ja vasta sen jälkeen peitto heilumaan.

Mä petän jos mua huvittaa, ei se mun tekeminen ole muilta pois.

Sen varalta jos löytyy parempi ja rikkaampi. Pitää naisella olla oikeus upgreidata tarvittaessa!

Miehet saa syyttää itteään jos lankeavat muhun eivätkä usko musta mitään pahaa. Kaikki ei aina oo sitä miltä se näyttää.

Vierailija
2432/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se vaisto ei pakota ketään pettämään, vaan himo ja olematon moraali. Vaisto voi ohohjaajata laittamaan vanhan suhteen päätepisteeseen, ja vasta sen jälkeen peitto heilumaan.

Sen varalta jos löytyy parempi ja rikkaampi. Pitää naisella olla oikeus upgreidata tarvittaessa!

Miehet saa syyttää itteään jos lankeavat muhun eivätkä usko musta mitään pahaa. Kaikki ei aina oo sitä miltä se näyttää.

Jos löytyy rikkaampi, taidat olla persaukinen kun tuommoinen tuli edes mieleen. Hah hah.. Kannattaa ihan itse turvata oma taloudellinen selusta, eikä laskea omaa elämää ja toimeentuloa toisten varaan. Mut toiset on lokkeja, ja toiset pärjää omillaan..

Vierailija
2433/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai on Mira Markuksen kanssa Kuopiossa... Odotan kyllä Miran ja Valton Extra-jaksoa, mahtuvatkohan edes vierekkäin lähetykseen. Voin jo kuulla "Miisun" selittelyt...

Aika selvältä vaikuttaa että ovat eronneet, mikä on tietysti hyvä. Valtolle tehtiin kyllä kusiset.

Pisteet Markukselle siitä, ettei ole hylännyt Miraa, joka eli aiemmin aika lailla Valton siivellä; ei omaa kämppää eikä paljon muutakaan. Koronan takia joutui lomautetuksi kuntosalihommista. 

En usko, että tuo havainto on totta. Joku vaan tahallaan halunnut provosoida keskustelua. Mut kovasti toivon et olisivat yhdessä. Kun selvästi Markus antaa Miralle tilaa loistaa, kuuntelee ja on läsnä. Mut se nähtäväksi jää.

Havainto on totta. Yhdessä olivat Mira, Markus, Miran ystävä sekä tämän lapsi ulkoilemassa metsäpolulla ja puistossa. Olin samalla ulkoilualueella, joten satuin näkemään. Miran instagram-storyssä oli myös videoita autosta matkalla Kuopioon, joten joku muu ajoi autoa.

Vierailija
2434/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä ei olisi pettämistä niin valittaisitte kuorossa täällä että "Yhyyy kun siellä ei tapahdu mitään! Tylsä kausi, en ikinä enää katso!"

Vierailija
2435/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se vaisto ei pakota ketään pettämään, vaan himo ja olematon moraali. Vaisto voi ohohjaajata laittamaan vanhan suhteen päätepisteeseen, ja vasta sen jälkeen peitto heilumaan.

Jos löytyy rikkaampi, taidat olla persaukinen kun tuommoinen tuli edes mieleen. Hah hah.. Kannattaa ihan itse turvata oma taloudellinen selusta, eikä laskea omaa elämää ja toimeentuloa toisten varaan. Mut toiset on lokkeja, ja toiset pärjää omillaan..

Miksi maksaisin itse yhtään mistään, kun olen tottunut siihen että miehet maksavat kaiken, ja mielellään vielä sen tekevät. Ja olen yli kolmekymppinen.

Vierailija
2436/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kyllä Mattu on Söde ja yleensä ne joilla on silarit näyttelee niitä bailuissa , koska ne on vain silikonia eikä oikeet niin ei se oo niitten mielestä outoa.Ne ei vaan oo aidot eikä ne tavallaan kuulu omaan kehoon.Mattu kyllä on niin kuuma.

Vierailija
2437/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Havainto on totta. Yhdessä olivat Mira, Markus, Miran ystävä sekä tämän lapsi ulkoilemassa metsäpolulla ja puistossa. Olin samalla ulkoilualueella, joten satuin näkemään. Miran instagram-storyssä oli myös videoita autosta matkalla Kuopioon, joten joku muu ajoi autoa.

Rohkeaa toimintaa! Mut samalla toivon et Mira on viimeisellä iltanuotiolla suoraan sanonut Valtolle et on rakastunut Markukseen ja haluaa erota. Ei niin et selittelee vahinkoa ja yrittää saada Valton takaisin ja kun ei saa niin sitten ottaa kakkosvaihtoehdon eli Markuksen.

Vierailija
2438/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä ei olisi pettämistä niin valittaisitte kuorossa täällä että "Yhyyy kun siellä ei tapahdu mitään! Tylsä kausi, en ikinä enää katso!"

No jaa. Minusta viime kausi oli kaikista tylsin, vaikka oli pettämistä paljon puolin ja toisin.

Ohjelmalta katoaa vähän pohja, jos kaikki vaan panevat menemään ja kumppani unohtuu saman tien.

Vierailija
2439/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

h

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaisin itse yhtään mistään, kun olen tottunut siihen että miehet maksavat kaiken, ja mielellään vielä sen tekevät. Ja olen yli kolmekymppinen.

No huh huh, luulin et oot just 18v täyttänyt kun ajatusmaailma tolla tasolla.. Mulla oli kolmikymppisenä jo velaton rivarikämppä ja uusi auto. Eipä ole onneksi tarvinut muilla elämistä maksattaa..

Vierailija
2440/4706 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt miisun ig-stooreihin analysoimaan onko suppaus-pätkällä Markuksen ääni. Ja miksi ei olisi. On kyllä söpöjä yhdessä.

Ketju on lukittu.