Miksi minua ei isketä missään, ikinä?
Ei sillä, ei se ole elämän tarkoitus, eikä itsetuntoni perusta. Mutta en voi olla silti ihmettelemättä. Kukaan mies ei lähesty minua, ei silloin kun olin nuorempi eikä nytkään. En koe, että olisin aivan näkymätön, sillä katseita saan joskus. Ne kyllä ovat välillä aika outoja, joskus jopa vihamielisiä. Tai sellaisia pikaisia vilkaisuja.
Millainen on nainen, jota ei lähestytä? En ole mikään suohirviö. Ei ole räväkkää tukkaa eikä tatuointeja tai lävistyksiä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi iskettäisiin? Ja misäs pitäisi iskeä?
Työpaikalla tehdään töitä.
Yökerhossa ollaan pitämässä hauskaa ja tanssimassa kaveriporukalla
Harrastuspaikoissa harrastetaan, ei silloin toivota miesten lähestyvän
Itseasiassa koska mies muka voisi lähestyä ketään?
Kaikista noista paikoista ovat minun tuttavani, kaverini ja sukulaiseni miehen löytäneet. Minä en. (ei ap)
He tekivät aloitteen. Sinä et.
Kunnon mies ei tänä päivänä yritä iskeä koska ei halua joutua vaikeuksiin häirinnästä tms.
Älä viitsi, tällaista tämä oli jo 15v sitten kun itse tulin täysi-ikään, kauan ennen mitään metoota. "Ongelma" on suomalaisissa miehissä, kummasti maissa joissa metoo on enemmän esillä ja rangaistukset ovat kovempia miehet vielä tänäkin päivänä lähestyvät. Myös minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minuakaan. :D Ja olen myös ihan "normaalin" ja helposti lähestyttävän näköinen, ei ole siis tatuointeja tai shokkiväritukkaa tai lävistyksiä. Meikkiä käytän vähän ja vaatteet on aina siistit. Siltikään kukaan ei ikinä ole tullut juttelemaan "siinä mielessä".
Jos olet "normaalin" näköinen, et erotu mitenkään muiden "normaalien" harmaasta massasta.
Pitää olla edes jotain spesiaalia, mikä saa muut kiinnostumaan itsestään.
Miten ne kaikki muut harmaat normaalit on sitten pariutuneet?
Fiksut naiset tekevät itse aloitteita, eivätkä vaadi mieheltä jotain mihin eivät itse ryhdy.
Ei miesten passiivisuuden hämmästely tarkoita, ettei itse lähesty. Sinun logiikkasi mukaan miehet vaativat naisilta jotain mihin eivät itse ryhdy.
Mitä se iskeminen käytännössä on? Tuntematon tulee juttelemaan? Kutsuu kahville, syömään, juomaan?
Minua pokataan silloin kun hymyilen, olen iloinen ja reipas. Suupielet alhaalla ja sisäänpäinkääntyneenä kukaan ei ole vielä koittanut iskeä.
Ehkä et ap vain huomaa jos joku koittaa sinua iskeä? Aikaisemmin nurisin kavereilleni että minua ei ikinä pokailla. Kaverini valistivat että se baarimikko, joka kertoi nähneensä minut jossain ja tiedusteli kuinka usein liikun niillä kulmilla koitti iskeä minua. Samoin ne miehet, jotka kyselevät yökerhossa mitä haluaisin juoda, tekevät tuon tarjouksen taka-ajatuksen kanssa, eivät vain tiedustellakseen juomatottumuksiani.
Kaksi päivää sitten ruokakaupassa vanhempi mies flirttaili minulle ja kun lähdin ovesta ulos niin nuori mies kiiruhti perääni, halusi jutella ja tiedusteli suhdestatustani. Tämän erikoisen tapahtuman jälkeen rupesin miettimään että mikä minussa herätti kiinnostusta enkä voi mitään muuta keksiä kuin hymy ja iloinen, hyvä mieli.
Itse olen ylipainoinen, keskipituinen, en mitenkään erityisen kaunis, pukeutuminen tai meikki ei erotu massasta vaan on aika luonnollista ja hillittyä. Lantiolle asti ulottuva tukka saattaa erottua. En käytä korkokenkiä. Joskus olen tosin kulkenut aika lyhyissä mekoissa, jalkani ovat suhteessa hoikat. Ikää 26v. Ja on tultu baareissa iskemään, en osaa enää laskea montako kertaa. Ei se varmaankaan ulkonäöstä johdu. Luonteeltani olen kiltti ja ujo mutta hymyilen paljon ja tykkään pitää hauskaa. Olen yleensä hyvällä tuulella kun vietän aikaa kavereiden kanssa. Ehkä mun olemuksesta tulee jotenkin söpön naiselliset vibat tai jotain, mikä miellyttää osaa miehistä vaikka ulkonäkö ja itsevarmuus ovatkin kaukana täydellisestä.
Miehet ylipäätään ovat pitkälti lopettaneet iskemisen, koska #metoo ja koska harrastuksissa ollaan harrastamassa, kaupassa ostoksilla ja raflassa tanssimassa.
Toinen syy on että naiset ovat sanoneet hyvästit perinteiselle naisellisuudelle, mutta silti odottavat perinteistä miehekkyyttä esim. aloitteiden muodossa.
Minä tunnen naisia jotka näyttävät naisellisilta ja myös käyttäytyvät naisellisesti - ja kyllä, tarkoitan sitä halveksittua perinteistä tapaa. Heitä kyllä lähestytään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se iskeminen käytännössä on? Tuntematon tulee juttelemaan? Kutsuu kahville, syömään, juomaan?
Minun mielestä on monta erilaista tapaa iskeä.
Olen saanut melko suoria ehdotuksia, joissa parin lauseen jälkeen tiedustellaan olenko sinkku vai varattu. Nämä ovat jotenkin omasta mielestä hämmentäviä sillä kun kerron olevani varattu niin mies toteaa että aha ja lähtee pois.
Sitten on sellaista pientä flirttiä, jonka on kai tarkoitus johtaa jossain vaiheessa kunnon kaatoon. Esim miestyökaveto huomaa että olen käynyt kampaajalla ja uusi kampaus saa minut todellakin hehkumaan. Seuraavalla viikolla huomauttaa kuinka kaunis olenkaan ja yhtäkkiä työviesteissä rupeaakin vilisemään pusuemojia.
Kolmas iskeminen on sitä suht perinteistä että kivan tyypin tavattuaan haluaa tutustua paremmin jonkin aktiviteetin äärellä ja katsoa voisiko mitään juttua syntyä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ylipainoinen, keskipituinen, en mitenkään erityisen kaunis, pukeutuminen tai meikki ei erotu massasta vaan on aika luonnollista ja hillittyä. Lantiolle asti ulottuva tukka saattaa erottua. En käytä korkokenkiä. Joskus olen tosin kulkenut aika lyhyissä mekoissa, jalkani ovat suhteessa hoikat. Ikää 26v. Ja on tultu baareissa iskemään, en osaa enää laskea montako kertaa. Ei se varmaankaan ulkonäöstä johdu. Luonteeltani olen kiltti ja ujo mutta hymyilen paljon ja tykkään pitää hauskaa. Olen yleensä hyvällä tuulella kun vietän aikaa kavereiden kanssa. Ehkä mun olemuksesta tulee jotenkin söpön naiselliset vibat tai jotain, mikä miellyttää osaa miehistä vaikka ulkonäkö ja itsevarmuus ovatkin kaukana täydellisestä.
Baareissa iskee kaikki, mutta entä muualla?
Vierailija kirjoitti:
Minua pokataan silloin kun hymyilen, olen iloinen ja reipas. Suupielet alhaalla ja sisäänpäinkääntyneenä kukaan ei ole vielä koittanut iskeä.
Ehkä et ap vain huomaa jos joku koittaa sinua iskeä? Aikaisemmin nurisin kavereilleni että minua ei ikinä pokailla. Kaverini valistivat että se baarimikko, joka kertoi nähneensä minut jossain ja tiedusteli kuinka usein liikun niillä kulmilla koitti iskeä minua. Samoin ne miehet, jotka kyselevät yökerhossa mitä haluaisin juoda, tekevät tuon tarjouksen taka-ajatuksen kanssa, eivät vain tiedustellakseen juomatottumuksiani.
Kaksi päivää sitten ruokakaupassa vanhempi mies flirttaili minulle ja kun lähdin ovesta ulos niin nuori mies kiiruhti perääni, halusi jutella ja tiedusteli suhdestatustani. Tämän erikoisen tapahtuman jälkeen rupesin miettimään että mikä minussa herätti kiinnostusta enkä voi mitään muuta keksiä kuin hymy ja iloinen, hyvä mieli.
Mies tuli jutuille PERÄSTÄ päin ;)
Wink, wink ;)
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Bupiruusu ilmottautuu ✋
Jos mies katselee tiseejäsi avoimesti; ole otettu!
Sinccis
Olet hyvä _edestäpäin_
Miehet iskee jos vaikuttaa siltä että heruu. Mulle on sanottu etten vaikuta antavalta ja miehet ei lähesty. Paljon katselee ja marisee selän takana...mua on kaksi kertaa elämäni aikana isketty. Toisen kerran yläasteella ja toinen kerta oli bussipysäkillä .Oon 23 vuotias ja ulkonäöltäni ihan perusnätti...Oon kyllä lyhyt ja laiha. Oon huomannut ettei ole väliä millainen olen..olin sitten hymyilevä tai vakava niin kukaan ei lähesty. Nuorempana sain jonkun verran enemmän huomiota.. ulkomaillakin nykyään pystyn matkustamaan ilman huomiota...
Vierailija kirjoitti:
Miehet iskee jos vaikuttaa siltä että heruu. Mulle on sanottu etten vaikuta antavalta ja miehet ei lähesty. Paljon katselee ja marisee selän takana...mua on kaksi kertaa elämäni aikana isketty. Toisen kerran yläasteella ja toinen kerta oli bussipysäkillä .Oon 23 vuotias ja ulkonäöltäni ihan perusnätti...Oon kyllä lyhyt ja laiha. Oon huomannut ettei ole väliä millainen olen..olin sitten hymyilevä tai vakava niin kukaan ei lähesty. Nuorempana sain jonkun verran enemmän huomiota.. ulkomaillakin nykyään pystyn matkustamaan ilman huomiota...
Niin ja?
Sinccis
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Meitä on täällä 7,6 piljardia (opin tänään)
Miten sä luulet, että joku pysähtyisi sun kohdalle ihastelemaan ?
Miten joku voi edes olla noin itserakas?
Sinccis kyselee
En mä odota keneltäkään mitään. Naisia on kyllä tullut iskemään, mutta pointti onse _että mä en odota mitään_
Miten jotkut odottavat jonkun prinssin valkean saapuvan?
Kummallista. Perin juurin kummallista.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Miehet iskee jos vaikuttaa siltä että heruu. Mulle on sanottu etten vaikuta antavalta ja miehet ei lähesty
En halua saivarrella mutta totta kai sitä koittaa iskeä sellaista jolta luulee saavansa, joka miellyttää silmää ja jota on helppo lähestyä. Kuka nyt koittaisi iskeä ihmistä, johon satavarmasti ei olisi mitään saumaa?
Ei minäkään naistani iskenyt, kyllä se netissä vastasi ilmoitukseeni ja iski kiinni kuin sika limppuun, ja hyvä niin. Olen oikein onnellinen, ja kolme vuotta jo seurusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Ketä lähestytään kadulla? En ole koskaan todistanut sellaista.
Eikös se ole suht normaalia?
Mua on ainakin lähestytty useampaankin otteeseen. Kadulla, metrossa, ratikassa, lenkillä, kaupassa.
Tai kaksi ;)
Sinccis