Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minua ei isketä missään, ikinä?

Vierailija
26.04.2019 |

Ei sillä, ei se ole elämän tarkoitus, eikä itsetuntoni perusta. Mutta en voi olla silti ihmettelemättä. Kukaan mies ei lähesty minua, ei silloin kun olin nuorempi eikä nytkään. En koe, että olisin aivan näkymätön, sillä katseita saan joskus. Ne kyllä ovat välillä aika outoja, joskus jopa vihamielisiä. Tai sellaisia pikaisia vilkaisuja.

Millainen on nainen, jota ei lähestytä? En ole mikään suohirviö. Ei ole räväkkää tukkaa eikä tatuointeja tai lävistyksiä.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vaikea vastata.

Minulla on resting bitch face kuin suoraan oppikirjasta ja olen aina kaikkialla liikkuessani vähän omissa maailmoissani, en juuri kiinnitä huomiota ihmisiin ympärilläni. Ja silti on tultu iskemään monta kertaa, aina yhtä yllättävästi. En tiedä mistä johtuu.

Oletko alle 35 v, hoikka/timmi, kaunis, kenties pitkäkin? Siinä vastaus.

Vierailija
22/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut iski nykyinen vaimo. Sama tarina monella kaverilla. Miehet on ajettu nurkkaan ja naiset hallitsee tänä päivänä iskusceneä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin kuuma ja pitkä mies, eikä minuakaan missään koskaan isketä. Katseita, keskustelunavauksia ja satunnaiset vastaantulijat toivottavat huomenta, mutta kukaan ei ikinä koskaan ole suoraan kysynyt, että lähdenkö kahville tjs. Ei edes ne samaan sukupuoleen tykästyneet, jotka tarkistivat seksuaalisen suuntautumiseni ensin. Kumma juttu.

Vierailija
24/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minuakaan. :D Ja olen myös ihan "normaalin" ja helposti lähestyttävän näköinen, ei ole siis tatuointeja tai shokkiväritukkaa tai lävistyksiä. Meikkiä käytän vähän ja vaatteet on aina siistit. Siltikään kukaan ei ikinä ole tullut juttelemaan "siinä mielessä".

Jos olet "normaalin" näköinen, et erotu mitenkään muiden "normaalien" harmaasta massasta.

Pitää olla edes jotain spesiaalia, mikä saa muut kiinnostumaan itsestään.

Miten ne kaikki muut harmaat normaalit on sitten pariutuneet?

Fiksut naiset tekevät itse aloitteita, eivätkä vaadi mieheltä jotain mihin eivät itse ryhdy.

Vierailija
25/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua miehet kyllä katsovat ihaillen (ulkonäössä ei siis vikaa), aukovat ovia jne, mutta iskuyrityksiä ei ole ollut oikeastaan koskaan ja lähentelyäkin erittäin harvoin.

Olen tullut siihen tulokseen että minussa on jotain "kilttityttömäistä", niin että vaikka mies pitäisi näkemästään ja mielellään aukoo ovet sun muut, ne jotenkin kunnioittaa liikaa. Koska koen että miehet nimenomaan kohtelevat minua kunnioittavasti ja jopa suojelevasti. Ne, jotka ovat sitten lähennelleet minua ovat selvästi niitä joilla on joku fetissi päästä "likaamaan kilttiä tyttöä tms".

Omituista tässä on se, että en itse mielestäni ole mitenkään kiltin näköinen enkä todellakaan ole kiltti. Mutta kerrankin yksi mies sanoi, että "sulla on tuollainen luokan paras oppilas -imago".

Aviomiehenikin jouduin iskemään itse kun sillä ei kuulemma tullut mieleenkään että voisi olla saumaa minuun.

Vierailija
26/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä lähestytään kadulla? En ole koskaan todistanut sellaista.

Minua esimerkiksi, tosin ei useampaa kertaa.

T: 18

Vierailija
27/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua miehet kyllä katsovat ihaillen (ulkonäössä ei siis vikaa), aukovat ovia jne, mutta iskuyrityksiä ei ole ollut oikeastaan koskaan ja lähentelyäkin erittäin harvoin.

Olen tullut siihen tulokseen että minussa on jotain "kilttityttömäistä", niin että vaikka mies pitäisi näkemästään ja mielellään aukoo ovet sun muut, ne jotenkin kunnioittaa liikaa. Koska koen että miehet nimenomaan kohtelevat minua kunnioittavasti ja jopa suojelevasti. Ne, jotka ovat sitten lähennelleet minua ovat selvästi niitä joilla on joku fetissi päästä "likaamaan kilttiä tyttöä tms".

Omituista tässä on se, että en itse mielestäni ole mitenkään kiltin näköinen enkä todellakaan ole kiltti. Mutta kerrankin yksi mies sanoi, että "sulla on tuollainen luokan paras oppilas -imago".

Aviomiehenikin jouduin iskemään itse kun sillä ei kuulemma tullut mieleenkään että voisi olla saumaa minuun.

Voi raukkaa, jouduit tekemään aloitteen.

Vierailija
28/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena lopetin aloitteiden teon kun ei ne johtaneet mihinkään. Voisin hyvin tehdä aloitteita, jos niistä seuraisi jotain.

Vierailija
29/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan ole koskaan isketty. Oman puolisoni tapasin yhteisten kavereiden kautta eikä siinä kumpikaan toista ollut iskemässä. Eipä silti että tämä asia mua hirveästi haittaisi, mutta mietityttää vaan välillä, että miksi joitain isketään tosi usein, mutta toisia ei koskaan. Ulkonäöllä on tietenkin merkitystä, mutta ei sekään kaikkea selitä. Ja sitä metoota on turha syyksi ehdottaa, koska ei ole isketty ennen sitäkään.

Vierailija
30/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jos olet suurisilmäinen avuton Bambi, kyllä joku sinut huolii, muttei huolehdi.

Vierailija
31/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä lähestytään kadulla? En ole koskaan todistanut sellaista.

Minua esimerkiksi, tosin ei useampaa kertaa.

T: 18

No itseasiassa muistin tätä kirjoittaessani että onhan minuakin, flirttinä 16 vuotiaana ja vanhempana yöllä baarista eri kaupunginosaan kävellessä. Sen jälkeen en olekaan pahemmin ollut sinkkuna ja ottanut tai vastannut katsekontakteihin. Huom, vastannut.

En silti ole todistanut naisia lähetyttävän kaupungilla, vaikka olen keskustassa töissä.

Vierailija
32/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen tarvi olla erikseen kiitollinen jonkun humalaisten huomiosta.

Jos sellainen kuitenkin kiinnostaa, ens viikolla on Vappu. Sitten vaan toiseen kaupunkiin ryyppäämään, eiköhän seuraa löydy. Varsinkin jos ei ole vaativa.

Vierailija
33/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yksi ystävä on erittäin kaunis nainen. Siis juuri sellainen ettei pitäis todellakaan olla ongelmaa miehistä. Sitä ei ole koskaan yritetty iskeä ja se on aidosti mahdoton asia, kun hän todella on kaunis, älykäs, keskustelutaitoinen. Siinä ei ole mitään ärsyttävää eikä hän ole ylimielinen eikä mitään. Hänellä ei ole vaatimuksia ulkonäköönkään vaan hän halusi aidon ihan tavallisen miehen, joka ei läträä mutta ei se viihteellä käynti ongelmakaan ole. Sitten sillä tärppäsi, kun hänen nykyinen miehensä kysyi jostain kameran linssistä kerran seurasaaressa. Siitä se heidän juttu lähti. Eikä sekään yrittänyt edes iskeä mitenkään vaan he puhuivat ihan kuvaamisesta jne, sanoin silloin, että minäpä poistun tästä takavasemmalle, niin voitte jutella noista kun en "tajua" noista mitään. Minun ystävä oli silloin 35v neitsyt. Nyt ovat 42v ja heillä menee mahtavasti. Olen kerran oman mieheni kanssa jutellut, että mitähän se mies on ajatellut kun sen näköinen nainen oli ihan aidosti neitsyt. Minun mies sanoi, että sen tekis mieli kysyy siltä mieheltä. Toiset ihmiset vaan kierretään jostain syystä kaukaa oli ulkonäkö mikä vain. Ei kaikkia kauniitakaan lähestytä.

Vierailija
34/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella vaikea vastata.

Minulla on resting bitch face kuin suoraan oppikirjasta ja olen aina kaikkialla liikkuessani vähän omissa maailmoissani, en juuri kiinnitä huomiota ihmisiin ympärilläni. Ja silti on tultu iskemään monta kertaa, aina yhtä yllättävästi. En tiedä mistä johtuu.

Reippaasti alle 35 joo, hoikahko ja keskipitkä. Yleisestä mielipiteestä en tiedä mutta joidenkin mielestä kaunis, koska sitäkin useasti kuullut. Itse en pidä ulkonäköäni kovinkaan erityisenä, vaikkakaan ihan tyypillisimmältä suomalaiselta en näytä.

Vierailija
35/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet altistunut tämän sivuston miehiä poissylkevälle kulttuurille.

No jos pitää valita tämän sivuston miesten ja totaaliyksinäisyyden väliltä, niin totta helwetissä poissylkisin ne ääliöt ja olisin forever alone.

Vierailija
36/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos pitää valita tämän sivuston miesten ja totaaliyksinäisyyden väliltä, niin totta helwetissä poissylkisin ne ääliöt ja olisin forever alone.

Äläpäs nyt, voi täällä joku asiallinenkin olla joukossa!

Vierailija
37/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpäs nyt, voi täällä joku asiallinenkin olla joukossa!

Näkis senkin ihmeen.

Vierailija
38/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei isketä koska sulla on niin ruma klitoris. Sekä se paistaa Camel toesi välistä riehakkaasti. 

Hyhhyh, liian helppo nainen, ne sanoo.

Sinccis

Vierailija
39/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella vaikea vastata.

Reippaasti alle 35 joo, hoikahko ja keskipitkä. Yleisestä mielipiteestä en tiedä mutta joidenkin mielestä kaunis, koska sitäkin useasti kuullut. Itse en pidä ulkonäköäni kovinkaan erityisenä, vaikkakaan ihan tyypillisimmältä suomalaiselta en näytä.

No, siinäpä ne syyt tulikin.

Vierailija
40/63 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen tarvi olla erikseen kiitollinen jonkun humalaisten huomiosta.

Jos sellainen kuitenkin kiinnostaa, ens viikolla on Vappu. Sitten vaan toiseen kaupunkiin ryyppäämään, eiköhän seuraa löydy. Varsinkin jos ei ole vaativa.

Tässä on väärinymmärryksen väärinymmärrys.

Sinccis