Miksi minua ei isketä missään, ikinä?
Ei sillä, ei se ole elämän tarkoitus, eikä itsetuntoni perusta. Mutta en voi olla silti ihmettelemättä. Kukaan mies ei lähesty minua, ei silloin kun olin nuorempi eikä nytkään. En koe, että olisin aivan näkymätön, sillä katseita saan joskus. Ne kyllä ovat välillä aika outoja, joskus jopa vihamielisiä. Tai sellaisia pikaisia vilkaisuja.
Millainen on nainen, jota ei lähestytä? En ole mikään suohirviö. Ei ole räväkkää tukkaa eikä tatuointeja tai lävistyksiä.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se iskeminen käytännössä on? Tuntematon tulee juttelemaan? Kutsuu kahville, syömään, juomaan?
Minun mielestä on monta erilaista tapaa iskeä.
Olen saanut melko suoria ehdotuksia, joissa parin lauseen jälkeen tiedustellaan olenko sinkku vai varattu. Nämä ovat jotenkin omasta mielestä hämmentäviä sillä kun kerron olevani varattu niin mies toteaa että aha ja lähtee pois.Sitten on sellaista pientä flirttiä, jonka on kai tarkoitus johtaa jossain vaiheessa kunnon kaatoon. Esim miestyökaveto huomaa että olen käynyt kampaajalla ja uusi kampaus saa minut todellakin hehkumaan. Seuraavalla viikolla huomauttaa kuinka kaunis olenkaan ja yhtäkkiä työviesteissä rupeaakin vilisemään pusuemojia.
Kolmas iskeminen on sitä suht perinteistä että kivan tyypin tavattuaan haluaa tutustua paremmin jonkin aktiviteetin äärellä ja katsoa voisiko mitään juttua syntyä.
Samaa mieltä. Kaikkiin näihin tapoihin olen törmännyt, mutta useimmiten tuohon ensimmäisenä mainitsemaasi. Aluksi mies alkaa juurikin jutella jotain arkipäiväisiä asioita, joista sitten siirtyy vaivihkaa henkilökohtaisempaan. Yleisintä on omalla kohdallani ollut juurikin tuo parisuhdestatuksen tiedusteleminen, jollain tapaa epäsuorasti kysyttynä. Tai sitten ei edes tiedustella ja suoraan kysytään numeroa tai kahville jutustelun päätteeksi.
Ei minuakaan isketä normaalitilanteissa. Lomareissuilla kotipaikkakunnalla tosin olen ihan ylettömän kiinnostuksen kohteena ja tuntuu että joka paikassa yritetään pokata ;-)
Olen nelikymppinen ihan tavallisennäköinen akateemisesti koulutettu nainen.
Enimmäkseen baareissa joo, mutta joskus muuallakin. Kerran on kai isketty ihan kadulla vastaan kävellessä, AMK:n tiloissa, saman kaveriporukan perusteella, laivalla... No vika on varmaan sama kuin baari. Osasta kerroista on tosin sen verran aikaa, että olin silloin normaalipainoinen. Varsinaisesti hoikka en kuitenkaan ole ollut koskaan, pienimmilläni ehkä keskikokoinen.