Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi NAISEN meneminen ilman seuraa eri tapahtumiin on kummallista monen mielestä?

Vierailija
26.04.2019 |

Aina ei kaverit syystä tai toisesta lähde esim. bändikeikalle, elokuviin, jääkiekkopeliin, baariin, taidenäyttelyyn, harrastusmessuille, mitä nyt onkaan. Jos sitten menee itsekseen, se aiheuttaa kummallista ihmettelyä. "Siis sä menit sinne keikalle vaikka lissu oli flunssassa eikä tullut mukaan??????", "Kenen kanssa kävit sen leffan katsomassa? Jaa itsekses, oikeesti, kuinka sä kehtasit?"

Miksi? Jos mies menee keskenään vaikkapa pubiin tai jäähallille, ei sitä kukaan pidä mitenkään omituisena tai ihmeteltävänä. Mutta naisen pitäisi jättää menemättä vaikkapa keikalle, jolle liput on hankittu ajat sitten ja kaverille tulee este eikä hän pääse mukaan.

Tätä ihmettelyä saa kuulla jatkuvasti jos joku nainen mainitsee tehneensä jotakin ilman kaveria tai miestä mukana. Mikä siinä on niin ihmeellistä, kun miesten kohdalla ei edes kysytä, kenen kanssa olit pelissä, saati että itsekseen pelissä käynyt mies olisi jokin kummastelun aihe?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustan paljon yksin pienen koiran kanssa. Erityisesti koiraihmiset tulevat paljon juttelemaan. Siinä tutustuu helposti paikallisiin ja saa hyviä matkavinkkejä. Jostain syystä en kuitenkaan tykkää syödä yksin illallista ravintolassa. Tosin drinksuilla voin kyllä käydä baarissa. Reissuilla syön aamiaisen hotellilla, kunnon lounaan ulkona ja illalliseksi haen take-awayn hotellille tai syön jotain pientä snack-baarissa. 

Yksin matkustaessa saan mielestäni todella hyvää palvelua joka paikassa. Suosittelen. 

Minulla on kyllä erilainen kokemus. Etenkin Etelä-Euroopan isoissa kaupungeissa (esim. Rooma, Barcelona) olen yksin matkustavana naisena saanut paikan huonoimman pöydän ja tarjoilu on ollut erittäin välinpitämätöntä.

Olen samaa mieltä. Ravintolassa yksin syömään menevä tavallinen keski-ikäinen nainen pistetään helposti johonkin vessan viereen ja unohdetaan sinne. Myös hotelleissa olen huomannut, että usein saan huonon huoneen jostain katutasolta ilman näköalaa. Varmaan koska ajatellaan, ettei tuollainen hiljainen rouva kuitenkaan kehtaa valittaa. Ihan varmasti jos marssii vastaanottoon korkokengissä ja merkkilaukussa, aviomies seuralaisena, saa paremman huoneen ja parempaa palvelua, vaikka maksaisi ihan saman hinnan huoneesta kuin ne.

Viimeksi tosiaan Kreetalla sain kyllä niin surkean huoneen, että olisi pitänyt pyytää vaihtoa. Kadulle näköala, ensimmäinen kerros. Toisaalta olihan minulla toiveena se 1. kerros, mutta olisi voinut olla merelle päin.

Vierailija
62/62 |
27.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Etenkin "miten sä YKSIN voit lähteä lomareissulle?!" Öö, ehkä siksi että viihdyn paremmin yksin kuin muiden ihmisten kanssa, etenkin matkoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä