Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastentarhanopettaja Liina-Mari tienaa 2500 €/kk – pakollisten menojen jälkeen tili on tyhjä: ”Koko perhe ei pääse lomamatkalle juuri koskaan”

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kahden korkeakoulututkinnon lto sekä kahden lapsen yh. Nettopalkkani lisineen on 1900€ ja etävanhempi maksaa minimielatusmaksut, 158€/lapsi. Olen todella tiukilla, lapset teinejä ja toinen lukiossa. Emme omista autoa.

Asiakasperheet eivät tiedä, että heidän lapsensa leikkivät minun lasteni vanhoilla leluilla, lukevat heidän entisiä kirjojaan ja pelaavat heiltä jääneitä pelejä. Vanhempainiltakahvit ja sen kanssa syötävät suklaat tarjoan minä eikä kunta. Ostan ryhmäni lapsille mämmit ja kesällä jäätelöt, jouluksi tonttupussit. Miksi? Kunta ei tarjoa, ja minusta tämänkaltaiset jutut kuuluvat varhaiskasvatukseen. Olkaa hyvä vain ;)

Missään vanhempainillassa ei tarvi olla mitään tarjoilua eikä todellakaan tarvi sun ostaa meidän lapsille mitään mämmejä, kyllä ne saa kotona mämmiä jos niin halutaan. Kyllä kunta varmasti lelut ja pelit sinne maksaa, ei noin köyhää ole missään.

Vierailija
82/82 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lastenhoitajana päiväkodissa, jossa opettajan pedagoginen vastuu on vain nimellinen. Jokainen oman pienryhmänsä aikuinen hoitaa omat lapsensa kaikkine vasuineen ja palavereineen. Jokainen vuorollaan hoitaa sen jokaviikkoisen yhteisen tuokion. En ymmärrä miksi joku saa monta sataa euroa enemmän palkkaa, vaikka työnkuva on sama kuin muillakin,

Ihmettelevä lastenhoitaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla