Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** ENSIKOT VKO 21 ***

22.05.2006 |

En vielä huomannut uutta pinoa..

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lensin tuossa keskiviikko aamuna Ouluun ostamaan meidän perheelle uutta autoa. Hieno farmari auto sieltä löytyikin ja siitä syystä oli lähdettävä sitä Oulusta asti hakemaan. Onneksi paras ystäväni asuu Oulussa, joten sain jäädä yhdeksi yöksi lepäämään ja eilen torstaina sitten ajelin takaisin Helsinkiin. Oli astetta tylsempi matka, kun yksin joutui ajelemaan. Vauva parka, sai kuunnella monet tunnit äidin hoilotusta :) Mutta taitaa olla vain hyväksi :)

Muuten omassa navassa elämä kulkee samaa rataa. Nyt vaan on alkanut todella kova valkovuoto. Saa melkein käyttää sidettä kuin kuukautisten aikana konsanaan. Kaippa tämäkin vain kuuluu noihin raskausoireisiin :)

Minulla ei ollenkaan muuten neuvolassa mitattu vauvan sykettä... Kuunneltiin vain, että se löytyy ja on säännönmukainen... Seuraavalla kerralla täytyy oikein pyytää...

Onneksi olkoon kaikille uusille plussanneille!!!

amy: sulla on ollut aivan kauhean huono tuuri. Mutta onneksi myös muutama iloinen uutinen :) Se on kyllä ihmeellistä, miten ihmiset jää niin huonosti auttamaan kun joku on hädässä.

Poppipau: pääasia on, että saat tupakointia vähennettyä... kilot saa pois sitten myöhemminkin :) Mulla loppui tupakointi uuden vuoden lupaukseen :) Samalla lopetin kahvin juonnin, koska kahvin litkiminen olisi vaikeuttanut niiiiin paljon röökin lopettamista. Eli molemmat paheet tuli lopetettua juuri oikeaan aikaaan.

Nyt uutta autoa rekisteröimään ja vakuutuksia hoitamaan.

Mukavaa alkavaa viikonloppua

Heidi <3 toukka 15+5

Quiero: MIELETTÖMÄSTI ONNEA UUDELLE MAISTERILLE!!!!

Vierailija
42/76 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas..

Mahtavaa että noita plussia viimein tulee oikein roppakaupalla :) Kiskokaa nyt se moolikin mukana!!

Tuntuu jo että alkaa ite olla aika loppumetreillä.. Enää 10 viikkoa jäljellä!! Menee kyllä aika todella nopeasti..

Kävin juuri hakemassa äitiyspakkauksen postista..

On niin ihania kaikki vaatteet että ihan varmasti tulee käyttöön kaikki!! Tosiaan siniset vaatteetkin on sen sävyisiä että hyvin voi tytölläkin käyttää :)

Mulla on täällä hoitolainen.. 5v. neiti katsoo tuossa nallepuhin möhköfantti elokuvaa!! Viime viikonloppuna oli veljenpoika 4v. yökylässä ja hyvin meni.. Tuovat meille hoitoon että saadaan vähän esimakua lapsiperheenä olemisesta ;)

Kissa leikkii pakkauksen suojalaatikossa :) Se tykkää touhuta kaikissa laatikoissa ja ahtaissa paikoissa!! Ihme kissa.. Välillä käy puskemassa neitiä että tahtoo rapsutusta!

Saapa nähdä kuinka tuo kissa suhtautuu vauvaan.. tykkää kyllä tosi paljon lapsista! Mutta voi olla että on vähän liiankin innokas, että joutuu olemaan tarkkana ihan sen pikku vauva ajan.. Ettei vaan tunge liika lähelle :( Mutta aika näyttää..

Nyt kaalipadan tekoon! Tuli ihme himo kaaliruokaan..

Niamey ja tiiti rv30+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli vika työpäivä!!! Kesälomalle lompsis ja sit perään alkaakin äippäloma:) Mä oon ihan pää pilvissä kun tuntuu niiiiiin mukavalta:)))))))))) ...ja äitiyspakkauskin tuli tänään,ihana sekin:)))

Nyt lähden miehen kanssa pitsalle juhlistamaan tätä ihanaa päivää, miehelläkin alkoi loma:)

Anteeks vielä kovasti tää omanapaisuus, palaan tästä huumasta toivuttuani kommentoimaan muidenkin juttuja ja sitten onnittelen uusia plussanneitakin oikein kunnolla:)

Queen ja Pulla rv 29+2

Vierailija
44/76 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielettömän isot onnittelut vanhalle kuumeilukaverille valmistumisesta!!

Oon@

Vierailija
45/76 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin ke haalean plussan. Tänään kävin yksityisellä verikokoissa ja positiivinen oli tulos. Silti aika jännittyneellä olotilalla mennään eteenpäin, koska viime syksynä sain km:n.

Nyt on menossa rv5+ vauvalaskurin mukaan ja LA olisi 28.1.2007.

Maanantaina soitan neuvolaan. Siellä sitten varmaan varmistuu se oikea LA.

Ensin ajattelin odotella sinne soittoa, mut tuli mieleen, et niilläkin alkaa lomat ja haluan tietylle hoitajalle ja lääkärille. Muista olen kuullut ikäviä kokemuksia.

Onko teillä täällä jonkunlainen esittelypino?

Sellainen tunne, et haluaisi kertoa raskaudesta kaikille, mut järki käskee vielä odottamaan. Missä vaiheessa te kerroitte?

kevätterveisin Maria69 rv5+

Vierailija
46/76 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea QUIERO maisteriksi valmistumisen johdosta! Se on aivan mieletön saavutus!!!!!

Onnea Niameylle 30rv:n rajapyykin saavutuksesta. ;) Alkaa tosiaan sullakin aika käydä vähiin...

Onnea UUDET ENSIKKOLAISET, joita olikin taas tosi monta... =) Hienoa! On ihanaa, kun monilla tärppää ja pääsee odottelemaan vauvaa. Lapsettomuuskin on niin " yleistä" nykyään! =/ Mutta siis hienoa, että ootte plussannu ja toivotaan, että kaikilla raskaus sujuu hyvin!!

T: Burde & Penni-Enni rv 21+5 =)

PS. Niamey & Queen -> oli varmaan ihanaa saada äippäpakkaukset! =) Mä ainakin odotan innolla, että pääsen maanantaina niitä lappuja täyttämään.. Koskas ne sai/piti lähettää kelaan?? Olikse viim. rv 26?

Vierailija
47/76 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEIDIkös se oli hakenut uuden auton??!! Sori jos en muista nikkiä oikein, mutta uuden auton omistajalle OIKEIN PALJON ONNEA MYÖS. =))

Burde ja P-E jälleen

Vierailija
48/76 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin tuota esittelypinoa että uudet voipi laittaa esittelyä sinnekkin :) Aika kaukaa sai jo hakea, oli hiukka tipahtanut!

Vierailija
49/76 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpäs pistämässä esittelyn itsestäni.

Kiva, että täällä on tuttuja tuolta vauvakuumepuoleltakin, on niin paljon kaikkia, joita ei vielä tunne :) Eiköhän tässä kuitenkin ehditä tutustua.

Onko kenelläkään ollut raskauspahoinvointia iltaisin? Kun mulla on n. viikon ajan ollut iltaisin enemmän tai vähemmän heikko ja etova olo, liittyyköhän se sitten tähän raskauteen...? Mahaa juilii muuten enemmän ja vähemmän pitkin päivää.

Ollaan käyty miehen kanssa vaunuja katselemassa (jo). Muutamia vaihtoehtoja on, mitä voitaisiin laittaa. Vaatteita olen jo ehtinyt ostaa. En kai vaan ole liian aikaisessa (rv 5+1)? :D

Han_ ja " Pööpö"

Vierailija
50/76 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Han: Mulla oli alkuraskaudessa oikeestaan vaan iltapahoinvointia. Tai oikeestaan iltapv & ilta pahoinvointia. Aamuisin ei tainnu olla oikeen kertaakaan huono olo, mutta iltapäivisin ja iltasin sitten olikin senkin edestä... =) Oksentaa en onneks kyllä koskaan joutunu, että sen verran helpolla pääsin.. vaikka onhan pelkästään jo pahoinvointikin tosi kurjaa!! tsemppiä.. kyllä se onneks menee ohi! =0)

Mä olin itseasiassa ihan tyytyväinen, että oli sitä pahoinvointia... ainakin ties, että jotain masussa tapahtuu, kun sellasia oireita oli. =)

Burde ja Penni-Enni rv 21+6

Vierailija
51/76 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin sitä tossa vähän ja huomasin, että ensikskin siellä on paljon semmosia, jotka ei oo kirjottanu tänne koko aikana kun oon ensikoissa ollu.. Olis kivempi kattella sitä listaa jos siitä olis semmoset pois... mutta tohtiiko niitä sitten poistella?!

Mut oli siellä ainakin 3 nikkiä, jotka vois poistaa mun mielestä. Ne on semmosia jotka ei oo mitään kirjottanu ja niiden lasketut ajatkin on menny aika päiviä sitten... Eli Mimmu1983, Oodi77 ja saku80. Mitä ootte muut mieltä?

Burde

Vierailija
52/76 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tiedä tarkkaa päivää, jolloin Emppu aikoo syntyä. Valvoisin varmaan viikon sitä jännäten. Tänäänkin heräsin kuuden kieppeillä, koska olemme lähdössä synttäreille iltapäivällä. Kaikki mahdolliset pienetkin kivat / jännät jutut siis vie meikäläiseltä unet ihan täysin. Hölmöä.

Eilen aamuyöllä syntyi ystäväpariskunnalle esikoinen. Hui sentään, ja heillä oli laskettu aika alle 2kk ennen meitä! Ja vielä olisi vaikka kuinka paljon tekemistä ennen vauvan syntymää!

Ja sitten kommentteja muille:

Q:lle iso pussillinen onnitteluita valmistumisen johdosta! Yksi iso etappi saavutettu, hienoa!

Kaikille uusille plussanneille onnea kans ja tervetuloa mukaan ihmettelemään :)

Esittelypinosta voi minun mielestäni ihan hyvin poistaa ainakin sellaiset henkilöt, joiden LA on tullut ja mennyt eikä täällä pinoissa ole koskaan vieraillut.

Heidi: Kunnioitettava ajorupeama! Kiva että saitte uuden auton - paljon tilaa vaunuille ja muulle romppeelle :)

Niamey: Ihan kadehdin sua, kun saat aina hoitolapsia lainaan :) Meillä ei suvussa ole vielä pieniä kuin yksi, joten hoitovuoro sattuu meille harvoin. Niin, ja nytkö siis alatte kunnostaa huonetta pikkuiselle? Ettekös te tilanneet tapetitkin varta vasten Englannista? Tulee varmasti suloinen soppi vauvalle :)

Jospa tästä lähtisin kävelylle ja samalla kauppaan. Näkisi Valintatalon myyjätkin joskus tämän rouvan liikenteessä ennen puolta päivää, heh.

Ai juu, pakko vielä varoittaa teitä kaikkia. Oletteko ajatelleet miten selviydytte omien lasten kevät- ja joulujuhlista? Tajusin nimittäin keskiviikkona, että minä tuskin tulen selviämään mitenkään :) Työpaikallani, joka on siis kansanopisto, päättyi kymppiluokan lukukausi siis keskiviikkona kevätjuhlaan. Meikä parkui ihan hulluna, kun yksi tyttö lauloi Mombasan. Entistä vuolaammin kyynelehdin, kun hän unohti sanat, mutta urheasti jatkoi hetken päästä kuitenkin. Sitten todistustenjakokin oli olevinaan jotenkin liikkistä. Ja kyseessä oli kuitenkin 15-20 -vuotiaat nuoret. Joo, ja sitten tajusin, että musta on kovaa vauhtia tulossa äiti, jota lapset saa aina noloilla: " Toi on meidän äiti, toi joka tuolla itkee silmät punaisina" .

Nyt tämä höynä lähtee pihalle. Iloista ja suloista viikonloppua kaikille enskoille ja masuille!

Suippo 32+2

Vierailija
53/76 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt vähän paranisi nuo ilmat.. Ihan vähän jo aurinko pilkottaa sadepilven takaa ;)

Han: Mulla pahoinvointi oli välillä päivällä, välillä vasta illalla.. Aamuisin oli oikeastaan olo parhaimmillaan :) Paheni heti kun söi jotain.. Oksu lensi niin että paino tippui alussa pari kiloa!

Tässä odotelen millon se loppuraskauden pahoinvointi iskee ;) Kävin tuolla elokuisissa kurkkimassa ja siellä väki puklailee taas!!

Tuota esittelypinoa voisi kyllä hieman korjailla kun siellä on tosiaan aika monta sellaista nickiä joita minäkään en tunnista ollenkaa!

Suippo: Joo eilen alettiin tyhjään tiitin huonetta ylimäär. tavarasta.. On ollu meillä lähinnä varastona!! Ei siis mikään suuri huone mutta sänky ja vaatteet mahtuu hyvin :) Ei ne tapetit ym. mitään edullisia kyllä ollu ku tilattiin, mutta oli pakko saada ne.. Siitä tulee kyllä ihan yli suloinen nasuineen ja puheineen!

Meillä tosiaan noita hoitolaisia on.. Oon perheen nuorin niin sisaruksilla jo lapsia ja tuttavat tykkää tuoda meille kun oon tämmönen " kotimamma" ja luonteeltani sopivan " lapsellinen" että lapset tykkää touhuta meillä!

Minä en kyllä niistä lasten kevät ym. juhlista selviä ilman märsyjä.. Ihan aina oon itkua pidätelly kun on omatkin päättäjäiset ollu ja suvivirsi on pärähtänyt soimaan :) Siis ihan toivoton vollaaja..

Kankaita täytyisi käydä hakemassa verhoon ja pinniksen reunasuojaan.. Ajattelin olla niin " laiska" että haen kirpparilta käytetyn pinnis suojan ja päällystän sen mieleisellä kankaalla! Sästyy vähän vaivaa alkaa väsään ihan alusta alkaen ;)

Mutta nyt aamupalaa väsään ja sit taas roudaan rompetta kierrätykseen!

Niamey ja tiiti rv 30+2

Vierailija
54/76 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta esittelypinosta... Tuolla vauvakuumepuolella oli aivan vasta samanlainen inventaario. Poistettiin raa´asti sellaisten esittelyt, jotka eivät ollenkaan palstailleet. Oli joku muutaman viikon " ilmoittautumisaika" ja jos siinä ajassa ei ollut ilmoittautunut halukkaaksi pysymään listalla, esittely poistettiin. Ja kyllähän sinne aina uudestaan saa palata, mutta turhahan siellä on pitää esittelyjä niistä, jotka siellä eivät kuitenkaan palstaile. Minusta se oli hyvä homma.

Huhhuh, onneksi minulla ei tuo pahoinvointi ole äitinyt niin pahaksi, että pitäisi oksennella. Toivottavasti ei niin pahaksi menekään. Muuten kyllä tuo masukki muistuttaa olemassaolostaan, jatkuvasti nipistelee ja vihloo kohdun seutua :p Välillä pitää melkein irvistellä.

Nyt pitää lähteä metsästämään tenttikirjoja.

Han ja Pööpö

Vierailija
55/76 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi.. Minustaki on kyllä hyvä idea vähän karsia esittelypinoa! Mut mitenkäs se raja vedetään et kuka jää ja kuka ei?? Ihanko la perusteella, et jos on mennyt jo ja mitään ei ole aikoihin kuulunut..

Heidi: Mulla kans tämä valkovuoto alkaa kohta tuottamaan harmaita hiuksia! pitää olla kyllä koko ajan pikkuhousun suoja varmuudelta. Ja kerroinkin aikaisemmin kun sitä lörähti niin että meni farkuista läpi.. Silloin säikähdin ihan tosissaan ja kävin kyllä näytillä. Mut ihan ' tavallista' valkovuotoa kuulemma... Ihmeellistä tämä kun kaikki muuttuu aivan totaalisesti :)

Han_: Kyllä tämäkin on kärsinyt enemmän iltapahoinvoinnista kuin aamupahoinvoinnista! Vaikka kuvotus oli läsnä 24/7 niin pahimmillaan oli iltaisin. Jos joskus olen raskaana vielä, eikä pahoinvointia ole, niin olen ikionnellinen!

Mulle on tänään ja eilen naurettu! jostakin syystä kaikkien muiden mielestä minun syömiset on ihan ihmeellisiä, kun alkaa haluttamaan ihan ihmeellisiä juttuja ihmeellisiin aikoihin. Hesburgerissakin kävin syömässä ja olin sielläkin aika pilkunviilaja sen suhteen mitä suuhuni pistin.. Ja yks ilta himoitsin katkarapuja yli kaiken. Niitä ei tosin saanut enää mistään siihen aikaan..

Mut näin meillä nyt eletään :)

fio rv 13+5

Vierailija
56/76 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minäkin sitten ryhdistäydyn ja kirjoittelen... tuntuu, että tekemistä on niin kamalasti että siihen ihan hukkuu.

Töitä on aivan mielettömästi, onneksi kohtapuoliin alkaa kesäloma ja pääsee hetkeksi irti tuosta työn tohinasta.

Meillä kävi kaivuri tässä muutama päivä sitten ja repi kannot irti pihasta.. viime syksynä kaadettiin pihalta semmoinen määrä puita että hyvä tavaton, ei voi edes tajuta kuinka paljon puita voi kaupunki omakotitalo tontilla olla!!! Eli pihaa laitellessa tässä aika kuluu.. nyt tosin ollut niin huonot kelit, ettei sielä ole juurikaan viitsinyt olla.

Noh, kaippa nämä hommat tässä rupeaa luistamaan, kunhan ei nyt ota turhaa stressiä niistä.

Sitten voisi koittaa hieman kommentoida..

Q: Paljon onnea valmistumisen johdosta!!! Suuri saavutus...

Esittelypinosta oli puhetta.. meinasin juuri kertoa tuosta vauvakuume- enskojen esittelypinosta, mutta Han kerkesi ensin;) Se oli kyllä tosi kiva kun sitä vähän päiviteltiin.

POPPIS, HAN JA IISA (apua en muista oliko muita!!!) Ihanaa " nähdä" teidät täälä.. olen vauvakuumepuolellakin hieman vielä kurkkinut.. mutta en saanut sinne enää onnitteluvistiä aikaan.. onpa ihanaa kun tänne puolelle siirtyy sieltä tuttuja.. Kuitenkaan en täältä puolelta vielä oikeen ketään tunne.. mutta yritän kovasti opetella.

Han oli kysynyt pahoinvoinnista.. Minulla alkoi tuo pahoinvointi oikeastaan ihan heti.. ja nyt vaan tuntuu pahenevan.. niin ja hajuille olen herkistynyt ihan mielettömästi:( Minulla on kyllä pahoinvointia ihan ympäri vuorokauden.. ei kiva, mutta toisaalta, eipähän pääse unohtumaan, että raskaana ollaan;)

Poppis kyseli tupakoinnista.. täälä häveten nostaa käden ylös.. olen polttanut monta vuotta, mutta onneksi PALJON olen saanut vähennettyä enkä todellakaan polta kuin silloin, kun on ihan kamala olo. Mutta todellakin aijon lopettaa, en todellakaan näe itseäni tupakka suussa ja maha pystyssä. Mutta painostus ei todella auta, olen ylpeä itsestäni joka hetki, kun ilman tupakkaa olen ja ihan varmasti saan pian lopetettua, pakko minun on.

Huh.. tulipa tekstiä.. nyt täytyy ruveta kiieen vilkkaa siivoamaan kun on talo päässyt siivottomaan kuntoon..:)

Siru ja tiituli rv 6+3

Vierailija
57/76 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lauantai-iltapäivää enskoille!

Paljon onkin uusia tullut mukaan pienen ajan sisällä, onnea teille kaikille ja tervetuloa!

Mun piti pitää tänään " nettitaukoa" kun olis sata ja yksi hommaa tälle päivällä, mutta täältä koneen äärestä sitä taas itseni löysin... Mä oon aivan addiktoitunut surffailuun näköjään.

Mä joskus mietiskelin myös esittelyjä lukiessa, että on paljon porukkaa joista ei ole mitään havaintoa, joten jonkinlainen karsinta voisi olla ok. Kunhan ette mua karsi ;)) Vaikka ei sekään oikeesti niin vaaralista olis :DD

Nyt pitäänee mennä remppahommiin, ja siivoamaan, kun molempien vanhemmat tulee huomenna kyläilemään ja hääsuunnitelmista keskustelemaan tai jotain. Onneksi meillä on tosi tehokas kaaso & bestman, ovat pakottaneet meidätkin miettimään ja selvittämään erinäisiä juttuja :) Joku taisi viikolla kyselläkin meidän hääpäivää, eilisestä oli tasan kolme viikkoa, eli 16.6. täällä juhlitaan.

Työt kutsuu, mutta eipä tässä mitään uutta olis ollutkaan. Maha on alkanut hyvällä mielikuvituksella näyttää jo hiukan pyöristyneeltä, tosin kaikki normaalit vaatteet mahtuu vielä aivan mainiosti :)

Viikonlopun jatkoa kaikille toivoo Ope + Ahaa rv 18+5 (muistaakseni...)

Vierailija
58/76 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lauantai-iltapäivää enskoille!

Paljon onkin uusia tullut mukaan pienen ajan sisällä, onnea teille kaikille ja tervetuloa!

Mun piti pitää tänään " nettitaukoa" kun olis sata ja yksi hommaa tälle päivällä, mutta täältä koneen äärestä sitä taas itseni löysin... Mä oon aivan addiktoitunut surffailuun näköjään.

Mä joskus mietiskelin myös esittelyjä lukiessa, että on paljon porukkaa joista ei ole mitään havaintoa, joten jonkinlainen karsinta voisi olla ok. Kunhan ette mua karsi ;)) Vaikka ei sekään oikeesti niin vaaralista olis :DD

Nyt pitäänee mennä remppahommiin, ja siivoamaan, kun molempien vanhemmat tulee huomenna kyläilemään ja hääsuunnitelmista keskustelemaan tai jotain. Onneksi meillä on tosi tehokas kaaso & bestman, ovat pakottaneet meidätkin miettimään ja selvittämään erinäisiä juttuja :) Joku taisi viikolla kyselläkin meidän hääpäivää, eilisestä oli tasan kolme viikkoa, eli 16.6. täällä juhlitaan.

Työt kutsuu, mutta eipä tässä mitään uutta olis ollutkaan. Maha on alkanut hyvällä mielikuvituksella näyttää jo hiukan pyöristyneeltä, tosin kaikki normaalit vaatteet mahtuu vielä aivan mainiosti :)

Viikonlopun jatkoa kaikille toivoo Ope + Ahaa rv 18+5 (muistaakseni...)

Vierailija
59/76 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä yksi taustailija käy välillä lukemassa vaikka ei usein enää kirjoittelekkaan!! Mutta kyllä ne varmaan voi poistaa joilla LA:t on jo menneet ajat sitten!!

Terkuin Hemuli ja masuasukki rv 15

Vierailija
60/76 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!! Milta tuntui nähdä pikkuinen 12 viikon ultrassa :)). Se oli ihanaa!! Mulla ei ole ollut mitään ihmeellisiä mielitekoja ja pahoinvointia kesti vain 2 viikkoa ihan alussa. Nyt vaivaa vaan edelleen väsymys!!

Massu alkaa kasvamaan ja tuntumaan. On ollut pakko pitää jo äitiyshousuja jonnin aikaa. Aluksi meni viikot toooosi hitaasti ja nyt on yhtäkkiä jo 15+1 ;)