Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

**ENSIKOT maanantaina 22.5**

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut neganneille! Mutta jos tätsyä ei näy, ni on toivoo!

Toivottavasti tällä viikolla tulee lisää plussia =)

Vitamiineista oli gallupin poikasta. Itse syön vaan kalanmaksatabletteja tällä hetkellä. Mutta ruuan kanssa salaatit maistuu ja evääksi otan hedelmän.

).( Uutena oireena on, että ei oo tullu yhtään finniä vaikka menkkojen pitäis parin päivän päästä alkaa =) Niin ja alaselkäkipu on miltei loppunut. Valkkarit jatkuupi.

Tuunpa taas päivemmällä jutteleen lisää.

Nea kp 24/26

Vierailija
2/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos, Nea, ketjun aloituksesta. Kylläpäs sun oireet kuulostaa hyviltä! bd bd bd bd plussalle : )

Mooli, mä mietin eilen ihan samaa, et oispas jännää joskus tavata Ensikoita livenä - mähän vaikutan kylläkin täällä Turuus, mutta teidän pk-seutulaisten olis varmaan helpompi treffailla. Tietysti voidaan myös yrittää kehittää ihan valtakunnalliset Ensikkopäivät, joku sellainen kiva kesätapahtuma = D

Onko kellään muulla tapahtunut nyt kesän lähestymisen myötä valtavaa pupuilun aktivoitumisilmiötä? Musta tuntuu että meillä ei miehuksen kanssa ole varmaan koskaan ennen ollut näin aktiivista peuhuilua, kuin mitä nyt on *punastuu* - ja silti ei vaan raskaudu, on se niin väärin. Noh, mikäs siinä kun tuo " harjoittelu" on kuitenkin aika mukavaa liikuntaa.

Vilkutuksia Auroralle - mites teidän raksalla sujuu?

Ja kaikille muillekin tutuille huiskutuksia + ihan jokaikiselle Ensikolle tsempitykset näin maanantaille - onneksi on " lyhyt viikko" eli varmaankin monilla torstai vapaapäivä!

- Jessica -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonosti nukutun yön jälkeen täällä " innokkaana" töissä.. kurkku kipeä ihan niinkuin flussa tulossa ja muutenkin kauheen huono olo :(

Mulla oli nyt kaikista pisin tauko mitä koskaan täällä pois ololle sen jälkeen kun täällä aloitin (tosin siitä ei oo kauaa).. yleensä olen kirjoitellut joka päivä mutta nyt vasta luin pinon lauantaiaamun jälkeen ekaa kertaa ja pitkähän tuo oli kuin mikä.. Viikonloppu meni kivasti, oltiin kavereiden luona ja tietysti lauantai-iltana kotikatsomo euroviisuihin.. Mahtavaa LORDI!!

Titi-uulle pahoittelut keskenmenosta! :( Mä olin susta jo kovin huolissani..

Kaikille neganneille pahoittelut, ainakin Killa, Sara-Maria ja Mooli.. No laitetaan se klisee vielä perään että niin kauan kun ei tätiä näy on toivoa vaikka tiedän kyllä kuinka tuo nega lamauttaa..

ON: kp 16/27-35 ja vielä ei ovistikkuun oo mitään ilmestynyt.. Lauantainta en tosin ehtinyt testaamaan, mutta eilen aamupäivällä testuuttelin ja negahan se.. Tänään pitäisi taas töiden jälkeen testata.. Ovista mä odotan loppuviikolle eli tuossa ke-pe saisi tikkuun tulla viivoja, jännittää tuleeko niitä ollenkaan. Pupuiltu on " varmuuden vuoksi" kovasti ja mies on edelleen innolla mukana.. Eilen se piti mun jalkoja hetken ylhäällä sen jälkeen ja sitten alettiin nukkumaan.. No tunnin päästä suurinpiirtein mulla oli vessahätä ja kävin, luulin että mies nukkuu kuin tukki, mutta ei.. Pettyneenä se sanoi kun tulin vessasta että " sinne meni siittiöt" :D Voi reppanaa.. yritin selittää että eihän ne virtsaputkessa ole ja että kyllä ne heti menee sinne kun on mennäkseen, että ei ne kaikki siellä kuitenkaan pysy vaikka päälläni seisoisin..

No taidan jatkaa töiden parissa ja odottaa että kello tulisi joskus neljään että pääsisin kotiin nukkumaan päikkäreitä :)

Ketäs tällä hetkellä piinailee? Nea ainakin peukutuksia sulle bdbdbdbdbd

Aurinkoista päivää kaikille..

T. Juli

Vierailija
4/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu nea, hyvältä tuo kuulostaa, toivottavasti plussaat pian! jännää aikaa eletään...

nopea omanapaisuus tähän aamuun sori: niin kun siis testasin eilen negan testillä jossa sanottiin että 3-5 min päästä näkyy tulos ja jos epäselvää niin tarkista 10 min päästä.. No kun katsoin sitä siis heti kolmen minsan päästä ja oli selkeästi vaan kontrolliviiva, ei muuta ja lähdin sit ulos.. ja kun tulin parin tunnin päästä takaisin niin siinä oli ihan selkeä viivan paikka, ei minkään värinen mut paikka kuitenkin... hassua, nyt sit elättelen luulosairaan toiveita että josko kuitenkin.. Kun täti ei siis edelleenkään ole paikalla (nyt kp33/28-30). Nojoo, mut oon siis edelleen kovin realisti ja uskon että se täti sieltä tulee vielä, mutta kauheesti tekisi mieli uskoa toista.. no ei auta kun odotella että se tätsy kaartaa paikalle... :(

Kävin vasta kurkkaamassa tuon esittelyn ja sehän oli nyt oikein selkeä ja hyvä, hyvä Killa! :)

Jessican kselyyn pupuiluinnosta on sanottava että on se vaan kumma kuinka tämä kevät saa hormonit hyrräämään... ;) mutta kuten sanottu ihan mukavaahan se vaan on. :)

kivaa viikkoa kaikille, plussapeukutuksia myös!

-ii-

Vierailija
5/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkäs piinailee tällä viikolla? Nea ainakin ja Iisakin saa ilm. vielä testailla uudestaan. Mites onko negan testanneilla täti yllättäny vai vieläkö on toivoa? Ilm. noita viivanpaikkoja ei voi haamuks laskea, mutta voipi kyllä varmaan vaihdella vähän testistäkin riippuen.

Täällä kevät on saanu ainoastaan meidän uroskoiran hormonit hyrrään. Se yrittää koko ajan nylkyttää tota meidän leikattua neitokaista. Neito on niin säysee, ettei se oikein saa ajettua toista poista, vaikka selvästikään ei oikein mielissään ole.

Mitä tulee omiin ja miehen hormooneihin niin nyt on kyllä vaikee pitää edes jtp-taktiikkaa päällä. Mies nimittäin venäytti selkänsä... Vähän hampaat irvessä se ressukka on saanu mun kanssa touhuta. No jos mietitään plussa-puolia tuosta niin saadaan lomailla ainakin samaan aikaan kun se on saikulla ja mä oon työttömänä (kylläpäs on lohduton sana toi työtön).

Vitamiineista taisitte vielä puhua. Mä oon jonkin sortin friikki, juon aamulla monivitamiini kiv. aine poretablettijuomajuttujutskan ja otan kalaöljykapselin. Lisäks syön monasti aamuisin myös noita maitohappobakteerikapselijuttujutskia (mahani on herkkä meneen sekaisin) ja kalsiumtabuja.Sitten tietty juon monivitamiinimehua ja vihreetä teetä. Että näin meillä:D

Olipahan mukava viikonloppu kun saatuiin kultaa ja ronssia:) Aikookos pk-seutulaiset mennä Lordia tervehtiin tänään? Vai onkos tänään joku happeninki.

T: Ansku kp 16

Vierailija
6/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan hengissä kyllä, vaikka on jääny vähemmälle tämä kirjoittelu. Lukenut olen käynyt joka päivä moneen kertaan.

TITI-UU: ERITTÄIN suuret halaukset ja voimia sinne sulle! Todella ikävä juttu, tuota ei toivo kenellekään!

POPPIS & VOIKUKKA: Tarrasukkia ja vaaviliimaa teille sinne molemmille!! Toivottavasti otatte meistä mahdollisimman monet mukaanne sinne O-puolelle!! =)

PIINAILIJAT: PALJON +++++++++ -säteitä teille kaikille (ja tietenkin teille muillekin, jotaki eivät vielä piinaile) =)

OmaNapa: Täällä menossa vasta kp 9/28-.. Jep, elikä taas se täti tuli kylään, ja sillon vaihtui kp 29 taas kp 1.. Kyllä se on vaan mulla todella epäsäännöllinen tämä kierto!! =(

Soitin tänään sitten lääkärille, kyselin siitä verikokeesta. Sanoi, että oli tullut vastaukset, mutta ettei ehtinyt puhua sen enempää. Lupasi soitella mulle vielä tänään ne tulokset. Kyllä se pistää vähän niinku jänskättämään!! Mikä sieltä tulee tuomio.. Tulen heti ilmoittamaan teille tänne ku saan tulokset.

Nyt lähden toiseen kertaan sinne hierojalle.. PALAILEN MYÖHEMMIN!! =)

Lisbet (kp 9/28-..)

Vierailija
7/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..koira katselee mua ihan tympääntyneen näkösenä kun pompin pitkin taloa (ei, se ei ole r-testi plussa..eiei, ei vielä) - vaan OVISPLUSSA!

Olin jo luopunu toivosta ja marisin siitä täälläkin, kuitenkin päätin testailla kun joku (olikohan Killa) mainitsi että se voi ilmaantua tikkuun ihan ilman varoitusta, päätin sitten että vielä tänään testaan mutta huomenna en enää...joo, niinse sitten teki. Eilen ei ollu mitää - ei edes viivanpaikkaa, ja tänään selkee plussa!

No, onneks pupuiltiin eilen ahkerasti niin on pikkuveijareita jo odottelemassa josko löytys hedelmöitettävää...mää ooon vaaan niiiiin onnellinen, niin onnellinen kun vaan yhdestä ovisplussasta voi olla!!

ja menossa siis kp19/28-34 näyttäs että tulis sitten n.32pvän kierto ellei sitten satu jotain muuta onnekasta.

menipäs omanapaiseksi koko juttu...no, ei voi minkään kun en yhtään muista mitä tässä ketjussa on kirjotettu...kun olen vaan niin täpinässä noitten parin viivan takia. hih.

Tappert - pitkästä aikaa hymyilevänä

Että pienestä se on ihmisen onni kiinni :)

Vierailija
8/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin tulla poikkeemaan ja lueskelee mitä tänne kuuluu. Olen muutaman päivän lueskellut näitä täält taustalla.

Oli hienoo että lordi voitti viisut ja oli kiva seurata sitä pisteiden antoo. HYVÄ LORDI!!!Näytti niille ketkä oli sitä vastaan.

Galluppiin: että syön niitä multi tabs special 2+,otan vaan yhden päivässä, kun syön suht monipuolisesti ja sitten se purkki kestää vähän kauemmin.

Oltiin viikonloppuna myöhästyneellä kihlajaislounaalla, oli kiva syödä miehen kanssa jonkun valmistamaa hyvää ruokaa jälkiruokineen. Ja hyvää oli viä se ettei kummankaan tarvinnut sitä tehdä. =)

Samalla kierreltiin kaupoissa ja kattelin kauppojen hyllyiltä niitä raskaustestei,en viä kyl ostanu. Mut millasia ne on,onko luotettavia? Vai käytättekö te niitä mitä saa apteekista tai sitten tilatte netistä? Ku noi mitä kattoin niin makso 4,50-5¿ mut en oo kyl kattonu et mitä apteekissa maksaa, onko ne siellä kalliinpia kuin noi kaupan?

kp 20

Vierailija
9/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olen taas, toivottavasti huolitte minut uudelleen mukaan joukkoonne:) Vappuna tosiaan sain ne kaksi viivaa raskaustestiin, mutta eipä se onni sitten kauaa kestänyt *nyyh* =( Eli raskaus meni sitten ihan alkumetreillä kesken. Keskenmeno tapahtui ilmeisesti hieman yli viikko sitten...tai se taisi alkaa jo miltei heti, kun plussasin (tuli useampana päivänä pientä vuotoa) ja sitten toissaviikonloppuna vuoto muuttui sitten hieman runsaammaksi=( Kävin lääkärissäkin viime maanantaina, jossa kohtu ultrattiin ja siellä ei enää ollut " raskausmateriaalia" ...Hyvä asia tosiaan on se, että kaikki tuli itsestään ulos, eikä tarvita mitään kaavintaa tai lääkkeellistä tyhjennystä.

Pahimmat itkut asian tiimoilta on nyt itketty ja tällä hetkellä voin jo asiasta puhua ilman suurempia itkuja. Surettaa kyllä vieläkin paljon, mutta en aio tästä lannistua, vaan suuntaan katseeni kohti uusia yrityksiä=)! Uskon, että meille pian tulee se oma, ihana pikkuinen, joka jaksaa pysytellä masussa loppuun saakka!!! Nyt ainakin tiedän, että minulla (tai siis meillä) on mahdollisuuksia tulla raskaaksi, kun kerta saimme aluille tämän keskenmenneenkin raskauden! Tämä tieto helpottaa=) Ja täytyy vain ajatella, että tätä pientä ihmisenalkua, joka masusta lähti pois, ei vain ollut tarkoitettu tähän maailmaan...vaan nyt se istuskelee valkean pilven reunalla, katselee sieltä käsin maailmanmenoa ja toimii meidän omana, pikku suojelusenkelinä=)

Lääkäri sanoi, että olisi ehkä hyvä odottaa yhdet kuukautiset ennen kuin aloittaa yritystä uudelleen...mutta sanoi myös, ettei se olisi varmastikaan mikään huono asia, jos raskautuisi uudelleen ilman menkkoja. Olemme miehen kanssa miettineet, että aloitamme uuden pienokaisen yrityksen heti, sillä kohdussa ei tosiaan enää pitäisi olla mitään " ylimääräistä" ja verikokeiden mukaan raskaushormonikin oli miltei hävinnyt. Keskenmenon jälkeinen vuotokin on jo loppunut, joten olen aloittanut taas ovistikuttelun...En kyllä tiedä yhtään, että milloin tuo ovis mahdollisesti tulee, mutta se tulee sitten kun tulee...sitä odotellessa=)

Anteeksi omanapaisuuteni:) Kommentoin juttujanne sitten, kun olen uudelleen kotiutunut tänne mukavaan joukkoonne! Täällä on kyllä niiiin ihania ihmisiä, että kotiutuminen käy varmasti nopeasti=)!!!

Ai niin, piti vielä sanoa Titi-uulle pahoittelut keskenmenosta *jaksuhaleja*... Ikäviä juttuja nämä keskenmenot=( Onneksi kuitenkin suru helpottaa ajan myötä ja elämä alkaa taas nostaa päätään puskasta... Oma suruni helpoittui, kun sain aivan rauhassa itkeä, raivota ja olla surullinen, enkä yrittänytkään esittää pirteää ja sisukasta. Myös miehen ja oman äidin kanssa juttelu auttoi.

-Viipuli, joka lähtee uudella tarmolla kohti uusia haasteita-

Vierailija
10/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä uutisia toit mukanasi! Oon pahoillani! Mutta mahtavalla positiivisuudella on teidän uusi yrittäminen näköjään maustettu! Ihailtavaa sinnikkyyttä, eiköhän se plussa sieltä taas pian pärähdä! bd Joten tervetuloa joukkoon uudemman kerran!

Vierailija
11/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Viipuli! Pahoittelut! Varmaan ottaa han mahdottoman koville, mutta ihana, kun jaksat jotain positiivista koittaa löytää tilanteesta! Toivotaan pikaista plussaa, meillähän Pepsis plussasi onnellisesti km:a seuraavassa kierrossa uudestaan ja kasvattaa jo mahaa kovaa vauhtia!

Tappertille onnittelut ovistestiplussasta! Terveisin nimin. " Tiedän tunteen" ;)

Omaa napaa: lämmöt tipahtaneet jo tänä aamuna, joten täti voikin tulla tänään huomisen sijaan. :( Oon ollut jotenkin väsynyt tähän koko touhuun sen negan jälkeen... Aloin miettiä sitä inssiäkin, että mitähän jos lähtisi siihen jo, kun tää nyt näyttää niin vaikeelta. Sitten taas jos odottaisi vielä syksyyn, eikä sittenkään tärppää ja sit aloittaisi hoidot, niin taloudellisesti se ei ois niin kannattavaa: jos ei heti tärppäisi, niin vuoden vaihteessa taas alkaisi uudestaan alusta lääkekorvaussumman kerääminen. Kesällä mun ois myös töiden puolesta helpompi järjestää käynnit lääkärillä. En kyllä taida uskaltaa miehelle puhua tästä, kun en tiedä miten se suhtautuisi. Syksystä kun puhuttiin aiemmin. Ahdistus vaan lisääntyisi, jos se tyrmäisi koko ajatuksen. Äh, kun tää on vaikeeta tää homma! Mihin katosi se ilo koko vauvahaaveilusta?!

Ja kun ei mun asiat nyt edes niin mahdottoman huonosti pitäisi olla, kun miettii että voisi olla huonomminkin (eli pahoittelut Titille ja Biancolle jos en oo muistanut vielä sanoa: ajatellut olen!)

Sori tämä omanapaisuus, koitan varmaan pysytellä enemmän taustalla, jos en nyt saa mielialaani hilattua vähän ylemmäs!

Killa kp 34/34? (28-41)

Vierailija
12/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Naksu ja Killa tsemppauksesta ja pahoitteluista...piristää aina kummasti, kun huomaa jonkun välittävän:)

Laitanpa tähän yhden todella kauniin runon, jonka löysin (en muista mistä). Runo kertoo yritysajan pettymyksistä ja siitä, kun joutuu odottamaan, että saisi oman pikkuisen kasvamaan massuun:

KATSELEN TÄÄLTÄ KAUKAA

Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?

Miksi isällä on niin raskaat askeleet?

Minäkö heille olen surua tuottanut,

kun vain katselen täältä kaukaa

enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,

että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,

pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?

Voitko isän olkaa taputtaa,

ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan Isä,

etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.

Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on

luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen

lennän perhosena ikkunaan.

Tietäisipä isä, miten tuulen mukana

hänen poskeaan silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa

ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.

Ja kun vihdoin kohtaamme,

löytää tarkoituksensa pettymys jokainen

Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää

Koska saan mennä, Taivaan Isä,

joko pian pääsen omaan kotiin?

- Tuntematon kirjoittaja -

Vierailija
13/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel tuli poskelle kun luin tuon. Ihana runo.

Vierailija
14/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku pääsi! *halaa Viipulia*

Vierailija
15/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestasi Viipuli! Tilanne on tosi epäreilu, mutta mukava kuulla, että olette asian käsitelleet ja jaksatte uudella innolla lähteä uudelleen yrittämään. Runo on todella kaunis! Ensimmäisen kerran, kun sen luin, itkin ja luin sitä yhä uudelleen ja uudelleen. Aluksi se oli niin surullinen, mutta nyt olen löytänyt siitä uutta voimaa ja tarmoa yritykseen.

Killa: Jos tilanteenne ahdistaa kovasti, niin onneksi on olemassa mahdollisuus erilaisiin hoitoihin. Voin vain kuvitella, kuinka ikävää on, kun kummastakaan ei tutkimusten mukaan löydy vikaa, mutta silti ei vaan tärppää. Ehkäpä kuitenkin kannattaisi puhua miehen kanssa, mitä hän on mieltä asiasta, jos vaikka voisitte " aikatauluanne" nopeuttaa. Ja minun mielestäni täälä saa purkaa sisintään ja kertoa asioista, jotka eivät välttämättä ole niin iloisia! Sitähän varten täälä ollaan, että sekä ilot että surut yhdessä jaetaan!

Vierailija
16/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas täällä alakuloiset tunnelmat. Toivottavasti kukaan työkavereista ei käppäile huoneeseen, kun tihruttelen täällä yksinäni.

Killa, usko vaan " listaykköstä" , että kyllä se meidänkin aika koittaa vielä - välillä kieltämättä tuntuu vaikealta uskoa siihen, mutta aina sitä jotenkin psyykkaa itsensä seuraavassa kierrossa hyvinkin optimistisiin tunnelmiin.

Ajattelitko nyt siis inssiä yksityisen kautta? Sorry, jos luin valikoivasti viestisi, ja siitä olis nämä asiat käyneet ilmi.

Tsemppiä kaikesta huolimatta keskenmenon kokeneille, neganneille ja tädin yllättämille! Seuraavassa kierrossa kaikki voi tosiaan olla jo toisin...

t. Jessis

Vierailija
17/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Viipulille pahoittelut ja lohtuhalit!!!!

No, en sitten pystynyt olla testaamatta. PLUSSA TULI!!!! Epäuskonen olo. Kävin ukolle äsken ostamassa sellaiset pienen pienet vauvan tossut ja kerroin uutisen. Itku pääsi molemmilta.

täytyy nyt vain toivoa, että pysyy kyydissä. Torstaina pitäis tädin tulla, jos on tullakseen, mutta viivojen perusteella ei tule.

Roikun kuitenkin hetken tällä puolella jos sallitte.

Vierailija
18/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips kaikille ensikoille! jonkin aikaa teidän jutusteluja seuranneena uskaltaudun mukaan kuumeilemaan :) Nyytin yritystä takana 5kk ja kuume senkun kasvaa, josko kesäksi saisi jo mahan alkua..viikonloppuna taas jännäillään alkaako menkat vai tehdäänkö testiä :) jänskättää kyllä jokaikisellä kierrolla josko siellä uiskentelisi jo jokin!

Vierailija
19/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti siis sanoa, että hello ja mukavaa maanantaita kaikille :)

olen miettinyt aivan samaa, että enskoja olisi kiva tavata livenä... itse olen täältä varsinais-suomesta, mutta eikö meitä täälläkin riitä :) kiva olisi nähdä teistä tietysti mahdollisimman moni... kaikkien tarvitsisi nyt vaan päästä tonne o-puolelle ja tavattais sitten vatsakkaina :)

nealle isot isot onnittelut plussasta! ihanaa!! nyt vaan pidätte maha-asukin tiukasti mukana ja otat meitä paljon mukaan o-puolelle!!!

viipulille puolestaa isot isot pahoittelut ja lohtuhalaukset... ei tollasta sais kenellekään tapahtua...tosi koskettava runo :´(

killalle myös halaukset ja tottahan toki saat kirjoitella kakki tuntemukset, pitääkin...sitä varten täällä ollaan, että jaetaan kaikki tuntemukset kuumeilun saralta, niin iloiset kuin hirveän surullisetkin...avautuminen aina helpottaaa..

juliaanalle hirmuisesti plussatuulia oviksen testailuun.. ja kaikille muillekin piinailijoille oviksen tai raskauden merkeissä hirmuisesti plussaonnea!!

tappertillekin hirmuisesti onnea ovisplussasta...tiedän tunteen.. itse testailin ovista onnistuneesti ekan kerran lauantaina jolloin testiin ilmestyi haaleaviiva, eilen en edes testaillut ja äsken tuli taas haalea viiva...kuinka kauan niitä haaleita viivoja voi tulla? viime/eka kierto oli siis 34 päivää..torstai jonkun laskelman mukaan olis toin 34 päivän mukaan hedelmällisin, mutta voiko niin kauan tulla haaleita viivoja? osaisko joku viisaampi auttaa? onnellinen olen jo tästä ja yritetty tietenkin on :)

kaikille ketä en jostain syystä muistanut niin paljon tsemppiä, plussatuulia ja halauksia :)

pajuska kp 18/34?

Vierailija
20/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea: Onnittelut plussan johdosta :) Tarrasukkia matkaan maha-asukille

Tervetuloa uudet mukaan joukkoon, miauuu ja apila.

Titi ja Viipuli: suuret pahoittelut km:stä. *lohtuhali* Tsemppiä ja jaksamista.

Tädin löytäneille, pahoittelut. Kyllä se varmaan uudessa kierrossa onnistaa :)

Negan testaneille myös pahoittelut. Sen tuloksen näkeminen ei ole mukavaa ja pistää mielen matalalle.

Suomi teki sitten sen ja voitti Euroviisut. HYVÄ LORDI :)

ON: Perjantaisen negan testauksen jälkeenkään ei täti vielä ole kurvannut paikalle. Keskiviikkona olis tarkotus lähteä viihteelle kavereiden kanssa, joten jos täti ei ole vielä kaartanut paikalle niin sitä varmaan vois testata, tietäis ainakin kuinka paljon uskaltaa vaihtaa viihteen puolelle. Menkkamaisia oireita ei oikeestaan oo, mutta tapansa mukaan se kuitenkin kurvaa paikalle yön pimeinä tunteina.

Sara-Maria kp33/?