Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailusuhde hiljeni riidan jälkeen, hitto että harmittaa!!!

Vierailija
25.04.2019 |

Oli vielä kaikki ihan tapailuasteella, mutta viikkoja oltiin kuitenkin pidetty yhteyttä tiiviisti ja tapailtu kasvoikkain. Tuli sitten riitaa yhdestä aika pikkujutusta, mutta sen jälkeen ei kumpikaan ole enää viestiä laittanu tai soitellu. Useampi päivä mennyt tässä hiljaisuudessa. Itse ajattelen, että jos miestä oikeasti kiinnostaa mun seura jatkossa niin sitten kyllä löytää sen mun nimen puhelimestaan ja laittaa vaikka ihan neutraalia kyselyä miten voin tms.

Vähän aattelen jo, että oli ihan perusnettideittailua, että on jo seuraava kuvioissa tai ehkä jo sitä seuraava. Ja itse kuvittelin vaan liikoja tästä tapailusta ja mies kypsähti heti, kun tuli vähän säröä kuvioon. Siksi en itse perään nyt huutele, vaikka olisi kuinka halu ottaa yhteyttä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme meistä suomalaista tekee tuollaisia jurrikoita, ettemme kykene yhtä vaivatonta viestiä laittaa toisella. Hyvät suhteet mitataan nimenomaan siitä, miten selviää vaikeista tilanteista kuin miten menee hyvin. Jos äijä ei käyttäydu sinua kohtaan enää nätisti, niin saatpahan varmuuden ettei todellakaan kannata jatkaa juttua enempää. 

Ja taas tämä ilmeisesti pakollinen suomalaisen kansanluonteen ruoskinta. 

Olisiko mahdollista käsitellä TÄTÄ yksittäistapauksena eikä esimerkkinä KOKO kansasta?

Vierailija
22/28 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette kykene keskustelemaan ilman riitaa, niin älkää jatkako suhteen lämmittelyä.  Hyvä vain, että luonnevikaisuus paljastuu heti alkumetreillä.  Normaalit aikuiset keskustelevat eri mielipiteistä ilman riitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme meistä suomalaista tekee tuollaisia jurrikoita, ettemme kykene yhtä vaivatonta viestiä laittaa toisella. Hyvät suhteet mitataan nimenomaan siitä, miten selviää vaikeista tilanteista kuin miten menee hyvin. Jos äijä ei käyttäydu sinua kohtaan enää nätisti, niin saatpahan varmuuden ettei todellakaan kannata jatkaa juttua enempää. 

Ensin ihmettelet mikä meistä tekee jurrikoita ja sitten syytät vain miestä. Kyllä se suhde on ihan kaksisuuntainen ja molemmat voi toimia hyvin ja huonosti. Miksi nainen ei selviä tästä vaikeasta tilanteesta? Ihan yhtä vastuullisessa asemassa hän on tässä kuin mieskin. Voisi laittaa viestiä ja selvittää tilannetta, eikä jäädä odottelemaan mitä mies tekee.

Vierailija
24/28 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö antaa seksiä miehelle?

Vierailija
25/28 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenestä meistä? Olen suomalainen, enkä mikään tarkoittamasi jurrikka. Puhu vain omasta puolestasi, kiitos.

Vierailija
26/28 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua kiinnostaisi ottaa yhteyttä ja saan vaivoin hillittyä itseni, etten lähetä sitä perhanan viestiä!

Kai mä haluan nyt tietää onko oikeasti ollut vähääkään tosissaan mun kanssa vai oonko ollu ihan vaan huvia muiden tytsyjen joukossa. Kun seksiä on jo ollut ja tullut pieni epäilys, että kiinnostaako miestä oikeastaan mikään muu. Kun välimatkaa meillä ihan pirusti etten voi tietää mitä toinen on touhuillut siellä kaukana.

Ap[/quote]

Ei tollasta saa selville kysymällä! Sehän selvis jo. Sä oot menny sen kanssa sänkyyn ja kun se ei ollu suhun tyytyväinen niin keksi pienen riidan ja se olikin sit siinä. Hän sai sen mitä halusi ja sinä mietit että tykkäskö susta oikeesti.

Oikeesti! Jos hän olisi tykännyt sinusta oikeesti, sinä et nyt kirjoittelisi siellä vauva-palstalle vaan sille miehelle ja hän sulle. Niin se vaan menee.

Unohda se tyyppi ja jatka elämääsi.

Vierailija
27/28 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua kiinnostaisi ottaa yhteyttä ja saan vaivoin hillittyä itseni, etten lähetä sitä perhanan viestiä!

Kai mä haluan nyt tietää onko oikeasti ollut vähääkään tosissaan mun kanssa vai oonko ollu ihan vaan huvia muiden tytsyjen joukossa. Kun seksiä on jo ollut ja tullut pieni epäilys, että kiinnostaako miestä oikeastaan mikään muu. Kun välimatkaa meillä ihan pirusti etten voi tietää mitä toinen on touhuillut siellä kaukana.

Ap

Ei tollasta saa selville kysymällä! Sehän selvis jo. Sä oot menny sen kanssa sänkyyn ja kun se ei ollu suhun tyytyväinen niin keksi pienen riidan ja se olikin sit siinä. Hän sai sen mitä halusi ja sinä mietit että tykkäskö susta oikeesti.

Oikeesti! Jos hän olisi tykännyt sinusta oikeesti, sinä et nyt kirjoittelisi siellä vauva-palstalle vaan sille miehelle ja hän sulle. Niin se vaan menee.

Unohda se tyyppi ja jatka elämääsi.

Ja toinen 15 vuotias täällä neuvomassa miten seksi saman ihmisen kanssa voi kiinnostaa vain kerran.

Vierailija
28/28 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut miestä joka haluaisi seksiä vain yhden kerran. Mitähän tuollakin yritetään sanoa että ”sai mitä halusi”. Aika harvalla jannulla on oven takana jono naisia odottamassa, niin että voi sanoa että tuotapa en enää halua enkä tuota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi